-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Цибуля ріпчаста свіжа першого товарного сорту, 2024 року збору врожаю
Завершена
1 476 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 476.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 476.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 15:14 - 15.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення/скарга на незаконні дії Замовника
Номер:
7c3ea240d81246a4a224f9233c814a25
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-008729-a.b1
Назва:
Звернення/скарга на незаконні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємося до вас в порядку, передбаченому ч. 20 ст 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Звертаємося до Замовника з приводу наступного питання. ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" було визначено переможцем спрощеної закупівлі. Дії Замовника щодо прийняття рішення визначення переможцем торгів цього учасника є неправомірними, суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, чим порушують права та охоронювані законом інтереси учасника процедури закупівлі.
Крім цього, у відповідності до ч.4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
ТОБТО ЗАМОВНИК ЗБОВ’ЯЗАНИЙ НАДАТИ ВІДПОВІДЬ НА НАСТУПНІ ПИТАННЯ.
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" було допущено низку помилок, у тому числі в документах, які стосуються технічних характеристик предмету закупівлі. Нижче приведені підстави для відхилення пропозиції.
1) Вимога тендерної документації: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни».У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору*.
Помилка. В гарантійному листі немає посилання на підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) та не надано ДОГОВОРУ.
2. Вимога тендерної документації:«Сканований оригінал в кольоровому вигляді експлуатаційного дозволу та/або рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (будівлі, споруди, комплекси споруд, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби та території, що використовуються у виробництві ( вирощуванні врожаю ( рослинництва)) - власних або орендованих, що будуть використовуватися чи використані при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів, відповідно вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» на виробника».
Помилка. У рішенні на ім’я виробника немає виду діяльності транспортування.
3. Вимога тендерної документації: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді Декларації виробника (або офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України) або сертифікату якості на запропонований товар, що підтверджують відповідність товару Технічним вимогам».
Помилка.В декларації виробника немає посилання на номер реєстрації потужності.
4. Вимога тендерної документації:«Якщо учасник не є виробником даного товару, надається сканований оригінал в кольоровому вигляді документу який підтверджує взаємодію між виробником та учасником (Договір*, довідка (обов'язково повинні бути реквізити учасника, та виробника), інший документ який засвідчує співпрацю)».
Помилка. ДОГОВОРУ НЕМАЄ.
5. Вимога тендерної документації. Учасник повинен надати оригінал або засвідчена, відповідно до ДСТУ 4163:2020 ? копія Протоколу дослідження (випробувань) чи Експертного висновку про відповідність харчового продукту вимогам п. 3.1.6, п. 3.1.13, п. 3.1.14ДСТУ 3234-95 «Цибуля ріпчаста свіжа. Технічні умови»,виданого державною акредитованою лабораторією, яка уповноважена проводити лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю.
Згідно п. 16.10 Оголошення під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід 3 розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Помилка. Замовник надав право на виправлення помилки в Експертному висновку №002909/п/24 від 19.08.2024 (документ, який підтверджує технічні характеристики предмета закупівлі) ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ". Проте, не мав право цього робити, адже документ підтверджує технічні характеристики предмету закупівлі.
Слід зазначити, що замовник не дав нам право виправити аналогічну помилку в декларації виробника в тендері під номером UA-2024-07-22-006079-a.
Просимо Вам відмінити рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ" у зв’язку з численними невідповідностями умовам тендерної документації, в тому числі, які стосуються технічної частини пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2024 14:55
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Всі закупівлі проводяться відповідно до Закону про публічні закупівлі з дотримання всіх необхідних норм та правил, особливо зважаючи на чесність, конкретність та фінансову економію. Вам слід уважніше ознайомитись із наданими документами ТОВ «ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ» для того, щоб переконатись у достовірності та відповідній правочинності прийнятого нами рішення. Стосовно ваших вимог зазначених в пунктах 1, 3, 4 рекомендуємо уважно ознайомитись з наданими документами Учасника та нагадуємо, що розгляд таких звернень та інвектив потребує чимало часу, а ваші вимоги є безпідставними та упередженими. Таким чином Замовник втрачає дорогоцінний час відведений йому на забезпечення потреб оборони країни в умовах збройної агресії російської федерації.
Розглядаючи Вашу вимогу, зазначену в пункті 2, щодо відсутності виду діяльності транспортування в рішенні на ім’я виробника повідомляємо: надане Учасником Рішення про державну реєстрацію потужності за номером r-UA-19-12-423 належить ТОВ "Агро-Парк" (31273672), піддається верифікації, через державний Реєстр потужностей та повністю задовольняє вимоги Замовника. Дана компанія являється, відповідно розміщеної інформації в електронній системі закупівель Учасником, виробником запропонованого товару, здійснює первинне виробництво, зберігання та реалізацію харчових продуктів. В свою чергу, саме Учасник являється постачальником, а отже відповідно визначеного Законом України від 23.12.1997 № 771/97-ВР "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" поняття обігу об’єктів санітарних заходів, транспортування буде здійснюватися Учасником, який надав відповідний Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку, в якому серед видів діяльності зазначено транспортування харчових продуктів. Всі взаємовідносини між виробником та постачальником простежувані та прозорі. Тобто достовірність і відповідна правочинність, прийнятого Замовником рішення, беззаперечна, враховуючи дотримання принципів неупередженості та максимальної економії, ефективності та пропорційності використання бюджетних коштів.
Стосовно вимоги зазначеної в пункті 5 наданий Учасником Експертний висновок №002909 п/24 від 19 серпня 2024 року відповідає вимогам Замовника, зазначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015, постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та від 11 листопада 2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», Замовником було прийнято рішення про надання 24 годин на усунення невідповідностей. Висунута Замовником вимога про усунення невідповідностей, стосовно наданого Експертного висновку, була повідомлена для уточнення інформації вказаної в ньому. Жодних виправлень на виконання технічних вимог до предмету закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником спрощеної закупівлі у складі його пропозиції не було. Наведений Вами приклад не має нічого спільного з даною ситуацією.
Також ознайомившись із Вашою документацією можемо зазначити, що наданий Вами Експертний висновок №001609/п24 від 22 липня 2024 року стосовно відбору зразків має посилання на відповідність відбору ДСТУ ISO 874:2002. Зауважимо, що трактуючи вимоги Замовника двояко ваша пропозиція набуає тих самих зауважень, для прикладу: викладена вимога у пункті 5: згідно положень пункту 1 "ОБ’ЄКТ ТА СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ" ДСТУ ISO 874:2002, використаного вами в якості стандарту для визначення способу відбирання проб, предметом відбору визначено - предмет міжнародної торгівлі. Міжнародна торгівля - це процес безпосереднього обміну товарами та послугами між господарюючими суб'єктами різних держав, державами та міжнародними організаціями. Тобто йдеться про предмет міжнародної торгівлі, як про рух товарів, інструменти й механізми розширення товарообігу, вдосконалення структури експорту та імпорту, організацію контрактної роботи, контроль за поставками та відвантаженням товарів, здійснення валютно-фінансових операцій тощо, а об'єкт - будь-яка операція з експорту чи імпорту. А надана Вами документація свідчить про те, що запропонований Вами товар виготовлений та реалізується на митній території України. Також, вищезгаданий стандарт, відповідно власного визначення, має сприйматись як рекомендаційний, а його імперативність в контексті пропозиції можна поставити під сумнів.
Шановний Учаснику, нагадуємо, що висуваючи беззмістовні вимоги до Замовника Ви ускладнюєте безпекову обстановку, що неминуче у зв’язку з цим збільшує витрати на оборону, так як овочівництво - така галузь, де потрібні негайна реалізація більшості продуктів харчування. Саботаж роботи Бази забезпечення ставить під загрозу обороноздатність держави, економічну безпеку та може затримати реалізацію планів відсічі та стримання збройної агресії російської федерації.
Отже, враховуючи все вищенаведене, вимушені відмовити Вам у задоволені Вашої вимоги!
Статус вимоги:
Відхилено