• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015 – 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (Тепловізор монокуляр HikMicro LYNX Pro LH19 або еквівалент)

Завершена

379 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 895.00 UAH
Період оскарження: 08.08.2024 10:28 - 13.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 0a7f62ce5aa042ca90cd2ef7f25fa490
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-08-002190-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.08.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2024 12:25
Дата виконання рішення Замовником: 03.09.2024 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "АРМО ВІЖН", Євген Павлушко +380636168444 info@armovision.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6303134b48c74f46835ec2b5a8b3ffb5
Заголовок пункту скарги: Протокольне Рішення (Протокол) № 401 від 16 серпня 2024 взагалі не має відношення до процедури закупівлі, яка оскаржується Скаржником, а тому зовсім відсутні будь-які належні та об’єктивні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 16 серпня 2024 о 15:38 Замовником було відхилено нашу тендерної пропозиції.
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції було прийнято неправомірно та всупереч закупівельному законодавству України за наступних причин:

Так, Рішення про відхилення тендерної пропозиції у даній процедурі закупівлі прийняте Уповноваженою особою 16 серпня 2024 року. Замовником 16 серпня 2024 року опубліковано Протокольне Рішення (Протокол) № 401 (надалі – Протокол) (міститься у файлі «Протокол.PDF»). В даному Протоколі зазначено наступне:

Отже, якщо проаналізувати даний Протокол стає зрозумілим, що даним Протоколом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР» по процедурі закупівлі «Планшет Blackview Tab 10 Pro 10» 8GB/128GB LTE або еквівалент Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), № UA-2024-08-07-010226-a». Постає питання, тендерну пропозицію якого саме Учасника мав намір відхилити Замовник, та в якій саме процедурі закупівлі?
Замовник даним Протоколом відхиляє тендерну пропозицію зовсім іншого Учасника та ще й не в процедурі закупівлі, яка оскаржується, оскільки в даному Протоколі чітко зазначено якого саме Учасника та в якій саме процедурі закупівлі відхиляє Замовник. В Протокольному Рішенні (Протоколі) № 401 від 16 серпня 2024 чітко зазначено про те, що процедурою закупівлі, в якій приймається рішення Уповноваженою особою є: «Планшет Blackview Tab 10 Pro 10» 8GB/128GB LTE або еквівалент Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), № UA-2024-08-07-010226-a», а не процедура закупівлі, в якій ми беремо участь та в якій неправомірно відхилено нашу пропозицію.
Отже, слід зазначити, що Протокольне Рішення (Протокол) № 401 від 16 серпня 2024 взагалі не має відношення до процедури закупівлі, яка оскаржується Скаржником, а тому зовсім відсутні будь-які належні та об’єктивні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Також необхідно зазначити про те, що неправомірно відхиливши нашу тендерну пропозицію, без будь-якого документального підтвердження та пояснення, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які містяться в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим порушивши наші законні права та інтереси.
Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої Пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия Пропозиція повністю відповідає вимогам Документації.
Наявність порушених прав обгрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури закупівлі, витратили час та кошти на підготовку пропозиції і розраховували на одержання прибутку від укладання договору із замовником. Проте через протиправну поведінку замовника ми не те, що позбавлені можливості отримати вигоду від наших зусиль, а ще й змушені понести збитки.

Непоодинокою є практика Антимонопольного комітету України з даного питання, зокрема Аналогічна позиція міститься у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15776-р/пк-пз від 03.10.2023.

Враховуючи все вищенаведене, відхиливши нашу тендерну пропозицію Замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника процедури закупівлі.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)