• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельний генератор

Торги відмінено

1 891 182.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 455.91 UAH
Період оскарження: 16.08.2024 19:21 - 25.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"

Номер: 7a3600b007fc476a9b971e1b2b6f09c0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-16-010383-a.b1
Назва: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Скарга:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" подається до Органу оскарження у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова про особливості), у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від 25.12.2015 № 922-VІІI зі змінами та у відповідності до пунктів 55-67 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662 звертається зі скаргою щодо незаконних дій Замовника, пов’язаних із порушенням наших прав та принципів здійснення закупівлі таких як «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них», що оформлене у незаконному рішенні Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 64 від 05.09.2024 року (оприлюднене в системі Prozorro 05 вересня 2024 12:53). ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ. Відкриті торги. Предмет закупівлі: ДК 021:2015: 31120000-3 “Генератори” (товар Дизельний генератор) Оголошення на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-16-010383-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-16-010383-a. НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА. Військова частина А2062, ЄДРПОУ: 26614194, адреса: Україна, м. Миколаїв, вул. Велика Морська 14, індекс 54030, e-mail: 3188511533@mail.gov.ua СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662, адреса: 03117, Україна, м. Київ, проспект Перемоги 65, корпус «Б», оф. 261; Е-mail: smartgridsllc@gmail.com ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ. Військовою частиною А2062 16 серпня 2024 року оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги по предмету: ДК 021:2015: 31120000-3 “Генератори” (товар Дизельний генератор) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-010383-a). Вимоги до учасників закупівлі затверджені у тендерній документації, що опублікована у електронній системі публічних закупівель 16 серпня 2024 року. 29 серпня 2024 року о 13 год 05 хв відбувся аукціон закупівлі, участь в якому прийняло чотири учасника (в т.ч. Скаржник): 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", ЄДРПОУ: 44680662, з ціною тендерної пропозиції 1 705 890,00 грн. - Відхилено Замовником. 2. ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ДЕФЕНС АВТО"", ЄДРПОУ 45072714, з ціною тендерної пропозиції 1 714 500,00 грн. – визначений переможцем. 3. ПП "БК ГАРАНТ", ЄДРПОУ 40810354, з ціною тендерної пропозиції 1 800 000,00 грн. . – не розглядався. 4. ТОВ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ", ЄДРПОУ 41375408, з ціною тендерної пропозиції 1 857 600,00 грн. – не розглядався. Пунктом 41 Постанови про особливості визначено: «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». Пунктом 49 Постанови про особливості визначено: «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель». Всупереч вказаним положенням Постанови про особливості та вимогам за тендерною документацією Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" та прийнято незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" за протоколом Уповноваженої особи Замовника № 64 від 05.09.2024 року (оприлюднене в системі Prozorro 05 вересня 2024 12:53 за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-16-010383-a). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується із вказаним рішення Замовника, вважає його незаконними, таким, що не ґрунтуються на вимогах тендерної документації та суперечить принципам здійснення закупівель. Таким чином вбачаємо в діях Замовника порушення порядку проведення процедури закупівлі та наших прав на об’єктивний розгляд нашої тендерної пропозиції, що не дозволяє нам у майбутньому укласти Договір про закупівлю в рамках даної закупівлі та отримати економічний ефект від реалізації діяльності із поставки товарів, які є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 55 Особливостей «Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей». Абзацом третім пункту 59 Особливостей «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.». Згідно із постановою Кабінету Міністрів України «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 року №292 зі змінами, встановлено плату за подання скарги в розмірі: «4) 0,6 відсотка очікуваної вартості предмета закупівлі або його частини (лота) у разі оскарження такої частини предмета закупівлі (лота), або ціни енергосервісного договору, зазначеної суб’єктом оскарження у тендерній пропозиції відповідно до Закону України “Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації”, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень - у разі оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися: після оцінки тендерних пропозицій; після розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”; після розгляду тендерних пропозиції, поданих на перший етап конкурентного діалогу, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу; після розгляду документів, поданих учасником процедури закупівлі на кваліфікаційний відбір на першому етапі торгів з обмеженою участю, на відповідність вимогам, установленим у тендерній документації для першого етапу, та оцінки кваліфікації учасників на першому етапі процедури торгів з обмеженою участю; після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель та округлюється до наступних 10 гривень.» ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" як Скаржником подано Скаргу та внесено зазначений вище розмір плати за Скаргу у встановлений строк. Таким чином заявляємо про наявність підстав для подання Скарги до Органу Оскарження та про відсутність умов для залишення Скарги без розгляду або ж припинення розгляду Скарги в розрізі вимог пунктів 63-64 Постанови про особливості.
Дата розгляду скарги: 18.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2024 18:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2024 12:38
Дата виконання рішення Замовником: 03.10.2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.09.2024 № 15848-р/пкпз, згідно з яким за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ ГРІД" (Код ЄДРПОУ: 44680662) від 06 вересня 2024 № UA2024-08-16-010383-a.b1 Комісія постановила зобов'язати Військову частину А2062 (Код ЄДРПОУ: 26614194) відмінити процедуру закупівлі – "Дизельний генератор", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-202408-16-010383-a, Військова частина А2062 прийняла рішення скасувати закупівлю відкритих торгів з особливостями “Дизельний генератор” (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-16-010383-a).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД", Дмитро Рожелюк 380674263310 smartgridsllc@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1ee07d39768441f7a15b634d8318f841
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником у тендерній документації та додатках до тендерної документації були встановлені вимоги до учасників процедури закупівлі, які ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" виконало в повному обсязі, але всупереч вищезазначеного, наша тендерна пропозиція була безпідставно відхилена.

