• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів 5-6 класів

Торги відмінено

19 657 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 98 289.00 UAH
Період оскарження: 15.08.2024 13:17 - 20.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 6a7ae6058f7d41d29aea75e3017c0507
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-005669-a.c2
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2024 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2024 15:22
Дата виконання рішення Замовником: 06.09.2024 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення
Автор: ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ", Наталія Карпова +380672754011 nataliakarpovaisn@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7bafe4e2ad954c6c8f3a5875d427dd3d
Заголовок пункту скарги: Встановлення дискримінаційних вимог щодо надання аналогічних договорів, в частині надання договорів за 2021-2023 роки та посилання на номер закупівлі в електронній системі закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Частиною 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
Учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати, інформацію викладену нижче:
«Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід успішного виконання аналогічних договорів, не менше трьох (3) за 2021 - 2023 роки, що були виконані та оплачені у повному обсязі, на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників; їх адреси та контактні номери телефонів; назва товару, який є предметом закупівлі; посилання на номер закупівлі в електронній системі закупівль за якими було укладено зазначені договори (посилання надається з метою підтвердження достовірності інформації про виконання та оплату договорів у повному обсязі шляхом перегляду звіту про виконання договору, оприлюдненому на Прозорро).
Аналогічним вважається Договір з постачання Телевізійного й аудіовізуального обладнання (ДК 021:2015 - 32320000-2), та/або Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0), та/або Машини для обробки даних (ДК 021:2015 – 30210000- 4).
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати копію:
-договір (-ів), зазначеного(-их) в довідці;
-документів, що підтверджують факт поставки товару, по договору(-ах) зазначеному(-их) в довідці».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтерактивні системи навчання», як потенційний учасник процедури закупівлі бажає взяти участь в даній закупівлі, однак враховуючи низку дискримінаційних вимог позбавлений такої можливості.
На даний час ми вже маємо позитивний досвід виконання аналогічних договорів за ДК 021:2015 - 32320000-2 (Телевізійного й аудіовізуального обладнання), ДК 021:2015 – 30230000-0 (Комп’ютерне обладнання), ДК 021:2015 – 30210000- 4 (Машини для обробки даних), як з бюджетними установами так і з іншими замовника (покупцями).
Встановлення Замовником вимоги щодо конкретизації років та кількості договорів, а саме за 2021-2023 роки в кількості не менше трьох (3) дає підстави розуміти, що Замовник хоче щонайменше по одному договору за кожен рік: 2021, 2022 та 2023 рік відповідно. В свою чергу дана вимога призводить до неможливості участі в Процедурі закупівлі учасників, які мають досвід в інших роках, або новостворені, в тому числі і Скаржника, який повноцінно почав працювати з бюджетними установами лише з 2024 року, але який зарекомендував себе вже як надійного постачальника, здатного швидко виконати свої зобов’язання за укладеними договорами.
Вищезазначена вимога тендерної документації є дискримінуючою та такою, що обмежує коло потенційних учасників, які не мають досвіду роботи в минулих роках.
Більше того, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачено надання певної конкретної кількості договорів, які мають бути укладені виключно в певний період. Тому вимога Замовника в цій частині є незаконною та не обґрунтованою.
Також встановлення Замовником вимоги в тендерній документації щодо посилання на Прозорро призводить до значного звуження (зменшення) кола потенційних учасників, так як більшість учасників, ще не мають договорів укладених саме з бюджетними установами, в яких буде посилання на Прозорро, але які мають багатий досвід з продажу мультимедійного та комп’ютерного обладнання. Вимога у цій частині – є штучно створеним бар’єром, який не дозволить взяти участь у тендері великій потенційних кількості учасників, що суперечить принципу недискрімінації, а також є невиправданим обмеженням, що також призведе до порушення принципів максимальної ї ефективністі та пропорційністі здійснення публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: fce53ab09a744bc6b12b0f91a56c3cd6
Заголовок пункту скарги: Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В результаті ознайомлення з тендерною документацією було встановлено, що дана тендерна документація не відповідає не лише вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), а й наказу Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» з огляну на наступне.
Відповідно до пункту 2 листа Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року № 1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства» передбачено, що «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Мінюсті 07 травня 2020 року за № 410/34693, та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом».
Таким чином Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та способи підтвердження відповідності, чітко встановленні Типовим переліком та підтверджені листом МОН № 1/9-441 від 14.08.2020 «Щодо неухильного дотримання законодавства» таким чином, щоб забезпечити оптимальну якість обладнання та запобігти надмірному використанню бюджетних коштів, забезпечити достатній рівень конкурентного середовища та запобігти проявам корупції.
Натомість, всупереч Типовому переліку, листу МОН, законодавству в сфері публічних закупівель Замовник штучно обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Замовником встановлено дуже велику кількість вимог до інтерактивної панелі, які взагалі не передбачені вимогами Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (наказ МОН № 574) та які є завищеними, надмірно деталізують характеристики обладнання. Такий детальний опис інтерактивної панелі не дає можливості запропонувати аналогічне обладнання, що відповідає вимогам вищенаведеного Наказу МОН і свідчить про те, що характеристики у тендерній документації були прописані виключно для конкретної моделі обладнання під певного виробника /постачальника.
В Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься дуже деталізований опис програмного забезпечення, що зовсім не відповідає вимогам наказу МОН № 574, а саме:
«Особливості програмного забезпечення для інтерактивної панелі (постачається в комплекті): Програмне забезпечення повинно мати функціонал створення інтерактивного контенту та роботи з зовнішніми пристроями. Програмне забезпечення повинно мати функціонал: Збереження в режимі реального часу: контент автоматично зберігається в режимі реального часу, щоб запобігти втраті файлів і операцій через вимкнення світла. Веб браузер. Функція захоплення вмісту веб сторінки. Багатоекранний режим. Підтримка форматів імпорту *.ubz *.ubx *.pdf *.bmp*.gif *.ico *.jpeg *.jpg *.mng *.pbm *.pgm *.png * .ppm *.svg *.svgz *.tga *.tif *.tiff *.xbm*.xpm *.iwb. Математичні інструменти для розрахунків, побудова графіків системи координати, математичні функції такі як сінус, косинус. Інструменти для розділення зображень і тексту. Робота за аудіофалами. Інструмент для роботи з оффлайн картами. Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт виробника для можливості перевірки інформації щодо відповідності запропонованої інтерактивної панелі та ПЗ вимогам тендерної документації, що зазначені в п 1.1. Таблиці №1 Додатку №2 до тендерної документації***.», а також «Електронні освітні ресурси: Електронні освітні ресурси (далі ЕОР) - спеціалізоване програмне забезпечення. ЕОР – являє собою інтерактивний мультимедійний застосунок з можливістю користування на інтерактивній поверхні, з можливістю роботи без підключення до мережі Інтернет та функціоналом для конструювання уроків. Застосунок повинен містити наступні електронні освітні ресурси, що повинні відповідати вимогам навчальної програми Міністерства освіти і науки України, а саме: «Математика 5 клас», «Математика 6 клас». Застосунок повинен передбачати наявність бібліотеки з темами уроків, демонстрацій. Кожна тема повинна містити різноманітні мультимедійні засоби для її пояснення, а саме: зображення, та/або анімації, та/або анімації дикторський супровід, та/або анімації аудіо та відеофрагменти тощо. Для перевірки знань повинні бути передбачені контрольні запитання, завдання, тести. Застосунок повинен мати функцію захисту та керування авторськими правами (підтримка функцій DRM) Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт розробника та/або власника (офіційного розповсюджувача) для можливості скачування ЕОР та перевірки інформації щодо відповідності ЕОР вимогам тендерної документації, що зазначені в п 1.2. Таблиці №1 Додатку №2 до тендерної документації. У випадку необхідності активації коду чи ліцензії, учасник в складі пропозиції повинен надати відповідний код для тестування ЕОР***.»
Звертаємо увагу, шановної колегії, що дане програмне забезпечення та опис електронних освітніх ресурсів є дискримінаційною умовою, адже він прописаний виключно під одного виробника/розробника – ТМ «Нова Школа» (ТОВ «Видавництво «Розумники»). Опис, що наведений у Тендерній документації Замовником – повінстю ідентичний продукту, який пропонує лише вказана компанія (https://rozumniki.net/catalog/products/matematyka/matematyka-6-klas/ та https://rozumniki.net/catalog/products/matematyka/matematyka-5-kl/). Зокрема, таку тезу підтверджує викладений за вищевказаними посиланнями опис мультимедійних підручників: «Кожен урок розкриває конкретну тему відповідно до навчальної програми з математики та містить різноманітні засоби для її пояснення: - малюнки, - анімації, - дикторський супровід, - аудіо- та відеофрагменти тощо. Для перевірки знань передбачені контрольні запитання, завдання, тести». Зазначений фрагмент тексту був фактично скопійований з веб-сайту продавця і є підтвердженням тієї обставини, що Замовником у документації було надано опис саме вказаних електронних освітніх ресурсів. В той же час інших постачальників мультимедійних підручників чи інших матеріалів, які могли б запропонувати ідентичний до предмету закупівлі товар – на ринку України немає. Таким чином, участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які є клієнтами та придбають товар у ТОВ «Видавництво «Розумники», і така поведінка Замовника суперечить принципам проведення публічних закупівель, призвела до встановлення штучного невиправданого бар’єру для більшості компаній і штучно звужує коло потенційних учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 7c95084936b94598ba49581c63d0b076
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-15-005669-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування: 19.08.2024 16:42
Автор: ТОВ "ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ", Наталія Карпова +380672754011 nataliakarpovaisn@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2ddf19b1792c4e93adc18e9a0a7046c1
Заголовок пункту скарги: Встановлення дискримінаційних вимог щодо надання аналогічних договорів, в частині надання договорів за 2021-2023 роки та посилання на номер закупівлі в електронній системі закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Частиною 1 додатку 1 до тендерної документації Замовника встановлена вимога щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
Учасник на виконання вимог статті 16 Закону повинен надати, інформацію викладену нижче:
«Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника про досвід успішного виконання аналогічних договорів, не менше трьох (3) за 2021 - 2023 роки, що були виконані та оплачені у повному обсязі, на постачання товару, який є предметом закупівлі, в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовників; їх адреси та контактні номери телефонів; назва товару, який є предметом закупівлі; посилання на номер закупівлі в електронній системі закупівль за якими було укладено зазначені договори (посилання надається з метою підтвердження достовірності інформації про виконання та оплату договорів у повному обсязі шляхом перегляду звіту про виконання договору, оприлюдненому на Прозорро).
Аналогічним вважається Договір з постачання Телевізійного й аудіовізуального обладнання (ДК 021:2015 - 32320000-2), та/або Комп’ютерне обладнання (ДК 021:2015 – 30230000-0), та/або Машини для обробки даних (ДК 021:2015 – 30210000- 4).
Також Учаснику в складі своєї тендерної пропозиції необхідно надати копію:
-договір (-ів), зазначеного(-их) в довідці;
-документів, що підтверджують факт поставки товару, по договору(-ах) зазначеному(-их) в довідці».
Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтерактивні системи навчання», як потенційний учасник процедури закупівлі бажає взяти участь в даній закупівлі, однак враховуючи низку дискримінаційних вимог позбавлений такої можливості.
На даний час ми вже маємо позитивний досвід виконання аналогічних договорів за ДК 021:2015 - 32320000-2 (Телевізійного й аудіовізуального обладнання), ДК 021:2015 – 30230000-0 (Комп’ютерне обладнання), ДК 021:2015 – 30210000- 4 (Машини для обробки даних), як з бюджетними установами так і з іншими замовника (покупцями).
Встановлення Замовником вимоги щодо конкретизації років та кількості договорів, а саме за 2021-2023 роки в кількості не менше трьох (3) дає підстави розуміти, що Замовник хоче щонайменше по одному договору за кожен рік: 2021, 2022 та 2023 рік відповідно. В свою чергу дана вимога призводить до неможливості участі в Процедурі закупівлі учасників, які мають досвід в інших роках, або новостворені, в тому числі і Скаржника, який повноцінно почав працювати з бюджетними установами лише з 2024 року, але який зарекомендував себе вже як надійного постачальника, здатного швидко виконати свої зобов’язання за укладеними договорами.
Вищезазначена вимога тендерної документації є дискримінуючою та такою, що обмежує коло потенційних учасників, які не мають досвіду роботи в минулих роках.
Більше того, ані Законом України «Про публічні закупівлі», ані Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не передбачено надання певної конкретної кількості договорів, які мають бути укладені виключно в певний період. Тому вимога Замовника в цій частині є незаконною та не обґрунтованою.
Також встановлення Замовником вимоги в тендерній документації щодо посилання на Прозорро призводить до значного звуження (зменшення) кола потенційних учасників, так як більшість учасників, ще не мають договорів укладених саме з бюджетними установами, в яких буде посилання на Прозорро, але які мають багатий досвід з продажу мультимедійного та комп’ютерного обладнання. Вимога у цій частині – є штучно створеним бар’єром, який не дозволить взяти участь у тендері великій потенційних кількості учасників, що суперечить принципу недискрімінації, а також є невиправданим обмеженням, що також призведе до порушення принципів максимальної ї ефективністі та пропорційністі здійснення публічних закупівель.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9e42154102eb4909be0a750d6a082b6d
Заголовок пункту скарги: Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В результаті ознайомлення з тендерною документацією було встановлено, що дана тендерна документація не відповідає не лише вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), а й наказу Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» з огляну на наступне.
Відповідно до пункту 2 листа Міністерства освіти і науки України від 14.08.2020 року № 1/9-441 «Щодо неухильного дотримання законодавства» передбачено, що «Вимоги до мультимедійного обладнання (у т. ч. інтерактивної дошки, мультимедійного проєктора з короткофокусним об’єктивом, багатофункціонального пристрою тощо), електронних освітніх ресурсів та пристосувань для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом МОН від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованим в Мінюсті 07 травня 2020 року за № 410/34693, та не можуть відрізнятися від встановлених Наказом».
Таким чином Технічні характеристики засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети біології, географії, математики, фізики, хімії і STEM-лабораторії державних і комунальних закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти та способи підтвердження відповідності, чітко встановленні Типовим переліком та підтверджені листом МОН № 1/9-441 від 14.08.2020 «Щодо неухильного дотримання законодавства» таким чином, щоб забезпечити оптимальну якість обладнання та запобігти надмірному використанню бюджетних коштів, забезпечити достатній рівень конкурентного середовища та запобігти проявам корупції.
Натомість, всупереч Типовому переліку, листу МОН, законодавству в сфері публічних закупівель Замовник штучно обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Замовником встановлено дуже велику кількість вимог до інтерактивної панелі, які взагалі не передбачені вимогами Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (наказ МОН № 574) та які є завищеними, надмірно деталізують характеристики обладнання. Такий детальний опис інтерактивної панелі не дає можливості запропонувати аналогічне обладнання, що відповідає вимогам вищенаведеного Наказу МОН і свідчить про те, що характеристики у тендерній документації були прописані виключно для конкретної моделі обладнання під певного виробника /постачальника.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, а саме прибрати завищені параметри до товарів!
В Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься дуже деталізований опис програмного забезпечення, що зовсім не відповідає вимогам наказу МОН № 574, а саме:
«Особливості програмного забезпечення для інтерактивної панелі (постачається в комплекті): Програмне забезпечення повинно мати функціонал створення інтерактивного контенту та роботи з зовнішніми пристроями. Програмне забезпечення повинно мати функціонал: Збереження в режимі реального часу: контент автоматично зберігається в режимі реального часу, щоб запобігти втраті файлів і операцій через вимкнення світла. Веб браузер. Функція захоплення вмісту веб сторінки. Багатоекранний режим. Підтримка форматів імпорту *.ubz *.ubx *.pdf *.bmp*.gif *.ico *.jpeg *.jpg *.mng *.pbm *.pgm *.png * .ppm *.svg *.svgz *.tga *.tif *.tiff *.xbm*.xpm *.iwb. Математичні інструменти для розрахунків, побудова графіків системи координати, математичні функції такі як сінус, косинус. Інструменти для розділення зображень і тексту. Робота за аудіофалами. Інструмент для роботи з оффлайн картами. Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт виробника для можливості перевірки інформації щодо відповідності запропонованої інтерактивної панелі та ПЗ вимогам тендерної документації, що зазначені в п 1.1. Таблиці №1 Додатку №2 до тендерної документації***.», а також «Електронні освітні ресурси: Електронні освітні ресурси (далі ЕОР) - спеціалізоване програмне забезпечення. ЕОР – являє собою інтерактивний мультимедійний застосунок з можливістю користування на інтерактивній поверхні, з можливістю роботи без підключення до мережі Інтернет та функціоналом для конструювання уроків. Застосунок повинен містити наступні електронні освітні ресурси, що повинні відповідати вимогам навчальної програми Міністерства освіти і науки України, а саме: «Математика 5 клас», «Математика 6 клас». Застосунок повинен передбачати наявність бібліотеки з темами уроків, демонстрацій. Кожна тема повинна містити різноманітні мультимедійні засоби для її пояснення, а саме: зображення, та/або анімації, та/або анімації дикторський супровід, та/або анімації аудіо та відеофрагменти тощо. Для перевірки знань повинні бути передбачені контрольні запитання, завдання, тести. Застосунок повинен мати функцію захисту та керування авторськими правами (підтримка функцій DRM) Учасник у складі пропозиції повинен надати посилання на офіційний сайт розробника та/або власника (офіційного розповсюджувача) для можливості скачування ЕОР та перевірки інформації щодо відповідності ЕОР вимогам тендерної документації, що зазначені в п 1.2. Таблиці №1 Додатку №2 до тендерної документації. У випадку необхідності активації коду чи ліцензії, учасник в складі пропозиції повинен надати відповідний код для тестування ЕОР***.»
Звертаємо увагу, шановної колегії, що дане програмне забезпечення та опис електронних освітніх ресурсів є дискримінаційною умовою, адже він прописаний виключно під одного виробника/розробника – ТМ «Нова Школа» (ТОВ «Видавництво «Розумники»). Опис, що наведений у Тендерній документації Замовником – повінстю ідентичний продукту, який пропонує лише вказана компанія (https://rozumniki.net/catalog/products/matematyka/matematyka-6-klas/ та https://rozumniki.net/catalog/products/matematyka/matematyka-5-kl/). Зокрема, таку тезу підтверджує викладений за вищевказаними посиланнями опис мультимедійних підручників: «Кожен урок розкриває конкретну тему відповідно до навчальної програми з математики та містить різноманітні засоби для її пояснення: - малюнки, - анімації, - дикторський супровід, - аудіо- та відеофрагменти тощо. Для перевірки знань передбачені контрольні запитання, завдання, тести». Зазначений фрагмент тексту був фактично скопійований з веб-сайту продавця і є підтвердженням тієї обставини, що Замовником у документації було надано опис саме вказаних електронних освітніх ресурсів. В той же час інших постачальників мультимедійних підручників чи інших матеріалів, які могли б запропонувати ідентичний до предмету закупівлі товар – на ринку України немає. Таким чином, участь у процедурі закупівлі можуть взяти лише ті учасники, які є клієнтами та придбають товар у ТОВ «Видавництво «Розумники», і така поведінка Замовника суперечить принципам проведення публічних закупівель, призвела до встановлення штучного невиправданого бар’єру для більшості компаній і штучно звужує коло потенційних учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації