• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна

Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Завершена

368 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 680.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2024 12:07 - 16.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне обрання переможця

Номер: bf28921a61a946f48592542432d04ce8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-09-004827-a.c1
Назва: Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, прошу звернути Вашу увагу що тендерна пропозиція обраного Вами учасника-переможця ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації, зокрема файл «порівняльна таблиця (3) (1).pdf». Згідно вимог ТД замовника учасник мав надати в складі своєї пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Учасник ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" надавши дану таблицю вказує профільну систему ПВХ Framex. Так як у виробника вказаних систем у лінійці існує не одна серія профілю з різними технічними та якісними характеристиками (Кількість камер, монтажна глибина та кількість контурів ущільнення), тобто учасник не підтвердив, що запропонований ним товар, зокрема профіль, відповідає вимогам замовника. Тому вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця, та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник проводить закупівлю товару за предметом «Металопластикові вікна» (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" – 44220000-8 — Столярні вироби) відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Згідно абз. 4 п. 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. При цьому, згідно п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. Згідно положень тендерної документації Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Тобто, найбільш економічно вигідною пропозицією вважається пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. За результатами розкриття тендерних пропозицій та проведення електронного аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією автоматично визначено тендерну пропозицію учасника - ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ". Таким чином, з урахуванням встановленого тендерною документацією критерію для оцінки тендерних пропозицій, відповідна пропозиція учасника ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" є найкращою згідно критерію «Ціна» та відносно інших поданих тендерних пропозицій, в тому числі за результатами застосування електронного аукціону. Стосовно вимоги щодо того, що пропозиція учасника-переможця ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовник повідомляє: згідно примітки, наведеної у Додатку 1 до тендерної документації визначено: якщо у цій тендерній документації та додатків до неї містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Якщо ця технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частина, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. Показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж показники товару, зазначеному у вимогах. Замовник у вимогах до предмету закупівлі встановлював вимогу на профільну систему - CLASSIC 24 WDS 5S, однак, учасники мають право надавати еквівалент і показники еквіваленту мають бути не гіршими ніж показники товару, зазначеному у вимогах. Замовник вважає, що ваша вимога не містить обґрунтування щодо того факту, що профільна система Framex є гіршою ніж CLASSIC 24 WDS 5S. Поряд з тим, Замовником проаналізовано співвідношення ціни та якості запропонованої профільної системи і прийнято рішення, що запропонована учасником ФОП "КОРШУНОВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" профільна система Framex не є гіршою ніж профільна система CLASSIC 24 WDS 5S. Додаткових вимог щодо характеристик профільних систем тендерна документація не містила. Відповідно зауваження, які містяться у вимозі є безпідставними та необґрунтованими. Слід також зауважити, що згідно абз. 2 п. 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Згідно ч. 4 ст. 33 Закону учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Замовником надано інформацію щодо переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення. В той же час, з інших питань, не передбачених вказаними нормами права, Замовник не зобов’язаний надавати будь-які відповіді та/або пояснення (див. рішення Органу оскарження від 06.06.2024 № 9935). Також повідомляємо, що згідно п. 55 особливостей Оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено