• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 28.47 UAH
Період оскарження: 11.07.2018 09:45 - 16.07.2018 09:28
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: d5b3410c0a8b4b84ace27bc63d9ecb30
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-000220-b.a3
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку корупційну протизаконну позицію Замовника, намагання протягти у переможці "свого" постачальника, для отримання хабаря з бюджетного фінансування, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Рівненського обласного спеціалізованого диспансеру радіаційного захисту населення (далі-Комітет) повідомляє Вас, що згідно поданого оголошення від 11.07.2018 року Дезинфекційні засоби (Лот 1: «Аеродезин 2000», «Аеродезин 2000», Бланідас Актив, Мікрасепт, Лізоксін-спрей, «Госпісепт» ,«Лізоксін-серветки» ) Вашою установою було запропоновано засоби які являються еквівалентами. Комітет при виборі переможця керувався чинним законодавством та Порядком здійснення допорогових закупівель. Так, згідно п.13 Порядка здійснення допорогових закупівель усі спори, що виникли при проведенні закупівлі, вирішуються згідно положеннями наведеними у цьому Порядку, або згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 6752ff36ba0b454c92446f8a9fb1f939
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-000220-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Визначиться, будь-ласка, наша пропозиція не відповідає дискримінаційним вимогам документації, чи ви не розгладаєте еквіваленти? ЯІкщо умовам документації, то яким? відгадали, ми не запропонували вам хабар на відміну від улюбленого постачальника! Це аргумент. Але протизаконний. С самого початку Замовник сформував дискримінаційні медико-технічне завдання, в якому зазначив обмеження по вмісту тієї чи іншої активно-діючої речовині. В жодному Наказі МОЗ не зазначено, яка діюча речовина повинна міститись в дезінфікуючих засобах! Річ у тім, що таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника вам відомого. Підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу №35 зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу ( мали у складі неагресивні компоненти). Також Замовник зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Рівненського обласного спеціалізованого диспансеру радіаційного захисту населення повідомляє Вас, що згідно поданого оголошення від 11.07.2018 року Дезинфекційні засоби (Лот 1: «Аеродезин 2000», «Аеродезин 2000», Бланідас Актив, Мікрасепт, Лізоксін-спрей, «Госпісепт» ,«Лізоксін-серветки» ) Вашою установою було запропоновано засоби які являються еквівалентами. Так, відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". У тендерній документації, а саме Технічних вимогах до предмету закупівлі: Дезінфекційні засоби (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24455000-8 ) закупівлі UA-2018-07-11-000220-b не було вказано, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тому потрібно було подати пропозиції з конкурентними цінами на вказані в оголошенні дезінфекційні засоби.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: d5c9166708b14c47ba394626abb52ec7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-11-000220-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний! Визначиться, будь-ласка, наша пропозиція не відповідає дискримінаційним вимогам документації, чи ви не розгладаєте еквіваленти? ЯІкщо умовам документації, то яким? відгадали, ми не запропонували вам хабар на відміну від улюбленого постачальника! Це аргумент. Але протизаконний. С самого початку Замовник сформував дискримінаційні медико-технічне завдання, в якому зазначив обмеження по вмісту тієї чи іншої активно-діючої речовині. В жодному Наказі МОЗ не зазначено, яка діюча речовина повинна міститись в дезінфікуючих засобах! Річ у тім, що таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника вам відомого. Підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу №35 зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу ( мали у складі неагресивні компоненти). Також Замовник зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Рівненського обласного спеціалізованого диспансеру радіаційного захисту населення повідомляє Вас, що згідно поданого оголошення від 11.07.2018 року Дезинфекційні засоби Дезинфекційні засоби ( Лот 2: «Жавілар Ефект, Інкрасепт, Перекис водню 35%) Вашою установою було запропоновано засоби які являються еквівалентами. Так, відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі - Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". У тендерній документації, а саме Технічних вимогах до предмету закупівлі: Дезінфекційні засоби (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 24455000-8 ) закупівлі UA-2018-07-11-000220-b не було вказано, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Тому потрібно було подати пропозиції з конкурентними цінами на вказані в оголошенні дезінфекційні засоби.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні