-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби навчання для кабінетів Географії та Математики
Завершена
490 569.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 453.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 453.00 UAH
Період оскарження:
12.08.2024 15:54 - 17.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
76517d687930403ba5f1feacb0d23d96
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-12-008743-a.c3
Назва:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №62 від 29.08.2024р..pdf 25.09.2024 17:15
- Файл “висновки сес2 + ТУ.pdf”19 серпня 2024р.pdf 25.09.2024 17:15
- Протокол №55 від 20.09.2024р..pdf 25.09.2024 17:15
- Бланк оскарження АМКУ+.pdf 25.09.2024 17:15
- Протокол №55 від 22.08.2024р..pdf 25.09.2024 17:15
- Файл “висновок сес1 +ТУ.pdf”19 серпня 2024р.pdf 25.09.2024 17:15
- sign.p7s 25.09.2024 17:17
- Рішення від 27.09.2024 № 15940.pdf 27.09.2024 14:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2024 № 16398.pdf 08.10.2024 13:04
- Рішення від 07.10.2024 № 16398.pdf 10.10.2024 10:19
- Відповідь на скаргу НУШ 2.docx 01.10.2024 16:45
- Лист Антимонопольному комітету України.pdf 01.10.2024 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2024 17:21
Дата розгляду скарги:
07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 14:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.10.2024 10:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cff284ff683b4c2a9225ff0df57da77a
Заголовок пункту скарги:
В складі тендерної пропозиції ТОВ "КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ" - НЕ БУЛО надано: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності або будь-який інший документ, який підтверджує якість товару та разом з товаром при поставці - на 6 товарів, що входять до переліку предметів закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В складі тендерної пропозиції ТОВ "КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ" - НЕ БУЛО надано: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності або будь-який інший документ, який підтверджує якість товару та разом з товаром при поставці - на 6 товарів, що входять до переліку предметів закупівлі
×
-
Назва доказу:
Протокол №62 від 29.08.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №62 від 29.08.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №55 від 22.08.2024р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №55 від 22.08.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
висновки сес2 + ТУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Файл “висновки сес2 + ТУ.pdf”19 серпня 2024р.pdf
-
-
Назва доказу:
висновок сес1 +ТУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Файл “висновок сес1 +ТУ.pdf”19 серпня 2024р.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується визначення переможця. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати протокол розгляду тендерної пропозиції №55 від 20 вересня 2024р. та перейти до подальшого розгляду Учасників закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a437d20d2de349c58704042e50ba6a28
Заголовок пункту скарги:
Відсутня - Чинна ліцензія або документ дозвільного характеру на виробництво картографічної продукції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Виробник картографічної продукції повинен мати для виготовлення ліцензію на підставі рішення Кабінету Міністрів України.
×
-
Назва доказу:
висновок сес2 +ТУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Файл “висновки сес2 + ТУ.pdf”19 серпня 2024р.pdf
-
-
Назва доказу:
висновок сес1 +ТУ.pdf
-
Повʼязаний документ:
Файл “висновок сес1 +ТУ.pdf”19 серпня 2024р.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується визначення переможця. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати протокол розгляду тендерної пропозиції №55 від 20 вересня 2024р. та перейти до подальшого розгляду Учасників закупівлі.
Вимога
Є відповідь
Скасування протоколу №55 від 20 вересня 2024 року про неправомІрне визнання переможця закупівлі UA-2024-08-12-008743-a
Номер:
03d65dad97a14e3c81267ea1dbe85d55
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-12-008743-a.a2
Назва:
Скасування протоколу №55 від 20 вересня 2024 року про неправомІрне визнання переможця закупівлі UA-2024-08-12-008743-a
Вимога:
Вiдповiдно пункту 3.1 пункта 3 Додатка 1 до тендерній документації, а саме “Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, учасник надає “Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності або будь-який інший документ, який підтверджує якість товару та разом з товаром при поставці.”
Протокол №62 від 29 серпня 2024 року
В процесі розгляду тендерній пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Санрайз Партнерс» вiдсутнiй “Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності або будь-який інший документ, який підтверджує якість товару та разом з товаром при поставці.”, який підтверджує якість товару:
Термометр з фіксацією мінімального та максимального значення
Набір приладів «Атмосферні явища» (Зокрема Анемометр та Дощомiр)
Анемометр
Гномон
Протокол №55 від 22 серпня 2024 року
В процесі розгляду тендерній пропозиції Учасника ФОП Боков Ю.Л. відсутній “Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікат відповідності або будь-який інший документ, який підтверджує якість товару та разом з товаром при поставці.”, який підтверджує якість товару
Набір приладів «Атмосферні явища»
Анемометр
Гномон
STEM набір Метеостанція
Замовник відхилив тендерні пропозиції цих Учасників із формулюванням, цитата
“Тому, у зв'язку з вищезазначеною вимогою пропозиція учасника не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника та підлягає відхиленню.”
Питання!
Чому замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ "КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ", що не мав як мінімум таких документів на 4 найменування товару предмета даної закупівлі???
Вимагаємо:
1. Скасувати протокол №55 від 20 вересня 2024 року про неправомІрне визнання переможця закупівлі UA-2024-08-12-008743-a
Отже наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
2. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", перейти до розгляду наступного Учасника закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2024 10:49
Вирішення:
Протоколом № 60 від 28 серпня 2024 р. було відхилено пропозицію учасника ТОВ " Крамниця Паляниця", проте рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.09.2024 р. № 15150-р/пк-пз зобов’язано Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради скасувати рішення про відхилення учасника ТОВ " Крамниця Паляниця".
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
d3f905fb8a0c4e6bbb986f6165eef502
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-12-008743-a.b1
Назва:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Бланк оскарження АМКУ .pdf 31.08.2024 11:23
- протокол 60.pdf 31.08.2024 11:23
- Довідка щодо аналогічного договору.pdf 31.08.2024 11:23
- Аналогічний договір Навчальні засоби.pdf 31.08.2024 11:23
- Аналогічний договір .pdf 31.08.2024 11:23
- sign.p7s 31.08.2024 11:24
- рішення від 03.09.2024 №14716.pdf 03.09.2024 18:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.09.2024 №15150.pdf 12.09.2024 13:58
- рішення від 11.09.2024 №15150.pdf 16.09.2024 11:45
- Відповідь на скаргу НУШ.pdf 05.09.2024 11:15
- Відповідь на скаргу НУШ.docx 05.09.2024 11:15
- Виправлена відповідь без опечатки на сторінці 2.pdf 05.09.2024 15:34
- Виправлена відповідь на скаргу НУШ без опетатки на сторінці 2.docx 05.09.2024 15:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.08.2024 11:25
Дата розгляду скарги:
11.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2024 18:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.09.2024 11:46
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2024 16:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом № 55 від 20.09.2024 р. ТОВ «Крамниця Паляниця» визнано переможцем закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ee30886b2a004519bcd8903f3dd4275a
Заголовок пункту скарги:
С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 1 п.1.1 Тендерної документації Замовника, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти.
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
В складі тендерної пропозиції Учасника було надано:
- Довідку Вих. №51 від 16.08.2024р. з інформацією про виконання аналогічного договору з ТОВ «Рекун+» за предметом закупівлі.
- 1 копія аналогічного договіру з ТОВ «Рекун+» на суму 87500,00 грн, код ДК 021:2015-80520000-5 Навчальні засоби.
- Лист-відгук Вих. №116 від 28.11.2023 р. від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці.
Надані документи повністю підтверджують вимоги Додатка 1 п. 1.1. Тендерної документації Замовника, а саме предмет постачання товару за аналогічним договором відповідає предмету закупівлі. Вимога що наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір має бути укладений з закладом загальної середньої освіти, або отримувати товар за аналогічним договором мають заклади загальної середньої освіти не була зазначена у Додатку 1 п. 1.1 Тендерної документації Замовника.
Але Замовник в протоколі відхилення №60 від 28.08.2024р. зазначає:
«Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти». Таким чином, тендерною документацією встановлено два критерії щодо аналогічного договору, а саме: 1) предмет постачання товару за аналогічним договором має відповідати предмету закупівлі; 2) постачання товару за аналогічним договором має здійснюватися для потреб закладів загальної середньої освіти, тобто отримувати товар за аналогічним договором мають заклади загальної середньої освіти.»
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Замовником 22-08-24, 14:41:24 розміщується Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей Учасника ТОВ «КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ»: 1.1. Не надано документи/інформація згідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, оскільки вимогою було надання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагалося: «- На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти. 2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника».
Для усунення вище зазначених невідповідностей, Учасником було завантажено:
- Аналогічний договір Навчальні засоби.pdf з ТОВ «Держпостач» на суму 107520,00 грн. Предметом договору є придбання засобів навчання для закладів загальної середньої освіти (кабінет Географії), код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби;
- Лист-відгук Вих. № 207/2022 __ від _ 28.12.2022р.
- Довідка щодо аналогічного договору.pdf
Надані документи повністю підтверджують вимоги Додатка 1 п. 1.1. Тендерної документації Замовника.
Замовник в протоколі відхилення зазначає:
На наше переконання, зазначений аналогічний договір від 20.11.2024 року № 395/22 укладений між ТОВ «Крамниця Паляниця» та ТОВ «ДЕРЖПОСТАЧ» не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, оскільки хоч в предметі цього договору і зазначено дослівно вимогу Замовника щодо придбання товару для потреб закладів загальної середньої освіти, проте зі змісту договору не вбачається що товар постачається для потреб закладів загальної середньої освіти.
Вважаємо, що переконання Замовника неправомірне, так як, у Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не було зазначено, щоб аналогічний договір, який надається учасником, був укладений з закладом освіти, або отримувати товар за аналогічним договором мають заклади загальної середньої освіти.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти.
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі,
1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
В складі тендерної пропозиції Учасника було надано:
- Довідку Вих. №51 від 16.08.2024р. з інформацією про виконання аналогічного договору з ТОВ «Рекун+» за предметом закупівлі.
- 1 копія аналогічного договіру з ТОВ «Рекун+» на суму 87500,00 грн, код ДК 021:2015-80520000-5 Навчальні засоби.
- Лист-відгук Вих. №116 від 28.11.2023 р. від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці.
Надані документи повністю підтверджують вимоги Додатка 1 п. 1.1. Тендерної документації Замовника, а саме предмет постачання товару за аналогічним договором відповідає предмету закупівлі. Вимога що наданий у складі тендерної пропозиції аналогічний договір має бути укладений з закладом загальної середньої освіти, або отримувати товар за аналогічним договором мають заклади загальної середньої освіти не була зазначена у Додатку 1 п. 1.1 Тендерної документації Замовника.
Але Замовник в протоколі відхилення №60 від 28.08.2024р. зазначає:
«Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти». Таким чином, тендерною документацією встановлено два критерії щодо аналогічного договору, а саме: 1) предмет постачання товару за аналогічним договором має відповідати предмету закупівлі; 2) постачання товару за аналогічним договором має здійснюватися для потреб закладів загальної середньої освіти, тобто отримувати товар за аналогічним договором мають заклади загальної середньої освіти.»
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Замовником 22-08-24, 14:41:24 розміщується Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1. Перелік виявлених невідповідностей Учасника ТОВ «КРАМНИЦЯ ПАЛЯНИЦЯ»: 1.1. Не надано документи/інформація згідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, оскільки вимогою було надання аналогічного договору на постачання предмету закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагалося: «- На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Під аналогічним договором розуміється договір на постачання товару, що є предметом закупівлі, для потреб закладів загальної середньої освіти. 2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, 3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника».
Для усунення вище зазначених невідповідностей, Учасником було завантажено:
- Аналогічний договір Навчальні засоби.pdf з ТОВ «Держпостач» на суму 107520,00 грн. Предметом договору є придбання засобів навчання для закладів загальної середньої освіти (кабінет Географії), код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби;
- Лист-відгук Вих. № 207/2022 __ від _ 28.12.2022р.
- Довідка щодо аналогічного договору.pdf
Надані документи повністю підтверджують вимоги Додатка 1 п. 1.1. Тендерної документації Замовника.
Замовник в протоколі відхилення зазначає:
На наше переконання, зазначений аналогічний договір від 20.11.2024 року № 395/22 укладений між ТОВ «Крамниця Паляниця» та ТОВ «ДЕРЖПОСТАЧ» не відповідає вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, оскільки хоч в предметі цього договору і зазначено дослівно вимогу Замовника щодо придбання товару для потреб закладів загальної середньої освіти, проте зі змісту договору не вбачається що товар постачається для потреб закладів загальної середньої освіти.
Вважаємо, що переконання Замовника неправомірне, так як, у Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не було зазначено, щоб аналогічний договір, який надається учасником, був укладений з закладом освіти, або отримувати товар за аналогічним договором мають заклади загальної середньої освіти.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі статті 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, і не відхиленні тендерної пропозиції Переможця, яка не відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Керуючись Закону України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати протокол розгляду тендерної пропозиції №60 від 28.08.2024р.