-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Впровадження АСКОЕ у побутових споживачів відповідно до п. 5.2.1.1. розділу 5.2 Інвестиційної програми
Завершена
1 478 282.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 391.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 391.41 UAH
Період оскарження:
26.06.2018 14:38 - 09.07.2018 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо обов'язкової наявності двох інтерфейсів
Номер:
f48df9cfe6094b25a70dc48ae864cf2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-26-001205-a.a1
Назва:
Щодо обов'язкової наявності двох інтерфейсів
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації, а саме вимог до технічних особливостей предмету закупівлі, можна
констатувати, що під вказані параметри підпадає продукція ТОВ "ХАРКІВСЬКИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД "ЕНЕРГОМІРА" (код ЄДРПОУ 34952220): Однофазні багатотарифні лічильники CE102-U S7 146-JOPR1UVLFZ - 5 (100)A, з реле керування навантаженням, з модулями PLC та радіо 433 МГц (два паралельно працюючих канали зв'язку) та Трифазні багатотарифні лічильники СЕ303-U A S31 043-JPR1VZ – прямого включення 5(100)А, з реле керування навантаженням, з модулями PLC та радіо 433 МГц (два паралельно працюючих канали зв'язку). Також повідомляємо, що аналогів вітчизняних виробників з двома паралельно працюючими каналами зв'язку не існує, таким чином дана вимога унеможливлює участь українських виробників на умовах добросовісної конкуренції.
Крім того, відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань бенефіціарним власником вказаної
Юридичної особи є компанія що є суб’ктом країни агресора (РОСІЙСЬКА ФЕДЕРАЦІЯ) (дані з https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)
Необхідно відмітити, що відповідно до пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» визначено заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з Законом про санкції.
Просимо Замовника роз’яснити чому предметом закупівлі є товар виробником якого є компанія бенефіціаром якої є юридична особа походженням з країни агресора?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 03.07.2018 15:21
Дата подачі:
27.06.2018 17:07
Вирішення:
Відповідь на Звернення про надання Замовником роз’яснень щодо наявності в тендерній документації вимоги про обов’язкову наявність двох інтерфейсів
Відносно питання щодо створення антиконкурентного середовища на торгах, що були об’явлені.
У Додатку 4 до тендерної документації містяться технічні вимоги до предмету закупівлі. Серед технічних вимог до лічильників електричної енергії є вимога про наявність двох паралельно працюючих каналів зв’язку (модулів зв’язку): PLC та радіо-модуль 433 МГц. Така вимога була додана до тендерної документації для гарантування обміну інформації з лічильниками електричної енергії, усунення можливості втрати даних при передачі інформації одним з каналів зв’язку та монтування систем дистанційного збору даних, які мають живлення з різних секцій (особливостями об’єкту, на якому будуть монтуватися системи дистанційного збору даних є наявність трансформаторних підстанцій, які мають живлення з різних секцій, що в свою чергу унеможливлює зібрання єдиної інформації з окремої трансформаторної підстанції). У зв’язку з ненадійними силовими мережами та особливостями монтування на об’єктах, зазначених вище, єдиним технічним рішенням гарантованого збору даних з лічильників є використання двох паралельно працюючих каналів зв’язку. Нашою компанією на практиці перевірена вірогідність такого опитування лічильників, яка складає 100%, чого не забезпечують в теперішній час інші схеми обміну інформацією при побудові АСКОЕ.
Крім того доводимо до відома, що лічильники з двома каналами зв’язку декларують й інші українські виробники, наприклад компанії НІК і Теле Тек, які можуть запропонувати свої аналогічні вироби, що передбачено вимогами тендерної документації (в якій вказано «або еквівалент»).
Стосовно питання про можливість закупівлі товарів, робіт та послуг у підприємства, бенефіціаром якого є юридична особа походження країни агресора та застосування Закону України «Про санкції»
Щодо зауваження про можливість вибору переможцем тієї компанії, яка має своїм бенефіціаром юридичну особу походження з країни агресора, то наголошуємо що переможцем торгів у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є будь-який Учасник, який запропонував товар, що відповідає технічним вимогам предмету закупівлі та який запропонував найменшу ціну, без прив’язки до статусу резидента країни. Також повідомляємо, що Закон України «Про санкції» дає загальне визначення санкцій, їх види, підстави та порядок їх застосування, а тому здійснює загальне регулювання. Згідно статті 5 вищеназваного Закону Рішення про застосування санкцій приймається Радою національної безпеки та оборони України. На сьогоднішній день на території України діє Указ Президента України «Про рішення Ради Національної безпеки і оборони України від 16.09.2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», який і визначає перелік осіб щодо яких застосовується санкції, їх вид та строк. Додатково на теперішній час діє ембарго на ввезення товарів, походженням з Російської Федерації, перелік яких передбачений Постановою Кабінету Міністрів від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Тому особа, яка бажає прийняти Участь у даній закупівлі повинна самостійно визначити підпадає вона під дію обмежувальних санкцій чи ні.
Статус вимоги:
Задоволено