• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 24960000-1 - Хімічна продукція різна; 24961000-8 – Охолоджувальні рідини (хімічна продукція різна)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування).

Завершена

2 027 760.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 070.31 UAH
Період оскарження: 12.08.2024 15:18 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 028720d82d5a4bf1bb81fe5887c659eb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-12-007951-a.a4
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 31.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.10.2024 16:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.11.2024 12:54
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2024 10:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо, що рішення органу оскарження від 31.10.2024 №17709-р/пк-пз оскаржується в Київському окружному адміністративному суді.
Автор: Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович, Танчик Андрій 380687891487 fopandreytanchik@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ae43f5ad4d10442aae422faa42cbd86a
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович по Лоту 3 відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Уповноваженою особою виявлено, що Учасником не надано документи, які вимагалися згідно з умовами тендерної документації, а саме:
1) документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством згідно вимог пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації, а наданий Учасником документ «декларація постачальника про відповідність» не вважається документом про якість/відповідність товару у розумінні пункту 2 Додатку 5 тендерної документації, оскільки не містить підпису емітента або уповноваженої ним особи відповідно до стандарту ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT).
2) Учасником не надано документи, що подаються на підтвердження відповідності Учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 тендерної документації, зокрема:
- довідку, складену в довільній формі або витяг з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.»
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Щодо першого пункту відхилення. На виконання вимоги пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації надати у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів:
- документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.

Скаржником в складі тендерної пропозиції надано «Оригінал декларації постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1)», яка надана у файлі «17 Декларація про відповідність.pdf»:
Наданий документ відповідає вимогам пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації та нормам чинного законодавства у відповідності ДСТУ ISO/IEC 17050-1.
Документація не містить окремих вимог до оформлення та до суб'єкта видачі документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та / або сертифікат/паспорт якості та / або декларація про відповідність), встановлених діючим законодавством.
Враховуючи вимоги Документації про можливість надання, в тому числі, декларації про відповідність, Скаржник, надавши декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) від 26.08.2024 № 15/02-47, не порушив вимоги Документації в цій частині та виконав вимогу пункту 2 Додатку 5.

Аналогічна позиція АМКУ міститься в рішенні від 04.10.2024 № 16336. У вказаному рішенні аналогічна причина відхилення цього ж Замовника та стосовно цього ж Скаржника, що свідчить про упереджене ставлення до Учасника-Скаржника адже Замовник знає напевно про незаконність відхилення пропозиції Скаржника вказаній в протоколі:
Щодо невідповідностей по другому та третьому пункту, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Крім того, необхідно звернути увагу і на ще одне Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – Комісія) №15406-р/пк-пз від 17.09.2024 стосовно цього ж Скаржника та Замовника з аналогічних підстав відхилення у цій же закупівлі по цьому ж лоту UA-2024-08-12-007951-a.
Де Комісія надала висновок, що «Документація не містить окремих вимог до нормативних документів, яким має відповідати запропонований учасником товар, зокрема, за лотом № 3, а також не містить окремих вимог до порядку оформлення та змісту декларації про відповідність», а стосовно другого питання надала висновок:
Та Комісія Постановила:
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника. До того ж враховуючи попередній аналогічний досвід із неправомірними відхиленнями Скаржника цим же Замовником (що встановлено Комісією АМКУ) можна зробити висновок про незаконно упереджене ставлення Замовника до Учасника, та особливо дискримінаційне ставлення до нього.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 8fc0bd2f90ad4865a0d4000a706243a5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-12-007951-a.c3
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 31.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.10.2024 16:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.11.2024 13:19
Дата виконання рішення Замовником: 29.11.2024 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо, що рішення органу оскарження від 31.10.2024 № 17708-р/пк-пз оскаржується в Київському окружному адміністративному суді.
Автор: Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович, Танчик Андрій 380687891487 fopandreytanchik@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4fbc3f42095f438eb5debee92189a810
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович по Лоту 2 відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Уповноваженою особою виявлено, що Учасником не надано документи, які вимагалися згідно з умовами тендерної документації, а саме:
1) документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством згідно вимог пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації, а наданий Учасником документ «декларація постачальника про відповідність» не вважається документом про якість/відповідність товару у розумінні пункту 2 Додатку 5 тендерної документації, оскільки не містить підпису емітента або уповноваженої ним особи відповідно до стандарту ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 «Оцінювання відповідності. Декларація постачальника про відповідність. Частина 1. Загальні вимоги» (ISO/IEC 17050-1:2004, IDT).
2) Учасником не надано документи, що подаються на підтвердження відповідності Учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 тендерної документації, зокрема:
- довідку, складену в довільній формі або витяг з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3) надана Учасником у складі тендерної пропозиції заповнена форма «Цінова пропозиція» згідно з Додатком 6 тендерної документації не відповідає заявленій первинній пропозиції Учасника в електронній формі в рубриці «Реєстр пропозицій» на сайті «prozorro.gov.ua» в частині загальної вартості пропозиції.»
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Щодо першого пункту відхилення. На виконання вимоги пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації надати у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів:
- документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат / паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.

Скаржником в складі тендерної пропозиції надано «Оригінал декларації постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1)», яка надана у файлі «17 Декларація про відповідність.pdf»:
Наданий документ відповідає вимогам пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації та нормам чинного законодавства у відповідності ДСТУ ISO/IEC 17050-1.
Документація не містить окремих вимог до оформлення та до суб'єкта видачі документів про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та / або сертифікат/паспорт якості та / або декларація про відповідність), встановлених діючим законодавством.
Враховуючи вимоги Документації про можливість надання, в тому числі, декларації про відповідність, Скаржник, надавши декларацію постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1) від 26.08.2024 № 15/02-47, не порушив вимоги Документації в цій частині та виконав вимогу пункту 2 Додатку 5.

Аналогічна позиція АМКУ міститься в рішенні від 04.10.2024 № 16336. У вказаному рішенні аналогічна причина відхилення цього ж Замовника та стосовно цього ж Скаржника, що свідчить про упереджене ставлення до Учасника-Скаржника адже Замовник знає напевно про незаконність відхилення пропозиції Скаржника вказаній в протоколі:
…………………………………………………………………………………………..
Щодо невідповідностей по другому та третьому пункту, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Крім того, необхідно звернути увагу і на ще одне Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – Комісія) №15406-р/пк-пз від 17.09.2024 стосовно цього ж Скаржника та Замовника з аналогічних підстав відхилення у цій же закупівлі UA-2024-08-12-007951-a.
Де Комісія надала висновок, що «Документація не містить окремих вимог до нормативних документів, яким має відповідати запропонований учасником товар, зокрема, за лотом № 3, а також не містить окремих вимог до порядку оформлення та змісту декларації про відповідність», а стосовно другого питання надала висновок:
Та Комісія Постановила:
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника. До того ж враховуючи попередній аналогічний досвід із неправомірними відхиленнями Скаржника цим же Замовником (що встановлено Комісією АМКУ) можна зробити висновок про незаконно упереджене ставлення Замовника до Учасника, та особливо дискримінаційне ставлення до нього.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 79167a8f0bf34e679bafec3463b281bd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-12-007951-a.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2024 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.09.2024 12:01
Дата виконання рішення Замовником: 16.10.2024 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо, що рішення органу оскарження від 17.09.2024 № 15406-р/пк-пз оскаржується в Київському окружному адміністративному суді.
Автор: Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович, Танчик Андрій 380687891487 fopandreytanchik@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2f1935cb21b945a1871bdce8283a8a2e
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович по Лоту 3 відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Уповноваженою особою виявлено, що Учасником не надано документи, які вимагалися згідно з умовами тендерної документації, а саме:
1) документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством згідно вимог пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації.
2) Учасником не надано документи, що подаються на підтвердження відповідності Учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 тендерної документації, зокрема:
- довідку, складену в довільній формі або витяг з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Щодо першого пункту відхилення, то на виконання вимоги пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації надати 1) документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством Скаржником в складі тендерної пропозиції надано «Декларацію постачальника про відповідність ДСТУ ISOIEC 17050-12006», яка надана у файлі «17 Оригінал Декларації постачальника про відповідність ДСТУ ISOIEC 17050-12006.pdf»:
Наданий документ відповідає вимогам пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації та нормам чинного законодавства у відповідності ДСТУ ISOIEC 17050-12006.
Щодо невідповідностей по другому пункту, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: d2f541d4689a42a88c78eb95f07d4f01
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-12-007951-a.b1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2024 18:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.09.2024 12:28
Дата виконання рішення Замовником: 16.10.2024 10:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо, що рішення органу оскарження від 17.09.2024 № 15399-р/пк-пз оскаржується в Київському окружному адміністративному суді.
Автор: Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович, Танчик Андрій 380687891487 fopandreytanchik@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 20b5cf148a81440a91834d4d62db41d0
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович по Лоту 2 відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Уповноваженою особою виявлено, що Учасником не надано документи, які вимагалися згідно з умовами тендерної документації, а саме:
1) документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством згідно вимог пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації.
2) Учасником не надано документи, що подаються на підтвердження відповідності Учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 тендерної документації, зокрема:
- довідку, складену в довільній формі або витяг з бухгалтерських даних про наявність в Учасника відповідного обладнання та відповідної матеріально-технічної бази для роботи з замовником (комп’ютери, телефони, МФУ, тощо) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
3) надана Учасником у складі тендерної пропозиції заповнена форма «Цінова пропозиція» згідно з Додатком 6 тендерної документації не відповідає заявленій первинній пропозиції Учасника в електронній формі в рубриці «Реєстр пропозицій» на сайті «prozorro.gov.ua» в частині загальної вартості пропозиції.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Щодо першого пункту відхилення, то на виконання вимоги пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації надати 1) документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством Скаржником в складі тендерної пропозиції надано «Декларацію постачальника про відповідність ДСТУ ISOIEC 17050-12006», яка надана у файлі «17 Оригінал Декларації постачальника про відповідність ДСТУ ISOIEC 17050-12006.pdf»:
Наданий документ відповідає вимогам пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації та нормам чинного законодавства у відповідності ДСТУ ISOIEC 17050-12006.
Щодо невідповідностей по другому і третьому пункту, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)