-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Перевирівнювання міської геодезичної мережі в систему УСК-2000 (МСК-53) та розроблення трансформаційного поля для переведення картографічних та землевпорядних матеріалів в систему координат УСК-2000 (МСК-53)"
Торги відмінено
910 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 100.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 100.00 UAH
Період оскарження:
04.07.2018 10:29 - 15.07.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
щодо невідповідності Тендерної документації законодавству України
Номер:
f45e703d5bbf400fb10924efb7f254f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-04-000146-c.b1
Назва:
щодо невідповідності Тендерної документації законодавству України
Вимога:
Скарга
щодо невідповідності Тендерної документації законодавству України
Даною Скаргою хочемо звернути Вашу увагу, що Тендерна документація, викладена до процедури закупівлі з відкритих торгів: Класифікація за ДК 021:2015: 71300000-1 - Інженерні послуги, «Перевирівнювання міської геодезичної мережі в систему УСК-2000 (МСК-53) та розроблення трансформаційного поля для перетворення картографічних та землевпорядних матеріалів в систему координат УСК-2000 (МСК-53)» UA-2018-07-04-000146-c не відповідає вимогам законодавства України з наступних питань та має бути скасована:
1. Згідно п.5, ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
В Тендерній документації Замовника, а саме в Додатку 4 – Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі в розділі Перелік робіт повинен включати, зазначено наступне:
- повне обстеження та оновлення пунктів існуючої Державної геодезичної мережі 1, 2, та 4 класів в межах міста (39 пунктів);
- повне обстеження та оновлення пунктів існуючої міської мережі 4 класу і пунктів 1 та 2 розряду (74 пункта 4 класу та 891 пункт 1 розряду і 32 пункти 2 розряду).
З наведеної інформації є незрозумілими обсяги щодо оновлення пунктів. Враховуючи значну вартість оновлення одного пункту, є неможливим коректно розрахувати кошторис робіт.
Отже маємо невідповідність Тендерної документації законодавству України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Згідно абзацу 2 ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
В Тендерній документації Замовника в Додатку №2 зазначено, що Документи та інформацію, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону, переможець повинен подати замовникові у строк, що не перевищує 5 робочих днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про наміри укласти договір.
Отже маємо невідповідність Тендерної документації законодавству України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Згідно ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
В Тендерній документації Замовника в Додатку №2 зазначено, що на підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10 ч. 1 (крім п.1 і п.7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).
Також звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 10 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» довідка про наявність у юридичної особи антикорупційної програми потрібна лише для закупівель на суму більш ніж 20 млн. грн., що повністю не стосується даної закупівлі за вищезаначеним предметом, а отже вимога щодо її надання у тендерній документації не відповідає законодавству України.
Таким чином маємо невідповідність Тендерної документації законодавству України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі».
4. В Тендерній документації Замовника Класифікація за ДК 021:2015: 71300000-1 - Інженерні послуги, код вказано не вірно, так як цей код є загальним, який включає в себе значну кількість підпунктів, а саме:
71300000-1 Інженерні послуги
71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
71311000-1 Консультаційні послуги у галузі цивільного будівництва
71311100-2 Додаткові послуги у галузі цивільного будівництва
71311200-3 Консультаційні послуги у сфері транспортних систем
71311210-6 Консультаційні послуги у галузі будівництва автомобільних доріг
71311220-9 Послуги з проектування автомобільних доріг
71311230-2 Послуги з проектування залізничних доріг
71311240-5 Послуги з проектування аеропортів
71311300-4 Консультаційні послуги з питань інфраструктурних робіт
71312000-8 Консультаційні послуги з питань проектування будівель і споруд
71313000-5 Консультаційні послуги з питань екологічної інженерії
71313100-6 Консультаційні послуги з питань шумозахисту
71313200-7 Консультаційні послуги з питань звукової ізоляції та акустики приміщень
71313400-9 Послуги з оцінювання впливу будівництва на довкілля
71313410-2 Оцінювання ризиків або небезпек, пов’язаних із будівництвом
71313420-5 Екологічні стандарти у галузі будівництва
71313430-8 Аналіз екологічних показників будівельної галузі
71313440-1 Послуги з оцінювання впливу будівництва на довкілля
71313450-4 Екологічний моніторинг у галузі будівництва
71314000-2 Енергетичні та супутні послуги
71314100-3 Електротехнічні послуги
71314200-4 Послуги з енергетичного менеджменту
71314300-5 Консультаційні послуги з питань енергоефективності
71314310-8 Послуги у сфері будівельної теплотехніки
71315000-9 Будівельні послуги
71315100-0 Консультаційні послуги з питань будівельних матеріалів
71315200-1 Консультаційні послуги у галузі будівництва
71315210-4 Консультаційні послуги з питань будівельних послуг
71315300-2 Геодезичні послуги в галузі будівництва
71315400-3 Послуги з проведення перевірок у галузі будівництва
71315410-6 Перевірка вентиляційних систем
71316000-6 Консультаційні послуги з питань телекомунікацій
71317000-3 Консультаційні послуги з питань попередження та контролю небезпек
71317100-4 Консультаційні послуги з питань попередження пожеж і вибухів та захисту від них 71317200-5 Послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки
71317210-8 Консультаційні послуги у сфері охорони праці та техніки безпеки
71318000-0 Дорадчі та консультаційні послуги в галузі інженерії
71318100-1 Послуги з проектування систем штучного та природного освітлення будівель
71319000-7 Експертні послуги
71320000-7 Послуги з інженерного проектування
71321000-4 Послуги з інженерного проектування механічних та електричних установок для будівель
71321100-5 Послуги у галузі економіки будівництва
71321200-6 Послуги з проектування опалювальних систем
71321300-7 Консультаційні послуги з питань санітарно-технічних робіт
71321400-8 Консультаційні послуги з питань вентиляції
71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
71322100-2 Послуги з оцінювання обсягів робіт у галузі цивільного будівництва
71322200-3 Послуги з проектування трубопроводів
71322300-4 Послуги з проектування мостів
71322400-5 Послуги з проектування гребель
71322500-6 Послуги з інженерного проектування дорожньої інфраструктури
71323000-8 Послуги з інженерного проектування промислових і виробничих процесів
71323100-9 Послуги з проектування електроенергетичних систем
71323200-0 Послуги з інженерного проектування заводів
71324000-5 Послуги з оцінювання обсягів робіт
71325000-2 Послуги з проектування фундаментів
71326000-9 Допоміжні будівельні послуги
71327000-6 Послуги з проектування тримальних конструкцій
71328000-3 Послуги з перевірки проектів тримальних конструкцій
71330000-0 Інженерні послуги різні
71331000-7 Інженерні послуги, пов’язані з буровими розчинами
71332000-4 Послуги у галузі геотехнічної інженерної
71333000-1 Послуги у галузі машинобудування
71334000-8 Послуги у галузях машинобудування та електротехніки
71335000-5 Інженерні дослідження
71336000-2 Допоміжні інженерні послуги
71337000-9 Інженерні послуги у сфері протикорозійного захисту
71340000-3 Комплексні інженерні послуги
71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії
71351000-3 Послуги з геологічного, геофізичного та інших видів наукової розвідки
71351100-4 Послуги з забору й аналізу керна
71351200-5 Консультаційні послуги в галузях геології та геофізики
71351210-8 Консультаційні послуги в галузі геофізики
71351220-1 Консультаційні послуги в галузі геології
71351300-6 Послуги з мікропалеонтологічного аналізу
71351400-7 Послуги з інтерпретації петрофізичних даних
71351500-8 Послуги з дослідження ґрунтів
71351600-9 Послуги з прогнозування погоди
71351610-2 Метеорологічні послуги
71351611-9 Кліматологічні послуги
71351612-6 Гідрометеорологічні послуги
71351700-0 Послуги з наукової розвідки
71351710-3 Послуги з геофізичної розвідки
71351720-6 Геофізичне дослідження місць археологічних розкопок
71351730-9 Послуги з геологічної розвідки
71351800-1 Топографічні послуги та послуги з розвідування джерел водних запасів
71351810-4 Топографічні послуги
71351811-1 Топографічні дослідження місць археологічних розкопок
71351820-7 Послуги з розвідування джерел водних запасів
71351900-2 Послуги у сферах геології, океанографії та гідрології
71351910-5 Геологічні послуги
71351911-2 Фотогеологічні послуги
71351912-9 Стратиграфічні послуги
71351913-6 Послуги у сфері геологічних досліджень
71351914-3 Археологічні послуги
71351920-2 Океанографічні та гідрологічні послуги
71351921-2 Послуги у сфері океанографії естуаріїв
71351922-2 Послуги у сфері фізичної океанографії
71351923-2 Послуги у сфері батиметричних досліджень
71351924-2 Послуги у сфері підводної розвідки
71352000-0 Послуги у сфері розвідки надр
71352100-1 Послуги, пов’язані із сейсмічними даними
71352110-4 Послуги у сфері сейсмографічних досліджень
71352120-7 Послуги з реєстрації сейсмічних даних
71352130-0 Послуги зі збору сейсмічних даних
71352140-3 Послуги з обробки сейсмічних даних
71352300-3 Послуги з магнітометричної розвідки
71353000-7 Послуги з дослідження земної поверхні
71353100-8 Послуги з гідрографічної розвідки
71353200-9 Послуги з просторової розвідки
71354000-4 Картографічні послуги
71354100-5 Послуги з цифрового картографування
71354200-6 Послуги з топографічної аерофотозйомки
71354300-7 Послуги з кадастрової зйомки
71354400-8 Гідрографічні послуги
71354500-9 Послуги з гідрографічної зйомки
71355000-1 Геодезичні послуги
71355100-2 Фотограмметричні послуги
71355200-3 Послуги з топографічної зйомки
71356000-8 Технічні послуги
71356100-9 Послуги з технічного контролю
71356200-0 Послуги з технічної допомоги
71356300-1 Послуги з технічної підтримки
71356400-2 Послуги з технічного планування
Замовником зазначена лише третя цифра. З коду, наведеного Замовником, є незрозумілим які саме послуги необхідно надавати.
Відповідно до р.2 п. 1 Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Окрім того, під час здійснення закупівлі послуг з виконання науково-технічних робіт предмет закупівлі визначається згідно з Державним класифікатором видів науково-технічної діяльності ДК 015-97, затвердженим наказом Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 30 грудня 1997 року № 822, за показником четвертої цифри із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до Єдиного закупівельного словника, а також конкретної назви науково-технічної роботи.
Відсутність конкретизації предмету закупівлі є порушенням ч.7 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вищезазначені порушення є грубим порушення законодавству України про публічні закупівлі та усунення даних порушень на даний час виправити не можливо.
Згідно ст. 31. Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, що повністю кореспондується з самою тендерною документацією, яку Замовник завантажив на електронний майданчик системи Прозорро.
Враховуючі вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати процедуру закупівлі з відкритих торгів з предмету: Класифікація за ДК 021:2015: 71300000-1 - Інженерні послуги, «Перевирівнювання міської геодезичної мережі в систему УСК-2000 (МСК-53) та розроблення трансформаційного поля для перетворення картографічних та землевпорядних матеріалів в систему координат УСК-2000 (МСК-53)» UA-2018-07-04-000146-c у зв’язку з невідповідністю Тендерної документації законодавству України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.07.2018 15:36
Дата подачі:
27.07.2018 15:37