• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Електромонтажні роботи

послуги зі встановлення пожежної сигналізації в КДНЗ №211 вул.Бірюзова 1а

Завершена

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2018 15:31 - 23.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога.

Номер: b954dbdd5bd94895a974f8e3e13e4654
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-000573-c.b1
Назва: Вимога.
Вимога:
Вимога про перегляд прийнятого рішення тендерного комітету ТОВ «ФАЄР» приймало участь в закупівлі UA-2018-06-11-000573 «Послуги зі встановлення пожежної сигналізації в КДНЗ №211 по вул. Бірюзова, 1а. 05.07.2018р. ми отримали протокол №86 від 05.07.2018 року засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Електромонтажні роботи» (встановлення пожежної сигналізації в КЗШ №45), рішенням якого було відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАЄР». Комерційну пропозицію по закупівлі вказаній в протоколі (встановлення пожежної сигналізації в КЗШ №45) ТОВ «ФАЄР» не подавало. Ми приймали участь у в закупівлі UA-2018-06-11-000573 Послуги зі встановлення пожежної сигналізації в КДНЗ №211 по вул. Бірюзова, 1а. В протоколі вказано, що пропозиція ТОВ «ФАЄР» відхилена на підставі ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Стаття 30. Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. Посилання замовника на дану статтю вважаємо не правильним. В розділі 5 інструкції з підготовки тендерної пропозиції абзац 2 завантаженої замовником вказано, що оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків – 100 балів) Оцінка здійснюється стосовно предмета закупівлі в цілому. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною. Ціна нашої пропозиції була найменшою, тобто економічно вигіднішою. Перше зауваження замовника що учасник перед поданням тендерної пропозиції повинен ознайомитися з проектно- кошторисною документацією,а потім разом з пропозицією учасник надає лист в довільній формі про те що він ознайомився з документацією та має/не має зауважень, нами виконаний. Ми ознайомилися з проектно - кошторисною документацією, про що зробили запис у замовника. Друге зауваження про завантаження нами документів тендерної пропозиції не одним файлом (формат PDF) вважаємо не суттєвим з огляду на наступне: - Згідно ст. 25 Закону, а саме документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі подаються в окремому файлі. В нашому випадку технічний опис предмету закупівлі відсутній, тому вважаємо вимогу замовника не коректною. Ми вважаємо головним в процедурі закупівель – це економія бюджетних коштів, та відповідність учасника основним критеріям, а саме вимогам встановленим ст. 17 та кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Прийняте рішення замовника про відхилення нашої тендерної пропозиції з посиланням на вище перераховане вважаємо не доцільним. Просимо звернути прийняте рішення тендерного комітету. P.S. Ознайомились з проведеними торгами UА 2018-05-18-000247 - с Послуги зі встановлення пожежної сигналізації КЗШ №45, оскарженням надісланим ТОВ «БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС», та прийнятим по ньому рішенням. Сподіваємося що «системну помилку» тендерного комітету Тернівської районної у місті ради буде виправлено.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Відділ освіти виконкому ознайомився в вимогами вказаними у скарзі та повідомляє наступне: ст. 30 закону України "Про публічні закупівлі" це відхилення тендерних пропозицій, а ст. 31-відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися. В протоколі вказана вірна стаття , якщо конкретніше - пп.4 п.1 ст.30 Закону України. В протоколі №86 від 05.07.2018р. помилково була вказана КЗШ№45 замість КДНЗ№211. Протокол відхилення №86 від 05.07.2018р. буде анульовано, та переглянуто вашу пропозицію.
Статус вимоги: Задоволено