-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо (налив), дизельне паливо (по талонах) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
Торги не відбулися
8 403 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 84 034.00 UAH
мін. крок: 1% або 84 034.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 15:47 - 18.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на протиправні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТО ОЙЛ" та визнання переможцем ТОВ «Промпетрол»
Номер:
ad07c78a5a5a4fa9a4371ec2f96668cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-008939-a.b1
Назва:
СКАРГА на протиправні дії Замовника у вигляді відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТО ОЙЛ" та визнання переможцем ТОВ «Промпетрол»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 27.08.2024.pdf.asice.zip 27.08.2024 22:20
- Протокол відхилення Учасника.pdf 27.08.2024 22:20
- Додаток 3 Технічні вимоги ДП (ТОВ Промпетрол).pdf 27.08.2024 22:20
- Сертифікат_походження_ДП_Гріндей (ТОВ Промпетрол).pdf 27.08.2024 22:21
- Сертифікат (ТОВ Авто Ойл).pdf 27.08.2024 22:21
- Договір утилізація відходів (ТОВ Промпетрол).pdf 27.08.2024 22:24
- Сертифікат (ТОВ Авто Ойл).pdf 27.08.2024 22:25
- Договір з виробником (ТОВ Авто Ойл).pdf 27.08.2024 22:28
- sign.p7s 27.08.2024 22:30
- рішення від 29.08.2024 № 14516.pdf 29.08.2024 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2024 № 14989.pdf 10.09.2024 14:25
- рішення від 09.09.2024 № 14989.pdf 12.09.2024 13:15
- Пояснення в АМКУ.docx 02.09.2024 13:24
- Пояснення на скаргу.pdf 02.09.2024 13:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 22:39
Дата розгляду скарги:
09.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2024 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2024 13:15
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2024 13:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення за предметом закупівлі – Дизельне паливо (налив), дизельне паливо (по талонах) (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти), оприлюднену в електронній системі закупівель за № UA-2024-08-09-008939-a про визначення переможця учасника – ТОВ «Промпетрол» (код ЄДРПОУ 44989697), юридична адреса: 08454, Київська обл, с.Циблі, вул. Бойко-Павлова, 104.
2. Провести повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ «Промпетрол» (код ЄДРПОУ 44989697) відповідно Постанови.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію відповідно до статті 10 Закону.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3dd654ea891c40968d23ad1f05fa7be6
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
До Комісії Антимонопольного комітету України
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
СУБ`ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
ТОВ “АВТО ОЙЛ”
код ЄДРПОУ: 40221297
адреса: вул.Жилянська, будинок 59, офіс 214,
м. Київ, Україна, 01033
тел +380989898874
E-mail: trader77@ukr.net
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " М.КИЄВА
код ЄДРПОУ: 03359115
адреса: 01010, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Бутишів провулок, будинок 19
тел. +380442800391
E-mail: tender_deu_pechersk@ukr.net
СКАРГА
на протиправні дії Замовника у вигляді відхилення
тендерної пропозиції ТОВ "АВТО ОЙЛ"
та визнання переможцем ТОВ «Промпетрол»
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2024-08-09-008939-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " м. Києва (далі — Замовник) розпочало процедуру аукціону Відкриті торги з особливостями по закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти.
Відповідно до інформації з торговельного майданчика пропозицію на участь в зазначеній вище закупівлі подано 2 учасниками, серед яких:
1. ТОВ “АВТО ОЙЛ” (відхилено, далі – Учасник, Скаржник);
2. ТОВ «Промпетрол» (визнано переможцем).
Після проведення цінового аукціону переможцем з найменшою ціновою пропозицією став ТОВ “АВТО ОЙЛ”. Проте, за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, що підтверджується оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу інформацією (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2024 № 59/8/ВУ, далі - Протокол).
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника протиправними і скасування зазначеного рішення. Таке твердження ґрунтується на наступному.
Чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника і переможця процедури закупівлі, які передбачені статтею 31 Закону.
Так, відповідно до статті 31 Закону:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:…
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Аналогічна норма міститься, також, у пункті 44 чинної редакції Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (із змінами):
“2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей”.
При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей: “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 09132000-3 — Дизельне паливо. Виходячи з наведеного вище, під визначення невідповідності, яка не може бути усунена протягом 24 годин, відповідно до пункту 43 Особливостей, підпадають з технічної частини лише інформація та/або документи, які безпосередньо підтверджують технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого предмету закупівлі, тобто саме на Дизельне паливо (безпосередньо Технічна специфікація, сертифікати відповідності товару вимогам ДСТУ, паспорта якості запропонованого товару тощо). Все інше відноситься до невідповідностей, на усунення яких Замовник зобов'язаний був оприлюднити вимогу про їх усунення, і надати Учаснику 24 години на виконання такої вимоги.
Відповідно до Протоколу підставами для відхилення тендерної пропозиції Учасника стали наступні:
1) Нібито відсутність підтвердження наявності договору на постачання паливно-мастильних матеріалів з виробником або іноземним постачальником, що передбачено вимогами п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації;
2) Відсутність у складі документів пропозиції Учасника Паспорту якості саме від виробника;
3) Відсутність у складі документів пропозиції Учасника Сертифікату відповідності на ім'я учасника від виробника.
Слід звернути увагу, що з перелічених у Протоколі документів, на які посилається Замовник як на підстави для відхилення, лише два останніх підтверджують технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого предмету закупівлі.
При цьому звертаємо увагу, що відповідно до вимог п. вимогами п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації:
“Товар (паливо дизельне) повинно відповідати:
1. Державним стандартам відповідно (ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови*» та походження (переміщення) товару, виданих
не раніше 2024 р. на ім’я Учасника від виробника або іноземного
постачальника мовою оригіналу, що підтверджує відповідність
нафтопродуктів європейським стандартам дизельного палива які ввозяться на митну територію України з держав – членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь)., що має бути підтверджено в пропозиції:
- Копіями сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення або паспортів якості, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу. Даний документ має бути перекладений українською мовою та завірений нотаріально”.
Виходячи з наведеної вище вимоги учаснику достатньо надати для виконання умов п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації будь-який (лише один) з перелічених документів (в даному випадку ТОВ «АВТО ОЙЛ» достатньо було завантажити або Сертифікат відповідності, або Паспорт якості, які б відповідали вимогам Замовника).
Також слід звернути увагу на саме формулювання п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації: “Копіями сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення або паспортів якості, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника”. Тобто, вимога “на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника” у такому контексті повинна застосовуватися виключно до Паспортів якості, а не до Сертифікатів відповідності.
Враховуючи наведене вище, завантажений Скаржником ТОВ «АВТО ОЙЛ», Сертифікат відповідності повністю відповідає вимогам п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації, що свідчить про протиправність рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ».
У такому випадку друга і третя підстави, що містяться у Протоколі Замовника щодо відхилення ТОВ «АВТО ОЙЛ», не відповідають дійсним обставинам, є протиправними і свідчать про порушення Замовником процедури закупівлі.
Щодо першої підстави для відхилення
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» міститься, зокрема, “Договір поставки нафтопродуктів” №УН-НП-19/24 від 06.02.2024 (далі - Договір), який було завантажено на виконання вимог п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до п.4.6 Договору: “Якщо інше не буде визначено Постачальником, вантажовідправником за цим Договором виступає ПАТ “УКРНАФТА” (код за ЄДРПОУ 00135390), або ПАТ “УКРТАТНАФТА” (код за ЄДРПОУ 00152307) або ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ — УКРТАТНАФТА” (код за ЄДРПОУ 37667056)”.
Відповідно до вимог п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав:“Учасник повинен зазначити найменування виробника, місто та країну походження товару.
Учасник має надати в підтвердження, договори на постачання паливо-мастильних матеріалів з виробниками або з іноземними постачальниками, дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та/або гарантійний лист (повідомлення тощо) від виробника або іноземного постачальника щодо постачання палива”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ» міститься, зокрема, інформація про виробника запропонованого товару - ПАТ “УКРТАТНАФТА” (, м. Кременчук, Україна, код за ЄДРПОУ 00152307) у файлі «Договір з виробником.pdf»
Виходячи з формулювання п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації завантаженим договором учасник повинен підтвердити саме постачання палива від виробника, що і підтверджується пунктом 4.6 завантаженого ТОВ «АВТО ОЙЛ» Договору. Проте, у п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації відсутня вимога, що учасник повинен завантажити саме договір на постачання пального, іншою стороною за яким має бути «виключно» виробник товару.
Виходячи з наведеного вище, завантажений Учасником ТОВ «АВТО ОЙЛ» Договір повністю відповідає вимогам п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації, і у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення його пропозиції. При цьому, навіть у випадку невідповідності завантаженого Договору вимогам п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації, враховуючи пояснення ТОВ «АВТО ОЙЛ» з відсутності правомірності другої і третьої підстав для відхилення, що містяться у Протоколі, Замовник зобов'язаний був надати Учаснику 24 години на виправлення цієї невідповідності, але Замовник порушив процедуру закупівлі, позбавивши ТОВ «АВТО ОЙЛ» можливості виправити вищезгадане.
з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита
Василя Липківського, 45
СУБ`ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ:
ТОВ “АВТО ОЙЛ”
код ЄДРПОУ: 40221297
адреса: вул.Жилянська, будинок 59, офіс 214,
м. Київ, Україна, 01033
тел +380989898874
E-mail: trader77@ukr.net
ЗАМОВНИК ТОРГІВ:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " М.КИЄВА
код ЄДРПОУ: 03359115
адреса: 01010, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Бутишів провулок, будинок 19
тел. +380442800391
E-mail: tender_deu_pechersk@ukr.net
СКАРГА
на протиправні дії Замовника у вигляді відхилення
тендерної пропозиції ТОВ "АВТО ОЙЛ"
та визнання переможцем ТОВ «Промпетрол»
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2024-08-09-008939-a КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ " м. Києва (далі — Замовник) розпочало процедуру аукціону Відкриті торги з особливостями по закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти.
Відповідно до інформації з торговельного майданчика пропозицію на участь в зазначеній вище закупівлі подано 2 учасниками, серед яких:
1. ТОВ “АВТО ОЙЛ” (відхилено, далі – Учасник, Скаржник);
2. ТОВ «Промпетрол» (визнано переможцем).
Після проведення цінового аукціону переможцем з найменшою ціновою пропозицією став ТОВ “АВТО ОЙЛ”. Проте, за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником було прийнято рішення про відхилення його тендерної пропозиції, що підтверджується оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу інформацією (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.08.2024 № 59/8/ВУ, далі - Протокол).
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника протиправними і скасування зазначеного рішення. Таке твердження ґрунтується на наступному.
Чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника і переможця процедури закупівлі, які передбачені статтею 31 Закону.
Так, відповідно до статті 31 Закону:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:…
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Аналогічна норма міститься, також, у пункті 44 чинної редакції Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (із змінами):
“2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей”.
При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей: “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”.
Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є ДК 021:2015: 09132000-3 — Дизельне паливо. Виходячи з наведеного вище, під визначення невідповідності, яка не може бути усунена протягом 24 годин, відповідно до пункту 43 Особливостей, підпадають з технічної частини лише інформація та/або документи, які безпосередньо підтверджують технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого предмету закупівлі, тобто саме на Дизельне паливо (безпосередньо Технічна специфікація, сертифікати відповідності товару вимогам ДСТУ, паспорта якості запропонованого товару тощо). Все інше відноситься до невідповідностей, на усунення яких Замовник зобов'язаний був оприлюднити вимогу про їх усунення, і надати Учаснику 24 години на виконання такої вимоги.
Відповідно до Протоколу підставами для відхилення тендерної пропозиції Учасника стали наступні:
1) Нібито відсутність підтвердження наявності договору на постачання паливно-мастильних матеріалів з виробником або іноземним постачальником, що передбачено вимогами п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації;
2) Відсутність у складі документів пропозиції Учасника Паспорту якості саме від виробника;
3) Відсутність у складі документів пропозиції Учасника Сертифікату відповідності на ім'я учасника від виробника.
Слід звернути увагу, що з перелічених у Протоколі документів, на які посилається Замовник як на підстави для відхилення, лише два останніх підтверджують технічні, якісні, кількісні характеристики запропонованого предмету закупівлі.
При цьому звертаємо увагу, що відповідно до вимог п. вимогами п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації:
“Товар (паливо дизельне) повинно відповідати:
1. Державним стандартам відповідно (ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови*» та походження (переміщення) товару, виданих
не раніше 2024 р. на ім’я Учасника від виробника або іноземного
постачальника мовою оригіналу, що підтверджує відповідність
нафтопродуктів європейським стандартам дизельного палива які ввозяться на митну територію України з держав – членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь)., що має бути підтверджено в пропозиції:
- Копіями сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення або паспортів якості, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу. Даний документ має бути перекладений українською мовою та завірений нотаріально”.
Виходячи з наведеної вище вимоги учаснику достатньо надати для виконання умов п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації будь-який (лише один) з перелічених документів (в даному випадку ТОВ «АВТО ОЙЛ» достатньо було завантажити або Сертифікат відповідності, або Паспорт якості, які б відповідали вимогам Замовника).
Також слід звернути увагу на саме формулювання п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації: “Копіями сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення або паспортів якості, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника”. Тобто, вимога “на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника” у такому контексті повинна застосовуватися виключно до Паспортів якості, а не до Сертифікатів відповідності.
Враховуючи наведене вище, завантажений Скаржником ТОВ «АВТО ОЙЛ», Сертифікат відповідності повністю відповідає вимогам п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації, що свідчить про протиправність рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ».
У такому випадку друга і третя підстави, що містяться у Протоколі Замовника щодо відхилення ТОВ «АВТО ОЙЛ», не відповідають дійсним обставинам, є протиправними і свідчать про порушення Замовником процедури закупівлі.
Щодо першої підстави для відхилення
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» міститься, зокрема, “Договір поставки нафтопродуктів” №УН-НП-19/24 від 06.02.2024 (далі - Договір), який було завантажено на виконання вимог п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до п.4.6 Договору: “Якщо інше не буде визначено Постачальником, вантажовідправником за цим Договором виступає ПАТ “УКРНАФТА” (код за ЄДРПОУ 00135390), або ПАТ “УКРТАТНАФТА” (код за ЄДРПОУ 00152307) або ТОВ “ТОРГОВИЙ ДІМ — УКРТАТНАФТА” (код за ЄДРПОУ 37667056)”.
Відповідно до вимог п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав:“Учасник повинен зазначити найменування виробника, місто та країну походження товару.
Учасник має надати в підтвердження, договори на постачання паливо-мастильних матеріалів з виробниками або з іноземними постачальниками, дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій та/або гарантійний лист (повідомлення тощо) від виробника або іноземного постачальника щодо постачання палива”.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ» міститься, зокрема, інформація про виробника запропонованого товару - ПАТ “УКРТАТНАФТА” (, м. Кременчук, Україна, код за ЄДРПОУ 00152307) у файлі «Договір з виробником.pdf»
Виходячи з формулювання п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації завантаженим договором учасник повинен підтвердити саме постачання палива від виробника, що і підтверджується пунктом 4.6 завантаженого ТОВ «АВТО ОЙЛ» Договору. Проте, у п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації відсутня вимога, що учасник повинен завантажити саме договір на постачання пального, іншою стороною за яким має бути «виключно» виробник товару.
Виходячи з наведеного вище, завантажений Учасником ТОВ «АВТО ОЙЛ» Договір повністю відповідає вимогам п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації, і у Замовника відсутні законодавчі підстави для відхилення його пропозиції. При цьому, навіть у випадку невідповідності завантаженого Договору вимогам п.1.6 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації, враховуючи пояснення ТОВ «АВТО ОЙЛ» з відсутності правомірності другої і третьої підстав для відхилення, що містяться у Протоколі, Замовник зобов'язаний був надати Учаснику 24 години на виправлення цієї невідповідності, але Замовник порушив процедуру закупівлі, позбавивши ТОВ «АВТО ОЙЛ» можливості виправити вищезгадане.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Також звертаємо увагу, що відмовивши Учаснику ТОВ «АВТО ОЙЛ» в 24 годинах на усунення невідповідності, і відхиливши його тендерну пропозицію, Замовник здійснив розгляд документів тендерної пропозиції наступного учасника - ТОВ «Промпетрол» (далі — Переможець). Щодо неправомірності рішення Замовника про визнання ТОВ «Промпетрол» Переможцем процедури закупівлі. Замовник після відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ» вчинив чергове порушення процедури закупівлі, визначивши ТОВ «Промпетрол» Переможцем процедури закупівлі, з тендерною пропозицією, в якій відсутня відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що підтверджується наступним. 1. Відповідно до форми Таблиці Додатку 3 до тендерної документації учасники повинні у другому стовпчику самої Таблиці здійснити “Підтвердження Учасником (зазначити «відповідає» чи «не відповідає» Учасник вимогам Замовника” по кожному з пунктів Таблиці. У завантаженому Переможцем Додатку 3 до тендерної документації в Таблиці відсутнє підтвердження, а саме слово “відповідає”, за пунктом 1.6. Таблиці Додатку 3 до ТД. Таким чином відсутня відповідність вимогам форми Таблиці Додатку 3 до тендерної документації, відсутня відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. 2. Відповідно до вимог п. вимогами п.1.5 Таблиці Додатку 3 до тендерної документації: “Товар (паливо дизельне) повинно відповідати: 1. Державним стандартам відповідно (ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови*» та походження (переміщення) товару, виданих не раніше 2024 р. на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу, що підтверджує відповідність нафтопродуктів європейським стандартам дизельного палива які ввозяться на митну територію України з держав – членів ЄС та інших держав (крім палива походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь)., що має бути підтверджено в пропозиції: - Копіями сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення або паспортів якості, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника мовою оригіналу. Даний документ має бути перекладений українською мовою та завірений нотаріально”. Виходячи з наведеної вище вимоги завантажені учасниками копії перелічених документів повинні підтверджувати відповідність запропонованого товару “ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови”. При цьому, у складі тендерної пропозиції Переможця ТОВ «Промпетрол» відсутні копії сертифікатів відповідності та/або походження, та/або переміщення або паспортів якості, виданих не раніше 2024 року, на ім’я Учасника від виробника або іноземного постачальника, інформація в яких підтверджувала б відповідність запропонованого ним товару вимогам “ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови”. Крім того, у завантажених ТОВ «Промпетрол» копіях документів, які повинні підтверджувати якість запропонованого товару (Сертифікат якості, Звіт про випробування, Сертифікат походження), також відсутня інформація, що вони видані ТОВ «Промпетрол» саме виробником, що стало підставою для відхилення пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ» (наприклад, Сертифікат походження має інформацію що виданий від імені виробника, але ж не самим виробником). Таким чином у завантажених ТОВ «Промпетрол» копіях документів відсутня відповідність вимогам п.1.5 Додатку 3 до тендерної документації і відсутня відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Крім того, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «АВТО ОЙЛ» з підстав відсутності документа про якість виданого на ім'я учасника від виробника, і оголосивши переможцем з подібної підстави ТОВ «Промпетрол», Замовник ГРУБО порушив принцип недискримінації учасників, закріплений у статті 5 Закону, і, відповідно, має місце порушення процедури закупівлі. 