-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти (Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний)»
Закупівля здійснюється вцілому
Завершена
3 996 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 981.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 981.80 UAH
Період оскарження:
03.07.2018 15:48 - 14.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаціних вимог Замовника
Номер:
296bbb17927c47389ae3730ed52ba637
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-03-002380-a.a2
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаціних вимог Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, оскільки отримання документу передбачене (п. 7 Дод 2 ТД ) на Виробника, учаснику який не є Виробником, не передбачене чинним законодавстом, а тому як встановлено в абз 2 ч. 4 ст 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Звертаємо Вашу увагу, на те що у випадку відхилення нашої пропозиції із підстав відсутності документу який не передбачений для учасника який не є виробником, такі Ваші дії будуть незаконними та такими що здійснені з метою усунення ТОВ "Стартрейдінг" від торгів, та Ми будемо вимущені звернутись за захистом своїх прав в АМКУ та до суду. Додатково звертаємо Вашу увагу, що через неправомірні дії посадових осіб тендерного комітету, Відділ освіти позбавлений можливості закупити Сирні продукти вже більше ніж півроку.
А тому враховуючи вищевикладене, вкотре звертаємося до Вас, та просимо утриматись від дій які порушують права ТОВ "Стартрейдінг".
Та усунути дискримінаційні вимоги для учасникі вякі не є Виробниками а саме вимогу передбачену п 7. Дод 2. ТД, на Виробника. !
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2018 16:36
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА м. Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2018 17:06
Підтвердження вирішення:
Шановний Учасник, Згідно ст.12 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
«Державний контроль за харчовими продуктами та/або іншими об’єктами санітарних заходів здійснюється виключно компетентним органом.»
Згідно чинного законодавства компетентним органом є Держпродспоживслужба. Результатом перевірки (планової чи позапланової) Держпродспоживслужбою. є Акт, «щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» згідно наказу №41 від 06.02.2017 року Міністерства аграрної політики та продовольства України.
Виходячи із вищезазначеного – дана вимога відповідає чинному законодавству та не може вважатися дискримінаційною із причини необхідності її обов’язкового виконання всіма операторами ринку (в тому числі Постачальниками та Виробниками), що проводять свою діяльність із харчовими продуктами тваринного походження.
Дякуємо.
Вимога
Відхилено
Роз'яснення умов тендерної документації
Номер:
b25ad2cb0de34324a89299d5d22d0dec
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-03-002380-a.a1
Назва:
Роз'яснення умов тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник, як вбачається із ч. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В даному випадку учасник закупівлі ТОВ "Стартрейдінг" не є Виробником продукції.
В свою чергу посадовими особами тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, було внесено в тендерну документацію Додаткові вимоги щодо надання документів дозвільного характеру на Виробника (п. 7 Дод 2). Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до учасників які не є Виробниками, що є прямим порушенням Закону.
Надайте роз'яснення, який документ має надати учасник який не є виробником, у випадку неможливості отримання такого документу від виробника ?
ТОВ "Стартрейдінг" звернулось до навідоміших виробників Сирних продуктів в Україні, щодо наявності в них Акту № 41 (п. 7 Дод 2 ТД), однак у відповідь отримало відмову у наданні такого документу з підстав його відсутності. Тобто виробники повідомили про те, що такого документу в них нема, та відсутність його не є порушенням норм чинного законодавства.
З огляду на вищевказане, постає конкретне питання до Вас, - Який документ надавати учаснику який не є виробником, у разі відсутності такого документу у Виробника (п. 7 Дод 2 ТД), ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.07.2018 16:32
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА м. Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2018 17:05
Підтвердження вирішення:
IШановний Учасник, Згідно ст.12 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»:
«Державний контроль за харчовими продуктами та/або іншими об’єктами санітарних заходів здійснюється виключно компетентним органом.»
Згідно чинного законодавства компетентним органом є Держпродспоживслужба. Результатом перевірки (планової чи позапланової) Держпродспоживслужбою. є Акт, «щодо додержання операторами ринку вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках» згідно наказу №41 від 06.02.2017 року Міністерства аграрної політики та продовольства України.
Виходячи із вищезазначеного – дана вимога відповідає чинному законодавству та не може вважатися дискримінаційною із причини необхідності її обов’язкового виконання всіма операторами ринку (в тому числі Постачальниками та Виробниками), що проводять свою діяльність із харчовими продуктами тваринного походження.
Дякуємо.
Скарга
Розгляд припинено
Надайте Роз'яснення на конкретне питання !
Номер:
33b6272f233c4b339676ed18129886b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-03-002380-a.b3
Назва:
Надайте Роз'яснення на конкретне питання !
Скарга:
Шановний Замовник, як вбачається із ч. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні Закупівлі" Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. В даному випадку учасник закупівлі ТОВ "Стартрейдінг" не є Виробником продукції. В свою чергу посадовими особами тендерного комітету Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, було внесено в тендерну документацію Додаткові вимоги щодо надання документів дозвільного характеру на Виробника (п. 7 Дод 2). Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до учасників які не є Виробниками, що є прямим порушенням Закону. Надайте роз'яснення, який документ має надати учасник який не є виробником, у випадку неможливості отримання такого документу від виробника ? ТОВ "Стартрейдінг" звернулось до навідоміших виробників Сирних продуктів в Україні, щодо наявності в них Акту № 41 (п. 7 Дод 2 ТД), однак у відповідь отримало відмову у наданні такого документу з підстав його відсутності. Тобто виробники повідомили про те, що такого документу в них нема, та відсутність його не є порушенням норм чинного законодавства. З огляду на вищевказане, постає конкретне питання до Вас, - Який документ надавати учаснику який не є виробником, у разі відсутності такого документу у Виробника (п. 7 Дод 2 ТД), ?
Шановний Замовник стоїть конкретне питання, надайте відповідь !
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 12.07.2018 № 6904.pdf 12.07.2018 18:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.07.2018 10:22
Опис причини скасування:
.....
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
11.07.2018 10:23
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.07.2018 18:02