• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)

Торги відмінено

776 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 768.10 UAH
Період оскарження: 13.08.2024 12:53 - 18.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року

Номер: 17282455a8b24de39d92ea1245aa6d91
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-13-005555-a.b3
Назва: СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2024 16:35
Дата виконання рішення Замовником: 19.09.2024 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Дане рішення було прийнято до уваги та скасовано рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» та його дискваліфікацію. Текст прийнятого рішення в окремому файлі.
Автор: ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" +380674340753 oilcart@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 529301662a1f2f06ea920024e019119e
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 13 серпня 2024 року Замовником - Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокому¬нсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)» на загальну суму 776810,00 гривень.
Для участі у даній закупівлі було подано одну тендерну пропозицію:

№п/п Назва учасника Код ЄДРПОУ Вартість пропозиції (у відповідності до інформації яка вказана на майданчику)
1 2 3 4
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» 44355507 720 270,00 грн. з ПДВ

Рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокому¬нсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 22 серпня 2024 року (надалі – Рішення) Замовник дискваліфікував Учасника та відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзацу першого підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами)) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
В обґрунтування Рішення щодо порушень Учасника Замовник зазначив, що Довідка №1908-16 від 19 серпня 2024 року «Перелік АЗС» містить інформацію про те, що в Ізюмському районі у с. Лиман наявна автозаправна станція з власником, якої у учасника укладено Договір на реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали. Але дана інформація не підтверджується Договорами купівлі-продажу нафтопродуктів і на цій підставі дискваліфікував Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
Жодних інших обґрунтувань, у чому саме полягає порушення з боку Учасника Рішення не містить.
ВВАЖАЄМО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ТА ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ З ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕ ЗАКОННИМ, НЕ ОБГРУНТОВАНИМ ТА ТАКИМ ЩО ПОРУШУЄ ПРАВА І ІНТЕРЕСИ ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ВИХОДЯЧИ З НАСТУПНОГО.
Відповідно до Умов пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації було передбачено, що кожен учасник повинен виконати наступні вимоги:
«У відповідності до потреб Замовника Учасник повинен мати розголужену мережу автозаправних станції.
Потреба у мережі автозаправних станції:
- не менше 1 автозаправних станцій у місті Балаклія;
- не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія);
- не менше 1 автозаправних станції в місті Харків;
- не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі);
На підтвердження вище вказаної інформації кожен учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці з зазначенням у ній наступної інформації: місцерозташування, вид правовідносин з даною АЗС (власне та/або орендоване та/або інше) та копію такого Договору.
Усі заправні станції повинні працювати.»
УЧАСНИК ВИКОНАВ ВСІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА, ВИЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕНРІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1. УЧАСНИК НАДАВ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РОЗГАЛУЖЕНУ МЕРЕЖУ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЇ, ЯКА ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА:
не менше 1 автозаправних станцій у місті Балаклія - Харківська обл., Ізюмський р-н, м. Балаклія, вул. Центральна, 36-А
не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області - Харківська область, Ізюмський р-н, Богодарівська сільська рада, комплекс будівель та споруд (с. Богодарівка вул. Польова б.1)
не менше 1 автозаправних станції в місті Харків - м. Харків, вул. Велика Кільцева, 23, м. Харків пр. Гагаріна б.201б, м. Харків вул. Клочківська б.98а
не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі) - Харківська обл., Зміївський р-н, с. Лиман, вул. Андріївська, 88, Харківська область, Харківський район смт. Пісочин вул. Полтавське шосе ,2а, зазначивши при цьому, що всі автозаправні станції є партнерськими і на підтвердження цього було надано копії Партнерських договорів.
2. УЧАСНИК НАДАВ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АВТОЗАПРАВНУ СТАНЦІЮ, ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ В ЗМІЇВСЬКОМУ Р-Н, С. ЛИМАН, А НЕ ІЗЮМСЬКОМУ, як неправомірно зазначає Замовник у своєму Рішенні.
Крім того, Учасник надав Партнерський ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НАФТОПРОДУКТІВ № 03-05/24 ВІД 01 ТРАВНЯ 2024 РОКУ, укладений з партнером ТОВ «СПЕКТР НАФТА», а не Договір на реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали, як хибно зазначає Замовник у своєму Рішенні.
Відповідно до п. 2.1, 2.2 ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НАФТОПРОДУКТІВ № 03-05/24 від 01 травня 2024 року зазначено, що в порядку та на умовах, визначених цим Договором Продавець зобов'язується передавати у власність і відпускати Покупцеві НАФТОПРОДУКТИ ЧЕРЕЗ МЕРЕЖУ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ ПРОДАВЦЯ по одноразових бланках-дозволу (талонах), які дають право на отримання нафтопродуктів і належать Покупцю, а не реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали, як неправомірно зазначає Замовник у Рішенні.
Таким чином, Учасником БУЛИ ПОВНІСТЮ ВИКОНАНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА, ВИКЛАДЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРАВОВІДНОСИН З ДАНОЮ АЗС (ВЛАСНЕ ТА/АБО ОРЕНДОВАНЕ ТА/АБО ІНШЕ) ТА КОПІЯ ТАКОГО ДОГОВОРУ.
Таким чином, Учасником було належним чином виконано всі вимоги технічної частини тендерної документації Замовника:
- надано інформацію про розгалужену мережу автозаправних станції, яка відповідає вимогам Замовника;
- надано перелік автозаправних станцій відповідно до вимог Замовника;
- надано партнерські Договори на підтвердження інформації щодо правовідносин з даною АЗС;
- всі автозаправні станції є працюючими.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року

Номер: 05e9417961b54fc0840cc28e0a276b77
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-13-005555-a.b2
Назва: СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 27.08.2024 10:33
Автор: ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" +380674340753 oilcart@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f228cba8e5960bbbb93d371405914af0
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 13 серпня 2024 року Замовником - Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокому¬нсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)» на загальну суму 776810,00 гривень.
Для участі у даній закупівлі було подано одну тендерну пропозицію:

№п/п Назва учасника Код ЄДРПОУ Вартість пропозиції (у відповідності до інформації яка вказана на майданчику)
1 2 3 4
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» 44355507 720 270,00 грн. з ПДВ

Рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокому¬нсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 22 серпня 2024 року (надалі – Рішення) Замовник дискваліфікував Учасника та відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзацу першого підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами)) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
В обґрунтування Рішення щодо порушень Учасника Замовник зазначив, що Довідка №1908-16 від 19 серпня 2024 року «Перелік АЗС» містить інформацію про те, що в Ізюмському районі у с. Лиман наявна автозаправна станція з власником, якої у учасника укладено Договір на реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали. Але дана інформація не підтверджується Договорами купівлі-продажу нафтопродуктів і на цій підставі дискваліфікував Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
Жодних інших обґрунтувань, у чому саме полягає порушення з боку Учасника Рішення не містить.
ВВАЖАЄМО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ТА ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ З ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕ ЗАКОННИМ, НЕ ОБГРУНТОВАНИМ ТА ТАКИМ ЩО ПОРУШУЄ ПРАВА І ІНТЕРЕСИ ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ВИХОДЯЧИ З НАСТУПНОГО.
Відповідно до Умов пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації було передбачено, що кожен учасник повинен виконати наступні вимоги:
«У відповідності до потреб Замовника Учасник повинен мати розголужену мережу автозаправних станції.
Потреба у мережі автозаправних станції:
- не менше 1 автозаправних станцій у місті Балаклія;
- не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія);
- не менше 1 автозаправних станції в місті Харків;
- не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі);
На підтвердження вище вказаної інформації кожен учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці з зазначенням у ній наступної інформації: місцерозташування, вид правовідносин з даною АЗС (власне та/або орендоване та/або інше) та копію такого Договору.
Усі заправні станції повинні працювати.»
УЧАСНИК ВИКОНАВ ВСІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА, ВИЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕНРІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1. УЧАСНИК НАДАВ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РОЗГАЛУЖЕНУ МЕРЕЖУ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЇ, ЯКА ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА:
не менше 1 автозаправних станцій у місті Балаклія - Харківська обл., Ізюмський р-н, м. Балаклія, вул. Центральна, 36-А
не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області - Харківська область, Ізюмський р-н, Богодарівська сільська рада, комплекс будівель та споруд (с. Богодарівка вул. Польова б.1)
не менше 1 автозаправних станції в місті Харків - м. Харків, вул. Велика Кільцева, 23, м. Харків пр. Гагаріна б.201б, м. Харків вул. Клочківська б.98а
не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі) - Харківська обл., Зміївський р-н, с. Лиман, вул. Андріївська, 88, Харківська область, Харківський район смт. Пісочин вул. Полтавське шосе ,2а, зазначивши при цьому, що всі автозаправні станції є партнерськими і на підтвердження цього було надано копії Партнерських договорів.
2. УЧАСНИК НАДАВ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АВТОЗАПРАВНУ СТАНЦІЮ, ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ В ЗМІЇВСЬКОМУ Р-Н, С. ЛИМАН, А НЕ ІЗЮМСЬКОМУ, як неправомірно зазначає Замовник у своєму Рішенні.
Крім того, Учасник надав Партнерський ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НАФТОПРОДУКТІВ № 03-05/24 ВІД 01 ТРАВНЯ 2024 РОКУ, укладений з партнером ТОВ «СПЕКТР НАФТА», а не Договір на реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали, як хибно зазначає Замовник у своєму Рішенні.
Відповідно до п. 2.1, 2.2 ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НАФТОПРОДУКТІВ № 03-05/24 від 01 травня 2024 року зазначено, що в порядку та на умовах, визначених цим Договором Продавець зобов'язується передавати у власність і відпускати Покупцеві НАФТОПРОДУКТИ ЧЕРЕЗ МЕРЕЖУ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ ПРОДАВЦЯ по одноразових бланках-дозволу (талонах), які дають право на отримання нафтопродуктів і належать Покупцю, а не реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали, як неправомірно зазначає Замовник у Рішенні.
Таким чином, Учасником БУЛИ ПОВНІСТЮ ВИКОНАНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА, ВИКЛАДЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРАВОВІДНОСИН З ДАНОЮ АЗС (ВЛАСНЕ ТА/АБО ОРЕНДОВАНЕ ТА/АБО ІНШЕ) ТА КОПІЯ ТАКОГО ДОГОВОРУ.
Таким чином, Учасником було належним чином виконано всі вимоги технічної частини тендерної документації Замовника:
- надано інформацію про розгалужену мережу автозаправних станції, яка відповідає вимогам Замовника;
- надано перелік автозаправних станцій відповідно до вимог Замовника;
- надано партнерські Договори на підтвердження інформації щодо правовідносин з даною АЗС;
- всі автозаправні станції є працюючими.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року

Номер: 2c42fa91b47c4f199c5973977a49a283
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-13-005555-a.b1
Назва: СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 27.08.2024 10:32
Автор: ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», ТОВ "ОІЛ КАРТ СЕРВІС" +380674340753 oilcart@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f228cba8e5960bbbb93d371405914af0
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на Рішення уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 21 серпня 2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 13 серпня 2024 року Замовником - Уповноваженою особою з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокому¬нсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)» на загальну суму 776810,00 гривень.
Для участі у даній закупівлі було подано одну тендерну пропозицію:

№п/п Назва учасника Код ЄДРПОУ Вартість пропозиції (у відповідності до інформації яка вказана на майданчику)
1 2 3 4
1 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» 44355507 720 270,00 грн. з ПДВ

Рішенням уповноваженої особи з питань публічних закупівель Комунального підприємства «Балаклійський Житлокому¬нсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області від 22 серпня 2024 року (надалі – Рішення) Замовник дискваліфікував Учасника та відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзацу першого підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами)) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
В обґрунтування Рішення щодо порушень Учасника Замовник зазначив, що Довідка №1908-16 від 19 серпня 2024 року «Перелік АЗС» містить інформацію про те, що в Ізюмському районі у с. Лиман наявна автозаправна станція з власником, якої у учасника укладено Договір на реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали. Але дана інформація не підтверджується Договорами купівлі-продажу нафтопродуктів і на цій підставі дискваліфікував Учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС».
Жодних інших обґрунтувань, у чому саме полягає порушення з боку Учасника Рішення не містить.
ВВАЖАЄМО РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ТА ДИСКВАЛІФІКАЦІЮ У ВІДКРИТИХ ТОРГАХ З ОСОБЛИВОСТЯМИ НЕ ЗАКОННИМ, НЕ ОБГРУНТОВАНИМ ТА ТАКИМ ЩО ПОРУШУЄ ПРАВА І ІНТЕРЕСИ ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» ВИХОДЯЧИ З НАСТУПНОГО.
Відповідно до Умов пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації було передбачено, що кожен учасник повинен виконати наступні вимоги:
«У відповідності до потреб Замовника Учасник повинен мати розголужену мережу автозаправних станції.
Потреба у мережі автозаправних станції:
- не менше 1 автозаправних станцій у місті Балаклія;
- не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія);
- не менше 1 автозаправних станції в місті Харків;
- не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі);
На підтвердження вище вказаної інформації кожен учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці з зазначенням у ній наступної інформації: місцерозташування, вид правовідносин з даною АЗС (власне та/або орендоване та/або інше) та копію такого Договору.
Усі заправні станції повинні працювати.»
УЧАСНИК ВИКОНАВ ВСІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА, ВИЗНАЧЕНІ В ТЕНДЕНРІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
1. УЧАСНИК НАДАВ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РОЗГАЛУЖЕНУ МЕРЕЖУ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЇ, ЯКА ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА:
не менше 1 автозаправних станцій у місті Балаклія - Харківська обл., Ізюмський р-н, м. Балаклія, вул. Центральна, 36-А
не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області - Харківська область, Ізюмський р-н, Богодарівська сільська рада, комплекс будівель та споруд (с. Богодарівка вул. Польова б.1)
не менше 1 автозаправних станції в місті Харків - м. Харків, вул. Велика Кільцева, 23, м. Харків пр. Гагаріна б.201б, м. Харків вул. Клочківська б.98а
не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі) - Харківська обл., Зміївський р-н, с. Лиман, вул. Андріївська, 88, Харківська область, Харківський район смт. Пісочин вул. Полтавське шосе ,2а, зазначивши при цьому, що всі автозаправні станції є партнерськими і на підтвердження цього було надано копії Партнерських договорів.
2. УЧАСНИК НАДАВ ІНФОРМАЦІЇ ПРО АВТОЗАПРАВНУ СТАНЦІЮ, ЩО ЗНАХОДИТЬСЯ В ЗМІЇВСЬКОМУ Р-Н, С. ЛИМАН, А НЕ ІЗЮМСЬКОМУ, як неправомірно зазначає Замовник у своєму Рішенні.
Крім того, Учасник надав Партнерський ДОГОВІР КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НАФТОПРОДУКТІВ № 03-05/24 ВІД 01 ТРАВНЯ 2024 РОКУ, укладений з партнером ТОВ «СПЕКТР НАФТА», а не Договір на реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали, як хибно зазначає Замовник у своєму Рішенні.
Відповідно до п. 2.1, 2.2 ДОГОВОРУ КУПІВЛІ-ПРОДАЖУ НАФТОПРОДУКТІВ № 03-05/24 від 01 травня 2024 року зазначено, що в порядку та на умовах, визначених цим Договором Продавець зобов'язується передавати у власність і відпускати Покупцеві НАФТОПРОДУКТИ ЧЕРЕЗ МЕРЕЖУ АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ ПРОДАВЦЯ по одноразових бланках-дозволу (талонах), які дають право на отримання нафтопродуктів і належать Покупцю, а не реалізацію талонів на паливно-мастильні матеріали, як неправомірно зазначає Замовник у Рішенні.
Таким чином, Учасником БУЛИ ПОВНІСТЮ ВИКОНАНІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА, ВИКЛАДЕНІ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРАВОВІДНОСИН З ДАНОЮ АЗС (ВЛАСНЕ ТА/АБО ОРЕНДОВАНЕ ТА/АБО ІНШЕ) ТА КОПІЯ ТАКОГО ДОГОВОРУ.
Таким чином, Учасником було належним чином виконано всі вимоги технічної частини тендерної документації Замовника:
- надано інформацію про розгалужену мережу автозаправних станції, яка відповідає вимогам Замовника;
- надано перелік автозаправних станцій відповідно до вимог Замовника;
- надано партнерські Договори на підтвердження інформації щодо правовідносин з даною АЗС;
- всі автозаправні станції є працюючими.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника