-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
280 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 800.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2024 15:11 - 24.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дії Замовника, неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
76c1bfe1d0124ed2a4e36ebbdb17ce2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-16-008320-a.c1
Назва:
Скарга на дії Замовника, неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендедрерна пропозиція СТМ-фарм.pdf 03.09.2024 22:18
- 142-3 ПротоколПереможець.docx 03.09.2024 22:18
- ТЕХ.pdf 03.09.2024 22:18
- 142 Оголошення (зі змінами).docx 03.09.2024 22:18
- sign.p7s 03.09.2024 22:20
- рішення від 05.09.2024 № 14864.pdf 05.09.2024 18:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2024 № 15228.pdf 13.09.2024 10:59
- рішення від 12.09.2024 № 15228.pdf 17.09.2024 15:45
- Пояснення АМКУ.docx 09.09.2024 15:57
- Пояснення АМКУ.pdf 09.09.2024 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2024 22:22
Дата розгляду скарги:
12.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2024 18:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2024 15:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b3ef850b83634a0e88761950be0a73d4
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішеннями уповноваженої особи Замовника, оскільки таке рішення є неправомірним та порушує наші права, як Учасника Процедури закупівлі, а також законодавство в сфері регулювання порядку здійснення публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Уважно вивчивши тендерну пропозицію Переможця торгів та ПРОТОКОЛ Уповноваженої особи, Скаржник не погоджується з рішеннями уповноваженої особи Замовника, оскільки таке рішення є неправомірним та порушує наші права, як Учасника Процедури закупівлі. Так як Скаржник є реальним учасником ринку, подав тендерну пропозицію без порушень і у відповідності до умов тендерної документації, та є реальним претендентом на перемогу. Отже, неправомірні дії замовника, порушують майнові права Скаржника, а також законодавство в сфері регулювання порядку здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що при прийнятті рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм», порушено норми чинного законодавства:
- порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначені частиною першою статті 5 Закону, а саме добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- переможець визначений з порушеннями пункту 41, пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція Переможця закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним.
Наше твердження ґрунтується на наступних підставах.
Проаналізувавши інформацію та документи надані у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі були виявленні наступні невідповідності умовам тендерної документації та вимогам закупівлі, що засвідчує порушення Закону «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі сторони Замовника в процесі оцінки тендерних пропозицій учасників.
В умовах тендерної документації зазначено: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі- Вимоги до предмета закупівлі (медико-технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в у Додатку № 2 до цієї тендерної документації. В Додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна
специфікація» замовником визначено вимоги до предмету закупівлі, і зокрема до еквіваленту: У разі, коли у переліку предмету закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на тендер зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
В цьому ж Додатку по позиції номер 2 предмету закупівлі визначено: Аркоксія, таб., в/плів. обол. по 90 мг, №7, МНН-Etoricoxib, у кількості - уп 10 (варто зауважити, що відповідні кількісні показники визначені в тендерній документації та відображаються на сторінці закупівлі у системі ПРОЗОРРО). Переможець закупівлі за даною позицією запропонував: ЕКСІБ®. таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 90 мг, по 10 таблеток в контурній чарунковій
упаковці, по 1 контурні чарункові упаковці в пачці, у кількості 7 упаковок.
Таким чином, запропонований лікарський засіб не є еквівалентом у розумінні тендерної документації замовника, так як показник "вміст упаковки", комплектація, відрізняється від того, що зазначений в тендерній документації. Окрім того, кількісний показник предмету закупівлі не відповідає зазначеним в тендерній документації вимогам замовника. Можливість перерахунку на найдрібнішу форму випуску (а саме: таблетка, апула, флакон тощо) - не передбачена умовами даної процедури закупівлі та вимогами до предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що зазначені невідповідності у пропозиції Переможця не підпадають під дію пункту 43 Особливостей, оскільки дана невідповідність стосується зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
- порушено принципи здійснення публічних закупівель, визначені частиною першою статті 5 Закону, а саме добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- переможець визначений з порушеннями пункту 41, пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція Переможця закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірним.
Наше твердження ґрунтується на наступних підставах.
Проаналізувавши інформацію та документи надані у складі тендерної пропозиції Переможця закупівлі були виявленні наступні невідповідності умовам тендерної документації та вимогам закупівлі, що засвідчує порушення Закону «Про публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі сторони Замовника в процесі оцінки тендерних пропозицій учасників.
В умовах тендерної документації зазначено: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі- Вимоги до предмета закупівлі (медико-технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в у Додатку № 2 до цієї тендерної документації. В Додатку 2 до тендерної документації «Медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна
специфікація» замовником визначено вимоги до предмету закупівлі, і зокрема до еквіваленту: У разі, коли у переліку предмету закупівлі зазначено вказівку на виробника товару чи матеріалу або його складових, торгову марку, комерційне найменування, то учасник має право за власним вибором пропонувати на тендер зазначений товар, або його еквівалент. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
В цьому ж Додатку по позиції номер 2 предмету закупівлі визначено: Аркоксія, таб., в/плів. обол. по 90 мг, №7, МНН-Etoricoxib, у кількості - уп 10 (варто зауважити, що відповідні кількісні показники визначені в тендерній документації та відображаються на сторінці закупівлі у системі ПРОЗОРРО). Переможець закупівлі за даною позицією запропонував: ЕКСІБ®. таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 90 мг, по 10 таблеток в контурній чарунковій
упаковці, по 1 контурні чарункові упаковці в пачці, у кількості 7 упаковок.
Таким чином, запропонований лікарський засіб не є еквівалентом у розумінні тендерної документації замовника, так як показник "вміст упаковки", комплектація, відрізняється від того, що зазначений в тендерній документації. Окрім того, кількісний показник предмету закупівлі не відповідає зазначеним в тендерній документації вимогам замовника. Можливість перерахунку на найдрібнішу форму випуску (а саме: таблетка, апула, флакон тощо) - не передбачена умовами даної процедури закупівлі та вимогами до предмету закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Звертаємо вашу увагу, що зазначені невідповідності у пропозиції Переможця не підпадають під дію пункту 43 Особливостей, оскільки дана невідповідність стосується зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у замовника наявні підстави для відхилення пропозиції переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Неправомірне рішення Замовника, оформлене Протоколом УО
-
Повʼязаний документ:
142-3 ПротоколПереможець.docx
-
-
Назва доказу:
Вимоги до предмету закупівлі
-
Повʼязаний документ:
142 Оголошення (зі змінами).docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна пропозиція Переможця
-
Повʼязаний документ:
Тендедрерна пропозиція СТМ-фарм.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Не відхиливши пропозицію переможця, замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель . Дії Замовника в частині визначення переможцем закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм» порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм». Вище зазначені дії замовника, привели до неправомірного та необґрунтованого рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СТМ-Фарм», пропозиція якого не відповідає медико-технічним та кількісним вимогам до предмету закупівлі. Виходячи з вище викладеного та керуючись положеннями пункту 55 Особливостей, статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду скаргу ТОВ «ДОЙЧ-ФАРМ». 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Захистити права та законні інтереси Скаржника шляхом застосування органом оскарження положень пункту другого частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення викладені у ПРОТОКОЛІ Уповноваженої особи. 4. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «СТМ-Фарм».