-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кабель АВБбШв 4*240
Торги не відбулися
2 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 27 000.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2024 14:47 - 14.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі ТОВ ВКФ "ПРИЗМА"(код ЄДРПОУ 43496149)
Номер:
4800b57d383741fcb77cf8005feba825
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-007781-a.c4
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможцем закупівлі ТОВ ВКФ "ПРИЗМА"(код ЄДРПОУ 43496149)
Вимога:
Опис вимоги міститься у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Серт.відповідн. ТОВ ТБ ЕНЕРГОАЛЬЯНС.PDF 11.10.2024 13:34
- Вимога від 11.10.2024.pdf 11.10.2024 13:34
- сертифікати 14.10.2024 11:54
Дата подачі:
11.10.2024 13:39
Вирішення:
Вимогу задоволено, так як акредитуючі документи розміщені на сайті ТОВ"ТБ" Енергоальянс" за посиланням:https://drive.google.com/drive/folders/1qiMHpWj87FgslzRfuyus-2XiQ8gJUuUw:
не відповідають вимозі Додатку 1 (технічні вимоги) п.2.1.Повинен відповідати технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009, пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, які завантажив Учасник(ТОВ"ВКФ"Призма") лист від 10/15.08.2024 р., сертифікати не містять посилання на пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, які відповідають технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009.Відповідність ТУ у сертифікатах не відповідає пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, про що замовник пересвідчився у сертифікатах , які розміщені на сайті ТОВ"ТБ" Енергоальянс"
Сертифікати додаються.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА»
Номер:
ff9f7606daeb42d48965e10eda6ec2a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-007781-a.b3
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА ТОВ ВКФ ПРИЗМА UA-2024-08-08-007781-а (3).pdf 24.09.2024 13:53
- sign.p7s 24.09.2024 13:55
- Рішення від 26.09.2024 №15861.pdf 26.09.2024 16:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2024 №16255.pdf 04.10.2024 15:18
- Рішення від 03.10.2024 №16255.pdf 08.10.2024 15:38
- UA-2024-08-08-007781-a 30.09.2024 09:56
- Пояснення по суті UA-2024-08-08-007781-a 30.09.2024 09:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 14:19
Дата розгляду скарги:
03.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.09.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2024 15:39
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2024 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Задоволено рішення АМКУ від 03.10.2024 за №16255-р/пк-пз
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
78c395219dd04e678459119f8f867c3b
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ЛКП «ЛЬВІВСВІТЛО» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-08-08-007781-a.
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» (далі – Скаржник, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА») подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА».
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Рішенням Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 19.09.2024 р. тендерну пропозицію Скаржника відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Дане рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) .
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА»
Відповідно до Рішення Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 19.09.2024 р., Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника з зазначенням аргументації в електронній системі закупівель:
- не відповідає умовам технічної специфікації
В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції Учасника, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором «UA-2024-08-08-007781-a ТОВ"ВКФ «Призма»(-надалі Учасник), Учасником не наданий акредитований документ, який вимагався Додатком 1 :
п. 2.1.Повинен відповідати технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009, пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, вимогам пожежної безпеки згідно ДСТУ 4809:2007, п.4.1(клас стійкий) та ДСТУ ЕN 60332-1-2:2017. Порушено дану вимогу.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації, Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника Процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у Документації згідно з додатком 2 Документації.
Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
Додаток 1 Документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження.
Згідно п. 2.1. Документації, Повинен відповідати технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009, пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, вимогам пожежної безпеки згідно ДСТУ 4809:2007, п.4.1(клас стійкий) та ДСТУ ЕN 60332-1-2:2017.
Звертаємо увагу Комісії, що тендерна документація, зокрема Додаток 1, не містить окремих вимог щодо надання Учасниками акредитованого документу (що, власне, і було причиною відхилення Замовником пропозиції Скаржника). Також сам п.2.1. Додатку 1 взагалі не містить способу документального підтвердження зазначених Замовником вимог.
Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 09.07.2024) зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей (в редакції від 09.07.2024) зазначено, зокрема, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Виходячи з вищевказаного, вимога щодо надання акредитованого документу відсутня в окремому додатку Документації, у зв'язку з чим відсутність такого документа у складі Пропозиції Скаржника не може бути підставою для відхилення Замовником Пропозиції Скаржника.
Окрім того, Скаржником у складі пропозиції додатково надано лист за вих. № 10 від 15.08.2024 (стор. 5 файлу «4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf»), яким Скаржник підтверджує, що запропонований до постачання товар відповідає технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009,
пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, вимогам пожежної безпеки згідно ДСТУ 4809:2007,
п.4.1(клас стійкий) та ДСТУ ЕN 60332-1-2:2017.
З огляду на викладене, запропонований Скаржником товар відповідає технічним вимогам, а пропозиція – технічній специфікації, які передбачені у Додатку 1 до тендерної документації, у повному обсязі.
На думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив, що пропозиція Скаржника не відповідає вимогам технічної специфікації.
Також, звертаємо увагу Комісії, що Замовник, поки триває період оскарження, всупереч нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оголошує нову процедуру закупівлі на Кабель АВБбШв 4*240 (ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція) в тій самій кількості і на таку ж очікувану вартість (ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-23-003225-a).
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» є незаконним, протиправним та необґрунтованим, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує права і законні інтереси Скаржника, основні принципи проведення закупівель, на підставі чого – підлягає СКАСУВАННЮ.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» (далі – Скаржник, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА») подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА».
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Рішенням Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 19.09.2024 р. тендерну пропозицію Скаржника відхилено як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації.
Дане рішення Замовника в частині відхилення тендерної пропозиції Скаржника є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) .
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА»
Відповідно до Рішення Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 19.09.2024 р., Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника з зазначенням аргументації в електронній системі закупівель:
- не відповідає умовам технічної специфікації
В зв’язку з необхідністю відхилення тендерної пропозиції Учасника, поданої на участь у процедурі відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором «UA-2024-08-08-007781-a ТОВ"ВКФ «Призма»(-надалі Учасник), Учасником не наданий акредитований документ, який вимагався Додатком 1 :
п. 2.1.Повинен відповідати технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009, пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, вимогам пожежної безпеки згідно ДСТУ 4809:2007, п.4.1(клас стійкий) та ДСТУ ЕN 60332-1-2:2017. Порушено дану вимогу.
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації, Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника Процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у Документації згідно з додатком 2 Документації.
Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог частини четвертої статті 5 Закону з урахуванням Особливостей.
Додаток 1 Документації містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження.
Згідно п. 2.1. Документації, Повинен відповідати технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009, пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, вимогам пожежної безпеки згідно ДСТУ 4809:2007, п.4.1(клас стійкий) та ДСТУ ЕN 60332-1-2:2017.
Звертаємо увагу Комісії, що тендерна документація, зокрема Додаток 1, не містить окремих вимог щодо надання Учасниками акредитованого документу (що, власне, і було причиною відхилення Замовником пропозиції Скаржника). Також сам п.2.1. Додатку 1 взагалі не містить способу документального підтвердження зазначених Замовником вимог.
Відповідно до пункту 28 Особливостей (в редакції від 09.07.2024) зазначено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей (в редакції від 09.07.2024) зазначено, зокрема, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Виходячи з вищевказаного, вимога щодо надання акредитованого документу відсутня в окремому додатку Документації, у зв'язку з чим відсутність такого документа у складі Пропозиції Скаржника не може бути підставою для відхилення Замовником Пропозиції Скаржника.
Окрім того, Скаржником у складі пропозиції додатково надано лист за вих. № 10 від 15.08.2024 (стор. 5 файлу «4. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf»), яким Скаржник підтверджує, що запропонований до постачання товар відповідає технічним вимогам згідно ДСТУ ІЕС 60502-1:2009,
пп.15.2,15.3,17.3,18.14.1, вимогам пожежної безпеки згідно ДСТУ 4809:2007,
п.4.1(клас стійкий) та ДСТУ ЕN 60332-1-2:2017.
З огляду на викладене, запропонований Скаржником товар відповідає технічним вимогам, а пропозиція – технічній специфікації, які передбачені у Додатку 1 до тендерної документації, у повному обсязі.
На думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив, що пропозиція Скаржника не відповідає вимогам технічної специфікації.
Також, звертаємо увагу Комісії, що Замовник, поки триває період оскарження, всупереч нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оголошує нову процедуру закупівлі на Кабель АВБбШв 4*240 (ДК 021:2015:44320000-9: Кабелі та супутня продукція) в тій самій кількості і на таку ж очікувану вартість (ідентифікатор закупівлі: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-23-003225-a).
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» є незаконним, протиправним та необґрунтованим, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує права і законні інтереси Скаржника, основні принципи проведення закупівель, на підставі чого – підлягає СКАСУВАННЮ.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
У зв’язку з вищевикладеним, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА», просить: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Кабель АВБбШв 4*240 код за ДК 021:2015:44320000-9 Кабелі та супутня продукція. 44321000-6 Кабелі, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-08-08-007781-a. 3. Зобов’язати Замовника – ЛКП «ЛЬВІВСВІТЛО» – скасувати Рішення Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 19.09.2024 р. щодо відхилення пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
Номер:
794dda89edc44700af996782e5c0d8f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-007781-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- докази.pdf 28.08.2024 16:19
- СКАРГА ТОВ ВКФ ПРИЗМА UA-2024-08-08-007781-а.pdf 28.08.2024 16:19
- СКАРГА ТОВ ВКФ ПРИЗМА UA-2024-08-08-007781-а.docx 28.08.2024 16:19
- sign.p7s 28.08.2024 16:21
- рішення від 30.08.2024 № 14593.pdf 30.08.2024 16:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2024 № 14988.pdf 10.09.2024 14:49
- рішення від 09.09.2024 № 14988.pdf 12.09.2024 13:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2024 16:34
Дата розгляду скарги:
09.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.09.2024 13:21
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2024 10:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав РІШЕННЯ АМКУ
14988-р/пк-пз
від 09.09.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a04e647eb2b84f018f19a3c49e60f266
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ЛКП «ЛЬВІВСВІТЛО» (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-08-08-007781-a.
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» (далі – Скаржник, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА») подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД".
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Рішенням Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 23.08.2024 р. учасника процедури закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" визнано переможцем процедури закупівлі.
Дане рішення Замовника в частині визнання переможцем торгів Учасника ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) .
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Детально дослідивши тендерну пропозицію ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД", зазначимо, що вона не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації.
Щодо неправомірного визначення переможцем
ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
1.1. Відповідно до абз. 1 п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
В Додатку 1 до тендерної документації Замовником представлена «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ», на погодження з яким Учасник викладає його в повному обсязі, заповнює, датує та підписує.
Проте, всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не надано в складі тендерної пропозиції заповнений, датований та підписаний Учасником в повному обсязі Додаток 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ».
1.2. Також, звертаємо увагу Замовника, що всупереч вимогам до оформлення Додатку 1 до тендерної документації, в наданій ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" технічній специфікації в 3 колонці, що «Заповнюється Учасником» не заповнено інформацію про характеристики запропонованого товару, а саме «Вага алюмінію». Тобто, інформація щодо технічної характеристики запропонованого Учасником ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" товару – відсутня.
Разом з тим, звертаємо увагу Комісії, що тендерна документація, зокрема, Додаток 1 не містить окремих вимог, що колонка технічної специфікації «Вага алюмінію» не повинна заповнюватись Учасником. А тому, наявні порушення вимог тендерної документації в тендерній пропозиції ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД".
1.3. Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації, Учасник повинен надати в складі пропозиції Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства), Сертифікат обов’язково має бути виданий в сфері сертифікації «Проектування, виробництво та продаж кабелів, шнурів, проводів».
Проте, ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції надав Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», який не відповідає
сфері сертифікації «Проектування, виробництво та продаж кабелів, шнурів, проводів».
Таким чином, враховуючи наведене в пунктах 1.1, 1.2 та 1.3 вимоги, тендерна пропозиція ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Згідно п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи документи та інформацію, подані в складі тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" відсутня інформація (вага алюмінію) а також документи про технічні та якісні характеристики товару (заповнений ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" в повному обсязі Додаток 1 та Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданий в сфері сертифікації «Проектування, виробництво та продаж кабелів, шнурів, проводів».), що суперечить вимогам п.43 Особливостей.
З огляду на викладене, враховуючи саме відсутність інформації та документів про вищенаведені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, вказані вище невідповідності не підлягають усуненню згідно п. 43 Особливостей.
2. Окрім того, згідно п. 1 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1.1 Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного), який повинен містити ідентифікатор закупівлі з системи «PROZORRO» і за ДК 021:2015 - 44320000-9. Також, Замовником на сторінці закупівлі було надано роз’яснення стосовно аналогічного договору, який мають надати потенційні учасники закупівлі: «Замовник перед проамбулою договору хоче бачити ідентифікатор закупівлі, в якій брав Учасник. Якщо все здійснювалось прозоро можете у договорі будь де вказати ідентифікатор закупівлі.»
Проте, всупереч вимогам Додатку 2 тендерної документації, ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, який укладено поза системою «PROZORRO» та, відповідно, не містить ідентифікатор закупівлі, а тому наявні порушення вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації.
Тому, тендерна пропозиція ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не відповідає вимогам Додатків 1 та 2 тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" є незаконним, протиправним та необґрунтованим, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує права і законні інтереси Скаржника, основні принципи проведення закупівель, на підставі чого – підлягає СКАСУВАННЮ.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» (далі – Скаржник, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА») подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо визнання переможцем закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД".
ТОВ ВКФ «ПРИЗМА» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Рішенням Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 23.08.2024 р. учасника процедури закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" визнано переможцем процедури закупівлі.
Дане рішення Замовника в частині визнання переможцем торгів Учасника ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" є незаконним, дискримінаційним та ухваленим з порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі – Особливості) .
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Детально дослідивши тендерну пропозицію ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД", зазначимо, що вона не відповідає вимогам зазначеним в тендерній документації.
Щодо неправомірного визначення переможцем
ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
1.1. Відповідно до абз. 1 п. 3.7 Розділу 3 тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
В Додатку 1 до тендерної документації Замовником представлена «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ», на погодження з яким Учасник викладає його в повному обсязі, заповнює, датує та підписує.
Проте, всупереч вимогам Додатку 1 до тендерної документації, ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не надано в складі тендерної пропозиції заповнений, датований та підписаний Учасником в повному обсязі Додаток 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ».
1.2. Також, звертаємо увагу Замовника, що всупереч вимогам до оформлення Додатку 1 до тендерної документації, в наданій ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" технічній специфікації в 3 колонці, що «Заповнюється Учасником» не заповнено інформацію про характеристики запропонованого товару, а саме «Вага алюмінію». Тобто, інформація щодо технічної характеристики запропонованого Учасником ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" товару – відсутня.
Разом з тим, звертаємо увагу Комісії, що тендерна документація, зокрема, Додаток 1 не містить окремих вимог, що колонка технічної специфікації «Вага алюмінію» не повинна заповнюватись Учасником. А тому, наявні порушення вимог тендерної документації в тендерній пропозиції ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД".
1.3. Згідно вимог Додатку 1 тендерної документації, Учасник повинен надати в складі пропозиції Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданий виробнику запропонованої учасником продукції (повинен бути виданий органом з сертифікації згідно чинного законодавства), Сертифікат обов’язково має бути виданий в сфері сертифікації «Проектування, виробництво та продаж кабелів, шнурів, проводів».
Проте, ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції надав Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», який не відповідає
сфері сертифікації «Проектування, виробництво та продаж кабелів, шнурів, проводів».
Таким чином, враховуючи наведене в пунктах 1.1, 1.2 та 1.3 вимоги, тендерна пропозиція ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Згідно п. 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
За таких умов, враховуючи норми п. 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей може виправити невідповідності в будь-якій інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (в тому числі відсутність таких інформації та/або документів), крім випадків:
1) відсутності забезпечення тендерної пропозиції;
2) відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі;
3) коли виправлення помилок в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи документи та інформацію, подані в складі тендерної пропозиції, в складі тендерної пропозиції ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" відсутня інформація (вага алюмінію) а також документи про технічні та якісні характеристики товару (заповнений ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" в повному обсязі Додаток 1 та Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги», виданий в сфері сертифікації «Проектування, виробництво та продаж кабелів, шнурів, проводів».), що суперечить вимогам п.43 Особливостей.
З огляду на викладене, враховуючи саме відсутність інформації та документів про вищенаведені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, вказані вище невідповідності не підлягають усуненню згідно п. 43 Особливостей.
2. Окрім того, згідно п. 1 Додатку 2 тендерної документації, на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1.1 Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного), який повинен містити ідентифікатор закупівлі з системи «PROZORRO» і за ДК 021:2015 - 44320000-9. Також, Замовником на сторінці закупівлі було надано роз’яснення стосовно аналогічного договору, який мають надати потенційні учасники закупівлі: «Замовник перед проамбулою договору хоче бачити ідентифікатор закупівлі, в якій брав Учасник. Якщо все здійснювалось прозоро можете у договорі будь де вказати ідентифікатор закупівлі.»
Проте, всупереч вимогам Додатку 2 тендерної документації, ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" в складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір, який укладено поза системою «PROZORRO» та, відповідно, не містить ідентифікатор закупівлі, а тому наявні порушення вимог п.1 Додатку 2 тендерної документації.
Тому, тендерна пропозиція ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не відповідає вимогам Додатків 1 та 2 тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД" є незаконним, протиправним та необґрунтованим, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, порушує права і законні інтереси Скаржника, основні принципи проведення закупівель, на підставі чого – підлягає СКАСУВАННЮ.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду; 2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі «Кабель АВБбШв 4*240 код за ДК 021:2015:44320000-9 Кабелі та супутня продукція. 44321000-6 Кабелі, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-08-08-007781-a. 3. Зобов’язати Замовника – ЛКП «ЛЬВІВСВІТЛО» – скасувати Рішення Уповноваженої особи Замовника, оформлене протоколом № UA-2024-08-08-007781-a від 23.08.2024 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ ВКФ «ПРИЗМА».
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
Номер:
dbfc0bc88da141128e544e9203087ee2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-007781-a.a1
Назва:
ВИМОГА щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ГАЛ-КАБЕЛЬ ТРЕЙД"
Вимога:
Опис вимоги міститься у вкладеному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога замовнику UA-2024-08-08-007781-а.pdf 26.08.2024 17:27
- відповідь на Вимогу 29.08.2024 14:11
Дата подачі:
26.08.2024 17:28
Вирішення:
Замовник не може скасувати свого рішення, так як закупівля знаходиться на розгляді АМКУ.
Статус вимоги:
Не задоволено