-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Модульна твердопаливна котельня загальною потужністю 300 кВт (складається з одного блок-боксу в якому змонтовано котел потужністю 300 кВт на твердому паливі з обв'язкою та підключенням до опалювальних споруд згідно з описом предмета закупівлі)
Торги не відбулися
2 795 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 952.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 952.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 18:50 - 16.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
c1edebd4771a44c69491fae3c7c039ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-010692-a.a3
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 28.08.2024 16:06
- довідка №2 про відповідність тех., якісним характеристикам.pdf 28.08.2024 16:06
- Відповідь на вимогу котельня 300 кВа ГПЗ.pdf 28.08.2024 16:06
- Теплова схема ТМ-Т-300.pdf 28.08.2024 16:06
- Додаток 2 до ТД технічні вимоги нові.docx 28.08.2024 16:06
- Протокол 385-24.pdf 28.08.2024 16:06
- Паспорт_ТМ-Т-300.pdf 28.08.2024 16:06
- Скарга.pdf 28.08.2024 16:06
- Сертифікат експертизи типу(Модуль В).pdf 28.08.2024 16:06
- Додаток 1 до ТД перелік для Учасника.docx 28.08.2024 16:06
- sign.p7s 28.08.2024 16:08
- рішення від 30.08.2024 №14589.pdf 30.08.2024 16:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2024 №14995.pdf 10.09.2024 13:47
- рішення від 09.09.2024 №14995.pdf 11.09.2024 17:45
- Пояснення по суті скарги.docx 03.09.2024 16:24
- Пояснення по суті скарги.pdf 03.09.2024 16:24
- довідка про відповідність тех. вимогам.pdf 03.09.2024 16:24
- Паспорт_ТМ-Т-300.pdf 03.09.2024 16:24
- Протокол 417-24.pdf 12.09.2024 09:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2024 16:40
Дата розгляду скарги:
09.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2024 17:46
Дата виконання рішення Замовником:
12.09.2024 09:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати Рішення від 23.08.2024 р №385-24 .
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
91c2a22f10264bc9a7634f14fc70d2f5
Заголовок пункту скарги:
Рішення замовника, щодо визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
09 серпня 2024 року Кінологічним навчальним центром Державної прикордонної служби України (військова частина 2418) (надалі –Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-09-010692-a, ID 242401c41230410892d3e95e66204987), щодо проведення відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю Товару Модульна твердопаливна котельня загальною потужністю 300 кВт (складається з одного блок-боксу в якому змонтовано котел потужністю 300 кВт на твердому паливі з обв'язкою та підключенням до опалювальних споруд згідно з описом предмета закупівлі) за кодом ДК 021:2015: – 42160000-8 Котельні установки.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ", ціна якого була найменшою із трьох поданих пропозицій, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №385-24 від 23.08.2024 року (скан-копія додається) було визначено переможцем закупівлі та опубліковано намір про укладання договору з учасником ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" (надалі Учасник).
Однак Скаржник не може погодитись з вказаним рішенням Замовника з огляду на таке, що документи учасника не відповідають вимогам, а саме:
І. Додатком 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» (додається) чітко визначені Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 –42160000-8 Котельні установки, а саме:
• детальний опис предмету закупівлі
1. Модульна котельня загальною потужністю 300 кВт складаєтся з одного блок-боксу в якому змонтовано котел потужністю 300 кВт на твердому паливі з ручним завантаженням палива (дрова, вугілля, брикети) з обв’язкою в котельні. Котел, має мати функціональну можливість доставлення бункера та пальника під палети, без втручання в конструкцію котла.
Учасником ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не надано у складі пропозиції інформації та/або документів щодо можливості запропонованого ними котла доставлення бункера та пальника під палети без втручання в конструкцію котла, або вже наявності в комплектації такого обладнання у котлі.
2. Модульна твердопаливна котельня загальною потужністю 300 кВт (складається з одного блок-боксу в якому змонтовано котел потужністю 300 кВт на твердому паливі з обв'язкою та підключенням до опалювальних споруд згідно з описом предмета закупівлі)
Паливо-дрова
Котел Focus (або аналог) потужністю 300кВт (дрова)- комплект 1 Потужність номінальна: 300
Тип палива: Тверде
Коефіцієнт корисної дії: 92
У паспорті на модуль учасника (скан-копія додається) пп.10 п.2 Розділ 2 (стр.6) вказано, що при роботі на дровах (вологість не більше 50%), на кам’яному вугіллі -ККД 85%, і лише за рахунок вмонтованого циклону-утилізатора на пелетах – ККД 92% (учасником не було надано інформацію, чи входить цей виріб в комплект поставки модуля чи ні, адже це призведе до додаткових витрат Замовника). Також у зв’язку з тим, що в технічних вимогах вказувалось пальне- дрова, і лише мати функцію доставки бункера та пальника під палети, відповідно до вище наведеного ККД котла учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. Адже чим нижча ККД котла, тим більша кількість споживання палива, а відповідно і збільшення витрат замовника на паливо.
3. Система ТМК котельні (котлові насоси Wilo, мережеві насоси Wilo, триходові клапана, гідравлічна стрілка, запірна арматура, труби) – комплект2
Комплектність системи ТМК котельні учасника згідно наданих ним документів, а саме в паспорті котельні ( пп. 3,4,5,17) п.3.2 Розділу 3 , не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме враховано лише 1 комплект. Щодо наявності другого комплекту учасник не надав жодних документів чи інформацію.
• вимоги до котлів та комплектації;
1. Комплектація: • котел з обшивкою; • контроллер управління; • вентилятор подачі повітря; • кочегарний інструмент.
В учасника відсутня інформація щодо наявності комплектації: котла з обшивкою, контролера управління, вентилятора подачі, кочегарного інструменту.
• теплова схема, яка має бути за для підключення котельні до існуючих мереж з позначенням трубопроводів та обладнання, яке має бути встановлено;
Теплова схема учасника (скан-копія додається) не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме відсутня інформація щодо обладнання, яке запроектоване та накреслене на схемі.
• гарантійний термін обслуговування складає: не меньше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію.
В паспорті на модуль учасника п. 4.3 Розділ 4 (стр. 9) гарантійний термін експлуатації котельній складає 12 місяців від дня вводу в експлуатацію, але не більше 24 місяців після відгрузки виробу замовнику, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
• Надати сертифікат відповідності на котел
Наданий учасником сертифікат (скан-копія додається) експертизи типу (Модуль В) учасником не має відмітки проходження планового контролю (сторінка 2), що означає що він не дійсний;
Також згідно Додатку 1 до тендерної документації (додається) учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку/лист у довільній формі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічних вимогах до предмету закупівлі
Відповідно до цих вимог учасником ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" надано у складі пропозиції довідки №2 та №3 від 19.082024 що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічних вимогах до предмету закупівлі, що є недостовірною інформацією.
Це суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та «ОСОБЛИВОСТЯМ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також приписам законодавства України, зокрема:
Згідно ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 43,44 ОСОБЛИВОСТЕЙ замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Замовником грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема згідно пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», який передбачає те, що « Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до вищезазначеного документи тендерної пропозиції учасника для підтвердження технічних характеристик запропонованого ним товару не відповідають предмету закупівлі та містить недостовірну інформацію.
Таким чином визнання ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" переможцем торгів є порушення вимог тендерної документації Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі» та «ОСОБЛИВОСТЯМ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а тому таке рішення Замовника підлягає скасуванню.
ІІ. На подану Скаржником Вимогу Вих. № 33/08 -Т від «24» серпня 2024 р. (скан-копія додається) Замовником була надана відповідь (скан-копія додається) без вихідного номеру та підпису (накладення електронного підпису) уповноваженої особи, що унеможливлює встановлення особи, яка надала цю відповідь та суперечить вимозі про задокументування у протокольному рішенні відповіді на вимогу), що тендерна пропозиція ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, оскільки вони погодились з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик, описом предмету закупівлі, комплектацією, що вимагалось додатком 2 до тендерної документації надавши довідку № 2 від19.08.2024.
Але як зазначалось вище, и погоджуючись з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик, описом предмету закупівлі, комплектацією, що вимагалось додатком 2 до тендерної документації, учасник мав надати у складі своєї пропозиції документи, що мали підтвердити технічні характеристики вказані в додатку 2 до тендерної документації.
