-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Геодезичні роботи з обстеження приаеродромної території аеродрому Київ/Жуляни)
71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Геодезичні роботи з обстеження приаеродромної території аеродрому Київ/Жуляни)
Завершена
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2018 10:54 - 17.07.2018 11:00
Вимога
Вирішена
Вимога про усунення порушення процедури закупівлі в частині упередженої та не об’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Номер:
c97cbb659f5945acbfc59575dd8f3028
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-12-000297-c.b1
Назва:
Вимога про усунення порушення процедури закупівлі в частині упередженої та не об’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Вимога:
24.07.2018 р. відповідно до Аналітичного висновку №87 стосовно визначення результатів закупівлі № UA-2018-07-12-000297-c «Геодезичні роботи з обстеження приаеродромної території аеродрому Київ/Жуляни» (надалі – Аналітичний висновок) КП Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) (надалі – Замовник) відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Авіаційний розрахунковий центр» (надалі ТОВ «АРЦ»), як таку, що не відповідає умовам документації та 25.07.2018 Замовником було акцептовано тендерну пропозицію іншого учасника – ПП «Інтергеостиль», про що опубліковано відповідне рішення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Вищевказані рішення Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ «АРЦ» та акцепту тендерної пропозиції ПП «Інтергеостиль», на нашу думку, є упередженим та таким, що порушують один з принципів здійснення закупівель, а саме об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та недискримінація учасників.
Посилання на порушення процедури закупівлі, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться у вимозі.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
26.07.2018 10:57
Вирішення:
Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт «Київ» (Жуляни), розглянувши зміст Вашої вимоги від 25.07.2018 року №3085/07-18, повідомляє наступне.
1. Умовами документації допорогової закупівлі (далі - Документація), а саме пунктом 5.2.1 Додатку 2 передбачено, що «учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід спеціалістів*, які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі, з копіями підтверджуючих документів (іменні кваліфікаційні сертифікати тощо) за встановленою формою». Учасник, ТОВ «АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР» надав довідку з зазначенням шести спеціалістів, яких учасник планує залучити до виконання робіт, що є предметом закупівлі. Умова щодо надання іменних кваліфікаційних сертифікатів стосувалась щодо всіх працівників, що будуть залученні до виконання робіт, про що йдеться у вищезазначеному пункті Документації. Учасником було надано лише один сертифікат на одного працівника, що зазначений в довідці, що є порушення умов Документації.
2. Документацію, а саме Додатком 6, встановлена форма Заяви про надання згоди на обробку,
використання, поширення та доступ до персональних даних, що містить текстову частину та порожні поля (П.І.Б., дата народження, серія та номер паспорту, дата, підпис/П.І.Б.). Вищезазначений додаток містить наступну примітку: «*заповнюється учасником та надається на фірмовому бланку». Проте учасником було проігноровано поле «серія та номер паспорту», залишивши його порожнім, в усіх заявах, що були надані в складі пропозиції.
3. ПП «ІНТЕРГЕОСТИЛЬ» в складі пропозиції надано Ліцензію на виконання топографо-геодезичних, картографічних робіт, що видана 26.08.2010 року та має безстроковий строк дії. Той факт, що даний вид діяльності не підлягає ліцензуванню, згідно внесених змін до законодавства, не робить ліцензію нечинною. Ліцензії, що були видані підприємствам до набуття чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обмеження державного регулювання господарської діяльності» від 19.10.2010 №2608-VI, та мають безстроковий строк дії є чинними й на даний час.
Стосовно засвідчення документів пропозиції, пунктом 2.2. Розділу 2 Документації передбачено, що «Усі сторінки сканованих документів, що надаються у складі пропозиції учасника, які містять будь-яку інформацію (крім оригіналів документів виданих сторонніми організаціями, установами, підприємствами) повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі та відбиток печатки (у разі завантаження копій документів – додатково міститься відбиток «копія вірна» або з «Згідно з оригіналом» тощо).» Документація не дає визначення з чого повинен складатися підпис уповноваженої особи. Крім того в складі пропозиції ПП «ІНТЕРГЕОСТИЛЬ» надано Наказ від 16.07.2018 №10, яким Загоруйко В.Р. надано право підпису документів пропозиції на закупівлю.
Враховуючи викладене, з урахуванням порушень, які допущені учасником ТОВ «АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР», вважаємо за недоцільне здійснювати перегляд рішення про дискваліфікацію цього учасника. Та враховуючи, що учасником ПП «ІНТЕРГОЕСТИЛЬ» надано документи, що відповідають умовам Документації, підстави для його дискваліфікації та для анулювання рішення про визначення переможця – відсутні.
Звертаємо Вашу увагу на те, що під час розгляду документів пропозицій учасників, КП МА «Київ» (Жуляни) дотримано всіх норм та принципів відповідно до законодавства в сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні