• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони майна)

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)

Завершена

468 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 340.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2024 16:33 - 21.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 0485fc9a384d463eb5b9b4f64bad1ad5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-010136-a.a3
Назва: СКАРГА на рішення Замовника про безпідставне відхилення тендерної пропозиції Скаржника (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
В оприлюдненому повідомлені з вимогою про усунення виявлених невідповідностей Замовник не зазначає інформацію щодо переліку документів, які повинен подати Скаржник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, що в подальшому унеможливило надати Скаржником необхідні для виправлення таких невідповідностей додаткові документи та призвело до грубого порушення його прав. Зазначене свідчить про нерівне ставлення до всіх учасників під час розгляду їхніх пропозицій та дискримінацію Скаржника, що є порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 та охоронюваних законом наших інтересів у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.10.2024 16:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.11.2024 14:26
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1", Ковтанюк Катерина Іванівна 380972581109 puab_1@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6887a8b8bb9e4bafa1c513663cba1ace
Заголовок пункту скарги: В оприлюдненому повідомлені з вимогою про усунення виявлених невідповідностей Замовник не зазначає інформацію щодо переліку документів, які повинен подати Скаржник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, що в подальшому унеможливило надати Скаржником необхідні для виправлення таких невідповідностей додаткові документи та призвело до грубого порушення його прав
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Так, Замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1" (код ЄДРПОУ 42951792) виявив невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією та відповідно 18.10.2024 о 17 год.19 хв. в електронній системі закупівель розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, а саме:
«1. На виконання вимог тендерної документації, та пункту 6.2 Додатку 4, у разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю (або так само менше 20 % вартості договору), в тендерній пропозиції необхідно надати: - довідку, підписану учасником процедури закупівлі, з інформацією про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник процедури закупівлі планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника/співвиконавця (назва організації, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; юридична та фізична адреси; П.І.Б., посади керівників, перелік та обсяг робіт, які будуть виконуватись; телефон, e-mail, орієнтовна вартість та % в загальному обсязі робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю, (грн.; %)). Довідка повинна супроводжуватись: договором субпідряду/співвиконання, укладеним між учасником та суб’єктом господарювання, якого учасник планує залучити в якості субпідрядника/співвиконавця, положення договору не можуть суперечити вимогам цієї тендерної документації; листом-згодою співвиконавця з підтвердженням готовності надання послуг для потреб замовника (з обов’язковим наведенням переліку послуг, до надання яких буде залучатись співвиконавець та зазначенням номеру закупівлі в електронній системі); довідкою співвиконавця з інформацією про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; довідкою співвиконавця з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (механізмів, устаткування, засобів вимірювальної техніки), технологій, необхідних для надання послуг; ліцензією або документом дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо учасник не планує залучати інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт чи послуг, то такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний інформаційний лист у довільній формі. В складі документів тендерної пропозиції Учасника надана Довідка від 21.08.2024р. № 328 з інформацією про відсутність наміру залучати інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору. Разом з тим Учасником надано для підтвердження кваліфікаційних критеріїв надана Довідку від 21.08.2024р. № 326 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, згідно якої Учасник повідомляє про наявність транспорту реагування в кількості 2 штуки за Договором реагування. Окрім цього, Довідкою від 21.08.2024 р. № 331 Учасник повідомляє про наявність у розпорядженні транспорту груп реагування. Відповідно до умов тендерної документації та пункту 6.2 Додатку 4 у разі, якщо учасник процедури закупівлі планує залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт/надання послуг, вартість яких складає не менше, ніж 20% вартості договору про закупівлю (або так само менше 20 % вартості договору), в тендерній пропозиції учасник обов’язково надає визначений пакет документів з врахуванням умов пункту 6.1 Додатку 4 до тендерної документації або інформаційний лист в довільній формі про не залучення субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) до виконання робіт чи послуг.

2. На виконання вимог тендерної документації, Додатку 3 та пункту 4.2 Додатку 4 для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник процедури закупівлі має надати Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Довідка має супроводжуватись наданням копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. На виконання даної вимоги Учасником надано Довідку від 21.08.2024р. № 325 про наявність працівників, яка супроводжується наказами про прийняття на роботу. Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу Лупол Василь Михайлович від 14 серпня 2023р. та Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу Сердюченко Георгій Олександрович від 29 вересня 2023р. містять один і той же номер 10К.

