• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Послуги харчування

Шановні учасники, зверніть увагу: до тендерної документації внесено зміни 15.08.2024 року! Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору.

Завершена

15 119 999.14 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 75 600.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2024 17:13 - 17.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: a0d1785f743c4f0eac0d38ada91697ec
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-09-010368-a.c1
Назва: СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.09.2024 17:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.09.2024 11:44
Автор: ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА", Ярослав Буряков +380504249424 ramedas.ukraine@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d002b16e07f748e5a912ebb61b25c7d4
Заголовок пункту скарги: Вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника необґрунтованим й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно розміщеного в ЕСЗ Протокольного рішення від 04.09.2024 (далі – Протокол) в обґрунтування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником зазначено, зокрема, наступне:
«….
За результатами розгляду встановлено наступне:
Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності.
29.08.2024 о 16:01 було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення встановлених замовником невідповідностей.
Проте учасник закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" в установлені терміни (до 30.08.2024 16:01) не усунув невідповідності, про які зазначав замовник у відповідному повідомленні. А саме – наданий Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 22.11.2023 року №2/23.01-08 не відповідає Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року.
Згідно п.1.2.5. Додатку 2 до тендерної документації та п.3.2 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було передбачено надання Учасником саме Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданого на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг.
На підставі викладеного та на підставі висновку ініціатора закупівлі, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-38080-24 від 03.09.2024 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення УМТЗ АТ «Укрпошта» Биченко А.С., керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА".
….».
Однак з такими висновками Замовника та його рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника погодитись не можна, з огляду на наступне.
Так, Замовником 29.08.2024 о 16:01 було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей, перелік яких було визначено у відповідному розділі 1 такого повідомлення (Перелік виявлених невідповідностей).
Пункт 1.3 зазначеного Переліку виявлених невідповідностей містить наступний опис невідповідності: В складі тендерної пропозиції надано Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти №125 від 14.11.2023 року без зауважень, на вид господарської діяльності – Виробництво готової їжі та страв. Проте наданий документ не відповідає встановленій вимозі у тендерній документації, адже необхідно було надати Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг.
Отже, виявлена невідповідність у наданому Скаржником на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) Акті №125 від 14.11.2023 полягала виключно в тому, що такий Акт був виданий на вид господарської діяльності - виробництво готової їжі та страв, в той час як необхідно було надати на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг.
Таким чином, ані п. 1.3, ані інші положення розділу 1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі, також – Повідомлення), не містили інформацію про наявність будь-яких інших невідповідностей у наданому Скаржником в складі тендерної пропозиції на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД Акті, окрім вищезазначеної – невідповідність Акту в частині виду господарської діяльності.
Отже, Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містило жодної інформації в цілому про таку невідповідність, про яку зазначає Замовник в Протоколі, а саме - невідповідність Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, а так само таке Повідомлення не містило жодної інформації про те, в чому саме полягала така невідповідність Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року.
В той же час, Скаржник на виконання вищезгаданої Вимоги про усунення невідповідностей у встановлені строки завантажив в ЕСЗ відповідні документи, зокрема, файл «4. Акт про харчові продукти.pdf», який містить Акт від 22.11.2023 №2/23.01-08, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Зазначений Акт №2/23.01-08 від 22.11.2023 за процедурою (порядком) його складання, формою тощо, принципово не відрізняється від Акту №125 від 14.11.2023, наданого Скаржником в складі тендерної пропозиції на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД, зокрема, такий Акт №2/23.01-08 від 22.11.2023 складений (датований) з різницею лише у 8 днів у порівнянні з Актом №125 від 14.11.2023, наданим у складі тендерної пропозиції.
В той же самий час, згідно відповідного пункту (поля) Акту №2/23.01-08 від 22.11.2023 «Види об’єктів та/або види господарської діяльності (із зазначенням коду згідно з КВЕД), щодо яких проводиться захід», вбачається, що такий Акт складений на вид діяльності за КВЕД 56.29 (основний), 52.10, 56.10.
При цьому, згідно Національного класифікатора «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» (КВЕД 2010) та враховуючи Пояснення до КВЕД-2010, затверджені наказом Держкомстату від 23.12.2011 № 396, клас 56.29 включає надання послуг промислового кейтерингу, тобто послуги з надання харчування, засновані на договірних умовах зі споживачем протягом визначеного періоду часу.
Таким чином, Скаржник у повній відповідності до Вимоги про усунення невідповідностей виправив виявлену та зазначену Замовником у такій Вимозі невідповідність щодо акту, наданого на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД, а саме: невідповідність в частині виду господарської діяльності.
Таким чином, відображений у Протоколі висновок Замовника, про те, що учасник закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" в установлені терміни (до 30.08.2024 16:01) не усунув невідповідності, про які зазначав замовник у відповідному повідомленні, а саме – наданий Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 22.11.2023 року №2/23.01-08 не відповідає Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, є безпідставним та хибним по своїй суті, оскільки така невідповідність не була зазначена у переліку невідповідностей згаданого Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а отже Скаржник і не здійснював жодних дій, направлених на виправлення саме такої згаданої у Протоколі невідповідності, оскільки для цього були відсутні відповідні передбачені законодавством та самою Вимогою про усунення невідповідностей підстави.
Отже, Скаржник у повній відповідності до Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей належним чином виконав усі вимоги про виправлення невідповідностей, зокрема, в частині, які стосувалися акту, наданого на виконання умови п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД, та які були зазначені у п. 1.3. такого Повідомлення, а отже, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав, зазначених у Протоколі та згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, - в цілому є безпідставним та неправомірним.
Таким чином, враховуючи, що за результатами оцінки ЕСЗ тендерна пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною, безпідставне та неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, як зазначено вище, також фактично порушує право Скаржника бути визнаним переможцем Процедури закупівлі, та, відповідно, призводить до можливого неправомірного визнання переможцем іншого учасника.
Виходячи з наведеного вище, рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника є незаконним, таким що порушує права та інтереси Скаржника, зокрема на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконне рішення замвника про відміну закупівлі

Номер: 6015e6ecf11e4e3186b1fff81663182c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-09-010368-a.b2
Назва: Скарга на незаконне рішення замвника про відміну закупівлі
Скарга:
Просимо, заьовязати замовника скасувати рішення про відмінк оголошеної закупівлі
Пов'язані документи: Замовник Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 16.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.10.2024 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.10.2024 17:13
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2024 10:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16944-р/пк-пз від 16.10.2024 замовника зобов'язано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "Послуги харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-09-010368-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Зважаючи на викладене, керуючись ч. 22 ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей, вирішено виконати зазначене рішення, а саме: скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Послуги харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-09-010368-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ", Микола Пацкан 380632774437 n.patskan87@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d9bedddc04484c2496788ccec147d7f7
Заголовок пункту скарги: Просимо зобовязкти замовника скасувати рішення про відміну закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Просимо зобовязати замовника скасувати рішення про відміну закупілві
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)