• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Стіл дитячий для укриття

Завершена

132 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 323.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2024 12:05 - 14.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

скасування рішення замовника

Номер: 1c1347fb6cbc43228e3a8d5a6450c188
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-09-004788-a.a1
Назва: скасування рішення замовника
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Відповідно ПУНКТУ 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України „Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зазначено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ В ІНФОРМАЦІЇ та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, ВІН РОЗМІЩУЄ у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ТАКИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ. У протокольному рішенні №353 від 21.08.2024 зазначено, що ФОП Ніколаенко К.В. у порушення вимог ТД зазначено чіткий розмір столешні столу. Водночас ФОП Ніколаенко К.В. у своїй пропозиції зазначає, що ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ВИРОБНИЦТВА, ЕСКІЗИ СТОЛІВ БУДУТЬ УЗГОДЖУВАТИСЬ ДОДАТКОВО та що ФОП Ніколаєнко К.В. є офіційним представником виробника меблів ТОВ КОМПАНІЯ "ЗАЛІЗО", МАЄ У РОЗПОРЯДЖЕННІ ВИРОБНИЧІ ПОТУЖНОСТІ ДЛЯ ВИРОБНИЦТВА МЕБЛІВ та технології для виготовлення продукції, що відповідає зазначеним Замовником вимогам в т.ч щодо : РОЗМІРІВ, кольору, матеріалу, фурнітури тощо. Таким чином своєю пропозицією МИ ГАРАНТУВАЛИ ВИКОНАННЯ ЗАКАЗУ ЗАМОВНИКА У ВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПОТРЕБ (з урахуванням розмирів укриття) – В ТОМУ ЧИСЛІ РОЗМІРІВ СТОЛУ ЧИТКО ЗАЗНАЧЕНИХ ЗАМОВНИКОМ. Щодо надання СЕРТИФІКАТУ ВІДПОВІДНОСТІ UA 0.YT.081109-23 (термін дії з 11.08.2023 до 10.08.2024р.) нами у файлі „09 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ” та виробником у авторизований листі зазначено, що ДОКУМЕНТИ НА ОТРИМАННЯ ОНОВЛЕНОГО СЕРТИФІКАТУ НАДАНІ ДО ОРГАНУ ДОБРОВІЛЬНОЇ ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ. Виправлення зазначених Замовником помилок НЕ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі тому МИ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ РІШЕННЯ ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТА ПРИЙНЯТИ РІШЕННЯ ПРО ВИПРАВЛЕННЯ ПОМИЛОК!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуло вимогу фізичної особи – підприємця Ніколаєнко Крістіни Вадимівни (далі – Учасник) від 21.08.2024 № UA-2024-08-09-004788-a.a1 (далі – Вимога). У відповідь на Вимогу Замовник повідомляє наступне. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом 3 частиною 2 статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до Тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема за вимогами Додатку 2 до Тендерної документації, за вимогою пунктів 3.1. та 3.3. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації учасники повинні надати: - Технічну специфікацію, складена учасником згідно з Таблицею 1 пункту 3.1. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації; - Сертифікат відповідності на стіл дитячий, виданий уповноваженим органом з сертифікації на ім’я виробника меблів, термін дії якого не менше ніж до кінцевого строку поставки товару. Сертифікат має підтверджувати відповідність діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме: ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ pr EN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004. У складі тендерної пропозиції Учасник надав технічну специфікацію від 15.08.2024 № 23/9/9 (далі – Специфікація). Специфікація викладена включаючи форму таблиці 1 пункту 3.1. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації. В колонці «Технічні характеристики товару» Специфікації Учасник зазначив Габаритні розміри: - довжина: не менше 800 мм; - ширина: не менше 800 мм. Варто зазначити, що приміткою до колонки «Технічні характеристики товару» тобто за вимогами таблиці 1 пункту 3.1. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації визначалось, що учасник повинен конкретно / чітко (без зазначення «не менше/ не більше» / «повинен/і/має» бути) зазначити технічні характеристики пропонованого товару. Поряд з цим в наведеній частині в колонці «Технічні характеристики товару» Специфікації Учасник навів не конкретні/чіткі (без зазначення «не менше/ не більше» / «повинен/і/має» бути) технічні характеристики пропонованого товару. Крім того у складі тендерної пропозиції Учасником не надано сертифікату, що вимагається за умовою пункту 3.3. розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації. Таким чином наведені невідповідності встановлюють невідповідність тендерної пропозиції Учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У Вимозі Учасник наголошує, що йому не надано можливості виправити наведені невідповідності в порядку пункту 43 Особливостей. Своєю чергою відповідно до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надання документів, що вимагаються за пунктами 3.1. та .3.3 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації відносяться до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Водночас помилки в Специфікації не вважаються помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи викладене Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію Учасника з підстави абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Схожа позиція викладена в рішеннях Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, від 22.05.2024 № 9005-р/пк-пз та від 13.08.2024 № 13696-р/пк-пз.
Статус вимоги: Відхилено