-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 «32340000-8 Мікрофони та гучномовці» (Активні навушники з гарнітурою та кріпленням на шолом в комплекті)
Продавець повинен передати (поставити) Покупцю товар (товари), якість яких відповідає встановленим державним стандартам та технічним умовам, діючим в Україні для даного виду Товару. Характеристики товарів повинні відповідати технічній пропозиції Продавця та зазначені на етикетці/маркуванню на кожній упаковці цієї одиниці товару.
Торги не відбулися
565 600.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 828.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 828.00 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 14:55 - 15.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
7430a819210b478598ab382f4b575111
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-008319-a.a2
Назва:
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
09 серпня 2024 року ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за предметом: ДК 021:2015 «32340000-8 Мікрофони та гучномовці» (Активні навушники з гарнітурою та кріпленням на шолом в комплекті)за кодом CPV за ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці
Для участі у закупівлі подано пропозиції наступними Учасниками:
1)ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ (далі – Переможець);
2)Фізична особа-підприємець Дупленко Галина Миколаївна (далі – Скаржник);
3)ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ;
За результатами кваліфікації Замовником було визначено переможцем закупівлі ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ (далі – Переможець) згідно протоколу № 277 від 26.08.2024 року, опубліковане в електронній системі закупівель 26.08.2024.
Вважаємо, що рішення Замовника за результатами аукціону, оформлене протоколом від 26.08.2024 є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до п. 59 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості): Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю, а тому строк для оскарження рішення про визначення переможця процедури закупівлі – дотриманий Скаржником.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга ua-2024-08-09-008319-a (1).pdf 30.08.2024 13:45
- Рішення № 11570-рпк-пз від 03.07.2024.pdf 30.08.2024 13:45
- рішення від 13.08.2024 №13733 (1).pdf 30.08.2024 13:45
- скарга ua-2024-08-09-008319-a.docx 30.08.2024 13:45
- sign.p7s 30.08.2024 13:49
- Рішення від від 02.09.2024 №14615.pdf 02.09.2024 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2024 №15080.pdf 11.09.2024 15:58
- Рішення від 10.09.2024 №15080.pdf 13.09.2024 15:56
- Пояснення ГУНП на скаргу ФОП Дупленко Г.М..docx 04.09.2024 18:09
- Пояснення ГУНП на скаргу ФОП Дупленко Г.М..pdf 04.09.2024 18:09
- Лист ГУНП на виконання рішення Комісії АМКУ.pdf 16.09.2024 12:58
- Протокольне рішення УО 319 про розгляд рішення АМКУ від 10.09.2024.pdf 16.09.2024 12:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 13:54
Дата розгляду скарги:
10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2024 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2024 15:56
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2024 12:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Шановний пане Голово!
Головним управлінням Національної поліції у Вінницькій області на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15080-р/пк-пз від 10.09.2024 скасовано рішення уповноваженої особи від 26.08.2024 р. (протокол № 277) про визнання переможцем пропозиції ФОП Гвяздовського Романа Вікторовича (ідентифікаційний код - 2791715838) у сумі 492072,00 грн. за процедурою закупівлі код ДК 021:2015 «32340000-8 Мікрофони та гучномовці» (Активні навушники з гарнітурою та кріпленням на шолом в комплекті), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-09-008319-a .
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
654408844c99443b9703a72f10bbcc3d
Заголовок пункту скарги:
І. ЩОДО НАЯВНОСТІ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ – відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Додаток 5 до ТД передбачав надання заповненої технічної специфікації із зазначенням відповідності пропозиції учасника вимогам замовника (технічні характеристики, назва товару за формою Додатку 5 Тендерної документації).
На виконання вимог додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник в обов’язковому порядку зазначає повне найменування товару, що відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція». Учасником ФОП Гвяздовським Р.В. у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію у якій не зазначено повне найменування товару, який пропонується учасником.
1)Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ надано додаток 5 до тендерної документації, БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ повного найменування товару який пропонується учасником, що не відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція».
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, встановлено, що учасник подає в складі пропозиції порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, який вимагається Замовником та який пропонується учасником. В складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який ним пропонується.
2) Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ не надано Фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який пропонується.
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає скановані документи (складені українською мовою, а у разі якщо вони складені іноземною мовою, то разом з сканом оригіналу надаються завірені копії з українським перекладом), а саме:
- паспорт товару від виробника, який повиннен містити опис технічних характеристик товару, перелік комплектації товару
- інструкцію з експлуатації товару.
3)Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ не надано паспорт на продукцію на українській мові згідно вимог Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Гвяздовським Р.В. надана інструкція з експлуатації товару з українським перекладом, проте завантажені скановані оригінали паспорт товару від виробника іноземною мовою без українського перекладу.
На виконання вимог додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник надає лист гарантію, що до вартості продукції входять доставка, розвантаження, занесення в споруду складського приміщення.
4) Учасником ФОП Гвяздовським Р.В. у складі тендерної пропозиції не завантажено вищезазначений лист гарантію. 1
На виконання вимоги про усунення невідповідностей ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ надає уточнену технічну специфікацію (файл: «6 Додаток № 5.pdf») із виправленою інформацією по п. 31, а саме УЧАСНИКОМ БУЛО НАДАНО/ЗМІНЕНО НАЙМЕНУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, а також надано документи на підтвердження вимог технічного завдання після періоду подання тендерних пропозицій.
На виконання вимог додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник в обов’язковому порядку зазначає повне найменування товару, що відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція». Учасником ФОП Гвяздовським Р.В. у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію у якій не зазначено повне найменування товару, який пропонується учасником.
1)Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ надано додаток 5 до тендерної документації, БЕЗ ЗАЗНАЧЕННЯ повного найменування товару який пропонується учасником, що не відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція».
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, встановлено, що учасник подає в складі пропозиції порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, який вимагається Замовником та який пропонується учасником. В складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який ним пропонується.
2) Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ не надано Фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який пропонується.
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає скановані документи (складені українською мовою, а у разі якщо вони складені іноземною мовою, то разом з сканом оригіналу надаються завірені копії з українським перекладом), а саме:
- паспорт товару від виробника, який повиннен містити опис технічних характеристик товару, перелік комплектації товару
- інструкцію з експлуатації товару.
3)Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ не надано паспорт на продукцію на українській мові згідно вимог Тендерної документації. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Гвяздовським Р.В. надана інструкція з експлуатації товару з українським перекладом, проте завантажені скановані оригінали паспорт товару від виробника іноземною мовою без українського перекладу.
На виконання вимог додатку 5 до тендерної документації «Технічна специфікація» учасник надає лист гарантію, що до вартості продукції входять доставка, розвантаження, занесення в споруду складського приміщення.
4) Учасником ФОП Гвяздовським Р.В. у складі тендерної пропозиції не завантажено вищезазначений лист гарантію. 1
На виконання вимоги про усунення невідповідностей ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ надає уточнену технічну специфікацію (файл: «6 Додаток № 5.pdf») із виправленою інформацією по п. 31, а саме УЧАСНИКОМ БУЛО НАДАНО/ЗМІНЕНО НАЙМЕНУВАННЯ ЗАПРОПОНОВАНОГО ТОВАРУ, а також надано документи на підтвердження вимог технічного завдання після періоду подання тендерних пропозицій.
×
-
Назва доказу:
скарга в електронному форматі
-
Повʼязаний документ:
скарга ua-2024-08-09-008319-a.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ua-2024-08-09-008319-a; 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ оформлене протоколом № 227 від 26.08.2024 р., опубліковане в електронній системі закупівель 26.08.2024 р..
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
89ca70f2640f47ce9df4de060a5c380e
Заголовок пункту скарги:
2. ЩОДО НАДАННЯ ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У ВИПАДКУ КОЛИ ЦЕ ЗАБОРОНЕНО ЗАКОНОМ - щодо документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Звертаємо увагу, що за наявних запитань до тендерної пропозиції учасника Замовника має можливість здійснити уточнення в період вивчення тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не повинен був публікувати повідомлення про надання 24 годин для усунення невідповідностей по документах технічного завдання, бо наявний недолік стосується інформації та документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п.43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник не мав права звертатись до ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ на підставі вимог пункту 40 Особливостей щодо зазначеної підстави, так як невідповідність в інформації та/або документах, які надаються Учасником-Переможцем процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі є такою, виправлення якої призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником-переможцем процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме найменування 31 позиції предмета закупівлі: З «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL» НА «накінечник кабельний ТМ 150-16-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL».
Аналогічна позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11570-р/пк-пз від 03.07.2024 р., де Колегія постановила незаконність рішення Замовника про визначення переможця на підставі зміни найменування товару та доданні документів технічного завдання.
