-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя
Завершена
32 531.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 325.31 UAH
мін. крок: 1% або 325.31 UAH
Період оскарження:
09.08.2024 12:34 - 16.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
bbc1b1b72aae4e638ede903173254487
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-005273-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 03.09.2024 р. №174/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 03.09.2024.pdf.asice.zip 03.09.2024 12:54
- Скарга від 03.09.2024.doc 03.09.2024 12:54
- sign.p7s 03.09.2024 12:54
- рішення від 05.09.2024 № 14847.pdf 05.09.2024 17:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2024 № 15222.pdf 13.09.2024 11:13
- рішення від 12.09.2024 № 15222.pdf 17.09.2024 11:20
- 1. Тендерна документація закупівлі Канцелярське приладдя 09.09.2024 17:15
- Відповідь на скаргу від 09.09.24 09.09.2024 17:15
- 2. Додаток №2 «Цінова пропозиція» ТОВ «ОФІС-КИТ» від 16.08.2024 09.09.2024 17:15
- 3. Додаток №2 «Цінова пропозиція» ТОВ «ОФІС-КИТ» від 28.08.2024 09.09.2024 17:15
- Відповідь на скаргу від 09.09.24 09.09.2024 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2024 15:42
Дата розгляду скарги:
12.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2024 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2024 11:21
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2024 10:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ №15222-р/пк-пз від 12.09.2024 рішення про визначення ТОВ "ОФІС-КИТ" (код ЄДРПОУ 37921923) переможцем процедури закупівлі — "Канцелярське приладдя" скасовано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dc52049760ba4147ac06ca31b2942f53
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОФІС-КИТ», про намір укладення договору з ТОВ «ОФІС-КИТ» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ОФІС-КИТ», було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Таблицею Додатку №1 Документації встановлені технічні вимоги (технічна специфікація) до предмету закупівлі, а саме:
№ Найменування предмета закупівлі Технічні вимоги Од. виміру К-ть
1 Лоток для паперів, горизонтальний, А4 Лоток для паперів, горизонтальний, А4, пластиковий, 34 × 25 × 6 см, прозорий шт 3
2 Лоток для паперів, горизонтальний, А4 Лоток для паперів, горизонтальний, А4, пластиковий, 34 × 25 × 6 см, димчатий шт 3
3 Степлер (зшивач) пластиковий до 25 арк., №24/6 24/8, Economix або аналог шт 2
4 Степлер (зшивач) металевий до 25 арк. №24/6, 26/6 метал. корпус, Economix або аналог шт 1
5 Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк/пачка (20 ящ. по 5 пач.) ящ 20
6 Файл глянцевий А4+ 40мк. (100 шт/пачка) пач 12
7 Подушка змінна для оснащення ColopPrinter R40 шт 1
8 Папка-реєстратор А4 (50мм) шт 15
9 Папка-реєстратор А4 (70мм) шт 33
10 Розділювачі для реєстраторів А4, пластик Кольоровий індекс-розділювач для реєстраторів, пластик, А4 (10-12 шт (розділювачів), різнокольорові) пач 8
11 Канцелярський ніж, 9 мм шт 2
12 Леза для ножа канцелярського, 9 мм (10 шт / уп) уп 2
13 Папір для нотаток, не проклеєний, 90х90 Папір в кубі 90х90 не проклеєний, колір білий або асорті, кількість в упаковці - не менше 330 аркушів уп 5
14 Папка-конверт А4 на кнопцi Матеріал – поліпропілен;
Щільність – 170 мкм;
Формат – A4;
Колір - асорті. шт 12
15 Накопичувач USB 3.2, 64GB (Флешка) шт 2
16 Скоби №10 (для степлера) уп 5
17 Скоби № 24/6, 26/6 (для степлера) уп 10
18 Подовжувач для розеток (5м) Кількість розеток: 5
Довжина кабелю: 5 м
Загальний вимикач
Максимальна сила струму: 10А
Напруга 220 В
Тип підключення: євровилка шт 2
19 Клей-олівець, 21 гр шт 3
20 Клей-олівець, 35 гр шт 2
21 Штамп самонабірний 5 рядків шт 1
22 Лінійка металева 30 см шт 3
23 Закладки пластикові з клейким шаром, 45x12 мм, неон 45x12 мм, неон шт 10
24 Скотч 24мм*30м прозорий шт 4
25 Скотч 12мм*25м прозорий шт 4
26 Папка-швидкозшивач А4 пластикова Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом А4 шт 15
27 Нитка для прошивання документів Катушка, бавовна, не менше 130 гр
Довжина не менше 500 м
Товщина / щільність не менше 200 текс шт 2
28 Підставка - органайзер настільний, пластик без наповнення
колір - асорті
шт 2
29 Конверт С4 самоклеючий коричневий (229х324мм), самоклеючий шт 100
Також, Таблицею Додатку №2 Документації встановлена тендерна пропозиція на участь в аукціоні на закупівлю.
