-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізання дерев)
Завершена
486 643.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 433.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 433.22 UAH
Період оскарження:
08.08.2024 12:38 - 13.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо еналежної перевірки документів. Копія Зврнення до держвної аудиторської служби
Номер:
818f2eb59782401a8ac86ef60cf59c53
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-002369-a.a2
Назва:
Щодо еналежної перевірки документів. Копія Зврнення до держвної аудиторської служби
Вимога:
Звернення
Я, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
ІПН 2768902876 ; адреса реєстрації: м. Слов′янськ, вул. Д.Бєдного, 56 тел. контактної особи: 0504764249 , ПІБ контактної особи: Чиж Олексій Миколайович, ел. пошта: chizhavto1975@gmail.com, інформую про наявність порушень у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Прошу провести моніторинг процедури закупівлі та встановити порушення при проведенні Відкритих торгів з Особливостями у системі електронних закупівель ProZorro замовником
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР
ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" на закупівлю ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізання дерев), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-08-002369-a
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, вбачає, що замовник вчинив такі порушення:
— невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»;
Перелік документів та інших матеріалів, які підтверджують обставини, які викладені у Заяві, містяться за посиланням https://gov.e-
tender.ua/tender/silskogospodarski-poslugi/UA-2024-08-08-002369-a-dk-021-2015-
77340000-5-pidrizannya-derev-i-zhyvyx-ohorozh-posluhy-z-obrizannya у загальному доступі, та у вимозі поданій Замовнику фізичною особою підприємцем ЧИЖ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ .
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, Закону України «Про звернення громадян», Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Почати моніторинг закупівлі UA-2024-08-08-002369-a
2. Призначити та провести перевірку закупівлі UA-2024-08-08-002369-a
3. Перевірити дії посадових осіб, замовника з приводу вищезазначеної закупівлі на законність та відповідність вимогам законодавства про закупівлі. 4. Зобов’язати замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ
ДОПОМОГИ №3"
здійснювати закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вимог Закону України
«Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
5. Після проведення перевірки закупівлі звернутися до суду щодо притягнення посадових осіб, винних у порушенні вимог законодавства, до відповідальності 6. Відповідно до законодавства вжити заходів в разі, якщо замовник не усуне порушення.
7. Надати інформацію про останні контрольні заходи, проведені в замовника.
Про результати розгляду цієї заяви повідомити заявника у строки та порядку, передбачені чинним законодавством електронною поштою на адресу:
chizhavto1975@gmail.com
Пов'язані документи:
Учасник
- Держаудит на закупівлю_Validation_Report.pdf 26.08.2024 22:46
- Держаудит на закупівлю.pdf.asice 26.08.2024 22:46
- Держаудит на закупівлю.pdf 26.08.2024 22:46
Дата подачі:
26.08.2024 22:46
Вирішення:
Шановний Учасник!
Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.
Дані кошторисні норми визначають таке поняття як договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі, та яка вимагається в складі тендерної пропозиції від учасників закупівлі.
Окрім цього, Настанова передбачає, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Однією із складових ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) є кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій..
Положення законодавства щодо врахування коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій
Відповідно до статті 51 Цивільного кодексу України до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
Пункт 1.2 Настанови передбачає, що адміністративні витрати – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
В свою чергу, пунктом 5. 17 Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Згідно з пунктом 5.18 Настанови при обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати:
витрати на врегулювання спорів у судових органах;
відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об’єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо;
витрати на перебазування будівельних організацій;
витрати, пов’язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв’язку);
витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду (лізинг);
витрати з операційної оренди;
витрати зі страхування майна;
витрати, пов’язані з витратами на збут та іншими операційними витратами будівельної організації.
З огляду на викладене, положення Настанови визначають види адміністративних витрат, зокрема, які наведені в додатку №26 Настанови та якими можуть бути:
Витрати на основну, додаткову заробітну плату, заохочувальні, компенсаційні та інші грошові виплати, обчислені згідно з формами та системами оплати праці, встановленими у будівельній організації: працівників апарату управління будівельної організації, яка має статус юридичної особи (керівників, професіоналів, фахівців, технічних службовців); робітників, які здійснюють загальногосподарське обслуговування будівельної організації.
Однак, в той же час, зазначені положення Настанови не обмежують її застосування суб`єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Таким чином, фізична особа-підприємець може враховувати зазначені адміністративні витрати, якщо зможе їх обґрунтувати на підставі структури, яка склалася в цій організації за попередній звітний період, бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також на підставі загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період.
Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11. 2021 № 281 (далі – Настанова) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
Відповідно до реєстраційних документів ФОП Букка О.М. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління.
З огляду на зазначене, ФОП Букка О.М. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення щодо визнання переможцем ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
Номер:
239883d62ced493998280e33f630691c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-002369-a.a1
Назва:
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення щодо визнання переможцем ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
Вимога:
Щодо неналежної перевірки документів та скасування рішення щодо визнання переможцем
ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА"
08.08.2024 року Вами, як Замовником було опубліковано інформацію про проведення відкритих торгів з особливотями по закупівлі: ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізання дерев)
За результатами розгляду пропозицій 21.08.2024 року Замовником визнано ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" переможцем процедури закупівлі
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЧИЖ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ не погоджується з рішенням уповноваженої особи та змістом протоколу про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" так як воно прийнято без належного правового обґрунтування.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) за кодом ДК 021:2015: 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізання дерев)
Заовником встановлено імперативну вимогу, що
Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281. Учасник процедури закупівлі повинен виконати розрахунок ціни тендерної пропозиції у програмному комплексі (наприклад АВК – 5, тощо) ціна тверда та надати в складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну;
- локальний кошторис;
- відомість ресурсів;
- розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок прибутку та адміністративних витрат;
- дефектний акт;
- об’єктний кошторис.
ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА" у складі своєї пропозиції наданої 15.08.2024 року надає договірну ціну в якій відсутній розрахунок адміністративних витрат, що не відповідає вимогам тендерної документації така пропозиція мала б бути відхилена Замовником.
Не в повному обсязі надана договірна ціна у складі пропозиції не підпадає під норму 24 годин на виправлення недоліків, адже під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Прошу звернути увагу Замовника, що відповідно до п. 4 ч. 10 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, вимагаємо скасувати рішення протоколу уповноваженої особи щодо визнання переможцем ФОП "БУККА ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
Наголошуємо, що, відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ФОП ЧИЖ ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ змушений звернутись до Держаудитслужби України до суду та правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України, здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями, задля захисту своїх прав як Учасника.
Невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню, вважається значним порушенням відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2024 22:43
Вирішення:
Шановний Учасник!
Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.
Дані кошторисні норми визначають таке поняття як договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі, та яка вимагається в складі тендерної пропозиції від учасників закупівлі.
Окрім цього, Настанова передбачає, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Однією із складових ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) є кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій..
Положення законодавства щодо врахування коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій
Відповідно до статті 51 Цивільного кодексу України до підприємницької діяльності фізичних осіб застосовуються нормативно-правові акти, що регулюють підприємницьку діяльність юридичних осіб, якщо інше не встановлено законом або не випливає із суті відносин.
Пункт 1.2 Настанови передбачає, що адміністративні витрати – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
В свою чергу, пунктом 5. 17 Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Згідно з пунктом 5.18 Настанови при обчисленні показника адміністративних витрат з переліку витрат, що за бухгалтерським обліком віднесено до адміністративних, виключаються такі адміністративні витрати:
витрати на врегулювання спорів у судових органах;
відрахування будівельних організацій на утримання апарату управління будівельних об’єднань, в тому числі витрати на утримання корпорацій, асоціацій тощо;
витрати на перебазування будівельних організацій;
витрати, пов’язані з нарахуванням і виплатою дивідендів учасникам і засновникам будівельної організації (оплата повідомлень у засобах масової інформації, конвертів, послуг зв’язку);
витрати на сплату відсотків (винагороди) за користування матеріальними цінностями, взятими в оренду (лізинг);
витрати з операційної оренди;
витрати зі страхування майна;
витрати, пов’язані з витратами на збут та іншими операційними витратами будівельної організації.
З огляду на викладене, положення Настанови визначають види адміністративних витрат, зокрема, які наведені в додатку №26 Настанови та якими можуть бути:
Витрати на основну, додаткову заробітну плату, заохочувальні, компенсаційні та інші грошові виплати, обчислені згідно з формами та системами оплати праці, встановленими у будівельній організації: працівників апарату управління будівельної організації, яка має статус юридичної особи (керівників, професіоналів, фахівців, технічних службовців); робітників, які здійснюють загальногосподарське обслуговування будівельної організації.
Однак, в той же час, зазначені положення Настанови не обмежують її застосування суб`єктами в залежності від форми здійснення підприємницької діяльності.
Таким чином, фізична особа-підприємець може враховувати зазначені адміністративні витрати, якщо зможе їх обґрунтувати на підставі структури, яка склалася в цій організації за попередній звітний період, бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також на підставі загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період.
Відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11. 2021 № 281 (далі – Настанова) термін «адміністративні витрати» вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт.
Пунктом 5.17. Настанови визначено, що адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови.
Відповідно до реєстраційних документів ФОП Букка О.М. не має будівельної організації та відповідно документів, які містяться у складі наданої ним тендерної пропозиції, не має апарату управління.
З огляду на зазначене, ФОП Букка О.М. не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат.
Статус вимоги:
Відхилено