• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Наколінники тактичні бойові, налокітники тактичні бойові за кодом CPV за ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування»

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2024 21:01 - 21.08.2024 09:30
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного відхилення.

Номер: 7343f64e87754a04a5c2fce641dc1485
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-011405-a.c2
Назва: Щодо неправомірного відхилення.
Вимога:
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного! Протокольним рішенням №314/2024 від 06.09.24 уповноваженої особи Замовника, ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ Т0300 щодо спрощеної закупівлі було розглянуто пропозицію ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"(далі – Протокольне рішення №314/2024). Відповідно до Протокольного рішення №314/2024 пропозиція ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" була відхилена як така, що не відповідає технічним та якісним вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Учасником надані документи, але не відповідають вимогам Замовника, а саме в «*Протоколі досліджень (випробувань) на відповідність ТУ У 15.1-00034022-136:2016 (зі сповіщенням про зміни №2) відповідно до лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації (ознайомитися з яким можна на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Діяльність» - «Державні закупівлі» - «Закупівля речового майна» (https://mil.gov.ua/zakupivlya-rechovogo-majna-2/)», який вимагав Замовник, не вказано виробника товару, що ставить під сумнів щодо якості випробувань, тобто Учасник не підтвердив якість товару, який він запропонував. Крім того відсутні наступні документи: - Гарантійний лист від Учасника такого змісту: "Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю". - Гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 №187, оскільки замовник не може виконувати зобов'язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов'язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VП; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції». - довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що Учасник проводить господарську діяльність відповідно до положень його статуту». 1. Щодо Протоколів досліджень (випробувань) на відповідність НТБ ТУ У 22.2- 00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63). По-перше, Замовником у Протокольному рішенні №314/2024 неправильно зазначено номер «ТУ У 15.1-00034022-136:2016 (зі сповіщенням про зміни №2)», оскільки відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено вимоги щодо відповідності предмета закупівлі НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1) та НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63). Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі також вимагалось надання Протоколу досліджень (випробувань) на відповідність НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63) відповідно до лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації (ознайомитися з яким можна на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Діяльність» - «Державні закупівлі» - «Закупівля речового майна» (https://mil.gov.ua/zakupivlya-rechovogo-majna-2/). Таким чином, у Протокольному рішенні №314/2024 Замовником неправильно було зазначено ТУ У 15.1-00034022-136:2016 (зі сповіщенням про зміни №2), оскільки мало б бути зазначено НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63). По-друге, Протоколи досліджень (випробувань) на відповідність НТБ ТУ У 22.2-00034022- 094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63), надані Учасником ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" містять зазначення виробника товару. У протоколі випробувань «НАЛОКІТНИКИ ТАКТИЧНІ БОЙОВІ - НЛТБ» № 274/2 від 17 червня 2024 р. таблиця 2.9 містить найменування виробника(сторінка 6). У протоколі випробувань «Наколінники тактичні бойові» № 274/1 від 17 червня 2024 р. таблиця 2.9 також містить найменування виробника(сторінка 7). Таким чином, в цій частині пропозиція ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" повністю відповідає встановленим щодо зазначення у протоколах випробування виробника технічним вимогам та не може бути відхилена із таких підстав. 2. Щодо ненадання гарантійних листів, зазначених у протоколі. Відповідно до п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, ЗАМОВНИК мав надати ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД» 24 години на усунення вказаної невідповідності і в подальшому акцептувати пропозицію товариства. 3. Щодо ненадання довідки (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що Учасник проводить господарську діяльність відповідно до положень його статуту. Відповідно до п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Замовник мав надати ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД» 24 години на усунення вказаної невідповідності і в подальшому акцептувати пропозицію товариства. Враховуючи все вищевикладене, просимо Замовника скасувати протокольне рішення №314/2024 від 06.09.24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД», та здійснити повторну оцінку пропозиції ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! В зв’язку з виявленими порушеннями та неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства ззамовником з питань публічних закупівель Замовником прийнято рішення про відміну спрощеної закупівлі оголошеної щодо закупівлі «Наколінники тактичні бойові, налокітники тактичні бойові за кодом CPV за ДК 021:2015: 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо неправомірного відхилення.

Номер: e8e3b9ac5b3341cfa17c2aaac93e7e29
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-011405-a.b1
Назва: Щодо неправомірного відхилення.
Вимога:
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось з приводу наступного! Протокольним рішенням №314/2024 від 06.09.24 уповноваженої особи Замовника, ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ Т0300 щодо спрощеної закупівлі було розглянуто пропозицію ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД"(далі – Протокольне рішення №314/2024). Відповідно до Протокольного рішення №314/2024 пропозиція ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" була відхилена як така, що не відповідає технічним та якісним вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «Учасником надані документи, але не відповідають вимогам Замовника, а саме в «*Протоколі досліджень (випробувань) на відповідність ТУ У 15.1-00034022-136:2016 (зі сповіщенням про зміни №2) відповідно до лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації (ознайомитися з яким можна на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Діяльність» - «Державні закупівлі» - «Закупівля речового майна» (https://mil.gov.ua/zakupivlya-rechovogo-majna-2/)», який вимагав Замовник, не вказано виробника товару, що ставить під сумнів щодо якості випробувань, тобто Учасник не підтвердив якість товару, який він запропонував. Крім того відсутні наступні документи: - Гарантійний лист від Учасника такого змісту: "Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю". - Гарантійний лист, складений в довільній формі, у якому учасник гарантує, що він дотримується у своїй діяльності норм чинного законодавства України, у тому числі: постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 №187, оскільки замовник не може виконувати зобов'язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов'язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VП; Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про захист економічної конкуренції». - довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що Учасник проводить господарську діяльність відповідно до положень його статуту». 1. Щодо Протоколів досліджень (випробувань) на відповідність НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63). По-перше, Замовником у Протокольному рішенні №314/2024 неправильно зазначено номер «ТУ У 15.1-00034022-136:2016 (зі сповіщенням про зміни №2)», оскільки відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено вимоги щодо відповідності предмета закупівлі НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1) та НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63). Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі також вимагалось надання Протоколу досліджень (випробувань) на відповідність НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63) відповідно до лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації (ознайомитися з яким можна на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Діяльність» - «Державні закупівлі» - «Закупівля речового майна» (https://mil.gov.ua/zakupivlya-rechovogo-majna-2/). Таким чином, у Протокольному рішенні №314/2024 Замовником неправильно було зазначено ТУ У 15.1-00034022-136:2016 (зі сповіщенням про зміни №2), оскільки мало б бути зазначено НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63). По-друге, Протоколи досліджень (випробувань) на відповідність НТБ ТУ У 22.2-00034022-094:2015 (зі сповіщенням про зміни № 1), НЛТБ (Технічний опис від 07.07.2016 інв. № 63), надані Учасником ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" містять зазначення виробника товару. У протоколі випробувань «НАЛОКІТНИКИ ТАКТИЧНІ БОЙОВІ - НЛТБ» № 274/2 від 17 червня 2024 р. таблиця 2.9 містить найменування виробника(сторінка 6). У протоколі випробувань «Наколінники тактичні бойові» № 274/1 від 17 червня 2024 р. таблиця 2.9 також містить найменування виробника(сторінка 7). Таким чином, в цій частині пропозиція ТОВ "БІЗНЕСКОМ ЛТД" повністю відповідає встановленим щодо зазначення у протоколах випробування виробника технічним вимогам та не може бути відхилена із таких підстав. 2. Щодо ненадання гарантійних листів, зазначених у протоколі. Відповідно до п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, ЗАМОВНИК мав надати ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД» 24 години на усунення вказаної невідповідності і в подальшому акцептувати пропозицію товариства. 3. Щодо ненадання довідки (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що Учасник проводить господарську діяльність відповідно до положень його статуту. Відповідно до п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, Замовник мав надати ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД» 24 години на усунення вказаної невідповідності і в подальшому акцептувати пропозицію товариства. Враховуючи все вищевикладене, просимо Замовника скасувати протокольне рішення №314/2024 від 06.09.24 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД», скасувати протокольне рішення №324/2024 від 07.09.24 про визначення переможцем ТОВ «ТОП-ТЕКС» та здійснити повторну оцінку пропозиції ТОВ «БІЗНЕСКОМ ЛТД».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 10.09.2024 17:07