Разом з тим, Замовником щодо Пропозиції Скаржника розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 26 серпня 2024, в якій зазначено наступне: "Виявлена невідповідність: - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2 до тендерної документації. 2.2. Додаток 5 до тендерної документації. 2.3. Додаток 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их)* договору(ів) з поставки товару, який є предметом даної закупівлі. В довідці обов’язково зазначаються номер та дата укладення виконаного(их) аналогічного(их) договорів, предмет цих договорів, ціна договорів (загальна вартість договорів), назви замовників за договорами, їх код згідно з ЄДРПОУ. 3.2. Лист-підтвердження в довільній формі згоди з проєктом договору про закупівлю згідно з додатком №4 до тендерної документації. 3.3. Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо врахування Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Постанови Кабінету Міністрів України "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації" від 03.03.2022 №187; - Постанови Кабінету Міністрів України "Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації" від 09.04.2022 № 426; - Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" від 15.04.2014 № 1207-VII. 3.4. Уточнений додаток 5 до тендерної документації, лише в частині зазначення повного найменування товару який пропонується учасником, що відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція». 3.5. Фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який пропонується. 3.6. Лист гарантію, що до вартості продукції входять доставка, розвантаження, занесення в споруду складського приміщення Замовника. 3.7. Завірені копії паспорту товару з українським перекладом. 3.8. Додаток № 6 лист згода на обробку з персональними даними. Уповноважена особа ГУНП у Вінницькій області Любов КОНЄВА»
Разом з тим, наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей.
Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.»
Аналогічна позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13733 від 13.08.2024 року, де Колегія постановила незаконність рішення Замовника про визначення переможця на підставі зміни найменування товару та доданні документів технічного завдання.
Таким чином, рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню, бо він не мав права надавати 24 години для усунення відповідностей по документах, що стосуються випадків винятків «відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до п. 44 Особливостей:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не повинен був публікувати повідомлення про надання 24 годин для усунення невідповідностей по документах технічного завдання, бо наявний недолік стосується інформації та документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, та призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п.43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовник не мав права звертатись до ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ на підставі вимог пункту 40 Особливостей щодо зазначеної підстави, так як невідповідність в інформації та/або документах, які надаються Учасником-Переможцем процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі є такою, виправлення якої призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником-переможцем процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, а саме найменування 31 позиції предмета закупівлі: З «накінечник кабельний ТМ 150-12-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL» НА «накінечник кабельний ТМ 150-16-19 (ГОСТ 7386-80) TAKEL».
Аналогічна позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11570-р/пк-пз від 03.07.2024 р., де Колегія постановила незаконність рішення Замовника про визначення переможця на підставі зміни найменування товару та доданні документів технічного завдання.
Разом з тим, Замовником щодо Пропозиції Скаржника розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 26 серпня 2024, в якій зазначено наступне: "Виявлена невідповідність: - Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Додаток 2 до тендерної документації. 2.2. Додаток 5 до тендерної документації. 2.3. Додаток 6 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного(их)* договору(ів) з поставки товару, який є предметом даної закупівлі. В довідці обов’язково зазначаються номер та дата укладення виконаного(их) аналогічного(их) договорів, предмет цих договорів, ціна договорів (загальна вартість договорів), назви замовників за договорами, їх код згідно з ЄДРПОУ. 3.2. Лист-підтвердження в довільній формі згоди з проєктом договору про закупівлю згідно з додатком №4 до тендерної документації. 3.3. Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо врахування Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: - Постанови Кабінету Міністрів України "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації" від 03.03.2022 №187; - Постанови Кабінету Міністрів України "Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації" від 09.04.2022 № 426; - Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" від 15.04.2014 № 1207-VII. 3.4. Уточнений додаток 5 до тендерної документації, лише в частині зазначення повного найменування товару який пропонується учасником, що відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція». 3.5. Фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який пропонується. 3.6. Лист гарантію, що до вартості продукції входять доставка, розвантаження, занесення в споруду складського приміщення Замовника. 3.7. Завірені копії паспорту товару з українським перекладом. 3.8. Додаток № 6 лист згода на обробку з персональними даними. Уповноважена особа ГУНП у Вінницькій області Любов КОНЄВА»
Разом з тим, наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей.
Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.»
Аналогічна позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13733 від 13.08.2024 року, де Колегія постановила незаконність рішення Замовника про визначення переможця на підставі зміни найменування товару та доданні документів технічного завдання.
Таким чином, рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню, бо він не мав права надавати 24 години для усунення відповідностей по документах, що стосуються випадків винятків «відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до п. 44 Особливостей:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі:не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
×
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення Колегії АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.08.2024 №13733 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ua-2024-08-09-008319-a; 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ оформлене протоколом № 227 від 26.08.2024 р., опубліковане в електронній системі закупівель 26.08.2024 р..
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
fc176e08cceb412db31c6525dead75c5
Заголовок пункту скарги:
3.Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі – надання 24 годин не встановлені терміни:
Звертаємо увагу, що за наявних запитань до тендерної пропозиції учасника Замовника має можливість здійснити уточнення в період вивчення тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
19 серпня відкрились пропозиції у процедурі закупівлі і почався період у 5 днів розгляду тендерних пропозицій, проте Замовником із порушенням надано 24 години. Проте Замовник далі, після 5 днів розгляду пропозиції на 6 робочий день оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин, а також Замовник не публікував протокол про продовження строків розгляду тендерної пропозиції, тому ним порушена вимога закону про надання вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин в строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду.
4.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визначивши пропозицію першого учасника переможцем, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши пропозицію першого учасника переможцем, а саме – безпідставно визначив його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також дотримання вимог закону.
Таким чином, вищенаведе інформація свідчить, що переможець не давав інформацію про предмет закупівл, а потім змінив предмет закупівлі під час надання документів 24 годин, а рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши переможця процедури закупівлі, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
19 серпня відкрились пропозиції у процедурі закупівлі і почався період у 5 днів розгляду тендерних пропозицій, проте Замовником із порушенням надано 24 години. Проте Замовник далі, після 5 днів розгляду пропозиції на 6 робочий день оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин, а також Замовник не публікував протокол про продовження строків розгляду тендерної пропозиції, тому ним порушена вимога закону про надання вимоги про усунення невідповідностей протягом 24 годин в строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду.
4.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визначивши пропозицію першого учасника переможцем, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши пропозицію першого учасника переможцем, а саме – безпідставно визначив його переможцем, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також дотримання вимог закону.
Таким чином, вищенаведе інформація свідчить, що переможець не давав інформацію про предмет закупівл, а потім змінив предмет закупівлі під час надання документів 24 годин, а рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі є незаконним та підлягає скасуванню.
Неправомірно визначивши переможця процедури закупівлі, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
×
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення Колегії АМКУ
-
Повʼязаний документ:
рішення від 13.08.2024 №13733 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ua-2024-08-09-008319-a; 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ оформлене протоколом № 227 від 26.08.2024 р., опубліковане в електронній системі закупівель 26.08.2024 р..
Вимога
Є відповідь
Щодо невідхилення пропозиції за наявних законних підстав
Номер:
8499d1bb084b49e0b0fe5a4e2b7d7635
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-008319-a.b1
Назва:
Щодо невідхилення пропозиції за наявних законних підстав
Вимога:
Шановний замовнику закупівлі ua-2024-08-09-008319-a:
Просимо ознайомитися із законодавством України у сфері проведення закупівель, а саме із Законом України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотриманням встановлених принципів проведення закупівель та недискримінації учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розглянувши тендерну пропозицію учасника ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ та визначивши його переможцем, порушено принципи об’єктивності та неупередженості визначення переможця, Замовник повинен був відхилити такого учасника, бо встановлено наступне:
Пункт 1. Недоліків технічного завдання, які є підставою відхилення:
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, встановлено, що учасник подає в складі пропозиції порівняльну таблицю із зазначенням найменування товару, який вимагається Замовником та який пропонується учасником. В складі тендерної пропозиції учасник обов’язково надає фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який ним пропонується.
Відповідно до Додатку № 5 Тендерної документації, встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасник надає скановані документи (складені українською мовою, а у разі якщо вони складені іноземною мовою, то разом з сканом оригіналу надаються завірені копії з українським перекладом), а саме:
- паспорт товару від виробника, який повиннен містити опис технічних характеристик товару, перелік комплектації товару
- інструкцію з експлуатації товару
Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ надано додаток 5 до тендерної документації, без зазначення повного найменування товару який пропонується учасником, що не відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція».
Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ не надано Фото заводської упаковки із зазначенням моделі та артикул виробника товару, який пропонується.
Учасником ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ не надано паспорт на продукцію згідно вимог Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, а також актуальну практику АМКУ, яка викладена у рішенні №5616 -р/пк-пз від 28.03.2024 року (по закупівлі № UA-2024-03-08-002456-а), рішенні №6310-р/пк-пз від 09.04.2024 року (по закупівлі № UA-2024-03-11-008054-a), рішенні № 6783-р/пк-пз від 16.04.2024 року (по закупівлі UA-2024-03-13-006730-а) та у рішенні Nº6853-р/пк-пз від 17.04.2024 року тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації, а отже така тендерна пропозиція повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пункт 2. Щодо незаконного надання 24 годин для виправлення інформації :
Звертаємо увагу, що за наявних запитань до тендерної пропозиції учасника Замовника має можливість здійснити уточнення в період вивчення тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не повинен був публікувати повідомлення про надання 24 годин для усунення невідповідностей в даному випадку, бо наявні невідповідності стосуються документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, змінюють предмет закупівлі.
Учасник ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ повідомляє Замовнику наведений вище перелік грубих порушень в документах тендерної пропозиції, які не відповідають Тендерній документації закупівлі, і не можливі до усунення в порядку 24 годин.
На підставі наведеного вимагаємо від Замовника:
1) Врахувати зазначені вище грубі порушення в тендерній пропозиції ФОП ГВЯЗДОВСЬКИЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ, а також те, Замовник повинен скасувати протокол про визначення переможця та прийняти протокол про відхилення зазначеного учасника із врахуванням всіх наявних порушень його тендерної пропозиції в частині технічного завдання, що не підлягає до виправлення в порядку 24 годин.
В разі необґрунтованої відмови щодо виконання вищезазначених законних дій, учасник буде вимушений звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту його законних інтересів, як учасника закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення УО 294 про розгляд вимоги ФОП Дупленко Г.М.pdf 29.08.2024 17:03
Дата подачі:
27.08.2024 14:35
Вирішення:
Шановний Учасник Вашу вимогу відхилено, з наступної підстави:
По-перше: Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У вимогах Додатку 5 тендерної документації Технічна специфікація зазначено *Учасник в обов’язкому порядку зазначає повне найменування товару, що відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція».
Учасник ФОП Гвяздовським Р.В. у складі тендерної пропозиції надав Додаток 5 «Технічна специфікація» з інформацією у вигляді таблиці, де вказав опис технічних характеристик запропонованого ним товару при цьому не зазначив назву товару. Разом з тим у додатку 1 Тендерна пропозиція та додатку 4 «Проєкт договору» учасником вказана назва, марка, модель товару, що дозволяє ідентифікувати запропонований до постачання на відповідність технічних характеристик зазначених у додатку 5. Крім того, учасником відповідно до вимог додатку 5 завантажено інструкцію з експлуатації товару від виробника у якій зазначена назва товару та його фото.
Надавши уточнений додаток 5 до тендерної документації, лише в частині зазначення повного найменування товару, що відповідає назві в Додатку 1 «Тендерна пропозиція», заявлені у первинній пропозиції параметри, якісні та технічні характеристики товару залишені без змін. Учасник зазначив назву товару, а не замінив її.
Щодо паспорту товару та фото.
Паспорт товару – це технічний документ, в якому містяться основні технічні та експлуатаційні характеристики продукції. Паспорт товару містить числові характеристики якості товару, отримані за підсумками випробувань.
У складі тендерної документації учасника надано документи від виробника які містять артикул моделі товару, перелік технічних характеристик включаючи фото товару. Також наявна покрокова інструкція з експлуатації товару. Крім того Учасником надано Сертифікат відповідності з інформацією про те, що даний товар відповідає усім встановленим вимогам щодо такого виду товару та європейським стандартам. Таким чином надання фото заводської упаковки не змінює характеристики запропонованого товару, оскільки зазначений на заводській упаковці артикул тотожний інформації, що міститься в тендерній пропозиції.
По друге: Надання 24 годин на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника процедури закупівлі, у випадках, що передбачені законодавством у сфері закупівель – обов’язок замовника, а не його право. Таким чином, рішенням Уповноваженої особи ГУНП у Вінницькій області, затверджене протоколом №275 від 22.08.2024р, надано повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ФОП Гвяздовського Романа Вікторовича (ідентифікаційний код - 2791715838)) при закупівлі Активних навушників з гарнітурою та кріпленням на шолом в комплекті, код ДК 021:2015 «32340000-8 Мікрофони та гучномовці» які в подальшому не призвели до зміни якісних та кількісних, технічних характеристик предмету закупівлі.
Отже надання Учасником №1 уточнюючих даних щодо запропонованого товару ніяким чином не змінило технічні характеристики предмету закупівлі, та не підлягає відхиленню згідно п.44 Особливостей. Також вона є найбільш економічно вигідною, що повністю відповідає принципу ефективного та раціонального використання бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено