-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – 38630000-0 Астрономічні та оптичні прилади (Тепловізор монокуляр HikMicro LYNX Pro LH19 або еквівалент)
Завершена
379 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 895.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 895.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2024 10:28 - 13.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
0a7f62ce5aa042ca90cd2ef7f25fa490
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-002190-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Клопотання.pdf 19.08.2024 23:50
- Скарга.pdf 19.08.2024 23:50
- Скарга.docx 19.08.2024 23:50
- sign.p7s 19.08.2024 23:51
- рішення від 21.08.2024 №14099.pdf 21.08.2024 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.08.2024 №14532.pdf 30.08.2024 14:44
- рішення від 29.08.2024 №14532.pdf 03.09.2024 12:25
- Пояснення.PDF 22.08.2024 13:56
- Пояснення.docx 22.08.2024 13:56
- Протокол.PDF 03.09.2024 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 23:53
Дата розгляду скарги:
29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.08.2024 16:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.09.2024 12:25
Дата виконання рішення Замовником:
03.09.2024 13:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6303134b48c74f46835ec2b5a8b3ffb5
Заголовок пункту скарги:
Протокольне Рішення (Протокол) № 401 від 16 серпня 2024 взагалі не має відношення до процедури закупівлі, яка оскаржується Скаржником, а тому зовсім відсутні будь-які належні та об’єктивні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
16 серпня 2024 о 15:38 Замовником було відхилено нашу тендерної пропозиції.
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції було прийнято неправомірно та всупереч закупівельному законодавству України за наступних причин:
Так, Рішення про відхилення тендерної пропозиції у даній процедурі закупівлі прийняте Уповноваженою особою 16 серпня 2024 року. Замовником 16 серпня 2024 року опубліковано Протокольне Рішення (Протокол) № 401 (надалі – Протокол) (міститься у файлі «Протокол.PDF»). В даному Протоколі зазначено наступне:
Отже, якщо проаналізувати даний Протокол стає зрозумілим, що даним Протоколом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР» по процедурі закупівлі «Планшет Blackview Tab 10 Pro 10» 8GB/128GB LTE або еквівалент Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), № UA-2024-08-07-010226-a». Постає питання, тендерну пропозицію якого саме Учасника мав намір відхилити Замовник, та в якій саме процедурі закупівлі?
Замовник даним Протоколом відхиляє тендерну пропозицію зовсім іншого Учасника та ще й не в процедурі закупівлі, яка оскаржується, оскільки в даному Протоколі чітко зазначено якого саме Учасника та в якій саме процедурі закупівлі відхиляє Замовник. В Протокольному Рішенні (Протоколі) № 401 від 16 серпня 2024 чітко зазначено про те, що процедурою закупівлі, в якій приймається рішення Уповноваженою особою є: «Планшет Blackview Tab 10 Pro 10» 8GB/128GB LTE або еквівалент Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), № UA-2024-08-07-010226-a», а не процедура закупівлі, в якій ми беремо участь та в якій неправомірно відхилено нашу пропозицію.
Отже, слід зазначити, що Протокольне Рішення (Протокол) № 401 від 16 серпня 2024 взагалі не має відношення до процедури закупівлі, яка оскаржується Скаржником, а тому зовсім відсутні будь-які належні та об’єктивні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Також необхідно зазначити про те, що неправомірно відхиливши нашу тендерну пропозицію, без будь-якого документального підтвердження та пояснення, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які містяться в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим порушивши наші законні права та інтереси.
Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої Пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия Пропозиція повністю відповідає вимогам Документації.
Наявність порушених прав обгрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури закупівлі, витратили час та кошти на підготовку пропозиції і розраховували на одержання прибутку від укладання договору із замовником. Проте через протиправну поведінку замовника ми не те, що позбавлені можливості отримати вигоду від наших зусиль, а ще й змушені понести збитки.
Непоодинокою є практика Антимонопольного комітету України з даного питання, зокрема Аналогічна позиція міститься у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15776-р/пк-пз від 03.10.2023.
Враховуючи все вищенаведене, відхиливши нашу тендерну пропозицію Замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
Вважаємо, що рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції було прийнято неправомірно та всупереч закупівельному законодавству України за наступних причин:
Так, Рішення про відхилення тендерної пропозиції у даній процедурі закупівлі прийняте Уповноваженою особою 16 серпня 2024 року. Замовником 16 серпня 2024 року опубліковано Протокольне Рішення (Протокол) № 401 (надалі – Протокол) (міститься у файлі «Протокол.PDF»). В даному Протоколі зазначено наступне:
Отже, якщо проаналізувати даний Протокол стає зрозумілим, що даним Протоколом прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМПАКТ-КОМП’ЮТЕР» по процедурі закупівлі «Планшет Blackview Tab 10 Pro 10» 8GB/128GB LTE або еквівалент Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), № UA-2024-08-07-010226-a». Постає питання, тендерну пропозицію якого саме Учасника мав намір відхилити Замовник, та в якій саме процедурі закупівлі?
Замовник даним Протоколом відхиляє тендерну пропозицію зовсім іншого Учасника та ще й не в процедурі закупівлі, яка оскаржується, оскільки в даному Протоколі чітко зазначено якого саме Учасника та в якій саме процедурі закупівлі відхиляє Замовник. В Протокольному Рішенні (Протоколі) № 401 від 16 серпня 2024 чітко зазначено про те, що процедурою закупівлі, в якій приймається рішення Уповноваженою особою є: «Планшет Blackview Tab 10 Pro 10» 8GB/128GB LTE або еквівалент Код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), № UA-2024-08-07-010226-a», а не процедура закупівлі, в якій ми беремо участь та в якій неправомірно відхилено нашу пропозицію.
Отже, слід зазначити, що Протокольне Рішення (Протокол) № 401 від 16 серпня 2024 взагалі не має відношення до процедури закупівлі, яка оскаржується Скаржником, а тому зовсім відсутні будь-які належні та об’єктивні підстави для відхилення нашої тендерної пропозиції.
Також необхідно зазначити про те, що неправомірно відхиливши нашу тендерну пропозицію, без будь-якого документального підтвердження та пояснення, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, які містяться в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», тим самим порушивши наші законні права та інтереси.
Всі вищенаведені дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої Пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия Пропозиція повністю відповідає вимогам Документації.
Наявність порушених прав обгрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури закупівлі, витратили час та кошти на підготовку пропозиції і розраховували на одержання прибутку від укладання договору із замовником. Проте через протиправну поведінку замовника ми не те, що позбавлені можливості отримати вигоду від наших зусиль, а ще й змушені понести збитки.
Непоодинокою є практика Антимонопольного комітету України з даного питання, зокрема Аналогічна позиція міститься у Рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15776-р/пк-пз від 03.10.2023.
Враховуючи все вищенаведене, відхиливши нашу тендерну пропозицію Замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як учасника процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постановою КМУ №1178,
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМО ВІЖН».