-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
Послуги із поводженням з побутовими відходами адміністративного та житлового фонду, ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Місце виконання робіт чи надання послуг: м. Дніпро, об’єкти Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (згідно Додатку № 2 до договору про надання послуг)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 491 день назад
225 482.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 127.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 127.41 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 15:35 - 14.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
0333a6caa82b4dfdb807f6ec3aa1a144
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-009187-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відміну процедури закупівлі за № UA-2024-08-09-009187-a
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО вимога АМКУ.pdf 22.10.2024 16:32
- рішення 14.10.2024 №16764.pdf 17.10.2024 14:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.10.2024 №16764.pdf 15.10.2024 15:10
- рішення від 27.09.2024 №15929.pdf 27.09.2024 14:06
- інформація про перенесення від 07.10.2024 №1639 + запит Замовнику!.pdf 07.10.2024 16:43
- sign.p7s 25.09.2024 08:11
- Скарга.pdf.p7s 25.09.2024 08:10
- Скарга.pdf 25.09.2024 08:10
- Скарга.docx 25.09.2024 08:10
- 0000000.docx 25.09.2024 08:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2024 08:12
Дата розгляду скарги:
07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 14:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.10.2024 14:11
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2024 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Дніпровським національним університетом виконано рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.10.2024 № 16764-р/пк-пз, яка зобов’язала замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі. Протокол додається.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f1cce32c087f46598a46213a94458e7f
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
09.08.2024 року Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги із поводженням з побутовими відходами адміністративного та житлового фонду, ДК 021:2015: 90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.» з очікуваною вартістю 225 482,40 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
15.09.2024 року Замовник відмінив Процедуру закупівлі та в електронній системі закупівель зазначив причину скасування закупівлі: «неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили». Також Замовником до відміни Процедури закупівлі було завантажено файл «0000000.docx».
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
З урахуванням вимог Особливостей Замовник не вказав підстави для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі та документально не підтвердив дію обставин непереборної сили.
В той час, відповідно до ч.4 ст.7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що Замовник може самостійно на власний розсуд визначити дію обставин непереборної сили та неможливість здійснення закупівлі.
Крім цього, Замовник взагалі не зазначає які саме обставини непереборної сили виникли які здійснили неможливість здійснення закупівлі.
Таким чином, Замовник безпідставно відмінив Процедуру закупівлі.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що Замовник відмінивши Процедуру закупівлі порушив вимоги ст.5 Закону, а саме допущені порушення принципів закупівель таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи, що Скаржник подав свою пропозицію та приймає участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в цій Скарзі, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема уповноваженими суб’єктами порушень за Процедурою закупівлі встановлено не було. Наголошуємо, що жодним із органів контролю регламентованих зокрема ч.4 ст.7 Закону: не виявлено порушень при проведені вказаних торгів.
15.09.2024 року Замовник відмінив Процедуру закупівлі та в електронній системі закупівель зазначив причину скасування закупівлі: «неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили». Також Замовником до відміни Процедури закупівлі було завантажено файл «0000000.docx».
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника стосовно відміни Процедури закупівлі та звертається до Органу оскарження з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
З урахуванням вимог Особливостей Замовник не вказав підстави для прийняття рішення про відміну Процедури закупівлі та документально не підтвердив дію обставин непереборної сили.
В той час, відповідно до ч.4 ст.7 Закону Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Тобто Законом, Особливостями або будь‐яким іншим нормативно‐правовим документом не визначено, що Замовник може самостійно на власний розсуд визначити дію обставин непереборної сили та неможливість здійснення закупівлі.
Крім цього, Замовник взагалі не зазначає які саме обставини непереборної сили виникли які здійснили неможливість здійснення закупівлі.
Таким чином, Замовник безпідставно відмінив Процедуру закупівлі.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник вважає, що Замовник відмінивши Процедуру закупівлі порушив вимоги ст.5 Закону, а саме допущені порушення принципів закупівель таких як: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи, що Скаржник подав свою пропозицію та приймає участь в Процедурі закупівлі.
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав. Враховуючи інформацію, наведену в цій Скарзі, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.
За таких обставин, Замовником було безпідставно відмінено Процедуру закупівлі. Зокрема уповноваженими суб’єктами порушень за Процедурою закупівлі встановлено не було. Наголошуємо, що жодним із органів контролю регламентованих зокрема ч.4 ст.7 Закону: не виявлено порушень при проведені вказаних торгів.
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
0000000.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов’язати Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара скасувати рішення щодо відміни Процедури закупівлі.