-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення(Промивання та гідравлічне випробовування системи опалення Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» за адресами: м. Кам'янське, бул. Будівельників, 23 (АЗПСМ №16,17); м. Кам'янське, просп. Відродження, 7 В (АЗПСМ № 5); м. Кам'янське, просп. Гімназичний,65 (АЗПСМ № 3); м. Кам'янське, вул. Дальня, 3 (АЗПСМ № 9)
Торги відмінено
1 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2024 12:49 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Володін Андрій Сергійович
Номер:
93b3fb7e9bd044cf95f95a6cdfe6993c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-003248-a.b1
Назва:
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Володін Андрій Сергійович
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1. Додаток 1. Тендерна документація.doc 11.09.2024 14:40
- 1. Скарга КНП Кам’янське ЦПМСД №3.pdf 11.09.2024 14:40
- 5. Додаток 5 Інші документи.rar 11.09.2024 14:40
- 3. Додаток 3. Документи зі складу пропозиції ФОП Володін.rar 11.09.2024 14:40
- 1. Скарга КНП Кам’янське ЦПМСД №3.doc 11.09.2024 14:40
- 4. Додаток 4. НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва.docx 11.09.2024 14:40
- 2. Додаток 2. Протокол №06-09 від 06.09.2024.pdf 11.09.2024 14:40
- sign.p7s 11.09.2024 14:41
- рішення від 13.09.2024 № 15242.pdf 13.09.2024 14:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 № 15648.pdf 24.09.2024 13:25
- рішення від 23.09.2024 № 15648.pdf 25.09.2024 10:25
- Пояснення по суті скарги до АМКУ .docx 16.09.2024 14:41
- Пояснення по суті скарги до АМКУ.PDF 16.09.2024 14:41
- Відповідь АМКУ.docx 04.10.2024 10:58
- Відповідь АМКУ.PDF 04.10.2024 10:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 14:42
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2024 14:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2024 10:25
Дата виконання рішення Замовником:
04.10.2024 10:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) №15648-р/пк-пз від 23.09.2024 року щодо розгляду скарги ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" від 11.09.2024 року у UA-2024-08-08-003248-a.b1, щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" предмету закупівлі ДК 021:2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення(Промивання та гідравлічне випробовування системи опалення Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» за адресами: м. Кам'янське, бул. Будівельників, 23 (АЗПСМ №16,17); м. Кам'янське, просп. Відродження, 7 В (АЗПСМ № 5); м. Кам'янське, просп. Гімназичний,65 (АЗПСМ № 3); м. Кам'янське, вул. Дальня, 3 (АЗПСМ № 9), UA-2024-08-08-003248-a повідомляємо, що Комунальне некомерційне підприємство Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги№3» виконало рішення АМКУ №15648-р/пк-пз від 23.09.2024 року, та скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4deb85f809534764a3cd32f63e0a5bb1
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Володін Андрій Сергійович
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідність технічній специфікації тендерної пропозиції ФОП Володін Андрій Сергійович.
Частиною 1 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації.
- Інформації щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог, викладених у додатку № 2 тендерної документації.
- Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку № 3 до тендерної документації.
- Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, викладених у додатку №6 тендерної документації.
- Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, викладених у додатку № 7 до тендерної документації.
- Документу, що пiдтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення вимагалось Замовником).
- Забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог, викладених у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації (якщо таке забезпечення вимагалось Замовником).
- Документів на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції;
- Цінової пропозиції відповідно до додатку № 4 до тендерної документації;
- Інших документів та інформації, що визначені тендерною документацією та додатками до неї.».
Додатком 3 до тендерної документації визначено наступні вимоги до учасників та спосіб їх документального підтвердження:
Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Учасник процедури закупівлі повинен виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції у програмному комплексі (наприклад АВК – 5, тощо) ціна тверда та надати в складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- дефектний акт;
- об’єктний кошторис.
Таким чином способом документального підтвердження відповідності технічному завданню Замовника необхідно було подати:
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- дефектний акт;
- об’єктний кошторис, яка розроблена у відповідності до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва».
Варто наголосити, що інших вимог до учасника та способу розрахунку договірної ціни, зокрема в розрізі порядку формування адміністративних витрат та їх документального підтвердження учасником або ж навпаки відсутності адміністративних витрат якщо учасником є фізична особа-підприємець – тендерна документація Замовника не містила!
На виконання вказаних вимог, щодо підтвердження технічній специфікації у складі тендерної пропозиції учасника надано файли із наступними іменами:
«ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf»;
«ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf»;
«Розрахунок прибутку та адміністративних витрат.pdf»;
«Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису.pdf»;
«Гарантійний лист на погодження з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними замовником у Додатку 3 до закупівлі.pdf.»;
«Відомість ресурсів.pdf»;
«Локальний кошторис.pdf»;
«Об’єктний кошторис.pdf.».
Також додатково було надано інформацію, що розміщена на кожному файлі (довідці, листі) учасника, яка ним складена, про наявність - Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України за номером 2013021892 від 05 жовтня 2015р. № 37-Л, що дозволяло Замовнику самостійно перевірити у відкритому реєстрі-порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri інформацію про чинні ліцензії та дозволи ФОП Володін Андрій Сергійович.
Тобто ФОП Володін Андрій Сергійович є кваліфікованим суб’єктом господарювання у сфері будівництва, що в тому числі підтверджено наданим аналогічним договором у файлі «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf».
Разом з тим, всупереч вказаній інформації, а також конкретним вимогам тендерної документації Замовник приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції дійшов до необґрунтованих та помилкових висновків, що ФОП «Володін Андрій Сергійович» не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління, відсутні первинні бухгалтерські документи, які можуть підтвердити адміністративні витрати, що в свою чергу не відповідає приписам Настанови.
Замовник не вимагав за тендерною документацією підтвердження апарату управління та первинних бухгалтерських документів.
При цьому ні тендерна документація, ні Настанови з визначення вартості будівництва не визначає, що «будівельна організація» це суб’єкт господарювання, що повинен бути юридичною особою. Ми наполягаємо, що фізична особа-підприємець також може бути віднесена до будівельних організацій у випадку відповідності ліцензійним умовам (ліцензії), яка у нас наявна.
Більш того частиною 5 розділу «І. Загальні положення» тендерної документації визначено: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах». Таким чином участь у закупівлі фізичних осіб-підприємців не заперечується та передбачена вимогами тендерної документації.
З урахуванням змісту вказаних файлів ФОП Володін Андрій Сергійович належним чином виконано вимоги Замовника у тій редакції та документальний спосіб, що визначено тендерною документацією.
Частиною 1 розділу «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- Інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до додатку № 1 тендерної документації.
- Інформації щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог, викладених у додатку № 2 тендерної документації.
- Інформації та документів на підтвердження відповідності технічним якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у додатку № 3 до тендерної документації.
- Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, викладених у додатку №6 тендерної документації.
- Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, викладених у додатку № 7 до тендерної документації.
- Документу, що пiдтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення вимагалось Замовником).
- Забезпечення тендерної пропозиції, відповідно до вимог, викладених у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації (якщо таке забезпечення вимагалось Замовником).
- Документів на підтвердження повноважень особи на підписання тендерної пропозиції;
- Цінової пропозиції відповідно до додатку № 4 до тендерної документації;
- Інших документів та інформації, що визначені тендерною документацією та додатками до неї.».
Додатком 3 до тендерної документації визначено наступні вимоги до учасників та спосіб їх документального підтвердження:
Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Учасник процедури закупівлі повинен виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції у програмному комплексі (наприклад АВК – 5, тощо) ціна тверда та надати в складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- дефектний акт;
- об’єктний кошторис.
Таким чином способом документального підтвердження відповідності технічному завданню Замовника необхідно було подати:
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- дефектний акт;
- об’єктний кошторис, яка розроблена у відповідності до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва».
Варто наголосити, що інших вимог до учасника та способу розрахунку договірної ціни, зокрема в розрізі порядку формування адміністративних витрат та їх документального підтвердження учасником або ж навпаки відсутності адміністративних витрат якщо учасником є фізична особа-підприємець – тендерна документація Замовника не містила!
На виконання вказаних вимог, щодо підтвердження технічній специфікації у складі тендерної пропозиції учасника надано файли із наступними іменами:
«ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf»;
«ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf»;
«Розрахунок прибутку та адміністративних витрат.pdf»;
«Розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису.pdf»;
«Гарантійний лист на погодження з необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, визначеними замовником у Додатку 3 до закупівлі.pdf.»;
«Відомість ресурсів.pdf»;
«Локальний кошторис.pdf»;
«Об’єктний кошторис.pdf.».
Також додатково було надано інформацію, що розміщена на кожному файлі (довідці, листі) учасника, яка ним складена, про наявність - Ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції України за номером 2013021892 від 05 жовтня 2015р. № 37-Л, що дозволяло Замовнику самостійно перевірити у відкритому реєстрі-порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням https://e-construction.gov.ua/reestri інформацію про чинні ліцензії та дозволи ФОП Володін Андрій Сергійович.
Тобто ФОП Володін Андрій Сергійович є кваліфікованим суб’єктом господарювання у сфері будівництва, що в тому числі підтверджено наданим аналогічним договором у файлі «Довідка про досвід виконання аналогічного договору.pdf».
Разом з тим, всупереч вказаній інформації, а також конкретним вимогам тендерної документації Замовник приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції дійшов до необґрунтованих та помилкових висновків, що ФОП «Володін Андрій Сергійович» не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління, відсутні первинні бухгалтерські документи, які можуть підтвердити адміністративні витрати, що в свою чергу не відповідає приписам Настанови.
Замовник не вимагав за тендерною документацією підтвердження апарату управління та первинних бухгалтерських документів.
При цьому ні тендерна документація, ні Настанови з визначення вартості будівництва не визначає, що «будівельна організація» це суб’єкт господарювання, що повинен бути юридичною особою. Ми наполягаємо, що фізична особа-підприємець також може бути віднесена до будівельних організацій у випадку відповідності ліцензійним умовам (ліцензії), яка у нас наявна.
Більш того частиною 5 розділу «І. Загальні положення» тендерної документації визначено: «Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах». Таким чином участь у закупівлі фізичних осіб-підприємців не заперечується та передбачена вимогами тендерної документації.
З урахуванням змісту вказаних файлів ФОП Володін Андрій Сергійович належним чином виконано вимоги Замовника у тій редакції та документальний спосіб, що визначено тендерною документацією.
×
-
Назва доказу:
1.1. Додаток 1. Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
1.1. Додаток 1. Тендерна документація.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Таким чином Замовник торгів, приймаючи рішення про відхилення нашої пропозиції із вказаної підстави відступив від вимог за тендерною документацією, більш того прямо порушив умови, що передбачені у частині «Недискримінація учасників» і бездоказово відхилив нашу тендерну пропозицію. Більш того у протокольному рішенні (протоколі) відхилення нашої пропозиції Замовник не посилається на ЖОДЕН пункт, частину, розділ чи додаток тендерної документації, де б ним встановлювались вимоги щодо не зазначення адміністративних витрат в складі Договірної ціни, якщо учасником є ФОП. Вказане свідчить про безпідставність відхилення нашої пропозиції. Що стосується власне хибних припущень Замовника, про відсутність необхідності нарахування у договірній ціні адміністративних витрат у складі тендерної пропозиції ФОПу. Вказане не відповідає дійсності: По-перше: безпосередньо додатком 3 тендерної документації визначено виключний перелік документів та складових, який повинен бути поданий учасником закупівлі: - договірну ціну; - локальний кошторис; - відомість ресурсів; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат; - дефектний акт; - об’єктний кошторис. Замовник не зазначив, що у випадку якщо учасником є ФОП, то адміністративні витрати у договірній ціні не включаються. Тобто сам Замовник не передбачив можливість відсутності в складових договірної ціни адміністративних витрат з будь-яких причин. По-друге: зміст Настанови з визначення вартості будівництва чітко передбачає включення адміністративних витрат в договірній ціні, якщо робочим проектом Замовника (завданням на проектування або виконання робіт) передбачено такі витрати. Далі наводимо конкретні положення Настанови: «4.12 При розрахунку загальновиробничих, адміністративних витрат та кошторисного прибутку, якщо замовник визначає вартість перевезення будівельних вантажів калькуляційним методом, нормативно-розрахункова трудомісткість робіт, що передбачаються в прямих витратах, обчислюється з урахуванням таких робіт». «4.39 Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій призначені на відшкодування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням будівельних робіт. Перелік витрат, що враховуються показниками при обчисленні адміністративних витрат, наведено у додатку 26 цієї Настанови. В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників). У разі коли об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом наслідків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, встановлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), розмір адміністративних витрат визначається на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідає сукупним показникам всіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови) (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4 та 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови).». «5.1. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 __ цієї Настанови не застосовуються. Укрупнені показники вартості робіт можуть розраховуватись ресурсним методом з використанням діючих РЕКН або УКН. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).» «5.4. Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власних будівельних машин та механізмів будівельної організації». «5.10. Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами учасника процедури закупівлі (підрядника), витрати з транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1 т на необхідну відстань відповідними транспортними засобами. Загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні власного автомобільного транспорту.» «5.11. Якщо для виконання будівельних робіт учасник процедури закупівлі (підрядник) планує виготовлення власними силами окремих будівельних матеріалів, виробів і комплектів на другорядних виробництвах, що є в його структурі, ціни на такі матеріальні ресурси приймаються за відповідними калькуляціями, затвердженими підрядною організацією в установленому порядку (за виробничою собівартістю). Прибуток та адміністративні витрати враховуються в ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) в цілому по об’єкту будівництва і обчислюються з урахуванням трудовитрат структурного підрозділу підрядної організації, який виготовляє ці матеріальні ресурси.». Визначення адміністративних витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) «5.17. Адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково- аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 27 цієї Настанови. При обчисленні адміністративних витрат за показниками, наведеними в Додатку 27 цієї Настанови, пункт 5.18 не застосовується. 5.18. При обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати: 1) витрати на врегулювання спорів у судових органах; 2) відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об’єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо; 3) витрати на перебазування будівельних організацій; 4) витрати, пов’язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв’язку); 5) витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду (лізинг); 6) витрати з операційної оренди; 7) витрати зі страхування майна; 8) витрати, пов’язані з витратами на збут та іншими операційними витратами будівельної організації». Отже Замовником порушено вимоги Настанови, які вимагають включення адміністративних витрат учасником закупівлі, якщо такі витрати визначені робочим проектом Замовника; Учасник закупівлі не мав права не включати вказані адміністративні витрати до договірної ціни та ціни пропозиції, оскільки вказана складова ціни чітко визначена як обов’язкова Настановами з кошторисних норм; Замовником не доведена відсутність передбачених пунктом 5.18. Настанов з визначення вартості будівництва складових, які може понести підрядник/будівельна організація (учасник-переможець) в ході виконання робіт/послуг. При цьому, варто окремо звернути увагу, що наступна пропозиція учасника – ФОП Хоменко Наталія Сергіївна, ЄДРПОУ/ІПН:3232700768 не містить у Договірній ціні саме адміністративних витрат, які є обов’язковими з огляду на робочий проект закупівлі, вимоги тендерної документації та Настанов з визначення вартості будівництва. Тобто за умови розгляду тендерної пропозиції ФОП Хоменко Наталія Сергіївна, ЄДРПОУ/ІПН:3232700768 Замовник зобов’язаний відхилити її пропозицію саме з підстави: «тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Фізична особа-підприємець Володін Андрій Сергійович просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити Органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі код ДК 021:2015 - 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Промивання та гідравлічне випробовування системи опалення Комунального некомерційного підприємства Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» за адресами: м. Кам'янське, бул. Будівельників, 23 (АЗПСМ №16,17); м. Кам'янське, просп. Відродження, 7 В (АЗПСМ № 5); м. Кам'янське, просп. Гімназичний,65 (АЗПСМ № 3); м. Кам'янське, вул. Дальня, 3 (АЗПСМ № 9) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-003248-a), що полягають у незаконному та необґрунтованому відхиленні нашої тендерної пропозиції з підстав, що не передбачені умовами тендерної документації, та спростовані доводами за Скаргою. 3) Комунальне некомерційне підприємство Кам’янської міської ради «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3» скасувати рішення щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції ФОП Володін Андрій Сергійович з підстав, що описані за Скаргою та здійснити повторний розгляд з урахуванням прийнятого рішення Органу оскарження.