3. На виконання вимог тендерної документації, Додатку 3 та пункту 4.3 Додатку 4 для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник процедури закупівлі має надати Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. До зазначеної Довідки учасник повинен надати: аналогічні договори, зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо); позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. При цьому Замовником визначено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. На виконання даної вимоги Учасник завантажив Довідку від 21.08.2024р. № 317 щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Згідно зазначеної в Довідці інформації підтвердженням досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є Договори з контрагентами - Національний банк України (Договір № 102912 від 05.03.2021р.) та Адвокат ОМЕЛЯН Ігор Володимирович (Договір № 01-10\1-2020 від 01.10.2020р.). Однак, наданий Договір Договір № 01-10\1-2020 від 01.10.2020р. не містить інформації про клас ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що не доводить його аналогічність відповідно до умов цієї тендерної документації. Наданий Договір № 102912 від 05.03.2021р. містить інформацію про клас ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та є аналогічним в розуміння тендерної документації. Для підтвердження факту надання послуг згідно договору Учасником надано первинні документи, а саме акти про приймання-передавання наданих послуг охорони об’єкта, відповідно до інформації яких послуги були надані за договором № 102912 від 05.03.2021р. та Додатковими договорами №103288 від 17.06.2021р., №103389 від 13.07.2021р., № 104034 від 15.11.2021р., які є невід’ємною частиною Договору № 102912 від 05.03.2021р.. Всупереч вимог тендерної документації аналогічний договір надано не в повному обсязі, а саме відсутній Додатковий Договір №103288 від 17.06.2021р.. Зазначений Додатковий договір відсутній також в переліку договорів, що зазначені у відгуку про співпрацю №65-0006/49131 від 19.07.2022р. від Національного банку України. Після перегляду закупівлі за номером в ЦБД Prozorro UA-2021-01-19-002971-b (згідно інформації відгуку) в електронній системі закупівель, Додатковий Договір №103288 від 17.06.2021р. відсутній серед документів, що підтверджують внесення змін в основний Договір № 102912 від 05.03.2021р..

4. На виконання вимог тендерної документації та пункту 1.4 Додатку 4 учасник в складі документів тендерної пропозиції надає Документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, тощо). Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. На виконання даної вимоги Учасником надана Фінансова звітність мікропідприємства за формою № 1-мс станом на 30 червня 2024р. (далі – Звітність). Згідно інформації в Звітності середня кількість працівників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1" (код ЄДРПОУ 42951792) – 1 особа. Дана інформація суперечить відомостям, що надав Учасник в Довідці від 21.08.2024р. № 325 та додаткам до неї у вигляду Наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу 6 (шістьох) охоронників з досвідом роботи в Учасника щонайменше 10 місяців. Окрім цього подана інформація суперечить вимогам п. 15 Постанови № 960 від 18 листопада 2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».

5. На виконання вимог тендерної документації та відповідно до п. 7.5 Додатку 4 до тендерної документації учасник в складі документів пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо підтвердження технічних вимог із зображенням форми та засобів охорони згідно інформації, розміщеної у Додатку 2 до тендерної документації. Надане Учасником фото зразку форми охоронника лише частково підтверджує виконання Учасником даної вимоги та не містить зразків засобів охорони згідно інформації, розміщеної у Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином Учасником не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, існує необхідність направити учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1" (код ЄДРПОУ 42951792) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Керуючись вищевикладеним уповноважена особа,
ВИРІШИЛА:
1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей.
2. Зобов’язати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1" (код ЄДРПОУ 42951792) виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення.»

Звертаємо увагу, Комісії Антимонопольного комітету України (далі – Комісія) на те, що уповноважена особа Замовника в Протоколі наголосила «Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, в якому у вигляді переліку з пронумерованими пунктами зазначено інформацію та/або документи, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей». Проте, зазначена інформація не відповідає дійсності та спотворює інформацію викладену в Протоколі та в оприлюдненому повідомлені з вимогою про усунення виявлених невідповідностей для Скаржника.
Оскільки, в оприлюдненому повідомлені з вимогою про усунення виявлених невідповідностей Замовник не зазначає інформацію щодо переліку документів, які повинен подати Скаржник для усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, що в подальшому унеможливило надати Скаржником необхідні для виправлення таких невідповідностей додаткові документи та призвело до грубого порушення його прав.
Замовником в оприлюдненому повідомлені з вимогою про усунення виявлених невідповідностей лише зазначено, які документи вимагалися умовами Тендерної документації та які подані Скаржником.
При цьому, Скаржник з метою усунення невідповідностей завантажив в електронну систему закупівель Лист – пояснення від 18.10.2024 №473 щодо усунення невідповідностей (далі – Лист – пояснення), в якому зазначим Замовнику що, «Учасник готовий виправити всі невідповідності та надати всю необхідну інформацію та документи для завершення процедури закупівлі у відповідності до Закону. Проте Учасник не має інформації які саме документи та інформацію необхідно виправляти для усунення невідповідностей, так як Замовник у Повідомленні не зазначив перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення невідповідностей.».
Як приклад, Замовник в пункті 2 розміщеного повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей зазначає «На виконання вимог тендерної документації, Додатку 3 та пункту 4.2 Додатку 4 для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник процедури закупівлі має надати Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Довідка має супроводжуватись наданням копій документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. На виконання даної вимоги Учасником надано Довідку від 21.08.2024р. № 325 про наявність працівників, яка супроводжується наказами про прийняття на роботу. Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу Лупол Василь Михайлович від 14 серпня 2023р. та Наказ (розпорядження) про прийняття на роботу Сердюченко Георгій Олександрович від 29 вересня 2023р. містять один і той же номер 10К.».
Проте, із викладеного не зрозуміло, які невідповідності виявлені Замовником, що суперечили вимогам Тендерної документації та які документи необхідно надати скаржнику для усунення невідповідностей. Адже, Скаржником при подачі тендерної пропозиції вище зазначені вимоги виконано повністю, а саме: надано Довідку від 21.08.2024 №325 про наявність працівників (файл «Довідка щодо працівників.pdf») та накази про прийняття на роботу таких працівників, які зазначені в довідці (файл «Накази на працівників.pdf»).
Звертаємо увагу, що Замовник в умовах Тендерної документації не встановлював вимог щодо заборони Учаснику подання наказів на різних людей, з іншими датами та місяцями на призначення та зазначенням ідентичного номер наказу.
Відтак, Замовник не обґрунтовано та не посилаючись на виконання вимог якого положення Тендерної документації, додатку до неї чи інших вимог законодавства зазначив дану невідповідність для усунення, що грубого порушує права Скаржника та свідчить про необ’єктивне і упереджене ставлення до Скаржника.
Аналогічні порушення допущено Замовником і в інших пунктах, а саме:
- в пункті 4 розміщеного повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей зазначає «На виконання вимог тендерної документації та пункту 1.4 Додатку 4 учасник в складі документів тендерної пропозиції надає Документ, який визначає вартість чистих активів (баланс) учасника (наприклад – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів, тощо). Вартість чистих активів визначається станом на кінець попереднього кварталу. На виконання даної вимоги Учасником надана Фінансова звітність мікропідприємства за формою № 1-мс станом на 30 червня 2024р. (далі – Звітність). Згідно інформації в Звітності середня кількість працівників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1" (код ЄДРПОУ 42951792) – 1 особа. Дана інформація суперечить відомостям, що надав Учасник в Довідці від 21.08.2024р. № 325 та додаткам до неї у вигляду Наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу 6 (шістьох) охоронників з досвідом роботи в Учасника щонайменше 10 місяців. Окрім цього подана інформація суперечить вимогам п. 15 Постанови № 960 від 18 листопада 2015 р. «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
Звертаємо увагу Комісії, що Скаржник на виконання вимог Тендерної документації та п. 1.4 Додатку 4 до Тендерної документації завантажив Фінансову звітність мікропідприємства станом
на 30 червня 2024р. (файл «Фінансова звітність І півріччя 2024+квитанція.pdf») (далі – Звітність).
В зазначеній Звітності наявна інформація, яка визначає вартість чистих активів (баланс) станом на кінець попереднього кварталу та відповідає умовам, які вимагав Замовник в абзаці 2 пункту 1.4 Додатку 4 до Тендерної документації.
Одночасно наголошуємо, що умови пункту 1.4 Додатку 4 до Тендерної документації на які посилається Замовник не містять вимог щодо обов’язкового документального підтвердження інформації зазначеної у Звітності, в тому числі середньої кількості працівників.
Відтак, Замовник не обґрунтовано та не посилаючись на виконання вимог якого положення Тендерної документації, додатку до неї чи інших вимог законодавства зазначив дану невідповідність для усунення, що грубого порушує права Скаржника та свідчить про необ’єктивне і упереджене ставлення до Скаржника.
- в пункті 3 розміщеного повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей зазначає «На виконання вимог тендерної документації, Додатку 3 та пункту 4.3 Додатку 4 для підтвердження кваліфікаційних критеріїв учасник процедури закупівлі має надати Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. До зазначеної Довідки учасник повинен надати: аналогічні договори, зазначених в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); первинні документи, що підтверджують факт надання послуг згідно аналогічних договорів, наданих у складі пропозиції та інформація щодо яких міститься у довідці (накладна, акт тощо); позитивні відгуки від замовника згідно виконання/часткового виконання усіх аналогічних договорів копії яких надані у складі пропозиції учасника та згідно довідки. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору, щодо виконання якого надається відгук (номер за наявності та дата укладення), найменування предмета закупівлі, інформацію про належне виконання учасником обов’язків згідно договору. При цьому Замовником визначено, що аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. На виконання даної вимоги Учасник завантажив Довідку від 21.08.2024р. № 317 щодо досвіду виконання аналогічних договорів. Згідно зазначеної в Довідці інформації підтвердженням досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів є Договори з контрагентами - Національний банк України (Договір № 102912 від 05.03.2021р.) та Адвокат ОМЕЛЯН Ігор Володимирович (Договір № 01-10\1-2020 від 01.10.2020р.). Однак, наданий Договір Договір № 01-10\1-2020 від 01.10.2020р. не містить інформації про клас ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що не доводить його аналогічність відповідно до умов цієї тендерної документації. Наданий Договір № 102912 від 05.03.2021р. містить інформацію про клас ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та є аналогічним в розуміння тендерної документації. Для підтвердження факту надання послуг згідно договору Учасником надано первинні документи, а саме акти про приймання-передавання наданих послуг охорони об’єкта, відповідно до інформації яких послуги були надані за договором № 102912 від 05.03.2021р. та Додатковими договорами №103288 від 17.06.2021р., №103389 від 13.07.2021р., № 104034 від 15.11.2021р., які є невід’ємною частиною Договору № 102912 від 05.03.2021р.. Всупереч вимог тендерної документації аналогічний договір надано не в повному обсязі, а саме відсутній Додатковий Договір №103288 від 17.06.2021р.. Зазначений Додатковий договір відсутній також в переліку договорів, що зазначені у відгуку про співпрацю №65-0006/49131 від 19.07.2022р. від Національного банку України. Після перегляду закупівлі за номером в ЦБД Prozorro UA-2021-01-19-002971-b (згідно інформації відгуку) в електронній системі закупівель, Додатковий Договір №103288 від 17.06.2021р. відсутній серед документів, що підтверджують внесення змін в основний Договір № 102912 від 05.03.2021р..»
Звертаємо увагу Комісії, що твердження Замовника «Всупереч вимог тендерної документації аналогічний договір надано не в повному обсязі, а саме відсутній Додатковий Договір №103288 від 17.06.2021р.. Зазначений Додатковий договір відсутній також в переліку договорів, що зазначені у відгуку про співпрацю №65-0006/49131 від 19.07.2022р. від Національного банку України. Після перегляду закупівлі за номером в ЦБД Prozorro UA-2021-01-19-002971-b (згідно інформації відгуку) в електронній системі закупівель, Додатковий Договір №103288 від 17.06.2021р. відсутній серед документів, що підтверджують внесення змін в основний Договір № 102912 від 05.03.2021р..» не відповідає дійсності та містить наклеп щодо діяльності особливого центрального органу державного управління, в частині порушення вимог щодо оприлюднення інформації про закупівлю.
Оскільки, Замовник самостійно проаналізував інформація розміщені в електронній закупівлі за номером оголошення UA-2021-01-19-002971-b та впевнився, що оприлюднена інформація за вказаним оголошенням в частині наявності договору та додаткових угод відповідає інформації зазначеній у Відгуку про співпрацю (файл «Договір НБУ №102912 від 05.03.2021+відгук+акти.pdf»).
Зазначений факт свідчить, що Замовник переконався в достовірності наданої інформації Скаржником в частині надання в повному обсязі договору від 05.03.2021 №102912, а в акті зазначено описка, яка не вливає на Відгук про співпрацю. При цьому, зазначену описку не можливо усунути, оскільки документи створений та підписаний електронним підписом в системі «Вчасно».
Тобто, Замовник самостійно спростував факт про встановлену ним невідповідність.
Викладені факти, ще раз підтверджують, що Замовник не обґрунтовано та не посилаючись на виконання вимог якого положення Тендерної документації, додатку до неї чи інших вимог законодавства зазначив дану невідповідність для усунення, що грубого порушує права Скаржника та свідчить про необ’єктивне і упереджене ставлення до Скаржника.
- в пункті 5 розміщеного повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей зазначає «На виконання вимог тендерної документації та відповідно до п. 7.5 Додатку 4 до тендерної документації учасник в складі документів пропозиції повинен надати гарантійний лист щодо підтвердження технічних вимог із зображенням форми та засобів охорони згідно інформації, розміщеної у Додатку 2 до тендерної документації. Надане Учасником фото зразку форми охоронника лише частково підтверджує виконання Учасником даної вимоги та не містить зразків засобів охорони згідно інформації, розміщеної у Додатку 2 до тендерної документації. Таким чином Учасником не дотримано вищевказаних вимог тендерної документації. Підсумовуючи вищевикладене, існує необхідність направити учаснику - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1" (код ЄДРПОУ 42951792) повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією».
Звертаємо увагу Комісії, що умови Тендерної документації, на які посилається Замовник не містять вимог щодо кількості зображень форми та засобів охорони.
В технічній специфікації предмету закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації лише зазначено, що «Охоронники обов'язково повинні бути одягнуті в спецодяг, озброєні спецзасобами активної оборони та оснащені засобами зв'язку:
1. Засоби мобільного зв'язку.
2. Спеціальні засоби: кийки гумові, газові балончики.
Вік охоронців не повинен перевищувати загального пенсійного віку. Охоронці повинні мати необхідну фізичну підготовку.
Учасник надає в складі пропозиції гарантійний лист щодо підтвердження зазначених вище вимог із зображенням форми та засобів охорони.»
Відповідно, Скаржник на виконання вимог Тендерної документації та п. 7.5 Додатку 4 до Тендерної документації завантажив Гарантійний лист від 21.08.2024 №321 щодо підтвердження відповідностям вимогам зображенням форми та засобів охорони (файл «Гарантійний лист зображення форми та засобів охорони.pdf») та додатково зображення форми та засобів охорони (файл «зображенням форми із засобами охорони.pdf»).
Так, в завантаженому зображені (файл «зображенням форми із засобами охорони.pdf») відображено, охоронника який одягнутий в спецодяг, а саме: літню форму та озброєний спецзасобами активної оборони, а саме гумовий кийок та газовий балончик, а також оснащений засобами зв'язку, а саме: радіостанцією, бездротовим Bluetooth навушником та мобільним телефоном, який знаходиться у внутрішній кишені одягу та безпосередньо з’єднаний з бездротовою гарнітурою (навушником), як це вимагалося умовами Тендерної документації.
Тому, твердження Замовника, що «надане Учасником фото зразку форми охоронника лише частково підтверджує виконання Учасником даної вимоги та не містить зразків засобів охорони згідно інформації, розміщеної у Додатку 2 до тендерної документації» не відповідає дійсності та повторно підтверджує факт порушення уповноваженою особою Замовника основних принципів здійснення публічних закупівель визначених частиною першою статті 5 Закону, а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дискримінація Скаржника та не рівне ставлення до нього, а також не об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі зі сторони уповноваженої особи Замовника також підтверджується зазначенням попередньому Учаснику (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС") оприлюдненому в електронній системі закупівель 28.08.2024. о 17 год. 34 хв. повідомлені з вимогою про усунення виявлених невідповідностей переліку обов’язкових документів, які повинен завантажити Учасник (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС") для усунення виявлених невідповідностей Замовником, а саме: «надати цінову пропозицію у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту та привести у відповідність до умов документації інформацію, зазначену в ціновій пропозиції в частині одиниць виміру та обсягу предмету закупівлі; надати лист-згоду щодо дозволу на обробку персональних даних від посадової особи співвиконавця ТОВ «ВЕНБЕСТ»; привести у відповідність інформацію, зазначену в довідці, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.».
Додатково інформуємо Комісію, що для Замовника в електронній системі закупівель наявна технічна реалізація зазначення переліку документів, які повинен зазначити Замовник для Учасника з метою усунення виявлених невідповідностей.
Тому, Замовнику у відповідності до технічної реалізації в електронній системі закупівель та враховуючи вимоги абзацу 4 пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року повинен у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей зазначати таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Проте, всупереч вище зазначених вимог Замовник цього не здійснив, що в подальшому унеможливило надати Скаржником необхідні для виправлення таких невідповідностей додаткові документи та призвело до грубого порушення його прав.
Виходячи з викладеного вище, Замовник при оприлюднені в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей зобов’язаний в електронних полях зазначити інформацію щодо кожного виявленого факту невідповідностей в документах Скаржника та Тендерною документацією з посиланням на виконання якого положення Тендерної документації, додатку до неї потребувалось усунення невідповідність та перелік документів, пояснень, тощо, які необхідно конкретно подати Скаржнику для усунення невідповідностей, з метою не допущення в подальшому маніпулювання фактами Замовнику підчас розгляду документів та вільного трактування умов Тендерної документації під час відхилення, дискваліфікації Учасника, якщо останній не виконав вимогу щодо усунення невідповідностей або надав документ, який не влаштовує уповноважену особу Замовника.
Як приклад, Замовник при виявлені нібито факту невідповідностей в пункті 1 розміщеного повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей повинен конкретизувати, який документ має подати Скаржник для усунення виявленої невідповідності. Оскільки, невідповідності можна усунути декількома способами подання документів, проте зрозуміти який саме захоче взяти до уваги або буде влаштовувати уповноважену особу Замовника документ не зрозуміло (оновлена довідка із зазначенням субпідрядника якого планує залучити Скаржник до виконання договору в обсязі менше 20 відсотків та наданням пакету документів, які визначені у вимогах до тендерної документації чи оновлену довідку, що Скаржник не планує залучати субпідрядника до надання послуг, і як врахувати інформацію про наявність у розпорядженні Скаржника транспорту груп реагування ).
При цьому, Замовник в пункті 1 розміщеного повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей зазначив лише, які документи вимагалися умовами Тендерної документації та які подані Скаржником, і не акцентує увагу, які ж необхідно завантажити документи для усунення невідповідностей.
Звертаємо увагу Комісії, на те, що коли Скаржник виконає другу умову, а саме наддасть оновлену довідку, що не планує залучати субпідрядника до надання послуг то в Замовника все одно залишається факт маніпулювання вимогою та дискваліфікацією Скаржника, а саме: Замовник без обов’язково визначеного переліку документів для Скаржника може трактувати та посилатися, на довідку про наявні МТБ в якій залишиться інформація про не виправлення невідповідності, а саме транспорт реагування буде нібито залучений по договору реагування.
Тобто, Замовник при розміщенні в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен керуватися вимогами чинного законодавства та обов’язково повинен зазначити увагу на документи, які необхідно надати для усунення виявлених невідповідностей, з метою дотримання основних принципів закупівель на уникнення/ не допущення оскарження своїх дій в АМКУ чи в судовому порядку.

Зазначене свідчить про нерівне ставлення до всіх учасників під час розгляду їхніх пропозицій та дискримінацію Скаржника, що є порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р №1178 та охоронюваних законом наших інтересів у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді необґрунтованого визначення переможця процедури закупівлі (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 6af73c648b994be491ef70957fd453d3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-010136-a.b2
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді необґрунтованого визначення переможця процедури закупівлі (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Зазначена Учасником інформація, що є суттєвою у складі тендерної пропозиції, є недостовірною, неактуальною та такою, що спотворює процедуру проведення відкритих торгів
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.10.2024 18:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.10.2024 14:35
Дата виконання рішення Замовником: 15.10.2024 12:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 16520-р/пк-пз від 08.10.2024р. щодо закупівлі UA-2024-08-15-010136-a виконано КНП "ВРЦСП" ЄДРПОУ 39183149
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1", Ковтанюк Катерина Іванівна 380972581109 puab_1@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4daae2b6fd9f408c86990d44f683241a
Заголовок пункту скарги: Надання недостовірної інформації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пунктом 3 Вимог до учасника Технічної специфікації Додатку 2 визначено, що Виконавець повинен мати у розпорядженні транспорт груп реагування (не менше ніж 2 автомобілі) у м. Вінниці, обладнаний як спеціалізований, та гарантувати прибуття наряду реагування на об’єкт охорони Замовника не пізніше ніж через 15 хвилин з моменту отримання сигналу екіпажем групи реагування.
На підтвердження вище зазначеної вимоги, а також кваліфікаційних вимог п.п. 4.1 п.4 Розділу І Переліку документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №4 Учасник (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") завантажив в складі тендерної пропозиції лист-погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» від 22.08.2024 №541 (із зазначенням інформації передбаченої в Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ») (завантажений файл «02 Погодження ТЕХУМОВ Додатка 2_технічна спеціфікація _гл_Л-З_фото__.pdf»») (далі - Лист-погодження) та Довідку від 22.08.2024 №531 що підтверджує наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю (завантажений файл «03-Кваліфікаційні довідки Додатка 3_1.pdf»») (далі – Довідка №531).
Звертаємо увагу, що Учасник (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") в пункті 3 розділу «Учасник гарантує виконання наступних вимог до учасника» Листа погодження із Додатком 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» від 22.08.2024 №541 зазначив, що «Учасник (Виконавець) має у розпорядженні транспорт груп реагування (не менше ніж 2 автомобілі) у м. Вінниці, обладнаний як спеціалізований, та гарантує прибуття наряду реагування на об’єкт охорони Замовника не пізніше ніж через 15 хвилин з моменту отримання сигналу екіпажем групи реагування» та відповідно наявність автомобілів в кількості 4 одиниці, що зазначене в «Довідці, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю» від 22.08.2024 №531.
На підтвердження даної інформації Учасник (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС"), відобразив в Довідці №531 інформацію про наявність 4 автомобілів, які обладнанні як спеціалізовані, з яких
1 автомобіль орендований та 3 автомобілі будуть залучені за договором реагування №28835-РПМ
від 30.05.2024 р.
Разом з тим, Учасник (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") в Довідці №531 зазначив, «На підтвердження зазначеної в таблиці інформації Учасник надає в складі тендерної пропозиції видаткові накладні на придбання ним зазначеного обладнання та МТБ, копії договорів оренди щодо правомірного використання Учасником зазначеного обладнання та МТБ» та відповідно завантажив Договір
№ 28835-РПМ від 30 травня 2024 р. укладений між ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗАХИСТ ПЛЮС" та Товариством з обмеженою відповідальність «ВЕНБЕСТ» (далі – Договір) (завантажений файл «Договір реагування_Залучені спец авто_ліцензія_листи.pdf»).
За результатами розгляду, Замовник визначив переможцем торгів ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС" (Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи №397 від 30.08.2024 року).
Не погоджуючись із рішенням Замовника щодо визначення переможем торгів ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС", суб’єкт оскарження подав скаргу до Антимонопольного комітету України.
За результатами розгляду, Комісія підтвердила одне із тверджень суб’єкта оскарження, що не від’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") є Договір та додатки до Договору і зобов’язала Замовника «скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ЗАХИСТ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 34405590) переможцем за процедурою закупівлі — "79710000-4 Охоронні послуги (Послуги охорони майна)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-15-010136-a.»
На виконання рішення Комісії, Замовником було прийнято рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах тендерної пропозиції, що подані Учасником (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
В подальшому Учасник (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") на виконання вищезазначеної вимоги завантажив оновлений Договір (файл «Договір №28835-РПМ від 30 травня 2024_Додатки1-3.pdf»).
Відповідно, Замовник здійснив повторний розгляд документів тендерної пропозиції Учасника з урахуванням нових документів, завантажених на виконання вимоги Замовника.
За результатами розгляду, Замовник визначив переможцем торгів ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС", оскільки за результатами оцінки його пропозиція є найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду відповідає вимогам тендерної документації та в Замовника відсутні підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі (Протокольне рішення (протокол) Уповноваженої особи №423
від 24.09.2024 року).
Проте, Замовник під час повторно розгляду документів тендерної пропозиції Учасника
(ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") з урахуванням нових документів, а саме: Договору та додатків до договору на який звернула увагу Комісія не проаналізував і не врахував інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Так, в предметі та по тексту Договору зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальність «ВЕНБЕСТ» приймає на себе зобов’язання з надання послуг термінового виїзду (реагування) ГМР на об’єкт, а саме: КНП "Житомирське обласне стоматологічне медичне об'єднання Житомирської обласної ради"- фіз. пост, що розташований за адресою: Житомирська обл., м. Житомир, вул. М. Грушевського,
буд. 33-А.
Невід’ємною частиною договору є додатки, а саме:
Додаток № 1 - Акт вводу в експлуатацію Об’єкту;
Додаток № 2 - Відповідальні особи для взаємовідносин з "ВИКОНАВЦЕМ";
Додаток № 3 - Інструкція про порядок користування МТ.
При цьому, в Договорі та додатках до договору відсутня будь яка інформація, яка б підтверджувала надання послуг термінового виїзду (реагування) ГМР на об’єкт Замовника за адресою: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 98Б або залучення за Договором трьох автомобілів обладнаних як спеціалізовані та зазначені в Довідці №531, а саме: RENAULТ DUSTER КА1854СК, RENAULТ SANDERO КА1563СВ та RENAULТ SANDERO КА1454ВК.
Додатково Скаржник звертає увагу Комісії, що в Додатку №3 до Договору, а саме Порядок користування МОБІЛЬНИМ ТЕРМІНАЛОМ п.3 зазначено наступне: «Використання мобільного телефону (МТ) здійснюється тільки на території Об’єкту». Оскільки в предметі Договору зазначено, що Об’єкт це КНП «Житомирське обласне стоматологічне медичне об’єднання Житомирської обласної ради», що розташований за адресою Житомирська область, місто Житомир, вул. М. Грушевського, буд. 33-А, Учасник не має можливості надавати послуги з реагування згідно вимог тендерної документації Замовника, а зазначені автомобілі реагування задіяні тільки для охорони об’єкту в місті Житомир за Договором. Таким чином надавши у складі своєї пропозиції Договір, Учасник спотворює та надає недостовірну інфомацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Принагідно інформуємо , що Учасник (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") у Гарантійному листі від 22.08.2024 №553 (завантажений файл «05-Інші документи ТП.pdf») гарантує Замовнику, «що інформація надана Учасником у складі тендерної пропозиції є достовірною та актуальною.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерної пропозиції несе Учасник.
Учасник усвідомлює, що за підроблення чи використання підроблених документів Учасник несе відповідальність згідно ст.358 Кримінального кодексу України.».
В той же час, Комісія в своєму рішенні акцентувала увагу на те, що завантажений Учасником
(ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") Договір та додатки до Договору є невід’ємною частиною тендерної пропозиції та відповідно інформація зазначена в Договорі та додатках до Договору є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Додатково Скаржник звертає увагу Комісії щодо суттєвості Договору, наданого Учасником. Відповідно до ч. 5 ст. 82 ЦПК України підставою звільнення від доказування є «преюдиціальність обставин, існування або не існування яких встановлене судовим рішенням, що вступило в законну силу, у цивільній, господарській або адміністративній справі». Отже, обставина що встановлена рішенням суду у господарській, цивільній або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді іншої справи, у якій беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.
Таким чином, факт наявності Рішення №15298-р/пк-пз від 16.09.2024 є істотним для подальшого розгляду та не потребує подальшого доказування того, що інформація надана Учасником в Договорі та додатках до Договору є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів.
Зазначеним вище, Скаржник свідчить про недостовірність інформації в тендерній пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХИСТ ПЛЮС", що в свою чергу спростовує достовірність інформації зазначеної в Довідці №531, а саме: наявність у розпорядженні Учасника/переможця (ПП "ЗАХИСТ ПЛЮС") транспорту груп реагування (не менше ніж 2 автомобілі) та в Гарантійному листі від 22.08.2024 №553 (файл «05-Інші документи ТП.pdf»), яка є не від’ємною частиною тендерної пропозиції.
Скаржник зауважує, що оскільки Учасник гарантує актуальність та достовірність інформації, наданої у складі тендерної пропозиції, то мова йде про всю інформацію що надається Учасником, що підтверджується рішенням Комісії.
Згідно з п. 42 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року ОСОБЛИВОСТІ
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді необґрунтованого визначення переможця процедури закупівлі (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: 1165fc86f5fc4ced94030dd3309ea9b8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-010136-a.b1
Назва: СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді необґрунтованого визначення переможця процедури закупівлі (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Зазначена Учасником інформація, що є суттєвою у складі тендерної пропозиції, є недостовірною, неактуальною та такою, що спотворює процедуру проведення відкритих торгів
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 16.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.09.2024 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.09.2024 10:11
Дата виконання рішення Замовником: 19.09.2024 14:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення № 15298-р/пк-пз щодо закупівлі UA-2024-08-15-010136-a виконано КНП "ВРЦСП" ЄДРПОУ 39183149
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ УКРАЇНСЬКЕ АГЕНТСТВО БЕЗПЕКИ - 1", Ковтанюк Катерина Іванівна 380972581109 puab_1@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 936a69f294884669863ddb1636652231
Заголовок пункту скарги: Надання недостовірної інформації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Учасником на підтвердження кваліфікаційних вимог п.п. 4.2 п.4 Розділу І Переліку документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №4 щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом даної закупівлі було завантажено файл «ОХОРОННИКИ та ЇХ ДОКУМЕНТИ_7_ Тр. уг_Накази_Бейджи_.pdf» в якому знаходиться свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації Парфенюку Михайлу Івановичу (далі – Свідоцтво) та Посвідчення №80 на Парфенюка Михайла Івановича.
Звертаємо Вашу увагу, що в даному файлі не співпадає серія Свідоцтва із додатком до Свідоцтва та Посвідченням №80, саме в свідоцтві зазначено «Серія 12 СВ № 366508», а в додатку до Свідоцтва «СВ № 366508» та відповідно в Посвідчені №80 «Свідоцтво 12 СВ №366508».
При цьому, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХИСТ ПЛЮС" у Гарантійному листі від 22.08.2024 №553 (завантажений файл «05-Інші документи ТП.pdf») гарантує Замовнику, «що інформація надана Учасником у складі тендерної пропозиції є достовірною та актуальною.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерної пропозиції несе Учасник.
Учасник усвідомлює, що за підроблення чи використання підроблених документів Учасник несе відповідальність згідно ст.358 Кримінального кодексу України.».
Зазначене свідчить про невідповідність серії та номеру Свідоцтва, що свідчить про порушення в оформленні документів. Таким чином надана інформація недостовірна та не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: dd42ae293ce743ca9203f8bb05cbb6a9
Заголовок пункту скарги: Надання недостовірної інформації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог п.п. 4.1 п.4 Розділу І Переліку документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку №4 щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю завантажено Договір № 28835-РПМ від 30 травня 2024 р. укладений між ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗАХИСТ ПЛЮС" та Товариством з обмеженою відповідальність «ВЕНБЕСТ» (далі – Договір) (файл «Договір реагування_Залучені спец авто_ліцензія_листи.pdf»).
Відповідно до предмету Договору Товариством з обмеженою відповідальність «ВЕНБЕСТ» приймає на себе зобов’язання з надання послуг термінового виїзду (реагування) ГМР на об’єкт, а саме: КНП "Житомирське обласне стоматологічне медичне об'єднання Житомирської обласної ради"- фіз. пост, що розташований за адресою: Житомирська обл., м. Житомир, вул. М. Грушевського, буд. 33-А.
Згідно підпункту 9.7. пункту 9 Договору зміни у цей Договір набирають чинності з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або у чинному в Україні законодавстві.
Невід’ємною частиною договору є додатки, а саме:
Додаток № 1 - Акт вводу в експлуатацію Об’єкту;
Додаток № 2 - Відповідальні особи для взаємовідносин з "ВИКОНАВЦЕМ";
Додаток № 3 - Інструкція про порядок користування МТ.

Згідно Додатку №3 від 20 серпня 2024 до Договору №28835-РПМ від 30 травня 2024 р «РОЗРАХУНОК-ДИСЛОКАЦІЯ ОБ’ЄКТІВ» сторони додали об’єкт КНП «Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології».
При цьому, назва вищезазначеного додатку не відповідає назві додатків, які зазначені в розділі 11 Договору та даний додаток суперечить умовам підпункту 9.7. пункту 9 Договору, оскільки відсутня додаткова угода, яка би свідчила про внесення змін в Договір.
Зазначене свідчить про невідповідність Додатку №3 від 20 серпня 2024 до Договору №28835-РПМ від 30 травня 2024 р.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)