• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Обстеження газопроводів Зміївської ТЕС)

Строк надання послуг: протягом 90 календарних днів з моменту отримання Виконавцем письмової заявки Замовника на проведення послуг. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.

Завершена

425 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 250.00 UAH
Період оскарження: 16.08.2024 08:40 - 23.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне рішення щодо визначення переможця

Номер: c0d6e18a83174e3c9f34dfb1edea6ce9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-16-000275-a.c1
Назва: Неправомірне рішення щодо визначення переможця
Вимога:
Шановний замовник, проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки здійснюється у відповідності до положень Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687 (далі – Порядок). Згідно норм п.1 Порядку дія цього Порядку поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які проводять технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України, а також на підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, виду діяльності і господарювання та фізичних осіб, що використовують найману працю, які мають намір розпочати або здійснюють експлуатацію такого устатковання. Абзацом шостим п. 2 Порядку встановлено, що експертна організація це незалежний суб’єкт господарювання, який проводить технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) устатковання та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона відповідно до вимог, встановлених Мінекономіки. В свою чергу, вимоги до суб'єктів господарювання, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджені Наказом Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17954 (далі – Вимоги). Звертаємо увагу замовника, що згідно положень п.п.2 п.1 Вимог ці Вимоги є обов'язковими для суб'єктів господарювання, незалежно від їх форми власності, що провадять діяльність у сферах експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, технічного огляду машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме для: … 2) експертних організацій, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (далі - устатковання), та провадить діяльність у цій сфері як третя сторона … Відповідно до положень п.3 Вимог інформація про суб'єктів господарювання, які зазначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цих Вимог, та відповідають цим Вимогам, протягом 5 робочих днів від дня наступного за днем надходження повідомлення, ОПРИЛЮДНЮЄТЬСЯ НА ВЕБСАЙТІ ДЕРЖПРАЦІ (https://dsp.gov.ua/idnist-orhaniv-z-inspektuvannia/ ). Крім того п.п.1 п.9 Вимог встановлено, що Суб'єкти господарювання, які зазначені у підпункті 2 пункту 1 цих Вимог, разом з виконанням вимог підпунктів 2-6 пункту 7 цих Вимог, повинні: бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона. Інформація про обраного Вами переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" станом на сьогоднішній день НЕ МІСТИТЬСЯ НА ВЕБСАЙТІ ДЕРЖПРАЦІ (https://dsp.gov.ua/idnist-orhaniv-z-inspektuvannia/ ) та зазначений суб’єкт господарювання НЕ акредитований національним органом України з акредитації як орган з інспектування, що здійснює інспектування як третя сторона. Отже підсумовуючи зазначене вище, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" не відповідає вимогам до суб'єктів господарювання, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки затверджені Наказом Міністерства економіки України 27 листопада 2023 року № 17954. А тому не має законного права здійснювати проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки у відповідності до положень Порядку. Звертаємось до Замовника з вимогою скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "МЕТРОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" та відхилити вказаного учасника. Якщо цього зробити неможливо, рекомендуємо скасувати дану закупівлю через неможливість усунення порушень чинного законодавства, скоригувати вимоги до учасників та провести повторну закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надаємо відповідь відділу ініціатора: При відхиленні учасників закупівлі Замовник зобов'язаний чітко керуватися нормами, визначеними в тендерній документації. Це є основним принципом справедливості та прозорості процесу проведення публічних закупівель. Кожне рішення про відхилення має бути обґрунтованим і базуватися на конкретних положеннях тендерної документації, які, в свою чергу, відповідають вимогам законодавства. Важливо, щоб будь-яке відхилення було чітко аргументоване та підкріплене відповідними нормами, що дозволяє учасникам зрозуміти причини такого рішення та забезпечує можливість оскарження, якщо таке рішення вважається неправомірним. У вашій вимозі не було зазначено жодного пункту тендерної документації, який би підтверджував порушення з боку Замовника при визначенні переможця торгів. Це свідчить про те, що рішення про відхилення не буде належним чином обґрунтоване, що може викликати сумніви щодо його правомірності. Відсутність посилань на конкретні порушення норм тендерної документації може бути розцінена як ознака недотримання вимог щодо прозорості та об'єктивності при проведенні закупівель. Відсутність чітких аргументів і посилань до тендерної документації може свідчити про суб'єктивність і необґрунтованість прийнятих рішень. Це, в свою чергу, підриває довіру до процесу закупівель і може призвести до оскарження результатів тендеру. Тому, для забезпечення прозорості і справедливості, кожне рішення про відхилення повинно бути чітко аргументоване на підставі конкретних положень тендерної документації, що відповідають вимогам законодавства. Згідно з пунктом 1 Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687, цей Порядок поширюється на всіх суб'єктів господарювання, які займаються технічним оглядом, випробуванням, експертним обстеженням (технічним діагностуванням) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки. Це включає в себе всі підприємства, установи та організації, незалежно від форми власності та виду діяльності, а також фізичних осіб, які використовують найману працю і мають намір експлуатувати таке устаткування. Даний Порядок регламентує дії всіх цих суб’єктів, визначаючи єдині правила та вимоги до проведення вищезгаданих процедур. Абзацом шостим пункту 2 Порядку передбачено, що експертна організація — це незалежний суб’єкт господарювання, який займається технічним оглядом, експертним обстеженням та технічним діагностуванням устатковання підвищеної небезпеки, здійснюючи свою діяльність як третя сторона. Діяльність таких організацій регулюється вимогами, встановленими Міністерством економіки України. Це гарантує, що всі експертні організації працюють відповідно до єдиних стандартів, що дозволяє забезпечити належний рівень безпеки і відповідність устаткування встановленим нормам. Вимоги до суб'єктів господарювання, які здійснюють технічний огляд, експертне обстеження та діагностування машин і механізмів підвищеної небезпеки, затверджені Наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954. Ці Вимоги є обов'язковими для всіх суб'єктів господарювання, незалежно від їх форми власності, які провадять діяльність у сфері експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва. Вони охоплюють усі аспекти роботи експертних організацій, які проводять технічний огляд та діагностування машин, механізмів і устаткування підвищеної небезпеки. Згідно з положеннями підпункту 2 пункту 1 Вимог, ці вимоги стосуються експертних організацій, які мають намір проводити або вже проводять технічний огляд і діагностування устаткування підвищеної небезпеки, виконуючи функції третьої сторони. Ці організації повинні дотримуватися встановлених норм та стандартів, щоб забезпечити належну якість і безпеку своєї діяльності. Відповідно до пункту 3 Вимог, інформація про суб'єкти господарювання, які відповідають встановленим вимогам, буде оприлюднена на вебсайті Держпраці протягом п'яти робочих днів з моменту отримання повідомлення. Це забезпечує прозорість і доступність інформації про експертні організації, що дозволяє контролювати їх діяльність і забезпечувати відповідність устаткування підвищеної небезпеки встановленим стандартам. Доводимо до вашого відома, що ні положення Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів і устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687, ні вимоги до суб'єктів господарювання, які мають намір проводити або вже проводять технічний огляд, експертне обстеження або технічне діагностування зазначених об'єктів, затверджені Наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954, не містять жодних обмежень, які б перешкоджали суб’єктам господарювання здійснювати ці види діяльності. Це означає, що всі суб'єкти господарювання, які відповідають встановленим вимогам, мають право здійснювати технічний огляд, випробування та експертне обстеження устатковання підвищеної небезпеки без жодних обмежень, передбачених цими нормативними актами. Однак, варто зазначити, що інформація, яка розміщується на офіційному сайті Держпраці (https://dsp.gov.ua/idnist-orhaniv-z-inspektuvannia/), не завжди є актуальною та може не відображати оновлені дані в режимі реального часу. Наприклад, мітка на сайті, що датована 22 травня 2024 року, свідчить про те, що інформація на ньому застаріла. Це означає, що дані про суб'єкти господарювання, які здійснюють технічний огляд та діагностування устатковання, можуть не відповідати фактичному стану справ на момент перегляду. Такий стан справ може викликати проблеми для суб’єктів господарювання, оскільки вони можуть зіткнутися з труднощами у підтвердженні своєї компетенції та права на виконання відповідних робіт. Відсутність актуальної інформації може призвести до непорозумінь. Отже, наявність застарілої інформації на офіційному вебсайті Держпраці є серйозним недоліком для суб’єктів господарювання, що відповідають вимогам і мають право здійснювати технічний огляд і діагностування устатковання підвищеної небезпеки.
Статус вимоги: Відхилено