3. Відповідно до вимог п.1.16. Додатку 3 до тендерної документації учасником у складі пропозиції надається: “Довідка, складена у довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника, та завірена печаткою учасника, про згоду застосовувати заходи з екологічної безпеки і захисту довкілля. На підтвердження Учасник надає чинний протягом 2024 року договір на поводження з відходами (стосовно нафтопродуктів), укладений між Учасником і надавачем таких послуг”. У складі документів пропозиції ТОВ «Промпетрол» міститься, зокрема, копія Договору №9208 від 05.05.2023 про надання послуг з поводження з відходами (далі — Договір 2). Відповідно до п.10.1: “Договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами та діє до 31 грудня 2023 року...”. При цьому, жодних Додаткових угод до Договору №2, які б свідчили про продовження строку його дії, у складі пропозиції Переможця не міститься. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Промпетрол» ВІДСУТНІЙ договір на поводження з відходами (стосовно нафтопродуктів) чинний протягом 2024 року, укладений між ТОВ «Промпетрол» і надавачем таких послуг. Тобто у ТОВ «Промпетрол» відсутня відповідність вимогам пункту 1.16. Додатку 3 до тендерної документації, і Замовник повинен був надати ТОВ «Промпетрол» 24 години на усунення цієї невідповідності. Не надавши ТОВ «Промпетрол» 24 години на усунення зазначеної невідповідності, Замовник вчинив порушення процедури закупівлі. 4. Відповідно до п.3 Розділу 3. Підготовка тендерних пропозицій тендерної документації: “Разом з гарантією надається копія банківської ліцензії, завірена банком”. У складі документів пропозиції Переможця відсутня саме копія банківської ліцензії, завірена банком, що є невідповідністю вимогам п.3 Розділу 3. Підготовка тендерних пропозицій тендерної документації, і Замовник повинен був надати Переможцю 24 години на усунення цієї невідповідності. Не надавши Переможцю 24 години на усунення зазначеної невідповідності, Замовник вчинив порушення процедури закупівлі. Виходячи з викладеного вище, протиправні дії Замовника полягають у прийнятті ним протиправного рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО ОЙЛ», і подальшого визнання переможцем наступного учасника, що призвело до того, що у ТОВ «АВТО ОЙЛ» була відсутня можливість стати переможцем процедури закупівлі, чим ущемлені наші законні права та інтереси. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме: - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» і визнання наступного учасника ТОВ «Промпетрол» переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ», і рішення про визнання наступного учасника ТОВ «Промпетрол» переможцем процедури закупівлі, та зобов'язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника ТОВ «АВТО ОЙЛ» з дотриманням, зокрема, норми пункту 43 Особливостей. Документи, які підтверджують зазначені у цій Скарзі ознаки порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», містяться у складі Тендерної документації і тендерних пропозицій Учасника і Переможця за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-09-008939-a, а також додаються до цієї Скарги в якості доказів. Додатки: 1. Копія Протоколу про відхилення Скаржника; 2. Копія Додатку 3 до ТД; 3. Копія Договору №УН-НП-19/24 від 06.02.2024; 4. Копія Сертифікату відповідності Скаржника; 5. Копія Сертифікату походження товару Переможця; 6. Копія договору №9208 від 05.05.2023 про надання послуг з поводження з відходами Переможця. З повагою Директор ТОВ “АВТО ОЙЛ” (кеп) Лариса Володимирівна Барчедіпонфут
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Враховуючи все наведене вище, учасник ТОВ «АВТО ОЙЛ» не погоджується і оскаржує підстави для відхилення його тендерної пропозиції, оскільки Замовник зобов'язаний був або акцептувати пропозицію ТОВ «АВТО ОЙЛ», або оприлюднити вимогу про усунення невідповідності і надати Учаснику ТОВ «АВТО ОЙЛ» 24 години на їх усунення у відповідності із вимогою пункту 43 Особливостей. При цьому вважаємо, що не оприлюднивши вимогу про усунення невідповідності, і позбавивши Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» 24 годин на її усунення, Замовник вчинив порушення процедури закупівлі, і його рішення є протизаконним і протиправним. ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ» 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АВТО ОЙЛ», та зобов'язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію Скаржника ТОВ «АВТО ОЙЛ» з дотриманням, зокрема, норми пункту 43 Особливостей.