Обґрунтування Заперечення

Частиною 1 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації встановлено наступне:
«Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону Украї-ни ”Про публічні закупівлі“ (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передба-чених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правово-го режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Мініс-трів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вжи-ваються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях».
Згідно інформації розміщеної на порталі Pzozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-16-010383-a - Замовником було обрано тип процедури «Відкриті торги з особливостями».
Підсумовуюче вище зазначене, при проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями, повинен був неупереджено розглянути нашу тендерну пропозицію та визначити нас переможцем, так як наша тендерна пропозиція повністю відповідає як технічному завданню Замовника, так і всім іншим вимогам встановленим за тендерною документацією. Але всупереч цього, Замовник знехтував принципами здійснення публічних закупівель, що документально закріплені та юридично визначені в статті 5 Закону та незаконно і безпідставно відхилив нашу пропозицію.

Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ГРІД" не погоджується з рішенням замовника щодо свого відхилення та в обґрунтування неправомірного відхилення повідомляє наступне:

Пунктом 44 Особливостей встановлений вичерпний перелік підстав при настанні яких у Замовника є право на відхилення тендерної пропозиції учасників, а саме:

1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;

Але виходячи з інформації, зазначеної в протоколі відхилення нашої пропозиції, Замовник вважає нашу пропозицію такою, що повинна бути відхилена тільки тому, що він вважає товар запропонований другим учасником більш потужнішим.
Це дуже дивне рішення Замовника, так як Замовником було чітко встановлені параметри товару, який він хоче закупити (викладені в Додатку 2 до тендерної документації) та які ми, як учасник закупівлі, виконали в повному обсязі, що підтверджується наданими нами документами у складі нашої тендерної пропозиції, а саме файли: «10 додаток 2 підтвердження», «11 сертифікат генератори», «12 деклараціі генератори 2024», «13 щодо якості».
Якщо Замовник хотів більш потужний генератор, то він повинен був зазначити інші параметри в технічній частині, і ми змогли б запропонувати той генератор, який би хотів Замовник. Але наразі Замовник повинен був оцінювати нашу пропозицію на відповідність встановлених технічних вимог за Додатком 2, а не видумувати примарні підстави для відхилення нашої пропозиції, при цьому посилаючись в протоколі на абзац перший частини третьої статті 22 Закону, яка унормовує вимоги до тендерної документації і жодним чином не встановлює підстави для відхилення тендерної пропозиції учасників.
Також нам не зрозуміло, чому Замовник в протоколі відхилення посилається на критерії оцінки, встановлені Розділом 5 тендерної документації, коли нами виконані всі критерії та ще при цьому Замовник в протоколі відхилення зазначає відсоткову розбивку як 40/40/20, хоча пунктом 36 Особливостей встановлено: «Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.».

Докази Заперечення №1:
1. Тендерна документація з додатками, що оприлюднена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-16-010383-a;
2. Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи № 64 від 05 вересня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТ ГРІД".
3. 10 додаток 2 підтвердження.
4. 11 сертифікат генератори.
5. 12 деклараціі генератори 2024.
6. 13 щодо якості.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника