-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт автотранспорту (код 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання за ДК 021:2015 «ЄЗС»)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 329 днів назад
3 400 975.14
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 20 405.85 UAH
мін. крок: 0.6% або 20 405.85 UAH
Період оскарження:
13.08.2024 15:42 - 18.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення про відміну торгів
Номер:
67004efa27d7496f9404facd24dcec5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-13-009318-a.c1
Назва:
Скарга на рішення про відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол виконання рішенння Комісії АМКУ.pdf 11.10.2024 08:55
- Пояснення Б.К.О..pdf 10.09.2024 16:25
- грунтовні пояснення Б.К.О..doc 10.09.2024 16:25
- тойота техзавдання оновлене.doc 10.09.2024 16:25
- Протокол виконання рішенння Комісії АМКУ.pdf 11.10.2024 08:50
- Службова.pdf 10.09.2024 16:25
- рішення від 13.09.2024 № 15262.pdf 18.09.2024 10:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.09.2024 № 15262.pdf 13.09.2024 16:15
- рішення від 06.09.2024 № 14923.pdf 06.09.2024 16:25
- sign.p7s 04.09.2024 18:13
- Скарга на відміну торгів.pdf 04.09.2024 18:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2024 18:18
Дата розгляду скарги:
13.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.09.2024 10:14
Дата виконання рішення Замовником:
11.10.2024 08:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 29.08.2024р. №120/3 (далі – Рішення), згідно з яким Замовником відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей відмінено відкриті торги з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.09.2024р. №15262-р/пк-пз зобов’язано АТ «Чернівціобленерго» скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати Рішення від 29.08.2024р. №120/3.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d33c604bcc234a528f3edbcc34980655
Заголовок пункту скарги:
дії/рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник під час відміни Процедури закупівлі, зокрема в електронній системі та Рішенні 120/3, не виклав опису порушень, як того вимагає припис підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Замовник не зазначив, які саме зміни до технічних вимог до предмета закупівлі йому потрібно було внести, а також яким чином зміниться очікувана вартість предмета закупівлі.
Наведені Замовником обставини відміни Процедури закупівлі за підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, описані в Рішенні 120/3, не визначають наявність порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, а тому не визначають і правомірність відміни Процедури закупівлі з таких підстав.
Якщо брати до уваги твердження Замовника щодо необхідності зміни переліку послуг за предметом закупівлі, наприклад щодо зменшення їх за обсягом, відповідно і зменшення очікуваної вартості, при виконанні договору за результатом Процедури закупівлі Замовник матиме можливість внести зміни до такого укладеного договору про закупівлю.
Так відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Рішення 120/3 порушує право та законні інтереси Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції , оскільки пропозиція скаржника є найбільш економічно вигідною на цьому етапі Процедури закупівлі; добросовісної конкуренції; правомірного ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі. Відповідно Рішення 120/3 підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовник не зазначив, які саме зміни до технічних вимог до предмета закупівлі йому потрібно було внести, а також яким чином зміниться очікувана вартість предмета закупівлі.
Наведені Замовником обставини відміни Процедури закупівлі за підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, описані в Рішенні 120/3, не визначають наявність порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути, а тому не визначають і правомірність відміни Процедури закупівлі з таких підстав.
Якщо брати до уваги твердження Замовника щодо необхідності зміни переліку послуг за предметом закупівлі, наприклад щодо зменшення їх за обсягом, відповідно і зменшення очікуваної вартості, при виконанні договору за результатом Процедури закупівлі Замовник матиме можливість внести зміни до такого укладеного договору про закупівлю.
Так відповідно до підпункту 1 пункту 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Рішення 120/3 порушує право та законні інтереси Скаржника на: участь в торгах, зокрема чесних та прозорих, здійснених за принципами закупівель; об’єктивного та неупередженого розгляду тендерної пропозиції , оскільки пропозиція скаржника є найбільш економічно вигідною на цьому етапі Процедури закупівлі; добросовісної конкуренції; правомірного ведення своєї діяльності; перемогу в Процедурі закупівлі. Відповідно Рішення 120/3 підлягає скасуванню, оскільки прийняте з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, в т.ч. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
×
-
Назва доказу:
Скарга на відміну торгів
-
Повʼязаний документ:
Скарга на відміну торгів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення про відміну Процедури закупівлі, зокрема Рішення 120/3, неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну Процедури закупівлі, зокрема Рішення 120/3.