-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
фарба для горизонтальної розмітки, мікрокульки скляні світлоповертальні для горизонтальної розмітки, розчинник
У вартість включаються витрати на доставку
Торги відмінено
4 759 272.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 796.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 796.36 UAH
Період оскарження:
26.07.2018 14:38 - 31.07.2018 14:45
Вимога
Є відповідь
Порушення законодавства України
Номер:
c235df65ab474fd3bd4b4c983296c82f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-000758-c.c1
Назва:
Порушення законодавства України
Вимога:
Тендерному комітету
26.07.2018 року ДОЧІРНІМ ПІДПРИЄМСТВОМ «СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР» ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ» на сайті уповноваженого органу розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі Фарби для дорожньої розмітки № UA-2018-07-26-000758-c.
Відповідно до умов вказаних в тендерній документації – процедура закупівель проводиться у допороговій формі.
В той же час, відповідно до умов Тендерної документації передбачено, що бюджет закупівлі становить 4 759 272 грн. з ПДВ.
Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень.»
При цьому відповідно до положень п «9)» ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «9) замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак : юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.»
З огляду на те, що 100% статного капіталу ДП "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК"АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" належить ВАТ "ДАК"АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ", що є також юридичною особою 100% статного капіталу, що належить державі, Організатор торгів підпадає під визначення Замовник передбачене Законом України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, процедура закупівлі № UA-2018-07-26-000758-c ДП "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВАТ "ДАК"АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" повинна проводитись з дотриманням та у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Дотримання приписів вказаного закону покликано не лише здійснити захист інтересів учасників закупівель через детальну регламентацію проведення процедури публічних закупівель, але й покликано забезпечити захист інтересів держави щодо закупівлі якісних товарів, робіт або послуг за конкурентною ціною на основі змагальності між учасниками.
З огляду на вищевикладене та з врахуванням положень чинного законодавства,
ВИМАГАЄМО:
- надати інформацію та правове обґрунтування причин застосування процедури закупівлі Фарби для дорожньої розмітки у допороговій формі № UA-2018-07-26-000758-c на суму 4 759 272 грн. з ПДВ;
- припинити здійснення процедури закупівлі Фарби для дорожньої розмітки у допороговій формі № UA-2018-07-26-000758-c на суму 4 759 272 грн. з ПДВ та призначити проведення закупівлі Фарби для дорожньої розмітки на суму 4 759 272 грн. з ПДВ у форму відкритих торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 10:51
Вирішення:
Відповідно до положень п.9 ч.1 ст. ЗУ "Про публічні закупівлі" замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі. Надалі, у разі якщо юридична особа не здійснює діяльність на промисловій чи комерційній основі, у вказаній нормі перелічені кваліфікуючі ознаки, які вказують на приналежність юридичної особи до дефініції замовника в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі".
Звертаємо Вашу увагу, що ДП "Сумський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" здійснює свою діяльність на комерційній основі. Відповідно до пп.5.1.2 п.5.1 Статуту, підприємство реалізовує свою продукцію (послуги) та інші матеріальні цінності на основі договорів (угод, контрактів тощо).
Таким чином, дія ЗУ "Про публічні закупівлі" на ДП "Сумський облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" як замовника не розповсюджується.
Підприємство здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг через сайт уповноваженого органу на добровільній основі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Дискримінація Учасників
Номер:
42f16ff282af41e7b0fbbc21e50ff65a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-26-000758-c.b2
Назва:
Дискримінація Учасників
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність вимог, які можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника в разі надання еквіваленту.
Так, в Додатку 3 Тендерної документації передбачено надання еквіваленту: У разі, якщо дані Технічні характеристики містять посилання на конкретну торгівельну марку чи виробника, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічні характеристики містить(ять) вираз «або еквівалент».
Разом з тим в п.6 та п.10.1. Додатку 3 Тендерної документації містяться вимоги надання товару, що є предметом закупівлі з «Характеристиками згідно СОУ 42.1-37641918-116:2014, ТУ У 87-075-004-2001». Виходячи з того, що ТУ є власністю суб’єкта підприємницької діяльності і не знаходяться у відкритому доступі, інші Учасники позбавлені можливості виконати вимоги ТД щодо надання товару, який має відповідати фізико-технічним характеристикам, вказаним в вищезазначеному ТУ. Оскільки дані положення тендерної документації суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути порушення, шляхом видалення з Додатку 3 Тендерної документації посилання на ТУ та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 11:19
Вирішення:
Посилання на ТУ видалені, внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено