-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам'яне
Торги не відбулися
1 260 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 240.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 240.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2018 10:42 - 06.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення учасника
Номер:
cd662e9ce8fb416c9fbe7115ffc7fef8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-20-000163-c.b3
Назва:
Незаконне відхилення учасника
Вимога:
Неможливість подати скаргу в АМКУ без оприлюднення Наміру про укладання договору з будь яким учасником.
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG.pdf 26.07.2018 09:44
- Відповідь на вимогу 26.07.2018 16:58
Дата подачі:
26.07.2018 09:44
Вирішення:
- позиція тендерного комітету не змінилась.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення учасника
Номер:
e572c22110e9401fb5d744219efa56df
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-20-000163-c.b2
Назва:
Незаконне відхилення учасника
Вимога:
Вимога Замовнику
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.07.2018 14:06
- Відповідь на вимогу 25.07.2018 15:39
Дата подачі:
25.07.2018 14:06
Вирішення:
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та є вичерпним. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Водночас частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація також не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Не включення деяких видів помилок до формальних не вважається дискримінацією учасника. Таким чином, замовнику надається право самостійно визначати види помилок, які включаються до формальних, і відхилити тендерну пропозицію учасника, яка містить таку помилку на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону (невідповідність умовам тендерної документації).
Тендерна документація на закупівлю за державні кошти вугілля кам’яного за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) складена відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ) «Примірна тендерна документація». Де зазначено, що відповідно до пункту першому та дванадцятому частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. У тендерної документації на закупівлю за державні кошти вугілля кам’яного за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» (затвердженою рішенням тендерного комітету комунальної установи «Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти» протокол №49 від 20.06.2018р.), зазначено, що саме відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, з наведеними прикладами: технічні, помилки та описки (орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях) і ні слова про цифрові значення, так як такі значення стосуються змісту тендерної пропозиції, а не її оформленню. Відповідно, помилки допущенні саме в цифрових значеннях учасником до формальних не відносяться.
Відповідно до пункту 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель, а не вимагати скасування прийнятого рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції, тому вважаємо, що
вимога ТОВ «Херсон Теплоенерго» №312 від 13.07.2018 року, щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції не має законної підстави.
Відповідно до пункту 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. В учасника була можливість подати скаргу до Органу оскарження через електронну систему.
Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет комунальної установи «Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти» в своїх діях не вбачає порушень зазначених у вимозі ТОВ «Херсон Теплоенерго» №312 від 25.07.2018 та вважає вимогу про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Херсон Теплоенерго» протокол №61 від 16.07.2018 року безпідставною .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення учасника
Номер:
99b45c2afc754b9e95805bca3c7468b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-20-000163-c.b1
Назва:
Незаконне відхилення учасника
Вимога:
Пропозицію учасника ТОВ "Таварія Теплоенерго" було відхилено незаконно, з надуманих причин, чим порушено п. 1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" - Об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 19.07.2018 11:19
- Технічна специфікація, Сертифікат.pdf 19.07.2018 11:19
- ВІдповідь на вимогу 20.07.2018 14:17
- Протокол тендерного комітету 20.07.2018 14:17
Дата подачі:
19.07.2018 11:19
Вирішення:
ВІдповідно до рішення тендерного комітету протокол №64 від 20.07.2018 року
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та є вичерпним. Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота) відповідно до вимог тендерної документації. Водночас частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація та може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація також не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Не включення деяких видів помилок до формальних не вважається дискримінацією учасника. Таким чином, замовнику надається право самостійно визначати види помилок, які включаються до формальних, і відхилити тендерну пропозицію учасника, яка містить таку помилку на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону (невідповідність умовам тендерної документації).
Тендерна документація на закупівлю за державні кошти вугілля кам’яного за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) складена відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 (далі – Наказ) «Примірна тендерна документація». Де зазначено, що відповідно до пункту першому та дванадцятому частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. У тендерної документації на закупівлю за державні кошти вугілля кам’яного за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» (затвердженою рішенням тендерного комітету комунальної установи «Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти» протокол №49 від 20.06.2018р.), зазначено, що саме відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, з наведеними прикладами: технічні, помилки та описки (орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях); незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або механічних описок; зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення.
Помилка, допущена в таблиці «Якісні характеристики товару» «Технічної специфікації» ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне) тендерної пропозиції ТОВ «Херсон Теплоенерго» не зазначено у переліку формальних (несуттєвих) помилок тендерної документації та стосується змісту ( це невідповідність інформації вашої тендерної пропозиції про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вимогам ТД), а не оформленню тендерної пропозиції, а отже не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок. Тому, тендерним комітетом комунальної установи «Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти» було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Херсон Теплоенерго» протокол №61 від 16.07.2018 року, керуючись пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922 ( формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції).
Відповідно до пункту 5 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Херсон Теплоенерго» мало можливість перевірити зміст поданої тендерної пропозиції та внести зміни до неї, але не скористались даною нормою Закону. У Розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозицій» тендерної документації на закупівлю за державні кошти вугілля кам’яного за кодом ДК 021-2015 (CPV) 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне), не міститься вимоги Замовника про дозавантаження учасником після розкриття тендерної пропозиції будь-яких документів, довідок, поясненнь, тощо, крім документів, які стосуються переможця торгів. Тому, дозавантаження поясненн’я, ТОВ «Херсон Теплоенерго» №306 від 13.07.2018 року, після розкриття тендерної пропозиції не має законної підстави та не було взято до уваги при розгляді тендерної пропозиції.
Виходячи з вищенаведеного, тендерний комітет комунальної установи «Горностаївський селищний центр по обслуговуванню закладів освіти» в своїх діях не вбачає порушеннь зазначених у вимозі ТОВ «Херсон Теплоенерго» №307 від 18.07.2018 та вважає вимогу про скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Херсон Теплоенерго» протокол №61 від 16.07.2018 року безпідставною.
Статус вимоги:
Не задоволено