• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Торги відмінено

214 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 070.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2024 14:10 - 20.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга незаконна відміна торгів

Номер: f4427a6b32c146a19148a9b07de18813
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-006625-a.c1
Назва: Скарга незаконна відміна торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2024 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.09.2024 14:55
Дата виконання рішення Замовником: 25.09.2024 16:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відміну відкритих торгів з Особливостями процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання на відповідність вимогам Закону та Особливостей
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380968195970 avtoservis.prozorro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 62461f9d0c0e45268aa68c52cc4fe39e
Заголовок пункту скарги: Скарга незаконна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник зазначає:

Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол № 36 від 28.08.2024р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:

Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 36 від 28.08.2024р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі № 36 від 28.08.2024р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.

Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.

Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».

Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.

Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!

Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.

Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».

Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)