-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів Toyota у Східному регіоні)
Завершена
1 015 083.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 075.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 075.42 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 14:17 - 02.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
d9a693e5c410486d8c82b709ac85e19a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-007260-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга тойота.pdf 16.08.2024 14:07
- Снимок экрана 2024-08-16 в 12.31.17.png 16.08.2024 14:07
- Додаток 1 до ТД_Інф техн. якісні та кільк. х-ки_ТО та ПР Toyota_Східн.doc 16.08.2024 14:07
- АД.pdf 16.08.2024 14:27
- Накладні.pdf 16.08.2024 14:27
- sign.p7s 16.08.2024 14:42
- рішення від 20.08.2024 №14027.pdf 20.08.2024 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.08.2024 №14486.pdf 29.08.2024 13:19
- рішення від 28.08.2024 №14486.pdf 02.09.2024 13:33
- Пояснення по скарзі в АМКУ _UA-2024-08-09-007260-a.a1.pdf 22.08.2024 17:35
- Пояснення по скарзі в АМКУ _UA-2024-08-09-007260-a.a1.docx 22.08.2024 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2024 15:35
Дата розгляду скарги:
28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2024 17:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.09.2024 13:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8b747ddc539348e188005cc95d3ca7f2
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо наявності моживлості виконати гарантійний ремонт у закупівлі яка не стосується гарантійного ремонту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. У 6.1 до тендерної документації міститься наступна вимога:
«. Учасник надає скановану (-і) копію (-ї) чинного (-их) документу (-ів), а саме: сертифікату (-ів) представника дилера та/або сертифікату (-ів) уповноваженого дилера та/або дилерського договору та/або договору (витягу) про призначення уповноваженого дилера та/або контракту із сервісним партнером та/або договору про надання послуг технічного обслуговування автомобілів, що підтверджує (-ють) статус Учасника проводити післягарантійне та/або сервісне обслуговування та/або обслуговування та/або технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та/або технічне обслуговування і гарантійний ремонт проданих автомобілів та/або продукції та/або техніки Toyota.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки.
Зазначену вимогу скаржник не може виконати оскільки він не є уповноваженим дилером та не має відповідних договорів чи документів що зазначені у вищезазначеній вимозі.
Відповідно до технічного завдання, предметом закупівлі є ремонт та ТО автотранспорту 2018 та 1992 року випуску
Відповідно до офіційного веб-сайту Toyota в України, за посиланням https://toyota.zp.ua/garantiya-ua :
На автомобілі марки Тойота, придбані у офіційних дилерів Тойота в Україні, надається гарантія терміном на три роки або на 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів проводиться тільки на станціях технічного обслуговування (СТО) офіційних дилерів Тойота в Україні.
Оскільки з 2018 вже пройшло більше ніж 3 роки автотранспорт замовник НЕ перебуває на гарантійному обслуговуванні, а отже необхідності залучати виключно офіційні СТО від дилерів не має, а вимога встановлена суто для обмеження кола учасників як Скаржник. З огляду на зазначене вимагати від учасників Виконати гарантійний ремонт проданих автомобілів та/або продукції та/або техніки Toyota у закупівлі яка не стосується гарантійного ремонта є дискримінацією і має бути видалено зі складу документації
«. Учасник надає скановану (-і) копію (-ї) чинного (-их) документу (-ів), а саме: сертифікату (-ів) представника дилера та/або сертифікату (-ів) уповноваженого дилера та/або дилерського договору та/або договору (витягу) про призначення уповноваженого дилера та/або контракту із сервісним партнером та/або договору про надання послуг технічного обслуговування автомобілів, що підтверджує (-ють) статус Учасника проводити післягарантійне та/або сервісне обслуговування та/або обслуговування та/або технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та/або технічне обслуговування і гарантійний ремонт проданих автомобілів та/або продукції та/або техніки Toyota.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки.
Зазначену вимогу скаржник не може виконати оскільки він не є уповноваженим дилером та не має відповідних договорів чи документів що зазначені у вищезазначеній вимозі.
Відповідно до технічного завдання, предметом закупівлі є ремонт та ТО автотранспорту 2018 та 1992 року випуску
Відповідно до офіційного веб-сайту Toyota в України, за посиланням https://toyota.zp.ua/garantiya-ua :
На автомобілі марки Тойота, придбані у офіційних дилерів Тойота в Україні, надається гарантія терміном на три роки або на 100 тис. км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Технічне обслуговування та поточний ремонт автомобілів проводиться тільки на станціях технічного обслуговування (СТО) офіційних дилерів Тойота в Україні.
Оскільки з 2018 вже пройшло більше ніж 3 роки автотранспорт замовник НЕ перебуває на гарантійному обслуговуванні, а отже необхідності залучати виключно офіційні СТО від дилерів не має, а вимога встановлена суто для обмеження кола учасників як Скаржник. З огляду на зазначене вимагати від учасників Виконати гарантійний ремонт проданих автомобілів та/або продукції та/або техніки Toyota у закупівлі яка не стосується гарантійного ремонта є дискримінацією і має бути видалено зі складу документації
×
-
Назва доказу:
скріншот з офіційного сайту щодо терміну дії гарантії
-
Повʼязаний документ:
Снимок экрана 2024-08-16 в 12.31.17.png
-
-
Назва доказу:
ТЗ з підтвердженням року випуску автотранспорту
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД_Інф техн. якісні та кільк. х-ки_ТО та ПР Toyota_Східн.doc
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга тойота.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства