• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утилізація / видалення сміття та поводження зі сміттям Послуги з вивезення та утилізації великогабаритних відходів (90510000-5)

Завершена

99 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 499.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2024 10:45 - 16.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: f1355ef1bc2946a2996552345d1fb639
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-09-002674-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2024 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 09.09.2024 16:46
Автор: ТОВ "КРАМАР РІСАЙКЛІНГ", Ілона Шпира +380991999090 kramarrecycling@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9676d73e57cd4269b220eb29686e546d
Заголовок пункту скарги: Замовник ухвалив протокол № 142/1 від 23.08.2024 року про визнання переможця у закупівлі без підтвердження його відповідності підпункту 1.6. пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що відповідно до зазначеного підпункту повинно було призвести до відхилення тендерної пропозиції переможця відповідно до вимог Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 23 серпня 2024 року філією Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України (код ЄДРПОУ 20001993, далі – Замовник) прийнято протокольне рішення № 142/1 (далі – Протокол) відповідно до якого у закупівлі UA-2024-08-09-002674-а за ДК 021: 2015 код 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям», назва закупівлі – «Послуги з вивезення та утилізації великогабаритних відходів» (далі - Закупівля), Замовником визнано переможцем ТОВ «ТПК ЕКО СВІТ» (код ЄДРПОУ 38321242, далі – Переможець) у Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).

Товариство з обмеженою відповідальністю «Крамар Ресайклінг» (код ЄДРПОУ 32068819, надалі – «Скаржник») не може погодитись з Протоколом про визнання Переможця з наступних підстав.

Відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Закупівлі обумовлено, що:
«Учасники під час подання тендерної пропозиції повинен враховувати норми таких нормативно-правових актів: - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»; - постанови КМУ від 3.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації»; - постанови КМУ від 9.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». У разі неврахування Учасником вищезазначених документів, тендерна пропозиція такого Учасника буде відхилена відповідно до вимог Особливостей.»

Враховуючи вищевикладену вимогу тендерної документації Закупівлі, Переможець повинен був при подачі тендерної пропозиції надати інформацію в тому числі і у документах пропозиції щодо врахування нормативно-правових актів обумовлених підпунктом 1.6. пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Закупівлі.

Як вбачається з тендерної пропозиції Переможця, останній при самостійному електронному декларуванні на електронному майданчику електронної системи закупівель та/або у складі власної тендерної пропозиції не надав інформацію в тому числі і в документах відповідно до яких Переможець враховав вимоги нормативно-правових актів, а саме постанови КМУ від 3.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», постанови КМУ від 9.04.2022 № 426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації». Слід також зазначити, що Закон України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» враховано Переможцем формально не в повному обсязі (частково), що підтверджується файлом – «Гарантійний про окуповані території.pdf».

Зважаючи на вищевикладене, Скаржник вважає, що Замовник ухвалив Протокол про визнання Переможця у Закупівлі без підтвердження відповідності Переможця підпункту 1.6. пункту 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Закупівлі, що відповідно до зазначеного підпункту повинно було призвести до відхилення тендерної пропозиції Переможця відповідно до вимог Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір