• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для осіб, які утримуються в ІТТ ГУНП в Рівненській області (Продукти харчування та сушені продукти різні)

Торги відмінено

462 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 620.00 UAH
Період оскарження: 01.06.2018 16:44 - 15.06.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на рішення замовника

Номер: 08aea28140b541fcae25d1cb25539c6c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-01-002854-a.b4
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Скарга на рішення замовника
Дата прийняття рішення по скарзі: 30.07.2018 16:07
Автор: ТОВ Дніпрпродсервіс, Харі Олена Вікторівна +380974177521 9164582@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо норми №7

Номер: 73458dc188cc4877b4d43238dd4380a7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-01-002854-a.c3
Назва: Щодо норми №7
Вимога:
Згідно із вимогами Тендерної документації, предмет закупівлі: ДК 021:2015 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для осіб, які утримуються в ІТТ ГУНП в Рівненській області). Продуктовий готовий набір - готова до вживання їжа (сніданок, обід, вечеря), виготовлена методом стерилізації, запакована в м’яке харчове пакування з тривалим строком зберігання (не менше 11 місяців), яка не потребує додаткової термічної обробки, окрім розігріву, та не потребує особливих умов зберігання (від +2С до +25С). Продуктовий набір за калорійністю та складом повинен відповідати вимогам норми № 3 та норми 7 - по мірі потреби, (за винятком хлібобулочних виробів), затвердженої постановою КМУ від 16.06.1992 № 336 «Про норми харчування осіб, які тримаються в установах виконання покарань, слідчих ізоляторах Державної кримінально-виконавчої служби, ізоляторах тимчасового тримання, приймальниках-розподільниках та інших приймальниках Національної поліції» (зі змінами і доповненнями). Склад наборів повинен відповідати наданим Учасником триденним меню. Крім того, від учасників вимагається надати зразки продуктових наборів які плануються до постачання відповідно до зразків триденних меню, надаються Замовнику для огляду на відповідність вимогам, заявленим в Тендерній документації, не пізніше ніж за 24 години до кінцевого строку подання пропозицій. Звертаємо увагу на те, що набори готових продуктів за нормою №7 є досить специфічними і кількість їх постачальників значно менша за кількість постачальників наборів готових продуктів за нормою №3. Таким чином, подібна вимога значно обмежує коло можливих учасників процедури закупівлі, що призведе до збільшення вартості закупівлі, і порушує принципи публічних закупівель, викладені в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності. Тим більше здивування викликає це в зв’язку з тим, що набори готових продуктів за нормою №7 будуть закуповуватись за потреби (тобто в мінімальному обсязі або й узагалі не будуть закуповуватись). Відповідно до п. 1 ч. ІІ. «Визначення предмету закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 № 454, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Керуючись цим, з метою запобігання порушень законодавства України, пропонуємо внести зміни до документації та оголошення і визначити предмет закупівлі таким, що складається з двох частин (лотів): 1) набори готових продуктів за нормою № 3; 2) набори готових продуктів за нормою №7. Або виключити набори готових продуктів за нормою №7 узагалі з цієї закупівлі і провести їх закупівлю, відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», як таку, що не перевищує 50 тисяч гривень.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вашу вимогу прийнято до уваги. Внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА

Номер: a98a233e16ac43d19cb8f3ddef8da8d9
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-01-002854-a.c2
Назва: ВИМОГА ДО ЗАМОВНИКА
Вимога:
Згідно із п. 4.1. розділу ІІІ Тендерної документації зазначено назву предмету закупівлі - ДК 021:2015-15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (набори готових продуктів (сніданок, обід, вечеря) для осіб, які утримуються в ІТТ ГУНП в Рівненській області). Продуктовий готовий набір – збалансована, розфасована, вакуумно упакована готова для вживання їжа (сніданок, обід, вечеря), яка за калорійністю та складом відповідає вимогам норми № 3 (за винятком хлібобулочних виробів) постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року 336 та норми № 7 - у разі потреби (за винятком хлібобулочних виробів) постанови Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року № 336. Тобто за предметом закупівлі Ви визначили, що необхідне до постачання готова для вживання їжа збалансована, розфасована, вакуумно упакована за двома нормами № 3 та № 7. Але у відповідності до змісту зазначених вимог з своїм складом норма № 3 та норма № 7 дуже істотно відрізняється за їх наповненням. А тому вартість харчування за нормою № 3 та нормою № 7 дуже істотно відрізняється. Враховуючи різну вартість готової для вживання їжі вакуумно упакованої за нормою № 3 та за нормою № 7 та з метою правильного розрахунку вартості тендерної пропозиції вимагаємо зазначити скільки конкретно в загальній кількості продуктових готових наборів передбачається до постачання готових страв за нормою № 3 та нормою № 7.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Кількість продуктових готових наборів, що передбачається до постачання за нормою № 3 та нормою № 7 відповідно постановою Кабінету Міністрів України від 16 червня 1992 року 336 указані в Додаток 3 до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: bedb449ab7ea4153a4344bb0a79e641c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-01-002854-a.c1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Вимога стосовно внесення змін до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Вказані не всі недоліки
Дата скасування: 05.06.2018 13:05