• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1». (Коригування))

Закупівля здійснюється за рахунок державних коштів. Категорія: Юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, зазначена у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

75 390 384.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 753 903.84 UAH
Період оскарження: 14.08.2024 17:14 - 20.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ".

Номер: a46c6a05ca334f368f3db63a81c252da
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-14-011281-a.c1
Назва: Скасувати рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ".
Вимога:
Детальний опис вимоги у прикріпленому файлі
Вирішення: 14.09.2024 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАУРІС» (далі – Скаржник, Учасник), Учасник закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1» (Коригування)) завантажив до системи Вимогу щодо скасування рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» переможцем процедури закупівлі та намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» (далі - ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ», Переможець). Національний музей «Чорнобиль» (далі – Музей, Замовник) розглянув зазначену вимогу та надає відповідь, виходячи з наступного. Положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. При проведенні закупівель Замовник керується Законом з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. 1. Щодо кошторисних документів, зокрема форми договірної ціни. Скаржник зазначає, що пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У відповідь на зазначене Скаржником у вимозі інформуємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» надано Довідку про розроблення кошторисної документації у версії АВК від 20.08.2024 № 126 такого змісту: «Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціальна науково-реставраційна проектно-виробнича-будівельна майстерня «Україна-Реставрація», (надалі – Учасник), в складі тендерної пропозиції закупівлі: ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1» (Коригування)) – надається кошторисна документація, розроблена в програмному комплексі АВК – 5 версія 3.9.1 у складі: • Договірна ціна, що визначається як динамічна; • Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва; • Локальні кошториси; • Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку. Кошторисні документи складені з урахуванням вимог законодавства України, державних стандартів України, КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» тощо.». Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2. Щодо документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей. Скаржник зазначає, що Переможцем процедури закупівлі не було надано документ, що підтверджує відсутність підстав, зазначених у підпункті 6 пункту 47 Особливостей. Відповідно до підпунктів 5 та 6 пункту 47 Особливостей, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених, зокрема у підпунктах 5 та 6 пункту 47 Особливостей. Тож, замовник передбачив у тендерній документації згідно Додатку 1, вимоги до учасника переможця – надати «Документ, виданий не раніше 30 днів до дати розкриття тендерних пропозицій уповноваженим органом про те, що керівник учасника процедури закупівлі, не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.». Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.04.2022 за № 426/37762, затверджено Порядок доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Порядок). Порядком встановлено, що відомості про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, надаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС). Витяг – це документ у паперовій або електронній формі, що сформовано засобами програмного забезпеченням ІАС, який місить відомості, актуальні на дату та час його формування. Кожному Витягу присвоюється унікальний електронний ідентифікатор (QR-код), який забезпечує перехід за посиланням на відповідний підтвердний запис в електронних ресурсах ІАС. В ІАС за бажанням заявника формується два види витягів про: відсутність (наявність) судимості (скорочений); притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (повний). На виконання вимог тендерної документації Переможцем 12.09.2024 було завантажено в електронну систему закупівель - Витяг з інформаційно-аналітичної систем «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ФОВМ-002106930 (скорочений), який відповідає встановленій Порядком формі (Додаток 3 до Порядку). Звертаємо Вашу увагу на те, що умовами тендерної документації не було визначено вимоги щодо підтвердження інформації про притягнення чи не притягнення особи до кримінальної відповідальності, натомість була вимога – «не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку». Виходячи зі змісту наданої Переможцем довідки, належним документальним підтвердженням відсутності підстав, і таким що відповідає вимогами тендерної документації, є Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність судимості» керівника учасника процедури закупівлі, тобто «скорочена» довідка. Також інформуємо, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Отже, завантажений Переможцем Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» ФОВМ-002106930 (скорочений) (файл «витяг про несудимість) підтверджує в повному обсязі відсутність не знятої або не погашеної судимості у керівника учасника процедури закупівлі та відповідає вимогам тендерної документації. 3. Щодо відомостей про учасника. Скаржник зазначає, що довідка «Відомості про учасника» від 20.08.2024 р. № 125 (файл «відомості про учасника») не містить інформацію про МФО в (пункт 9) та інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник як суб’єкт підприємницької діяльності (пункт 10). У складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» в довідці «Відомості про учасника» від 20.08.2024 р. № 125 (файл «відомості про учасника») пункт 9 містить інформацію щодо розрахункового рахунку та МФО, а саме IBAN. Відповідно до Положення про систему єдиної ідентифікації учасників фінансового ринку України, затвердженого постановою Правління НБУ від 30.08.2021 № 92, єдиний ідентифікатор Національного банку України (далі – код ID НБУ) – унікальний код, який містить шість знаків, надається учаснику фінансового ринку під час першого внесення інформації щодо цього учасника до інформаційних систем Національного банку України та є єдиним унікальним ідентифікатором у відносинах останнього з Національним банком України. Чинні коди банків (МФО) із дня набрання чинності цим Положенням уважаються кодами ID НБУ. Постановою Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» передбачено правові норми щодо запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) та його формування відповідно до Національного стандарту України «Фінансові операції. Правила формування міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні. (IBAN Registry:2009, NEQ) ДСТУ-Н 7167:2010», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010 № 454. Так, IBAN – це міжнародний номер банківського рахунку, який складається із 29 літерно-цифрових символів: коду країни (дві літери – UA – код України), контрольного розряду (два символи), коду банку (код ID НБУ, шість символів) та номера рахунку (дев’ятнадцять символів). Також інформуємо, що пункт 10 довідки «Відомості про учасника» від 20.08.2024 № 125 (файл «відомості про учасника») містить інформацію щодо системи оподаткування, а саме: «платник податку на прибуток», що свідчить про загальну систему оподаткування. Враховуючи викладене, в пропозиції учасника відсутні невідповідності, передбачені пунктом 43 Особливостей, на які посилається Скаржник. Скаржник до вимоги додає практику рішень АМКУ. Вважаємо за необхідне відмітити, що при розгляді скарг колегія АМКУ виходить з позиції конкретного суб'єкта оскарження та його обґрунтувань й пояснень Замовника. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель. Наведені вище обставини, свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Отже, враховуючи вищевикладене, пропозицію ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» було правомірно визначено переможцем та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю згідно з Законом за предметом закупівлі «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Реставрація будівлі Національного музею «Чорнобиль» з пристосуванням до потреб маломобільних груп населення за адресою м. Київ, провулок Хорива, 1». (Коригування))» з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення ТОВ «СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ «УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ» переможцем процедури закупівлі та наміру укласти з ним договір.
Статус вимоги: Не задоволено