На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «ОФІС-КИТ» надало у складі своєї тендерної пропозиції Технічну специфікацію № б/н у файлі з ім’ям «4.Тех.вимоги.pdf» та тендерну пропозицію на участь в аукціоні на закупівлю №1 від 16.08.24 у файлі з ім’ям «1.Тендерна пропозиція.pdf».
28.08.2024 р. о 09:42 год. Замовником оприлюднено на електронному торгівельному майданчику вимогу про усунення невідповідностей (надалі –Вимога), а саме: «Шановні Партнери, дякуємо Вам за участь у закупівлі Канцелярського приладдя (Тендер ID bf860d3a76004981a315bc41e2ff90f6). Просимо Вас заповнити Додаток №1 та №2 до Тендерної документації відповідно до зазначених Замовником Технічних характеристик та вимог Документації. Звертаємо увагу, що технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати запитуваним.».
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником була надана неправомірна можливість ТОВ «ОФІС-КИТ» усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом внесення змін до тендерної пропозиції, а саме в Технічну специфікацію та Тендерну пропозицію на участь в аукціоні на закупівлю, оскільки Вимога Замовника про те, що «Просимо Вас заповнити Додаток №1 та №2 до Тендерної документації відповідно до зазначених Замовником Технічних характеристик та вимог Документації. Звертаємо увагу, що технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати запитуваним.» - є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОФІС-КИТ» відсутній документ який би підтверджував всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку №1 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ОФІС-КИТ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ОФІС-КИТ», було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Таблицею Додатку №1 Документації встановлені технічні вимоги (технічна специфікація) до предмету закупівлі, а саме:
№ Найменування предмета закупівлі Технічні вимоги Од. виміру К-ть
1 Лоток для паперів, горизонтальний, А4 Лоток для паперів, горизонтальний, А4, пластиковий, 34 × 25 × 6 см, прозорий шт 3
2 Лоток для паперів, горизонтальний, А4 Лоток для паперів, горизонтальний, А4, пластиковий, 34 × 25 × 6 см, димчатий шт 3
3 Степлер (зшивач) пластиковий до 25 арк., №24/6 24/8, Economix або аналог шт 2
4 Степлер (зшивач) металевий до 25 арк. №24/6, 26/6 метал. корпус, Economix або аналог шт 1
5 Папір офісний А4 80 г/м2, 500 арк/пачка (20 ящ. по 5 пач.) ящ 20
6 Файл глянцевий А4+ 40мк. (100 шт/пачка) пач 12
7 Подушка змінна для оснащення ColopPrinter R40 шт 1
8 Папка-реєстратор А4 (50мм) шт 15
9 Папка-реєстратор А4 (70мм) шт 33
10 Розділювачі для реєстраторів А4, пластик Кольоровий індекс-розділювач для реєстраторів, пластик, А4 (10-12 шт (розділювачів), різнокольорові) пач 8
11 Канцелярський ніж, 9 мм шт 2
12 Леза для ножа канцелярського, 9 мм (10 шт / уп) уп 2
13 Папір для нотаток, не проклеєний, 90х90 Папір в кубі 90х90 не проклеєний, колір білий або асорті, кількість в упаковці - не менше 330 аркушів уп 5
14 Папка-конверт А4 на кнопцi Матеріал – поліпропілен;
Щільність – 170 мкм;
Формат – A4;
Колір - асорті. шт 12
15 Накопичувач USB 3.2, 64GB (Флешка) шт 2
16 Скоби №10 (для степлера) уп 5
17 Скоби № 24/6, 26/6 (для степлера) уп 10
18 Подовжувач для розеток (5м) Кількість розеток: 5
Довжина кабелю: 5 м
Загальний вимикач
Максимальна сила струму: 10А
Напруга 220 В
Тип підключення: євровилка шт 2
19 Клей-олівець, 21 гр шт 3
20 Клей-олівець, 35 гр шт 2
21 Штамп самонабірний 5 рядків шт 1
22 Лінійка металева 30 см шт 3
23 Закладки пластикові з клейким шаром, 45x12 мм, неон 45x12 мм, неон шт 10
24 Скотч 24мм*30м прозорий шт 4
25 Скотч 12мм*25м прозорий шт 4
26 Папка-швидкозшивач А4 пластикова Швидкозшивач пластиковий з прозорим верхом А4 шт 15
27 Нитка для прошивання документів Катушка, бавовна, не менше 130 гр
Довжина не менше 500 м
Товщина / щільність не менше 200 текс шт 2
28 Підставка - органайзер настільний, пластик без наповнення
колір - асорті
шт 2
29 Конверт С4 самоклеючий коричневий (229х324мм), самоклеючий шт 100
Також, Таблицею Додатку №2 Документації встановлена тендерна пропозиція на участь в аукціоні на закупівлю.
На виконання вищезазначеної вимоги ТОВ «ОФІС-КИТ» надало у складі своєї тендерної пропозиції Технічну специфікацію № б/н у файлі з ім’ям «4.Тех.вимоги.pdf» та тендерну пропозицію на участь в аукціоні на закупівлю №1 від 16.08.24 у файлі з ім’ям «1.Тендерна пропозиція.pdf».
28.08.2024 р. о 09:42 год. Замовником оприлюднено на електронному торгівельному майданчику вимогу про усунення невідповідностей (надалі –Вимога), а саме: «Шановні Партнери, дякуємо Вам за участь у закупівлі Канцелярського приладдя (Тендер ID bf860d3a76004981a315bc41e2ff90f6). Просимо Вас заповнити Додаток №1 та №2 до Тендерної документації відповідно до зазначених Замовником Технічних характеристик та вимог Документації. Звертаємо увагу, що технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати запитуваним.».
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником була надана неправомірна можливість ТОВ «ОФІС-КИТ» усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом внесення змін до тендерної пропозиції, а саме в Технічну специфікацію та Тендерну пропозицію на участь в аукціоні на закупівлю, оскільки Вимога Замовника про те, що «Просимо Вас заповнити Додаток №1 та №2 до Тендерної документації відповідно до зазначених Замовником Технічних характеристик та вимог Документації. Звертаємо увагу, що технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати запитуваним.» - є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОФІС-КИТ» відсутній документ який би підтверджував всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку №1 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ОФІС-КИТ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ОФІС-КИТ» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Фонду розвитку підприємництва
Номер:
fbef6f3a72d9489cb6dbe834a78e926e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-09-005273-a.b1
Назва:
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Фонду розвитку підприємництва
Вимога:
Прохання розглянути вимогу та надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Фонд розвитку підприємництва UA-2024-08-09-005273-a.docx 27.08.2024 16:56
- Відповідь ТОВ ТВГ Український папір.pdf 30.08.2024 12:59
Дата подачі:
27.08.2024 16:56
Вирішення:
Ваша скарга прийнята до уваги. Відповідний запит на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що були подані мінімальним Учасником у тендерній пропозиції подано. Уточнені документи очікуються в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги:
Не задоволено