Надані документи учасника ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не відповідають технічним характеристикам вказані в додатку 2 до тендерної документації з якими вони погодились, надавши довідку №2 від 19.08.2024р. Відповідно надана ними інформація є недостовірна.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ", ціна якого була найменшою із трьох поданих пропозицій, ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №385-24 від 23.08.2024 року (скан-копія додається) було визначено переможцем закупівлі та опубліковано намір про укладання договору з учасником ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" (надалі Учасник).
Однак Скаржник не може погодитись з вказаним рішенням Замовника з огляду на таке, що документи учасника не відповідають вимогам, а саме:
І. Додатком 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» (додається) чітко визначені Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 –42160000-8 Котельні установки, а саме:
• детальний опис предмету закупівлі
1. Модульна котельня загальною потужністю 300 кВт складаєтся з одного блок-боксу в якому змонтовано котел потужністю 300 кВт на твердому паливі з ручним завантаженням палива (дрова, вугілля, брикети) з обв’язкою в котельні. Котел, має мати функціональну можливість доставлення бункера та пальника під палети, без втручання в конструкцію котла.
Учасником ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не надано у складі пропозиції інформації та/або документів щодо можливості запропонованого ними котла доставлення бункера та пальника під палети без втручання в конструкцію котла, або вже наявності в комплектації такого обладнання у котлі.
2. Модульна твердопаливна котельня загальною потужністю 300 кВт (складається з одного блок-боксу в якому змонтовано котел потужністю 300 кВт на твердому паливі з обв'язкою та підключенням до опалювальних споруд згідно з описом предмета закупівлі)
Паливо-дрова
Котел Focus (або аналог) потужністю 300кВт (дрова)- комплект 1 Потужність номінальна: 300
Тип палива: Тверде
Коефіцієнт корисної дії: 92
У паспорті на модуль учасника (скан-копія додається) пп.10 п.2 Розділ 2 (стр.6) вказано, що при роботі на дровах (вологість не більше 50%), на кам’яному вугіллі -ККД 85%, і лише за рахунок вмонтованого циклону-утилізатора на пелетах – ККД 92% (учасником не було надано інформацію, чи входить цей виріб в комплект поставки модуля чи ні, адже це призведе до додаткових витрат Замовника). Також у зв’язку з тим, що в технічних вимогах вказувалось пальне- дрова, і лише мати функцію доставки бункера та пальника під палети, відповідно до вище наведеного ККД котла учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі. Адже чим нижча ККД котла, тим більша кількість споживання палива, а відповідно і збільшення витрат замовника на паливо.
3. Система ТМК котельні (котлові насоси Wilo, мережеві насоси Wilo, триходові клапана, гідравлічна стрілка, запірна арматура, труби) – комплект2
Комплектність системи ТМК котельні учасника згідно наданих ним документів, а саме в паспорті котельні ( пп. 3,4,5,17) п.3.2 Розділу 3 , не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, а саме враховано лише 1 комплект. Щодо наявності другого комплекту учасник не надав жодних документів чи інформацію.
• вимоги до котлів та комплектації;
1. Комплектація: • котел з обшивкою; • контроллер управління; • вентилятор подачі повітря; • кочегарний інструмент.
В учасника відсутня інформація щодо наявності комплектації: котла з обшивкою, контролера управління, вентилятора подачі, кочегарного інструменту.
• теплова схема, яка має бути за для підключення котельні до існуючих мереж з позначенням трубопроводів та обладнання, яке має бути встановлено;
Теплова схема учасника (скан-копія додається) не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме відсутня інформація щодо обладнання, яке запроектоване та накреслене на схемі.
• гарантійний термін обслуговування складає: не меньше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію.
В паспорті на модуль учасника п. 4.3 Розділ 4 (стр. 9) гарантійний термін експлуатації котельній складає 12 місяців від дня вводу в експлуатацію, але не більше 24 місяців після відгрузки виробу замовнику, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
• Надати сертифікат відповідності на котел
Наданий учасником сертифікат (скан-копія додається) експертизи типу (Модуль В) учасником не має відмітки проходження планового контролю (сторінка 2), що означає що він не дійсний;
Також згідно Додатку 1 до тендерної документації (додається) учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку/лист у довільній формі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічних вимогах до предмету закупівлі
Відповідно до цих вимог учасником ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" надано у складі пропозиції довідки №2 та №3 від 19.082024 що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічних вимогах до предмету закупівлі, що є недостовірною інформацією.
Це суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та «ОСОБЛИВОСТЯМ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також приписам законодавства України, зокрема:
Згідно ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 43,44 ОСОБЛИВОСТЕЙ замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Замовником грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема згідно пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», який передбачає те, що « Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Відповідно до вищезазначеного документи тендерної пропозиції учасника для підтвердження технічних характеристик запропонованого ним товару не відповідають предмету закупівлі та містить недостовірну інформацію.
Таким чином визнання ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" переможцем торгів є порушення вимог тендерної документації Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі» та «ОСОБЛИВОСТЯМ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а тому таке рішення Замовника підлягає скасуванню.
ІІ. На подану Скаржником Вимогу Вих. № 33/08 -Т від «24» серпня 2024 р. (скан-копія додається) Замовником була надана відповідь (скан-копія додається) без вихідного номеру та підпису (накладення електронного підпису) уповноваженої особи, що унеможливлює встановлення особи, яка надала цю відповідь та суперечить вимозі про задокументування у протокольному рішенні відповіді на вимогу), що тендерна пропозиція ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, оскільки вони погодились з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик, описом предмету закупівлі, комплектацією, що вимагалось додатком 2 до тендерної документації надавши довідку № 2 від19.08.2024.
Але як зазначалось вище, и погоджуючись з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик, описом предмету закупівлі, комплектацією, що вимагалось додатком 2 до тендерної документації, учасник мав надати у складі своєї пропозиції документи, що мали підтвердити технічні характеристики вказані в додатку 2 до тендерної документації.
Надані документи учасника ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не відповідають технічним характеристикам вказані в додатку 2 до тендерної документації з якими вони погодились, надавши довідку №2 від 19.08.2024р. Відповідно надана ними інформація є недостовірна.
×
-
Назва доказу:
Відповідь на вимогу котельня 300кВА ГПЗ
-
Повʼязаний документ:
Відповідь на вимогу котельня 300 кВа ГПЗ.pdf
-
-
Назва доказу:
Вимога № 33/08 -Т від «24» серпня 2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Вимога.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка №2 про відповідність тех., якісним характеристикам
-
Повʼязаний документ:
довідка №2 про відповідність тех., якісним характеристикам.pdf
-
-
Назва доказу:
Теплова схема ТМ-Т-300
-
Повʼязаний документ:
Теплова схема ТМ-Т-300.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат експертизи типу (Модуль В)
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат експертизи типу(Модуль В).pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт ТМ-Т-300
-
Повʼязаний документ:
Паспорт_ТМ-Т-300.pdf
-
-
Назва доказу:
Додатком 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД перелік для Учасника.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до ТД технічні вимоги нові.docx
-
-
Назва доказу:
Протокольне РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №385-24 від 23.08.2024 рік
-
Повʼязаний документ:
Протокол 385-24.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
7147c2051a40437b89ea6357cd5beb57
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-010692-a.c2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Згідно Вашої відповіді на вимогу котельня 300 к Вт від 27.08.2024 року (без вихідного номеру та підпису (накладення електронного підпису) уповноваженої особи, що суперечить вимозі про задокументування у протокольному рішенні відповіді на вимогу, що є неправомірним та відповідає ознакам 365-2 ККУ), повідомляємо, що тендерна пропозиція ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі, оскільки погоджуючись з умовами технічних, якісних та кількісних характеристик, описом предмету закупівлі, комплектацією, що вимагалось додатком 2 до тендерної документації, учасник мав надати у складі своєї пропозиції документи, що мали підтвердити технічні характеристики вказані в додатку 2 до тендерної документації.
Надані документи учасника ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" не відповідають технічним характеристикам вказані в додатку 2 до тендерної документації з якими вони погодились, надавши довідку №2 від 19.08.2024р. Відповідно надана ними інформація є не правдива.
Замовником грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема згідно пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», який передбачає те, що « Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вказані порушення містять ознаки кримінального правопорушення, зокрема статтей 354, 364, 364-1, 365-2, 369, 369-2 Кримінального кодексу України.
Вимагаємо Замовнику скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" і визнати пропозицію учасника такою, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі. У разі невиконання замовником даної вимоги, керуючись ЗУ “Про публічні закупівлі” нами буде направлена скарга в Антимонопольний комітет України, звернення до Держаудитслужби України, а також відповідний позов до суду з покладенням судових витрат на відповідача, та проінформовано правоохоронні органи про неправомірні дії замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2.pdf 27.08.2024 15:57
- Відповідь на вимогу котельня 300 кВа ГПЗ (1).pdf 29.08.2024 13:42
Дата подачі:
27.08.2024 15:57
Вирішення:
Вимога Учасника не відповідає п. 46 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
22244ad9dd0340dd98f5d5e21c5fd0b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-010692-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником Кінологічний навчальний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 2418) (код ЄДРПОУ 14321498) 09 серпня 2024 року оголошено закупівлю по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю Товару Модульна твердопаливна котельня загальною потужністю 300 кВт (складається з одного блок-боксу в якому змонтовано котел потужністю 300 кВт на твердому паливі з обв'язкою та підключенням до опалювальних споруд згідно з описом предмета закупівлі) за кодом ДК 021:2015: – 42160000-8 Котельні установки, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-09-010692-a, ID 242401c41230410892d3e95e66204987.
За результатами розгляду пропозицій учасників ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ(ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №385-24 від 23.08.2024 року переможцем закупівлі визначено учасника ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ". Дане рішення суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі» та «ОСОБЛИВОСТЯМ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також приписам законодавства України, зокрема:
1. На виконання вимог Додаткук 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» учасником не надано у складі пропозиції інформації та/або документів:
a) щодо можливості запропонованого котла доставлення бункера та пальника під палети без втручання в конструкцію котла, або вже наявності в комплектації такого обладнання у котлі;
b) щодо комплектації котельні згідно технічним вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме: наявності котла з обшивкою, контролера управління, вентилятора подачі, кочегарного інструменту.
Також відповідно до вимог Додаткук 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» документи учасника не відповідають вимогам, а саме:
a) теплова схема учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме відсутня інформація про використане обладнання та його параметри;
b) наданий сертифікат експертизи типу (Модуль В) учасником не має відмітки проходження планового контролю, що є недопустимим;
c) в паспорті на модуль учасника вказано, що при роботі на дровах (вологість не більше 50%), на кам’яному вугіллі -ККД 85%, і лише за рахунок вмонтованого циклону-утилізатора на пелетах – ККД 92% (учасником не було надано інформацію, чи входить цей виріб в комплект поставки модуля чи ні). Також у зв’язку з тим, що в технічних вимогах вказувалось пальне- дрова, і лише мати функцію доставки бункера та пальника під палети, відповідно до вище наведеного ККД котла не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі;
d) в паспорті на модуль учасника гарантійний термін експлуатації котельній учасника складає 12 місяців від дня вводу в експлуатацію, але не більше 24 місяців після відгрузки виробу замовнику, що не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі , а саме гарантійний термін обслуговування має складати: не меньше 24 місяців з моменту введення в експлуатацію;
e) комплектність системи ТМК котельні учасника не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), а саме система ТМК котельні (котлові насоси Wilo, мережеві насоси Wilo, триходові клапана, гідравлічна стрілка, запірна арматура, труби) – комплект 2.
Згідно ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 43,44 ОСОБЛИВОСТЕЙ замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.; під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до вищезазначеного докумети тендерної пропозиції учасника для підтвердження технічних характеристик запропонованого ним товару не відповідають предмету закупівлі.
2. Замовником грубо порушено принципи здійснення публічних закупівель, зокрема згідно пункту 1 статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», який передбачає те, що « Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вказані порушення містять ознаки кримінального правопорушення, зокрема статтей 354, 364, 364-1, 365, 369, 369-2 Кримінального кодексу України.
Вимагаю замовнику скасувати рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ" і визнати її такою, що не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та вимогам до предмета закупівлі. У разі невиконання замовником даної вимоги, керуючись ЗУ “Про публічні закупівлі” нами буде направлена скарга в Антимонопольний комітет України, звернення до Держаудитслужби України, а також відповідний позов до суду з покладенням судових витрат на відповідача, та проінформовано правоохоронні органи про неправомірні дії замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.08.2024 16:34
- Відповідь на вимогу котельня 300 кВа ГПЗ.pdf 27.08.2024 14:46
Дата подачі:
24.08.2024 16:34
Вирішення:
Вимога Учасника не відповідає п. 46 Особливостей.
Статус вимоги:
Відхилено