• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт системи опалення будівлі за ГП №1 військового містечка №***

Закупівля здійснюється відповідно пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".

Завершена

684 271.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 842.72 UAH
Період оскарження: 14.08.2024 23:28 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Оскарження рішення про відхилення пропозиції.

Номер: 2800404f02504cdcb6f893334b975e12
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-14-012150-a.b1
Назва: Оскарження рішення про відхилення пропозиції.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.09.2024 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.09.2024 16:33
Автор: ТОВ "Санн", Анна Шаталюк +380982689855 info@sann.od.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7e52dc20bfd34a03ae23fb5e366cc517
Заголовок пункту скарги: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону про публічні закупівлі (далі - Закон) замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації щодо їх відповідності кваліфікаційним критеріям.
Хочемо одразу зазначити, що Позиція Постійно чинної адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - орган оскарження), а також судів при розгляді скарг та позовних заяв щодо тендерної документації, у тому числі про визнання тих або інших її положень дискримінаційними і такими, що підлягають зміні або виключенню, полягає у визначенні обов'язку замовника обґрунтувати та довести необхідність встановлення таких кваліфікаційних критеріїв.
"Нічого такого Замовник у своєму Протоколі не вказує та не доводить, просто ці не підходить і всі, а які мають підходити, ніхто не знає."

Кваліфікаційні вимоги, які встановив Замовник згідно з розділом 3 пункт 1 ТД (ніяких роз'яснень)
- інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційним) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;

Згідно з додатком 1 пункт 1.1 підпункт 1.1.1
п 1. ТД. Довідка у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах (НІЯКИХ ТЕХНІЧНИХ УМОВ НЕМАЄ ! ) , із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування.
п. 2. ТД На підтвердження інформації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної у довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
Жодних конкректних вимог Замовник не виставляв, усе на власний розсуд Учасника.

ТОВ САНН як учасник – надав на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, виключно зі свого досвіду виконання аналогічних робіт. оскільки Замовник не надав у ТД список обладнання, яке має бути у Учасника. – у вигляді:
1. довідки про наявність МТБ
2 .договір оренди складського приміщення
3. довідку про наявність на балансі підприємства інструменту
4. техпаспорт автомобіля, що належить безпосередньо директору.
Як зазначає Одеське квартирно-експлуатаційне управління в особі Дубінін Дмитро (далі Замовник), в Протокле усі подані довідки не можуть бути підтвердженням наявності МТБ в учасника, але які мають підходити Замовник не вказує, кроме того Тенедерна Документація не містить окремих вимог до кількості / переліку обладнання, яке повинно бути наявне в учасника, Але це не заважає Дубініну в одній особі, відхиляти тендерні пропозиції, які нібито не відповідають тендерній документації.


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d3537d3e4ae14997b69d0caf59f44a17
Заголовок пункту скарги: Наявність робітників відповідної кваліфікації для виконання робіт
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: Замовник не правомірно не посилаючись ні на норми закону, ні на ТД відхиляє пропозицію Учасника.

Що зазначено у ТД:

п.1 ТД - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Учасник надав дану довідку див докази.

п2 ТД - До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника

Чинне трудове законодавство надає роботодавцю право самостійно визначати штат і чисельність працівників.

Згідно з Тендерною документацією Учасник ТОВ САНН надав (див докази)довідку про наявність у працівників плюс наявність процівників у субпідрядника.

Замовники можуть встановити вимогу стосовно кількості працівників певної кваліфікації. Але така вимога замовника повинна бути обґрунтована - Які саме знання та досвід мають бути у працівників Замовник не позначає ні в Тендерной Документации, ні в Додатках до неї.

Крім того Замовник ТОВ САНН наймає для виконання робіт субпідрядника (абзац 2 частина 3 статті 16 Закону), який також надає працівників, що було зазначено у довідці, дивись докази.

Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців ((абзац 2 частина 3 статті 16 Закону)

Закон надає саме право Учаснику залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, а не можливість замовника встановити дану вимогу .

Також відповідно до Закону Учасник, за потреби може залучати додаткових виконавців для виконання умов договорів на підставі договорів цивільно-правового характеру, після укладання договору, тому фізично не зможе надати дані довідки, але даний факт ні як не впливає на виконання робіт та їх якість. Тому дані дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси жалобщика, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.

Незважаючи на все вищезгадане Дмитро Дубінін, у протоколі що у учасника ТОВ САНН немає працівників відповідної кваліфікації, хоча за документами вказується що роботу виконуватимуть 3 особи (1 від ТОВ САНН та 2 від субпідрядника)

Так же - незрозуміло, чому Протокол підписується не комісією, а однією особою в лице - що підвищує дискримінацію чи корупційну складову.

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 767e2c7628d34746810b5d5cfb1655cb
Заголовок пункту скарги: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог п. 4 ч. 1, ч. 4 ст. 5 Закону № 922 закупівлі проводяться, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них замовником.

В соответствии с ТД раздел 1 п 1.3
п 1.3.1 ТД Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
п.1.3.2 ТД Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.
п. 1.3.3. Копіїю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору

ТОВ САНН як Участник -
по пункту 1.3.1 - надали для підтвердження досвіду договір на поточний ремонт, укладений з ТОВ БК Простір Південь на проведення ремонту систем водопостачання, каналізації та опалення на об' єкті Макдональдс ОККО Пестеля 2а (сантехніка) (КІД ДК 021-2015 45220000-5) см докази Довідка документально підтвердженого досвіду).
по пункту 1.3.2 - надали Акт надання виробничих послуг №5 16.08.2024 року, в якому окрім выполненых робіт по облаштуванню інших систем є присутнім пункт 4 "Монтажни роботи з потокового ремонту систем опалювання", який чому те знову не помітив при розгляді тендерної пропозиції Замовник в особини Дубинин Дмитро.
по пункту 1.3.3 - Лист відгук ми повинні були отримати від ТОВ БК Простір, ця третя особа.

До того ж, коли замовники передбачають у тендерній документації кваліфікаційні критерії, мають врахувати заборону частини 4 статті 5 Закону № 922 встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а іменно лист-видгук учасник повинен отримати від іншого покупця, тобто третьої особи, яка не має обов’язку його видавати.

У зв'язку з вище наведеним надати лист відгук не можемо через не залежні від нас причини.


Хочемо відмітити деякі дивності в проведенні тендерів одноосібно Одессикм КЕУ в особі Дубиниа Дмитра. ТОВ САНН молода компанія відкрита у серпні 2023 року, за 4 місяці 2023 року заплатили до бюджету України понад 350 000 грн податків (платник ПДВ).
У даному тенедер учувствовали ще два Учасника, один з них ФОП ЦЕРКОВНИЙ ІГОР ГРИГОРОВИЧ зареєстрований як ФОП 22.08.2024 року (тиждень тому) - але це не завадило йому учувствовать в цьому тендері проводимы Одеське квартирно- експлуатаційне управління і тенедере UA - 2024-08-14-012150 - a) і в тендері UA - 2024-08-20-009912 - a, так же проводимы Одеське квартирно- експлуатаційне управління.
I в тому і іншому тендері передбачається надання аналогічного договору, так от це ФОП (працюючий всього 7 днів !!!!) надав два різний договір із вже виконаний АКТ, видгуками отриманий, через два дні після підписання договорів, тобто до завершення договору, і усі договори він закончил за три день,

Нічого цього не помітив у тендерній документації, Дубинин Дмитро, та вибрав цей ФОП переможцем (не в цьому тендері в аналогічному, що проводиться в цей же час)- "Повідомлення про намір підписати договір сформовано: 02.09.24 р ( ( UA-2024-08-20-009912-a)

Згідно з політикою ПІІ "МАКДОНАЛЬДЗ ЮКРЕЙН ЛТД" - Монтажні роботи необхідно закінчити в строк 45 днів . У нашому договорі як з ТОВ БК Простір ПІВДЕНЬ вказаного :

3.2. Цей договір набуває чинності з дати підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині надання послуг, згідно п.3 ст. 631 ЦК України (СИНТАКТИЧНА ПОМИЛКА!!! ) "з" (має бути приставка "до") «01»грудня 2024 р., але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх забов”язань. (см докази).

Замовник на цій синтактичній помилці будує свої припущення про те, що такий договір не може вважатися аналогічним договором і відмовляє нашу тенедрну пропозицію, знову одноосібно.

З вищенаведеного видно пряму дискримінацію, тобто замовник не бачить очевидної не відповідності в одного учасника ФОП ЦЕРКОВНИЙ ІГОР ГРИГОРОВИЧ, і просто вишукує дрібниці, щоб дискредитувати пропозицію іншого вигіднішого для державного бюджету ТОВ САНН (платника ПДВ).


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)