• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023-2024 роки

Торги відмінено

920 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 9 200.00 UAH
Період оскарження: 13.08.2024 14:21 - 18.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника

Номер: a8f6d6acde07485f9e8ffb69577b74bb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-13-007108-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2024 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.09.2024 11:08
Дата виконання рішення Замовником: 08.10.2024 13:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.09.2024 № 15472-р/пк-пз рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Аудиторська фірма «Аналітик» скасовано .
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК", Олена Жук +380971789089 af.analitik.ua@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 577111811d79424eb64453fd111d3c51
Заголовок пункту скарги: Оскарження дій Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави неналежного обгрунтування аномально низької ціни тендерної проптозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (надалі Замовник) 13.08.2024р. оголошено закупівлю (відкриті торги з особливостями) за кодом ДК 021:2015: 79220000-2 Податкові послуги – «Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023-2024 роки». Очікувана вартість закупівлі – 920 000,00 грн.

Аукціон по даній закупівлі відбувся 22.08.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:

Учасники аукціону Остаточна пропозиція
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" 329 000,00 грн.
ТОВ "ЛУКАС АУДИТ" 330 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙВЕНА ГРУП" 340 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН" 595 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР" 600 000,00 грн

За результатами проведеного аукціону ми, Приватне акціонерне товариство «Аудиторська фірма «Аналітик» (надалі – АФ «Аналітик» або Учасник) запропонували найнижчу ціну – 329 000,00 грн.

22.08.2024 року електронною системою закупівель автоматично визначено, що найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону – аномально низька ціна.
В обгрунтування аномально низької ціни АФ «Аналітик»
23 серпня 2024 року о 09:30 завантажено довідку на обгрунтування аномально низької ціни.
Після чого Замовник надав Інформацію щодо розгляду (відхилення) тендерної пропозиції учасника на закупівлю: ДК 021:2015 79220000-2 Податкові послуги (Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023-2024 роки) № 7665 від 04.09.2024 (надалі – Інформація).
В Інформації в якості підстави для відхилення пропозиції АФ «Аналітик» було зазначено наступне:
Довідка ПрАТ «Аудиторська фірма «АНАЛІТИК» від 22.08.2024 № 255 не містить пояснення щодо аномально низької ціни послуги з підготовки документації та звітності з трансферного ціноутворення у сумі 329,0 тис грн лише зазначено, що встановлена ціна досягнута завдяки застосованому порядку надання послуг. В Довідці до застосованого цього порядку на думку ПрАТ «Аудиторська фірма «АНАЛІТИК» наведенні наступні чинники: - досвід діяльності у сфері аудиту та консалтингу 30 років (дата державної реєстрації 05.05.2001 що складає не більше 24 років) - не є кількісним або якісним показником, якій впливає на формування зниження ціни; - неодноразове надання послуг з питань підготовки документації та звітності з трансферного ціноутворення в тому числі АТ «Укрпошта» (на підтвердження викладеного договір з АТ «Укрпошта» не надавався) - не є кількісним або якісним показником, якій впливає на формування зниження ціни; - співпраця суб’єкта господарювання з 2 докторами економічних наук, кандидатом економічних наук та 3 адвокатами (відсутні документальні підтвердження співпраці) - не є кількісним або якісним показником, якій впливає на формування зниження ціни; З огляду на вищезазначене, викладена в Довідці інформація не визначає складових вартості послуги з підготовки документації та звітності з трансферного ціноутворення, які обумовлюють встановлену аномальну низьку ціну, а фактично містить загальні фрази без документального їх підтвердження (розрахунку рівня оплати праці, розрахунку проведення аналогічних послуг, розрахунку заявленої ціни тендерної пропозиції).»

Замовник в якості законодавчої підстави для відхилення пропозиції учасника посилається на пп. 1 п. 45 Особливостей «Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою».


Вважаємо, що Замовником в Інформації про відхилення порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон) та пп. 1 п. 45 Особливостей.

Порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.

У розділі V. Оцінка тендерної документації пункт 2 Аномально низька ціна тендерної пропозиції містить наступну вимогу: «Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою.»

Вимога про надання обгрунтування аномально низької ціни діяла до 23.08.2024, 23:59. АФ «Аналітик» 23 серпня 2024 року о 09:30 завантажило довідку на обгрунтування аномально низької ціни. Таким чином, Учасник надав у визначений законом та тендерною документацією термін обґрунтування аномально низької ціни.
Тендерною документацією Замовника та у додатках до неї не було зазначено окремих вимог до порядку оформлення обґрунтування аномально низької ціни та надання спеціального документального підтвердження такого обгрунтування.

При формуванні довідки з обгрунтванням аномально низької ціни Учасник використовував рекомендації ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон передбачає, що обґрунтування надають у довільній формі. Водночас Закон забезпечує учасників орієнтирами щодо того, яка інформація може міститись в такому обґрунтуванні, а саме: «Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.»

У довідці, що надана Учасником на обгрунтування аномально низької ціни міститься інформація щодо досягнення економії завдяки застосованому порядку надання послуг, а також щодо сприятливих умови, за яких учасник може надати послуги, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника згідно Закону. Замовником окремі вимоги щодо обґрунтування аномально низької ціни не прописані у тендерній документації. Таким чином, Учасник дотримався вимог Закону й Тендерної документації при формуванні обгрунтування аномально низької ціни, а тому замовник не має підстав для відхилення пропозиції.

Окремо, хочемо звернути увагу на такі вимоги Замовника під час надання Інформації про відхилення пропозиції АФ «Аналітик»: « -досвід діяльності у сфері аудиту та консалтингу 30 років (дата державної реєстрації 05.05.2001 що складає не більше 24 років) - не є кількісним або якісним показником, якій впливає на формування зниження ціни; - неодноразове надання послуг з питань підготовки документації та звітності з трансферного ціноутворення в тому числі АТ «Укрпошта» (на підтвердження викладеного договір з АТ «Укрпошта» не надавався) - не є кількісним або якісним показником, якій впливає на формування зниження ціни - співпраця субʼєкта господарювання з 2 докторами економічних наук, кандидатом економічних наук та з адвокатами (відсутні документальні пдтвердження співпраці) - не є кількісним або якісним показником, якій впливає на формування зниження ціни.»
По-перше, вся інформація, що вказана Учасником знаходиться у вільному доступі. Відповідно до ч. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
По-друге, Замовник відповідно до стаття 29 Закону має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Однак жодних звернень на уточнення інформації не було.
На підтвердження інформації щодо досвіду у сфері аудиту та консалтингу більше 30 років надаємо Рішення Виконавчого комітету Печерської районної ради народних депутатів від 26.11.1990 року № 864; щодо надання послуг з питань підготовки документації та звітності з трансферного ціноутворення АТ «Укрпошта» надаємо договір № 050824-07Е.
Тендерною документацією Замовника та у додатках до неї не було зазначено окремих вимог до порядку оформлення обґрунтування аномально низької ціни та надання спеціального документального підтвердження такого обгрунтування.

Вважаємо, що Замовником під час надання Інформації про відхилення пропозиції АФ «Аналітик» порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, пп. 1 п. 45 Особливостей.
Замовник у Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції визначено пп. 1 п. 45 Особливостей.
Однак, подані нами документи на обгрунтування аномально низької ціни повністю відповідають вимогам Закону та Тендерної документації

Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовником під час надання Інформації про відхилення пропозиції АФ «Аналітик» були зазначені стосовно АФ «Аналітик» вимоги до надання обгрунтування аномально низької ціни, які не були конкретизовані та зазначені у Тендерній документації та додатках до неї, та прийнято незаконне рішення про дискваліфікацію пропозиції АФ «Аналітик», чим допущено дискримінацію учасника – АФ «Аналітик», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси АФ «Аналітик» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на безпідставну відміну торгів

Номер: 14616554100f4ae59a1fe20df1026528
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-13-007108-a.b2
Назва: Скарга на безпідставну відміну торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 29.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2024 17:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.11.2024 17:44
Автор: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК", Олена Жук +380971789089 af.analitik.ua@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 898a9c522d7847ce96363775361d90af
Заголовок пункту скарги: Оскарження рішення Замовника про відміну процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» (надалі Замовник) 13.08.2024р. оголошено закупівлю (відкриті торги з особливостями) за кодом ДК 021:2015: 79220000-2 Податкові послуги – «Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023-2024 роки». Очікувана вартість закупівлі – 920 000,00 грн.

Аукціон по даній закупівлі відбувся 22.08.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:

Учасники аукціону Остаточна пропозиція
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" 329 000,00 грн.
ТОВ "ЛУКАС АУДИТ" 330 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЙВЕНА ГРУП" 340 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН" 595 000,00 грн
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОУ ЕЙВІАР" 600 000,00 грн

За результатами проведеного аукціону ми, Приватне акціонерне товариство «Аудиторська фірма «Аналітик» (надалі – АФ «Аналітик» або Учасник) запропонували найнижчу ціну – 329 000,00 грн.
22.08.2024 року електронною системою закупівель автоматично визначено, що найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону – аномально низька ціна.
В обгрунтування аномально низької ціни АФ «Аналітик»
23 серпня 2024 року о 09:30 завантажено довідку на обгрунтування аномально низької ціни.
Після чого Замовник надав Інформацію щодо розгляду (відхилення) тендерної пропозиції учасника на закупівлю: ДК 021:2015 79220000-2 Податкові послуги (Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023-2024 роки) № 7665 від 04.09.2024.
Учасником було подано скаргу КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (надалі – Комісія) за результатами якої вирішено – Зобов'язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" (код ЄДРПОУ 24584661) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АНАЛІТИК" (код ЄДРПОУ 14274505) за процедурою закупівлі — "Підготовка документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023- 2024 роки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-13-007108-a.
08.10.24 року Замовник виконав рішення Комісії та скасував відхилення тендерної пропозиції Учасника. Після чого 10 жовтня 2024 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 10/82 від 10 жовтня 2024 року ( надалі – Протокол) прийняв рішення відмінити відкриті торги з причини відсутності потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
У Протоколі в якості підстави для відміни торгів було зазначено наступне:
АТ «НАЕК «Енергоатом», РОЗГЛЯНУЛА: лист філії «ВП «Централізовані закупівлі» від 01.10.2024 № 29-7162/46-вих з додатком та з урахуванням рішення робочої групи з питань публічних закупівель від 08.10.2024
ВИРІШИЛА: відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.

Замовник в якості законодавчої підстави для відміни процедури закупівлі посилається на пп. 1 п. 50 Особливостей «Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Вважаємо, що Замовником в Протоколі про відміну процедури закупівлі порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон) та пп. 1 п. 50 Особливостей.

Зазначені порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.

Підстава, що розглядається в пп. 1 пункту 50 Особливостей, надає замовнику право відмінити проведення відкритих торгів у разі, коли відсутня подальша потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Важливо відзначити, що можливість відміни торгів з такої підстави вимагає повинна бути аргументованою та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в конкретному випадку повинен довести, що в подальшому такі товари, роботи чи послуги йому не будуть потрібні.
Замовник не надав ніяких підтверджуючих документів зазначеного в протоколі відміни Процедури закупівлі. Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та наявність підстав для відміни процедури закупівлі. Неправомірно відмінивши тендер, замовник порушив вимоги пп. 1 п. 50 Особливостей та п.1 ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовник відміняє тендер у разі, зокрема, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.

Також, варто звернути увагу на те, що закупівля вже оскаржувалась з приводу безпідставної дискваліфікації учасника на етапі кваліфікації. Після того, як Комітетом було прийнято рішення про скасування відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника, Замовник вирішив загалом відмінити торги. Вважаємо, що така поведінка Замовника свідчить про дискримінацію учасника АФ «Аналітик», а саме, що Замовник не знайшов причин для відхилення пропозиції Учасника і тому вирішив загалом відмінити торги, щоб не визначати Учасника переможцем.

Вважаємо, що Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 10/82 від 10 жовтня 2024 року, яким прийняв рішення про відміну процедури закупівлі, порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, пп. 1 п. 50 Особливостей.

Варто зазначити, що предметом закупівлі є послуги з підготовки документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023-2024 роки. Положення пункту 39.4 ст.39 Податкового кодексу України від 01.10.2024 № 2755-VI (із змінами та доповненнями) чітко визначають обов’язок платників податків, які у звітному періоді мали контрольовані операції, у визначений термін подати до контролюючого органу Звіт про контрольовані операції, а також скласти та зберігати окремо за кожний звітний рік документацію з трансфертного ціноутворення. Відтак, жодних виключень щодо будь-яких контрольованих операцій чи окремих платників податків кодекс не містить та усі платники податків, які мали у звітному періоду контрольовані операції, в обов’язковому порядку повинні складати таку документацію. Такі норми законодавства свідчать про те, що потреба в проведенні закупівлі за предметом щодо надання послуг з підготовки документації та звітності з трансфертного ціноутворення за 2023-2024 роки не могла зникнути, так як обов’язок щодо складання таких документів передбачено чинним законодавством України.

Замовник у Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції визначено пп. 1 п. 50 Особливостей.
Однак, Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та наявність підстав для відміни процедури закупівлі.

Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовник під час кваліфікації мав усі підстави для визнання переможцем АФ «Аналітик», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у Тендерній документації та додатках до неї. Однак Замовником було прийнято незаконне рішення про відміну торгів, чим допущено дискримінацію учасника – АФ «Аналітик», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси АФ «Аналітик» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

ПРОШУ:

1. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником - АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» - при наданні Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 10/82 від 10 жовтня 2024 року про відміну відкритих торгів.
2. Зобов’язати Замовника - АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» - скасувати своє рішення про відміну відкритих торгів у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)