-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівлі пологового будинку Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. С.Бандери,1 (ремонт даху, підсилення фундаментів)». Код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Завершена
5 510 443.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 552.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 552.22 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 15:53 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника
Номер:
2abd5015ec1b4b438cc50948d1540ec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-009528-a.c1
Назва:
Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір №14 про надання послуг по експлуатації будівельних машин №14 від 16.08.2024 р.pdf 06.09.2024 14:45
- Вимога про усунення невідповідностей від 30.08.2024.pdf 06.09.2024 14:45
- Лист пояснення №514 від 30.08.2024 р. щодо сфери дії сертифікату.pdf 06.09.2024 14:45
- Витяг ТОВ БК ЗАХІДМІСЬКБУД.pdf 06.09.2024 14:45
- Довідка №512 від 30.08.2024 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі.pdf 06.09.2024 14:45
- Протокол розкриття тендерних пропозицій UA-2024-08-09-009528-a-awards.pdf 06.09.2024 14:45
- Тендерна документація Замовника.docx 06.09.2024 14:45
- СКАРГА на АМКУ Західміськбуд.docx 06.09.2024 14:45
- рішення від 27.04.2021 №9206.pdf 06.09.2024 14:45
- Протокол №51-2024 уповноваженої особи Замовника від 02.09.2024 р.pdf 06.09.2024 14:45
- Тендерна пропозиція №531 від 30.08.2024 р. із усунутими раніше виявленими недоліками (згідно форми передбаченої додатком №4 до тендерної документації).pdf 06.09.2024 14:45
- Скарга АМКУ.pdf 06.09.2024 14:45
- Підписаний зі сторони учасника проект Договору із додатками, в якому усунуто раніше виявлені недоліки щодо відсутності заповнення деяких його пунктів.pdf 06.09.2024 14:45
- Сертифікати видані на ім’я ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД».pdf 06.09.2024 14:45
- Тендерна пропозиція ТОВ БК ЗАХІДМІСЬКБУД.rar 06.09.2024 15:10
- sign.p7s 06.09.2024 15:20
- рішення від 10.09.2024 №15035.pdf 10.09.2024 17:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2024 №15479.pdf 19.09.2024 13:55
- рішення від 18.09.2024 №15479.pdf 23.09.2024 11:31
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ 12.09.2024 15:37
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ 12.09.2024 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.09.2024 15:32
Дата розгляду скарги:
18.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2024 11:31
Дата виконання рішення Замовником:
14.10.2024 14:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ознайомлена
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
76fded70e26444b58c22eb545919b095
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення та дії замовника щодо відхилення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД», будучи учасником процедури закупівлі, оголошеної КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЗДОЛБУНІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ» ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 02000105) (надалі – Замовник) щодо об’єкту закупівлі «Капітальний ремонт будівлі пологового будинку Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. С.Бандери,1 (ремонт даху, підсилення фундаментів)». Код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор (номер) закупівлі: UA-2024-08-09-009528-a (посилання в інформаційному порталі Prozorro: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-009528-a) звертається із скаргою на рішення Замовника, а саме: - Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД», Замовником в інформаційному порталі Prozorro оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей. В даній вимозі містилося пропозиція Уповноваженої особи наступного змісту: 1. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі за предметом закупівлі «Капітальний ремонт будівлі пологового будинку Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. С.Бандери,1 (ремонт даху, підсилення фундаментів)». Код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-09-009528-a: 1.1. Відповідно до пункту 9 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати заповнений проект договору з усіма заповненими додатками до нього згідно Додатку 3 до тендерної документації. У проекті договору, наданому Учасником, не заповнений пункт 3.1. (файл «договір.pdf»). Для усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно заповнити п.3.1. проекту договору. 1.2. Відповідно до пункту 10 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати Тендерну пропозицію учасника, у відповідності вимогам Додатку 4 до цієї документації. Учасник наданій тендерній пропозиції (файл «довідки.pdf», сторінка 26) у реченні «Загальна ціна пропозиції з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат складає: _______(цифрами та прописом)________ грн. з/без ПДВ» не зазначив загальну ціну пропозиції цифрами. Для усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно внести відповідні зміни тендерну пропозицію, вказавши загальну ціну пропозиції цифрами і прописом. 1.3. Відповідно до пункту 11 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати наступні сертифікати із сферою сертифікації – капітальний ремонт нежитлових будівель: сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT); сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019, (ISO 45001:2018, IDT); сертифікат на систему екологічного управління в галузі будівництва, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Учасник надав сертифікати ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015, в яких зазначено код ДКПП 41.20 стосовно будівництва житлових і нежитлових будівель (файл «ISO.pdf», сторінки 1-3). У Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010 Секція F «Об'єкти будівельні та будівельні роботи» (розділи 41 - 43) міститься розділ ДКПП 41.00 Будівлі та будування будівель, який включає в себе вид послуг «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)» та має кодування ДКПП 41.00.40. Значення коду ДКПП 41.20 відсутнє у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010 Секція F «Об'єкти будівельні та будівельні роботи». В той же час зміст наданих учасником сертифікатів не містить підтвердження, що системи управління якістю Учасника відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 стосовно капітального ремонту нежитлових будівель. З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно надати сертифікати ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 із сферою сертифікації – капітальний ремонт нежитлових будівель. 1.4. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку у формі таблиці 1 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Якщо механізми, обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Згідно наданих Учасником довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (файл «довідки.pdf», сторінки 4-7), договору про надання послуг транспортом та/або механізмами №3А24-29 від 01.05.2024 (файл «Договір про надання послуг №ЗА 24-29.pdf»), не підтверджено право користування учасника транспортними засобами/обладнанням за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 12000(машини поливально-мийні 6000 л). З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно надати підтвердження права користування учасника транспортними засобами та обладнанням самоскид МАЗ 555102-220, компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв, самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002, самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л), що вказані в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі.
Строк усунення невідповідностей до 31.08.2024 р.
Відтак, володіючи чітким описом зауважень Уповноваженої особи замовника, щодо необхідності надання визначеного нею переліку документів, на виконання даної вимоги про усунення невідповідностей Скаржником було надано та оприлюднено 30.08.2024 року виправлені документи, які вимагалися Замовником, а саме:
⁻ Тендерну пропозицію №531 від 30.08.2024 р. із усунутими раніше виявленими недоліками (згідно форми передбаченої додатком №4 до тендерної документації);
⁻ Підписаний зі сторони учасника проект Договору із додатками, в якому усунуто раніше виявлені недоліки щодо відсутності заповнення деяких його пунктів (згідно форми передбаченої додатком №3 до тендерної документації);
⁻ Договір №14 про надання послуг по експлуатації будівельних машин №14 від 16.08.2024 р. (на підставі якого у Учасника виникло право орендного користування обладнанням та транспортними засобами, за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200(машини поливально-мийні 6000 л);
⁻ Довідку №512 від 30.08.2024 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі із уточненими даними щодо правових підстав для використання обладнання та транспортних засобів, щодо яких висунуто зауваження Замовником;
⁻ Сертифікат на систему управління якістю №UA.OD.QM.0969-24 від 01.03.2024 р., сертифікат на систему екологічного управління №UA.OD.EM.0970-24 від 01.03.2024 р., сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці №UA.OD.OHSM. 0971-24 від 01.03.2024 р., сертифікат на систему управління щодо протидії корупції №UА.СRТ.00184-24 від 11.04.2024 р., сертифікат на систему енергетичного менеджменту №UА.СRТ.00183-24 від 11.04.2024 р.,
⁻ Лист пояснення №514 від 30.08.2024 р. щодо сфери дії сертифікату.
З наведеного слідує, що Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» повністю виконало вимоги про усунення невідповідностей оприлюдненої Замовником торгів та вимоги тендерної документації.
Однак, протокольним рішенням уповноваженої особи замовника №51-2024 від 02.09.2024 р. оголошено про рішення уповноваженої особи замовника про відхилення тендерної пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД».
Згідно відомостей внесених до такого протоколу, підставою для відхилення такої пропозиції слугувала наступна позиція уповноваженої особи, а саме:
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А саме:
на виконання вимог пункту 11 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати наступні сертифікати із сферою сертифікації - капітальний ремонт нежитлових будівель: сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT); сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019, (ISO 45001:2018, IDT); сертифікат на систему екологічного управління в галузі будівництва, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». В той же час зміст наданих учасником сертифікатів не містить підтвердження, що системи управління якістю Учасника відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 стосовно капітального ремонту нежитлових будівель. З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно було надати сертифікати ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 із сферою сертифікації - капітальний ремонт нежитлових будівель (згідно державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 Секція F «Об'єкти будівельні та будівельні роботи»). У наданих учасником сертифікатах вказано, що сертифікати видані стосовно, зокрема, будівництва житлових і нежитлових будівель (код ДКПП 41.20). Водночас код ДКПП 41.20 відсутній у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010 Секція F «Об'єкти будівельні та будівельні роботи». Сфера сертифікації - капітальний ремонт нежитлових будівель входить до коду ДППП 41.00 Будівлі та будування будівель, зокрема сфера «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)». Учасник з метою виправлення невідповідностей в інформації та або документах надав сертифікати ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 (ISO.pdf), в яких вказаний неіснуючий код ДКПП також надані сертифікати не містять інформації що вони стосуються виду діяльності (послуг) капітальний ремонт нежитлових будівель, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 5 до тендерної документації. Тому Учасник не виправив вищезазначені невідповідності. У поданих Учасником поясненнях зазначається, що у відповідях на звернення щодо умов тендерної документації замовник ототожнює класифікатори що за змістом транслюють ідентичну діяльність. Однак, вимогами тендерної документації було надати сертифікати саме щодо капітального ремонту нежитлових будівель, а не певного КВЕДу чи коду ДКПП і, разом з цим, не було внесено змін до тендерної документації відтак вказана вимога щодо надання сертифікатів залишається чинною. Учасник, який вважав вимогу про подання сертифікатів на конкретну сферу сертифікації дискримінаційною мав можливість звернутись до органу оскарження на дискримінаційну вимогу.
на виконання вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку у формі таблиці 1 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Якщо механізми, обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Згідно наданих Учасником довідки про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (файл «довідки.pdf», сторінки 4-7), договору про надання послуг транспортом та/або механізмами №ЗА24-29 від 01.05.2024 (файл «Договір про надання послуг №ЗА 24-29.pdf»), не підтверджено право користування учасника транспортними засобами/обладнанням за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-ІЗО Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л). З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно надати підтвердження права користування учасника транспортними засобами та обладнанням самоскид МАЗ 555102-220, компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв, самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002, самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л), що вказані в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі.
Учасник не виправив вищезазначені невідповідності. А саме учасник завантажив оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі із зазначенням підстави володіння Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 16.08.2024 р. № 14. Однак, Учасник повинен був завантажити документи на підтвердження права користування учасника транспортними засобами та обладнанням самоскид МАЗ 555102-220, компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв, самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-ІЗО Спец Ко-002, самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200(машини поливально-мийні 6000 л) в межах поданої довідки у складі тендерної пропозиції (файл «довідки.pdf>, сторінки 4-7). Оновлена довідка (файл «довідка 14.pdf»,) завантажена 30.08.2024 року, тобто після спливу строку на подання тендерної документації.
Виходячи зі змісту вищевказаних документів, уповноважена особа Замовника дійшла до висновку, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації та відповідно до частини 1 статті 22 Закону підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Строк усунення невідповідностей до 31.08.2024 р.
Відтак, володіючи чітким описом зауважень Уповноваженої особи замовника, щодо необхідності надання визначеного нею переліку документів, на виконання даної вимоги про усунення невідповідностей Скаржником було надано та оприлюднено 30.08.2024 року виправлені документи, які вимагалися Замовником, а саме:
⁻ Тендерну пропозицію №531 від 30.08.2024 р. із усунутими раніше виявленими недоліками (згідно форми передбаченої додатком №4 до тендерної документації);
⁻ Підписаний зі сторони учасника проект Договору із додатками, в якому усунуто раніше виявлені недоліки щодо відсутності заповнення деяких його пунктів (згідно форми передбаченої додатком №3 до тендерної документації);
⁻ Договір №14 про надання послуг по експлуатації будівельних машин №14 від 16.08.2024 р. (на підставі якого у Учасника виникло право орендного користування обладнанням та транспортними засобами, за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200(машини поливально-мийні 6000 л);
⁻ Довідку №512 від 30.08.2024 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі із уточненими даними щодо правових підстав для використання обладнання та транспортних засобів, щодо яких висунуто зауваження Замовником;
⁻ Сертифікат на систему управління якістю №UA.OD.QM.0969-24 від 01.03.2024 р., сертифікат на систему екологічного управління №UA.OD.EM.0970-24 від 01.03.2024 р., сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці №UA.OD.OHSM. 0971-24 від 01.03.2024 р., сертифікат на систему управління щодо протидії корупції №UА.СRТ.00184-24 від 11.04.2024 р., сертифікат на систему енергетичного менеджменту №UА.СRТ.00183-24 від 11.04.2024 р.,
⁻ Лист пояснення №514 від 30.08.2024 р. щодо сфери дії сертифікату.
З наведеного слідує, що Учасник процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» повністю виконало вимоги про усунення невідповідностей оприлюдненої Замовником торгів та вимоги тендерної документації.
Однак, протокольним рішенням уповноваженої особи замовника №51-2024 від 02.09.2024 р. оголошено про рішення уповноваженої особи замовника про відхилення тендерної пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД».
Згідно відомостей внесених до такого протоколу, підставою для відхилення такої пропозиції слугувала наступна позиція уповноваженої особи, а саме:
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
А саме:
на виконання вимог пункту 11 Додатку 5 до тендерної документації Учасник повинен надати наступні сертифікати із сферою сертифікації - капітальний ремонт нежитлових будівель: сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT); сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 45001:2019, (ISO 45001:2018, IDT); сертифікат на систему екологічного управління в галузі будівництва, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». В той же час зміст наданих учасником сертифікатів не містить підтвердження, що системи управління якістю Учасника відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 стосовно капітального ремонту нежитлових будівель. З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно було надати сертифікати ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 із сферою сертифікації - капітальний ремонт нежитлових будівель (згідно державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 Секція F «Об'єкти будівельні та будівельні роботи»). У наданих учасником сертифікатах вказано, що сертифікати видані стосовно, зокрема, будівництва житлових і нежитлових будівель (код ДКПП 41.20). Водночас код ДКПП 41.20 відсутній у Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010 Секція F «Об'єкти будівельні та будівельні роботи». Сфера сертифікації - капітальний ремонт нежитлових будівель входить до коду ДППП 41.00 Будівлі та будування будівель, зокрема сфера «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)». Учасник з метою виправлення невідповідностей в інформації та або документах надав сертифікати ISO 9001:2015, ISO 45001:2019, ISO 14001:2015 (ISO.pdf), в яких вказаний неіснуючий код ДКПП також надані сертифікати не містять інформації що вони стосуються виду діяльності (послуг) капітальний ремонт нежитлових будівель, що не відповідає вимогам пункту 11 Додатку 5 до тендерної документації. Тому Учасник не виправив вищезазначені невідповідності. У поданих Учасником поясненнях зазначається, що у відповідях на звернення щодо умов тендерної документації замовник ототожнює класифікатори що за змістом транслюють ідентичну діяльність. Однак, вимогами тендерної документації було надати сертифікати саме щодо капітального ремонту нежитлових будівель, а не певного КВЕДу чи коду ДКПП і, разом з цим, не було внесено змін до тендерної документації відтак вказана вимога щодо надання сертифікатів залишається чинною. Учасник, який вважав вимогу про подання сертифікатів на конкретну сферу сертифікації дискримінаційною мав можливість звернутись до органу оскарження на дискримінаційну вимогу.
на виконання вимог пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку у формі таблиці 1 на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Якщо механізми, обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає договори, що підтверджують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін. Якщо учасник користується послугами, надати договір про надання послуг машинами, механізмами, обладнанням Такі договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на такий строк. Згідно наданих Учасником довідки про наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі (файл «довідки.pdf», сторінки 4-7), договору про надання послуг транспортом та/або механізмами №ЗА24-29 від 01.05.2024 (файл «Договір про надання послуг №ЗА 24-29.pdf»), не підтверджено право користування учасника транспортними засобами/обладнанням за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-ІЗО Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л). З метою усунення невідповідності в інформації та/або документах учаснику необхідно надати підтвердження права користування учасника транспортними засобами та обладнанням самоскид МАЗ 555102-220, компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв, самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002, самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л), що вказані в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі.
Учасник не виправив вищезазначені невідповідності. А саме учасник завантажив оновлену довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі із зазначенням підстави володіння Договір про надання послуг по експлуатації будівельних машин та механізмів від 16.08.2024 р. № 14. Однак, Учасник повинен був завантажити документи на підтвердження права користування учасника транспортними засобами та обладнанням самоскид МАЗ 555102-220, компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв, самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-ІЗО Спец Ко-002, самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200(машини поливально-мийні 6000 л) в межах поданої довідки у складі тендерної пропозиції (файл «довідки.pdf>, сторінки 4-7). Оновлена довідка (файл «довідка 14.pdf»,) завантажена 30.08.2024 року, тобто після спливу строку на подання тендерної документації.
Виходячи зі змісту вищевказаних документів, уповноважена особа Замовника дійшла до висновку, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає встановленим у тендерній документації та відповідно до частини 1 статті 22 Закону підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Однак, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД», як Учасник, не погоджується із таким рішенням уповноваженої особи Замовника про безальтернативне відхилення його тендерної пропозиції, з огляду на наступні доводи. ПО-ПЕРШЕ. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» повідомляє, що згідно із процедурою закупівлі – відкриті торги з особливостями, що розміщені за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-009528-a, в період уточнень, а саме 19.08.2024 о 10.39 Замовником було отримане звернення наступного змісту: «Доброго дня, уточніть Вашу відповідь, будь ласка, щодо звернення про сферу сертифікації. Ваша відповідь полягає у наступному: "Сфери діяльності які можуть бути відображені у сертифікатах ДСТУ ISO не визначаються довільно, формулювання та назви відповідних сфер діяльності беруться із Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та Національного класифікатора України Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010. Предметом закупівлі виступають роботи із капітального ремонту. У Державному класифікаторі продукції та послуг ДК 016:2010 містяться наступні коди які стосуються капітальних ремонтів: 1) 41.00.3 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); 2) 41.00.30 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); 3) 41.00.30-00.00 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); 4) 41.00.4 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); 5) 41.00.40 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти); 6) 41.00.40-00.00 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)." КВЕД 41.00 узагальнена категорія. Чи підійде для виконання вимог тендерної документації подання зазначених сертифікатів ISO із кодом 41.20?». Замовник 22.08.2024 р. у відповідь на вищевказане звернення оприлюднив відповідь, наступного змісту: «Доброго дня, шановний Учаснику. Відповідно до «Загальних положень» ДКПП ДК 016:2010 ДКПП узгоджено з КВЕД ДК 009:2010. У ДКПП продукція/послуга - це результат окремого виду економічної діяльності відповідно до КВЕД, тобто кожному угрупованню видів економічної діяльності за КВЕД на ієрархічних рівнях «секція – клас» відповідає угруповання (одне чи кілька) продукції, яка є результатом його виконання. Відповідно до п. 3 КВЕД ДК 009:2010, клас визначається першими чотирма цифрами коду КВЕД. Таким чином, за загальним правилом, на рівні перших чотирьох цифр код продукції, послуг, які надаються суб’єктом господарювання в межах певного виду господарської діяльності, мають відповідати першим цифрам коду КВЕД такої діяльності. Але це правило виконується не завжди, що підтверджують коди ДКПП. Відповідно до КВЕД ДК 009:2010, під кодом 41.20 класифікується діяльність: «Будівництво житлових і нежитлових будівель». Відповідно до Методологічних основ №396 (затверджені Наказом Держкомстату від 23.12.2011 р. №396) клас 41.20 включає: •будівництво всіх типів житлових будівель: oодноквартирних будівель; oбагатоквартирних будівель, у т. ч. багатоповерхових; •будівництво всіх типів нежитлових будівель: *будівель для промислового використання, наприклад, фабрик, заводів, майстерень, складальних цехів тощо; лікарень, шкіл, офісних будівель; готелів, магазинів, торговельних пасажів, ресторанів; будівель аеропортів; критих спортивних комплексів; гаражів, у т. ч. підземних; складів; будівель релігійного призначення; • монтаж та установлення збірних конструкцій на будівельних майданчиках (незалежно від того, чи є ці конструкції власного виготовлення). Цей клас також включає: • реконструкцію, реставрацію та ремонт житлових будівель. Цей клас не включає: •будівництво промислових споруд, крім будівель, див. 42.99; •архітектурні та інженерні роботи, див. 71.1; • надання послуг з управління проектами, пов'язаними з будівництвом, див. 71.1. Далі слід розглянути ДКПП ДК 016:2010:В розділі 41 «Будівлі та будування будівель» немає класу 41.20. Там є тільки клас 41.00. Наприклад, під кодом 41.00.40-00.00 значиться «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)». Тобто, якщо суб’єкт господарювання здійснює капітальні ремонти нежитлових будівель, то така діяльність, відповідає коду 41.00.40-00.00. Варто сказати, що у КВЕД ДК 009:2010 немає коду 41.00. Але в структурі КВЕД (п. 5 КВЕД ДК 009:2010) коду 41.20 відповідає код 4100 ISIC (Міжнародної стандартної галузевої класифікації всіх видів економічної діяльності). Очевидно, що коди ДКПП засновані саме на кодах ISIC. Тому послуги, які надаються з кодом ДКПП 41.00, відповідають діяльності за кодом КВЕД 41.20.» Відтак, з огляду на таку відповідь Замовника вбачається, що класифікація відповідно до КВЕД ДК 009:2010 має структуру, що відповідає коду 4100 ISIC (Міжнародної стандартної галузевої класифікації всіх видів економічної діяльності). Разом із тим , аналізуючи ДКПП ДК 016:2010. в розділі 41 «Будівлі та будування будівель» немає класу 41.20. Там є тільки клас 41.00. Наприклад, під кодом 41.00.40-00.00 значиться «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)». Проте, 41.00 це узагальнена категорія класифікатора, яка включає всі підкатегорії, в тому числі і 41.00.30 , 41.00.40-.00, 41.00.4, 41.00.30-00.00. Таким чином, узагальнена категорія класифікатора ДКПП ДК 016:2010 – 41.00 відповідає по суті своєї діяльності КВЕДу ДК 009:2010, що класифікується з урахуванням 4 цифри класифікатора, та дорівнює 41.20 «Будівництво житлових і нежитлових будівель». Дані класифікатори ототожнені і за змістом транслюють ідентичну діяльність. Вказане дає підстави стверджувати, що КВЕДу 41.20 «Будівництво житлових і нежитлових будівель» відповідають наступні коди за класифікатором ДКПП ДК 016:2010: 41.00 Будівлі та будування будівель 41.00.1 Будівлі житлові 41.00.10 Будівлі житлові 41.00.10-00.00 Будівлі житлові 41.00.2 Будівлі нежитлові 41.00.20 Будівлі нежитлові 41.00.20-00.00 Будівлі нежитлові 41.00.3 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) 41.00.30 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) 41.00.30-00.00 Будування житлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) 41.00.4 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) 41.00.40 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) 41.00.40-00.00 Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти) Тобто, твердження Замовника у протокольному рішенні, що діяльність, що передбачена КВЕД ДК 009:2010 за категорією 41.20 відповідає лише одному з пунктів класифікатора ДКПП ДК 016:2010, але не відповідає узагальненій категорії є не правильним, та суперечить раніше наданим Замовником відповідям на запитання учасників. Тим паче, що відповідно до чинного законодавства України сертифікація підприємств, установ та організацій здійснюється відповідно КВЕД, а не згідно з класифікатором ДКПП ДК 016:2010. Також, доводимо до Вашого відома, що аналогічна позиція