• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 30210000-4- Машини для обробки даних (апаратна частина)

Ноутбуки

Завершена

39 001.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 196.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2018 16:28 - 09.07.2018 16:15
Вимога
Відхилено

Дискваліфікація ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Номер: ea97a482dd3f4d5d9cfbaa789e273602
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-001375-c.b1
Назва: Дискваліфікація ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Вимога:
ТОВ "ОФІКС" вимагає дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" в зв'язку з наданням до розгляду не повного пакету документів, та не відповідністю до вимог встановлених Замовником. При детальному розгляді його тендерної пропозиції нами було виявлено, що у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" немає сервісного центру в місті Кривий Ріг, а в своїй тендерній документації Замовник вимагає його наявність, та підтвердження цього факту відповідною довідкою. Також ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не надав довідку про взяття на облік платника податків або довідку "Відміна 4-ОПП". В тендерній документації Замовника вказано, що "У разі відсутності будь-яких із зазначених в цьому додатку до тендерної документації документів, учасник НАДАЄ ПИСЬМОВЕ РОЗ'ЯСНЕННЯ щодо їх відсутності із зазначенням причин та/або посиланням на нормативні акти.". Довідку, яка б пояснювала відсутність довідки про взяття на облік платника податків( Довідка "Відміна 4-ОПП") у ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" немає. Також нами було виявлено, що на момент проведення аукціону, сертифікат №1О094.003611-16, наданий до розгляду Учасником, був вже не дійсний. Враховуючи вищевказане, та опираючись на витяг з тендерної документації Замовника, вважаємо ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" таким, що не підтвердив свою кваліфікацію та не відповідає умовам Замовника. Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу Скаргу №100602 на закупівлю UA-2018-07-06-001375-c від 25.07.2018 тендерний комітет повідомляє наступне. По-перше: документацією було визначено чіткий перелік документів, які повинні бути надані учасниками закупівлі, серед яких містилася і довідка, за формою 4-ОПП. Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» не було надано такої довідки, оскільки її видача на даний момент скасована чинним законодавством України. Крім того, інформація щодо Учасника, як платника податків міститься у Єдиному державному реєстрі фізичних та юридичних осіб та є загальнодоступною для перегляду. По-друге: документацією було передбачено надання Учасником інформації про наявність у нього сервісного центру без вимог до його місцезнаходження для надання учасникам рівних можливостей для участі у процедурі закупівлі. У складі документів, поданих Учасником ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» міститься така довідка, де вказано про велику кількість сервісних центрів, у тому числі один із них знаходиться у м. Дніпро, що не суперечить вимогам тендерної документації. По-третє: документацією було передбачено надання Учасником документів, що підтверджують якість товару. Учасником процедури закупівлі ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» було надано ряд документів, із яких вбачається відповідність пропонованого товару вимогам Замовника щодо якості, а саме: • Експертний висновок на операційну систему, дійсний на момент проведення закупівлі; • Декларацію про відповідність Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, дійну на момент проведення закупівлі; • Декларацію про відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, дійсну на момент проведення закупівлі; • Сертифікат на систему управління якістю, дійсний на момент проведення закупівлі; • Сертифікат на систему екологічного керування, дійсний на момент проведення закупівлі; Також, даним Учасником було надано Сертифікат відповідності із додатком, строк дії якого припинився на даний момент. Варто зазначити, що Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" втратив чинність. Сертифікація на території України здійснюється у добровільному порядку. З цим твердженням також погоджується Міністерство економічного розвитку і торгівлі України у Листі Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07. Попри це, наша установа, як Замовник товарів під час здійснення закупівлі зобов’язана здійснити всі необхідні дії для закупівлі якісного товару з метою недопущення зайвого та необґрунтованого витрачання бюджетних коштів. З цією метою тендерним комітетом у кваліфікаційних вимогах до учасників при підготовці процедури було визначено вимогу щодо надання документів, що підтверджують якість товару. Оскільки чинне законодавство не містить чітких вимог стосовно того, яким саме документом має підтверджуватися якість товару, то відсутні і підстави вважати, що такий сертифікат відповідності має більшу юридичну силу по відношенню до вищевказаних сертифікатів. Крім того, виходячи зі змісту статей 11 і 38 Закону та Примірного положення прийняття рішень та відповідальність, зокрема за відхилення тендерної пропозиції, покладено на тендерний комітет або уповноважену особу замовника. Водночас згідно з частиною третьою статті 11 Закону тендерний комітет або уповноважена особа замовника забезпечує рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця. Таким чином, враховуючи вищенаведене, у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення Скарги ТОВ «ОФІКС» №100602 на закупівлю UA-2018-07-06-001375-c від 25.07.2018 та дискваліфікації учасника ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Статус вимоги: Відхилено