-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ремонт доріг ( поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг м. Вільногірськ)
поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг м. Вільногірськ
Торги відмінено
780 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 900.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2018 16:47 - 14.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження визначення переможця
Номер:
c6c5278311464f579f15bed9295a7807
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-001667-a.b5
Назва:
Оскарження визначення переможця
Вимога:
Вимога на відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 30.07.2018 11:07
Дата подачі:
30.07.2018 11:07
Вирішення:
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 01.08.2018р. №66 торги відмінено
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про невідповідтість тендерної пропозиції
Номер:
d99353b8ed1f4ed29042f8fd62996297
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-001667-a.b3
Назва:
Вимога про невідповідтість тендерної пропозиції
Вимога:
Розглянувши Тендерну пропозицію Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал», виявлено відсутність таких документів:
1) Графік виконання робіт
2) Довідка, складена в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень
3) Гарантійний лист із гарантією надання послуг у відповідності до вищезазначених умов, а саме Замовник є бюджетною установою та у своїй діяльності керується положеннями Бюджетного кодексу України. Згідно статті 49 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів після отримання товарів, робіт і послуг відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про їх оплату та надає доручення на здійснення платежу органу Казначейства України. Будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України. Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок замовника.
У зв’язку з неправильною трактовкою (використанням) п. 7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі”, а саме «Замовник має право звернутися за ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ІНФОРМАЦІЇ, НАДАНОЇ УЧАСНИКОМ, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.», ми маємо намір звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2018 10:18
Вирішення:
Вимога ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" уважно розглянута.
З порушеного у ній питання повідомляємо, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону (частина перша статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
У свою чергу, згідно з частиною четвертою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовником розглядалися тендерні пропозиції, які подані 18.07.2018 року до електронної системи закупівель на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Ненадання Учасником графіку виконання робіт, довідки, складеної в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень та гарантійного листа із гарантією надання послуг по предмету закупівлі у повному обсязі є несуттєвим, оскільки підтвердження, яке вимагається від учасників за встановленою формою, має опосередковувати абсолютно всі аспекти предмету закупівлі, а не лише його певні частини, і при оцінці тендерної пропозиції приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» Замовником дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішенням замовника, оформленого протоколом засідання тендерного комітету № 59 від 20.07.2018 року визначено переможця пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, тобто замовником буде проведена максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення на квалифікацію
Номер:
59e43ca5992f4db092d26130ea4d684f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-001667-a.b4
Назва:
Оскарження рішення на квалифікацію
Вимога:
Замовником Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області, були проведені торги на закупівлю ремонт доріг (поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг м. Вільногірськ) UA-2018-07-02-001667-a, було подано три пропозиції:
ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ"
ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ"
ФОП ВЕЙДА ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ
В ході аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією виявилась пропозиція ПП "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ", Протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником було визнано переможцем НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ.
ФОП ВЕЙДА ОЛЕКСАНДР АНДРІЙОВИЧ, вивчивши пропозицію учасника НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ, не погоджується з цим рішенням та вважає, що Замовник провів процедуру закупівлі та визнав переможця з грубим порушення Закону України «Про публічні закупівлі» з таких підстав:
Відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», зазначено:
Інформація про субпідрядника:
- у разі закупівлі робіт учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ» - відсутня дана інформація.
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі:
- учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником(яке повинно мати: розрахунок договірної ціни та локального кошторису, календарний графік надання послуг);
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ – відсутній календарний графік надання послуг.
- учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника в якому інформується що поточні ціни на матеріальні ресурси відповідають вимогам п 6.3.1 ДСТУ – Н.Б.Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва»)
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ – відсутній даний лист.
Відповідно до розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зазначено:
Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю:
- Учасник для підтвердження повноважень щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції має надати наступні документи: 1) Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання договору за результатами процедури закупівлі. До вищезазначеної довідки необхідно надати копію паспорту особи, що буде підписувати договір.
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ – відсутня дана довідка.
- 2) Довідка, складена в довільній формі, про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції
-
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ – відсутня дана довідка.
Відповідно додатка 1 п. 2.Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції:
- Лист - згода на обробку даних згідно нижченаведеної форми
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ» - даний лист-згода відсутній.
- 8. Інформаційна довідка про наявність чи залучення випробувальної дорожньої та будівельної лабораторії на термін дії договору про закупівлю. В підтвердження Учасник надає Договір на проведення випробувань вирубок з шару асфальтобетонного покриття, договір на перевірку якості будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ» - інформаційна довідка відсутня.
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
- На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), або копії наказів, або копія витягу з наказу, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ» - надано копії трудових книжок, в яких відсутня інформація «сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника»
Але в складі пропозиції були надані ЦП Договори на зазначених працівників, але на Скібінського М.В. – відсутня остання сторінка Договору.
Додаток 6. Довідка про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для надання послуг за Договором про закупівлю
Примітка: обов’язкова наявність наступних механізмів обладнання, транспортних засобів, устаткування:
- автомобілі самоскиди вантажопідйомністю не менше 10 т;
- машини для знімання асфальтобетонних покриттів;
- котки дорожні не менше 8 т;
- навантажувачі;
- асфальтоукладач.
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ» - довідці про наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для надання послуг за Договором про закупівлю відсутня інформація про асфальтоукладач.
Також
- 7. Довідка в довільній формі з документальним підтвердженням про наявність атестованого асфальтобетонного (их) заводу (ів). На підтвердження надати копію (ї) атестату (ів) виробництва.
- У разі відсутності власних виробництв учасник зобов’язаний надати довідку про придбання асфальтобетону. На підтвердження надати копію відповідного договору (ів) та копію (ї) атестату (ів) виробництва.
-
В складі пропозиції НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ» -
Не було надано копію атестату.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що до Замовника вже була було звернення – вимога, на те, що Учасник не надав даного документу від ТОВ "СПЕЦІАЛІЗОВАНА МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" у системі ПРОЗОРО:
Відсутній документ - Копія Атестату виробництва.
На, що була надана відповідь Замовника:
Пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ч.6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал», була визнана електронною системою найбільш економічною. Відповідно до ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. На підставі вищевказаного при детальному дослідженні тендерної документації Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» виявлено, що не було надано Атестат виробництва, який вимагається згідно з п.7 розділу 2 додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п. 7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підставі чого 19.07.2018 року був зроблений запит до Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» про наявність Атестату виробництва . 20.07.2018 року Приватним підприємством «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» надана копія Атестату виробництва, завірена належним чином(додається). 20.07.2018 року засіданням тендерного комітету, оформленим Протоколом № 59 від 20 липня 2018 року, одноголосним голосуванням членів тендерного комітету, присутніх на засіданні, прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Ремонт доріг (поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг м. Вільногірськ) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг») учасника торгів - Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» та про оприлюднення протоколу повідомлення про визначення переможця на вебпорталі Уповноваженого органу. Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
Відповідно до п. 7 ст. 28 закону «Про публічні закупівлі», дійсно є норма що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств чи організацій, відповідно до їх компетенції.
Звертаємо вашу увагу на те, ця норма передбачена в законі для того, щоб замовник мав право відхилити пропозицію, якщо встановить недостовірність поданої учасником інформації.
Будь-яка юридична особа, фізична особа чи фізична особа-підприємець бажаючи набути статусу учасника процедури публічних закупівель відповідно до п.35 ч.1 ст.1 Закону має подати тендерну пропозицію або взяти участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст.25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Учасник залежно від вимог тендерної документації вказує та/або завантажує інформацію з ціною пропозиції, документи про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону, тощо.
Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції.
Наразі, існує практика оскарження результатів процедур, які проводились з порушеннями у вищезазначеній частині. Так, Регіональною філією "Львівська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" було проведено відкриті торги на закупівлю світильників ((ідентифікатор закупівлі N UA-2016-04-13-000033-a)
Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення N 31-р/пк-пз, згідно якого Замовника було зобов'язано скасувати всі рішення прийняті після розкриття тендерних пропозицій, в тому числі і рішення про визначення переможця.
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до закону України пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, тендерна пропозиція НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦТЕХ КАПІТАЛ – повністю не відповідала умовам тендерної документації та Замовником було порушено проведення процедури закупівлі.
У свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 7 Закону контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, здійснюють Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження.
Ураховуючи зазначене, оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, суб”єкти можуть звертатись до органу оскарження та/або до органів, які уповноважені здійснювати контроль у сфері публічних закупівель.
В звя’зку з грубим порушенням Законодавства, Вимагаємо Замовнику самостійно виправити порушення, та відмінити торги.
Якщо цього не буде зроблено, для з’ясування усіх обставин будемо вимушені подати скарги до:
Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Прокуратури України
Рахункової палати
ГО «Центр громадського моніторингу та досліджень»
Державної фіскальної служби України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2018 14:35
Вирішення:
Скаржником не доведено та документально не підтверджено, яким чином зазначені вище вимоги порушули його права чи законні інтереси, а також перешкоджали йому надати документи та стати переможцем у процедурі закупівлі. Вважати викладені зауваження у вимозі учасника безпідставними та такими що не підлягають до задоволення
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на відповідь
Номер:
52c02d5559274b91affe59929f53b8a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-001667-a.b2
Назва:
Вимога на відповідь
Вимога:
Відповідно до п. 7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися ЗА ПІДТВЕРДЖЕННЯМ ІНФОРМАЦІЇ, НАДАНОЇ УЧАСНИКОМ , до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. А в данній ситуації ви звернулися за ВІДСУТНІМ документом в тендерній пропозиції.
А також копія Атестату виробництва не додана до вашої відповіді на вимогу від 20.07.2018 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- пр 60 001.jpg 24.07.2018 14:07
- пр60 001.jpg 24.07.2018 14:07
- 1 001 (2).jpg 24.07.2018 14:07
Дата подачі:
24.07.2018 09:38
Вирішення:
Відповідно до ч.6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал», була визнана електронною системою найбільш економічною, на підставі чого тендерним комітетом було прнинято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Ремонт доріг (поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг м. Вільногірськ) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг») учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно- вигідною- Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» .
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Пропозиція не відповідає тендерним умовам.
Номер:
d05ce374d0324c4f820fb6b206bda490
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-001667-a.b1
Назва:
Пропозиція не відповідає тендерним умовам.
Вимога:
Відсутній документ - Копія Атестату виробництва
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2018 11:27
Вирішення:
Пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до ч.6 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал», була визнана електронною системою найбільш економічною.
Відповідно до ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
На підставі вищевказаного при детальному дослідженні тендерної документації Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» виявлено, що не було надано Атестат виробництва, який вимагається згідно з п.7 розділу 2 додатку 1 до Тендерної документації. Відповідно до п. 7 ст.28 ЗУ “Про публічні закупівлі” Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На підставі чого 19.07.2018 року був зроблений запит до Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» про наявність Атестату виробництва .
20.07.2018 року Приватним підприємством «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» надана копія Атестату виробництва, завірена належним чином(додається).
20.07.2018 року засіданням тендерного комітету, оформленим Протоколом № 59 від 20 липня 2018 року, одноголосним голосуванням членів тендерного комітету, присутніх на засіданні, прийнято рішення про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі: Ремонт доріг (поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг м. Вільногірськ) (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг») учасника торгів - Приватного підприємства «Науково-виробниче підприємство «Спецтех Капітал» та про оприлюднення протоколу повідомлення про визначення переможця на вебпорталі Уповноваженого органу.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
Статус вимоги:
Не задоволено