Колегії АМКУ, що прослідковується у рішенні № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення № UA-2021-04-01-002563-c в ході якої вирішувалося ідентичне питання щодо сфери дії сертифікату системи управління якістю, оскільки видані сертифікати на конкретну сферу сертифікації є дискримінаційною умовою, оскільки звужує коло учасників, які можуть брати участь у даній закупівлі за узагальненим кодом, що відповідає сертифікації сфери загальної категорії, що відповідає предмету закупівлі. ПО-ДРУГЕ Що ж до зауважень Уповноваженої особи з приводу не надання договору який підтверджує право на використання обладнання та транспортних засобів, за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л). То з даного приводу, Учасник звертає увагу, що під час визначеного Замовником строку на усунення недоліків, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» було додатково подано в якості доказу наявності в Учасника відповідного технічного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Договір №14 про надання послуг по експлуатації будівельних машин №14 від 16.08.2024 р. (на підставі якого у Учасника виникло право орендного користування обладнанням та транспортними засобами, за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л), а також оновлену Довідку №512 від 30.08.2024 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі із уточненими даними щодо правових підстав для використання обладнання та транспортних засобів, щодо яких висунуто зауваження Замовником, а саме виправлено помилку щодо даних договору про надання послуг по експлуатації будівельних машин. Слід зауважити, що така Довідка щодо оновлення матеріально-технічної бази надана на вимогу усунення невідповідностей замовником протягом 24 годин. Даний функціонал не пов’язаний з перебігом подачі тендерних пропозицій оскільки не визначає факту подання тендерної пропозиції учасника, а надає можливість уточнення її. Відповідно до змісту, довідка уточнена, згідно з вимогами замовника, що підлягає виправлення згідно з п. 43 Особливостей. Відповідно до п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В той же час, відхилення без врахування документів наданих на виконання таких вимог Замовника щодо усунення виявлених невідповідностей, фактично нівелює саму суть надання додаткового часу на виправлення виявлених невідповідностей, і суперечить принципам Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Особливостей. Відтак, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» вважає, що надавши замовнику Договір №14 про надання послуг по експлуатації будівельних машин №14 від 16.08.2024 р. та Довідку №512 від 30.08.2024 р. про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі, в якій було уточнено дані щодо правових підстав для використання обладнання та транспортних засобів, за позиціями 5 (самоскид МАЗ 555102-220), 14 (компресори пересувні тиск до 66 кПа продуктивність 5 м3/3хв), 17 (самоскид спеціальний вантажний ЗИЛ-130 Спец Ко-002), 16 (самоскид спеціальний МАЗ МДКЗ 1200 (машини поливально-мийні 6000 л), щодо яких висунуто зауваження Замовником, при цьому, без внесення змін щодо наявного складу обладнання чи його характеристик, було фактично усунуто виявлені Замовником невідповідності тендерної пропозиції Учасниками. За таких умов, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» констатує, що уповноваженою особою Замовника було протиправно відхилено пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД». Згідно п. 55 та п. 56 Особливостей, затверджених постановою КМУ №117 від 12.10.2022 р. Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Суб’єкт оскарження подає скаргу в електронному вигляді з накладенням кваліфікованого електронного підпису, що вважається таким відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги", шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається у повному обсязі інформація, передбачена частиною п’ятою цієї статті. За таких обставин, керуючись п. 55-67 Особливостей, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення (наявність) порушень у діях Замовника під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт будівлі пологового будинку Комунального некомерційного підприємства «Здолбунівська центральна міська лікарня» Здолбунівської міської ради Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, м. Здолбунів, вул. С.Бандери,1 (ремонт даху, підсилення фундаментів)». Код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, ідентифікатор (номер) закупівлі: UA-2024-08-09-009528-a. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом №51-2024 від 02.09.2024 р. щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЗАХІДМІСЬКБУД» (код ЄДРПОУ 43163123).