• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 5

Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: 70% статутного капіталу ТОВ «Ромєрм» (код ЄДРПОУ 34388586) в розмірі 252 887 578,77 грн., які перебувають у власності ТОВ «Ромєрм»; 70% статутного капіталу ТОВ «Єрмром» (код ЄДРПОУ 34388591) в розмірі 21 789 588,5 грн; корпоративні права ТОВ «ЄРМАК ГОЛД» (код ЄДРПОУ 36166843), які належать Алєксандрову Іллі Олександровичу (ІПН 2487220698) (громадянин російської федерації) з часткою власності 70% (45 058 966,64 грн) та підприємству нерезиденту EBR FINANZHOLDING AG з часткою власності 30% (19 310 985,7 грн); А1 Комплекс по виготовленню м'ясних заморожених напівфабрикатів, загальною площею 4654,8 кв.м, в тому числі прибудови: літ. А2, літ. А3, літ. А4, літ. А5, літ. А6, літ А7, літ. А8, літ. А9, літ. А10, літ. А11; літ. а12 - ґанок з навісом; літ. а13 - пандус; літ. а14 - пандус; літ. а15 - сходи; літ. а16 - пандус; літ. а17 - пандус; літ. а18 - пандус; літ. а19 - сходи; літ. Б1 - Гуртожиток, загальною площею 2041,3 кв.м, в тому числі: літ. під Б1 - підвал, літ. б2 - ґанок, літ. б3 - ґанок; літ. В1 - Побутове приміщення, загальною площею 156,7 кв.м; літ. Г1 - Флотаторна, загальною площею 35,7 кв.м; літ. Д1 - КПП, загальною площею 32,9 кв.м, літ. д2 - ґанок; літ. Е1 - КПП, загальною площею 12,4 кв.м, літ. е2 - ґанок, літ. е3 - ґанок; літ. Ж1 - Навіс; літ. З1 - навіс; літ. И1 - Склад, загальною площею 3566,4 кв.м, в тому числі літ. И2 - прибудова, літ. и3 - ґанок з навісом, літ. и4 - ґанок з навісом; літ. Л1 - КПП, загальною площею 20,9 кв.м, літ. л2 - ґанок, літ. л3 - ґанок, літ. л4 - ґанок; літ. М1 - Пральню, загальною площею 13,1 кв.м; літ. Н1 - Слюсарню, загальною площею 351,6 кв.м, літ. н2 - пандус, літ. н3 - пандус, літ. н4 - пандус, літ н5 - пандус, літ. н6 - ґанок; літ. П1 - Навіс; літ. Р1 - навіс; літ. С1 - навіс; літ. Т1 - навіс; літ. Ф1 - Бойлерну, загальною площею 20,8 кв.м; літ. Х1 - Машинне відділення, загальною площею 51,8 кв.м; літ. Ц1 - Навіс; літ. Ч1 - Навіс; літ. Ш1 - Побутову будівлю (тимчасову); літ. Щ1 - Побутову будівлю (тимчасову); літ. Ю1 - Пост охорони (тимчасовий), літ. ю2 - сходи з площадкою; літ. Я1 - Навіс; літ. 2А1 - Трансформаторну підстанцію, загальною площею 57,7 кв.м; літ.2Б1 - Побутову будівлю (тимчасову); літ. 2В1 - Навіс; літ. 2Г1 - Навіс; літ. ТП - Трансформаторну підстанцію; літ. ТР - Трансформатор; No 1-14, І - споруди (огорожі, ворота, хвіртки, зливна яма (очисні споруди), замощення; No15 - Кабельну лінію 10кВ, які знаходяться за адресою: Дніпропетровська область, с. Чумаки, вул. Шкільна, буд. 20 та на праві власності належить ТОВ «РОМЄРМ» (код ЄДРПОУ 34388586) за ДК 021:2015 (CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах

Торги не відбулися

300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 08.08.2024 09:10 - 16.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: e40513ebe66040ef9d6535e6830e37af
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-08-000672-a.c3
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.12.2024 14:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.01.2025 17:00
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ГРУПА РОЗВИТКУ ТА КОНСАЛТИНГУ", Максим Володимирович Дірявка +380955883560 ugrk44592388@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3093c8450bac4cd6bea53df4a87d8c8a
Заголовок пункту скарги: незаконна дискваліфікація тендерну пропозицію ТОВ «УГРК»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушення вимог Закону та Особливостей, незаконне ПОВТОРНЕ відхилення тендерної пропозиції, Ненадання 24 годин на виправлення документів пропозиції, посилання на відсутні вимоги технічного завдання тощо
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 934e666cbf2748279028690d3fbbb33f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-08-000672-a.c2
Назва: Скарга СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.11.2024 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.11.2024 13:53
Дата виконання рішення Замовником: 05.12.2024 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНА ГРУПА РОЗВИТКУ ТА КОНСАЛТИНГУ».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ГРУПА РОЗВИТКУ ТА КОНСАЛТИНГУ", Максим Володимирович Дірявка +380955883560 ugrk44592388@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dc3bcb1fc517473a892adfcce2bf998b
Заголовок пункту скарги: Незаконне та необґрунтоване рішення Уповноваженої особи про скасування рішення Уповноваженої особи, щодо визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ГРУПА РОЗВИТКУ ТА КОНСАЛТИНГУ" (код ЄДРПОУ 44592388), переможцем процедури Закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Перевірка документів Учасника після набуття статусу Переможця
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 71dcd221028c488bb4aee4b976ff79ac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-08-000672-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2024 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.08.2024 14:16
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5f1eb7d303df49a8b2f6e87da98875fa
Заголовок пункту скарги: СКАРГА щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, за ДК 021:2015 (CPV) –99999999-9 Не відображене в інших розділах
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 3 ДОДАТКУ № 3 тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ»:

«На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх двох років.
Довідка
про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності))

№ з/п Дата та номер договору Найменування замовника Предмет договору

(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника)
- копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів).
На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі.
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору (у разі подання контрагентів фізичних осіб, подається за наявності ).
Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції».
Крім цього, у Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що «учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів не менше двох років»
Вимога Замовника стосовно того, що «Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції», а також, те що, учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів не менше двох років - є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які мають аналогічні договори на виробництво та реалізацію харчових продуктів, та договори управління майном у сфері виробництва харчової продукції, а також, мають досвід не менше двох років у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів.
Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають вищевказані договори та дворічний досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання.

У ТОВ «Контракт Продрезерв 5» мається у власності великий складський комплекс загальною площею 3 510,20 кв.м., що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Харків, провулок Метизний, будинок 14а.
Крім цього, у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» мається в користуванні виробниче приміщення, де виготовляються готові страви згідно Технічних умов TУ У 10.8-35601826-003 22020 «Продукція кулінарна», та постачаються в заклади освіти м. Дніпро, м. Павлоград, м. Київ. У товариства мається достатня кількість працівників для виробництва харчової продукції, що підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку.

Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність конкретних аналогічних договорів та конкретного досвіду.
Вважаємо за необхідне зосередити увагу на тому, що аналізуючи всі закупівлі Замовника по такому ж коду ДК 021:2015: 99999999-9 Не відображене в інших розділах, починаючи з 04.02.2021 року, бачимо, що останнім було укладено прямі договори, без використання електронної системи, та опубліковано звіти про укладені договори (ідентифікатори закупівель в системі прозоро: UA-2024-04-05-001891-a; UA-2024-04-05-001891-a; UA-2023-12-28-000613-a; UA-2023-11-29-011344-a; UA-2023-11-24-010240-a; UA-2023-10-10-010078-a; UA-2023-06-22-011924-a; UA-2023-06-22-011670-a; UA-2023-06-22-011325-a; UA-2023-06-22-011325-a; UA-2023-06-22-011058-a; UA-2023-06-21-008728-a; UA-2023-06-08-004274-a; UA-2023-04-19-009891-a; UA-2023-04-14-006875-a; UA-2023-02-15-003928-a; UA-2022-10-28-003360-a; UA-2022-10-13-008971-a; UA-2022-09-26-005353-a; UA-2022-09-26-005353-a; UA-2022-09-22-007070-a; UA-2022-06-13-002385-a; UA-2022-02-18-009383-b; UA-2022-02-18-009013-b; UA-2021-10-06-013576-b; UA-2021-10-01-008280-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-06-003909-c; UA-2021-06-15-010349-b; UA-2021-06-15-005848-b; UA-2021-06-11-012700-b; UA-2021-06-04-008034-b; UA-2021-05-31-008577-b; UA-2021-05-17-014729-b; UA-2021-05-13-009392-b; UA-2021-04-05-003213-b; UA-2021-04-01-006693-b; UA-2021-03-05-006785-c; UA-2021-03-05-006647-c) (таблиця закупівель із додається), однак яким чином було надано перевагу в укладенні договору, саме переможцям, які вказано в звітах - невідомо.
Починаючи з 18.04.2024 р. Замовник почав проводити процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» і відповідно публікувати тендерну документацію до закупівлі, однак одним з кваліфікаційних критеріїв зазначалось саме надання АНАЛОГІЧНОГО договору з приміткою: під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами ТА/АБО послуг з оренди (суборенди) приміщень (транспорту, суден і т.д. в залежності від характеру закупівлі), таким чином ще був якийсь шанс в учасників, які НЕ надавали послуги управління активами, однак мали достатню матеріально - технічну базу щоб прийняти участь в тендері, шляхом надання договору послуг з оренди (суборенди) приміщень (транспорту, суден і т.д. в залежності від характеру закупівлі) в складі тендерної пропозиції.
І лише саме на цій закупівлі Замовник вирішив не залишити шансів на участь в процедурі закупівлі учасникам з якими не було укладено прямих договорів та видалив формулювання ТА/АБО, і зазначив конкретику, а саме: Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції. …….«(не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх двох років.»

Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, що у Скаржника мається достатньо ресурсів (додаються підтверджуючі документи), для управління майном у сфері виробництва харчової продукції, однак аналогічного договору на управління майном у сфері виробництва харчової продукції та дворічного досвіду у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів НЕ МАЄ.

Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаних дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують аналогічні договори на управління майном у сфері виробництва харчової продукції та є дворічний досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації