-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 5
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: 70% статутного капіталу ТОВ «Ромєрм» (код ЄДРПОУ 34388586) в розмірі 252 887 578,77 грн., які перебувають у власності ТОВ «Ромєрм»; 70% статутного капіталу ТОВ «Єрмром» (код ЄДРПОУ 34388591) в розмірі 21 789 588,5 грн; корпоративні права ТОВ «ЄРМАК ГОЛД» (код ЄДРПОУ 36166843), які належать Алєксандрову Іллі Олександровичу (ІПН 2487220698) (громадянин російської федерації) з часткою власності 70% (45 058 966,64 грн) та підприємству нерезиденту EBR FINANZHOLDING AG з часткою власності 30% (19 310 985,7 грн); А1 Комплекс по виготовленню м'ясних заморожених напівфабрикатів, загальною площею 4654,8 кв.м, в тому числі прибудови: літ. А2, літ. А3, літ. А4, літ. А5, літ. А6, літ А7, літ. А8, літ. А9, літ. А10, літ. А11; літ. а12 - ґанок з навісом; літ. а13 - пандус; літ. а14 - пандус; літ. а15 - сходи; літ. а16 - пандус; літ. а17 - пандус; літ. а18 - пандус; літ. а19 - сходи; літ. Б1 - Гуртожиток, загальною площею 2041,3 кв.м, в тому числі: літ. під Б1 - підвал, літ. б2 - ґанок, літ. б3 - ґанок; літ. В1 - Побутове приміщення, загальною площею 156,7 кв.м; літ. Г1 - Флотаторна, загальною площею 35,7 кв.м; літ. Д1 - КПП, загальною площею 32,9 кв.м, літ. д2 - ґанок; літ. Е1 - КПП, загальною площею 12,4 кв.м, літ. е2 - ґанок, літ. е3 - ґанок; літ. Ж1 - Навіс; літ. З1 - навіс; літ. И1 - Склад, загальною площею 3566,4 кв.м, в тому числі літ. И2 - прибудова, літ. и3 - ґанок з навісом, літ. и4 - ґанок з навісом; літ. Л1 - КПП, загальною площею 20,9 кв.м, літ. л2 - ґанок, літ. л3 - ґанок, літ. л4 - ґанок; літ. М1 - Пральню, загальною площею 13,1 кв.м; літ. Н1 - Слюсарню, загальною площею 351,6 кв.м, літ. н2 - пандус, літ. н3 - пандус, літ. н4 - пандус, літ н5 - пандус, літ. н6 - ґанок; літ. П1 - Навіс; літ. Р1 - навіс; літ. С1 - навіс; літ. Т1 - навіс; літ. Ф1 - Бойлерну, загальною площею 20,8 кв.м; літ. Х1 - Машинне відділення, загальною площею 51,8 кв.м; літ. Ц1 - Навіс; літ. Ч1 - Навіс; літ. Ш1 - Побутову будівлю (тимчасову); літ. Щ1 - Побутову будівлю (тимчасову); літ. Ю1 - Пост охорони (тимчасовий), літ. ю2 - сходи з площадкою; літ. Я1 - Навіс; літ. 2А1 - Трансформаторну підстанцію, загальною площею 57,7 кв.м; літ.2Б1 - Побутову будівлю (тимчасову); літ. 2В1 - Навіс; літ. 2Г1 - Навіс; літ. ТП - Трансформаторну підстанцію; літ. ТР - Трансформатор; No 1-14, І - споруди (огорожі, ворота, хвіртки, зливна яма (очисні споруди), замощення; No15 - Кабельну лінію 10кВ, які знаходяться за адресою: Дніпропетровська область, с. Чумаки, вул. Шкільна, буд. 20 та на праві власності належить ТОВ «РОМЄРМ» (код ЄДРПОУ 34388586) за ДК 021:2015 (CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Торги не відбулися
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
08.08.2024 09:10 - 16.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
e40513ebe66040ef9d6535e6830e37af
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-000672-a.c3
Назва:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТЗ учасника.pdf 14.12.2024 17:49
- скарга 2.pdf 14.12.2024 17:49
- Тендерна_документація_Ромєрм_08.08.2024.docx 14.12.2024 17:49
- Рішення від 25.11.2024 №18781.pdf 14.12.2024 17:49
- Протокол_УО_№_26_від_31_10_2024_відхилення переможця закупівлі.docx 14.12.2024 17:49
- Протокол УО від 09.12.2024 №20.pdf 14.12.2024 17:49
- sign.p7s 14.12.2024 17:53
- Квитанція-2563505773.pdf 14.12.2024 20:43
- photo_2024-12-14_20-37-43.jpg 14.12.2024 20:43
- додаток до скарги.pdf 18.12.2024 20:27
- Пояснення по суті.pdf 27.12.2024 20:56
- рішення від 17.12.2024 №20028.pdf 17.12.2024 14:11
- інформація про перенесення від 25.12.2024 №2110 + запит Скаржнику.pdf 25.12.2024 18:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2025 №69.pdf 02.01.2025 18:02
- рішення від 02.01.2025 №69.pdf 03.01.2025 17:00
- 1. Лист СБУ 6043.pdf 19.12.2024 14:10
- 2. Лист СБУ 6284.pdf 19.12.2024 14:11
- 4. Податкоа декларація 120.pdf 19.12.2024 14:12
- 5. xls 120.XLSX 19.12.2024 14:12
- 7. xls 123.XLSX 19.12.2024 14:12
- 6. Податкова декларація 123.pdf 19.12.2024 14:12
- 10. Податкова декларація 203.pdf 19.12.2024 14:12
- 8. Податкова декларація 125.pdf 19.12.2024 14:12
- 9. xls 125.XLSX 19.12.2024 14:12
- 3. Лист ДПС 1316.pdf 19.12.2024 14:12
- 11. xls 203.XLSX 19.12.2024 14:13
- 12. Податкова декларація 507.pdf 19.12.2024 14:13
- 13. xls 507.XLSX 19.12.2024 14:13
- 15. xls 121.XLSX 19.12.2024 14:15
- 14. Податкова декларація 121.pdf 19.12.2024 14:15
- 16. Податкова декларація з ПДВ 123.pdf 19.12.2024 14:15
- 17. xls пдв 123.XLSX 19.12.2024 14:16
- 18. Податкова декларація з ПДВ 124.pdf 19.12.2024 14:16
- 19. xls ПДВ 124.XLSX 19.12.2024 14:16
- 19. xls ПДВ 124.XLSX 19.12.2024 14:16
- 20. Податкова декларація з ПДВ 125.pdf 19.12.2024 14:16
- 20. Податкова декларація з ПДВ 125.pdf 19.12.2024 14:16
- 21. xls з ПДВ 125.XLSX 19.12.2024 14:16
- 22. Фін.звітність 107.pdf 19.12.2024 14:16
- 23. xls фін.звітність 107.XLSX 19.12.2024 14:17
- 24. Фін.звітність 012.pdf 19.12.2024 14:17
- 25. xls фін.звітність 012.XLSX 19.12.2024 14:17
- 26. Фін.звітність 013.pdf 19.12.2024 14:18
- 27. xls фін.звітність 013.XLSX 19.12.2024 14:18
- 28. Фін.звітність 014.pdf 19.12.2024 14:18
- 29. xls фін.звітність 014.XLSX 19.12.2024 14:18
- 30. Додаток доходи.docx 19.12.2024 14:18
- 31. Перелік витягів.XLS 19.12.2024 14:18
- Пояснення АМКУ по скарзі ТОВ УГРК 19.12.24.pdf 19.12.2024 16:50
- Пояснення АМКУ по скарзі ТОВ УГРК 19.12.24.docx 19.12.2024 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2024 19:42
Дата розгляду скарги:
25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 14:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.01.2025 17:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3093c8450bac4cd6bea53df4a87d8c8a
Заголовок пункту скарги:
незаконна дискваліфікація тендерну пропозицію ТОВ «УГРК»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Порушення вимог Закону та Особливостей, незаконне ПОВТОРНЕ відхилення тендерної пропозиції, Ненадання 24 годин на виправлення документів пропозиції, посилання на відсутні вимоги технічного завдання тощо
×
-
Назва доказу:
ТЗ учасника
-
Повʼязаний документ:
ТЗ учасника.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація_Ромєрм_08.08.2024.docx
-
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол_УО_№_26_від_31_10_2024_відхилення переможця закупівлі.docx
-
-
Назва доказу:
протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол УО від 09.12.2024 №20.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати рішення Замовника № 20 від 09.12.2024 неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язати Замовника скасувати рішення № 20 від 09.12.2024
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
934e666cbf2748279028690d3fbbb33f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-000672-a.c2
Назва:
Скарга СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- _УО № 20_ затвердження переможця.pdf 05.11.2024 13:43
- скарга.pdf 05.11.2024 13:43
- Протокол_УО_№_26_від_31_10_2024_відхилення переможця закупівлі.pdf 05.11.2024 13:43
- протокол ОУ №15 _від_09_09_2024.pdf 05.11.2024 13:43
- sign.p7s 05.11.2024 13:48
- платіжка.pdf 05.11.2024 22:13
- Рішення від 07.11.2024 №18019.pdf 07.11.2024 16:22
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 14.11.2024 №1881.pdf 14.11.2024 18:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2024 №18781.pdf 26.11.2024 13:53
- Рішення від 25.11.2024 №18781.pdf 28.11.2024 13:53
- Антимонопольний комітет - пояснення АРМА на скаргу ТОВ УГРК _ 05.11.2024.docx 08.11.2024 16:59
- пояснення на скаргу №18019-р_пк-пз.pdf 08.11.2024 16:59
- пояснення на скаргу №18019-р_пк-пз_відправлено_СЕВ.pdf 08.11.2024 17:37
- Антимонопольний комітет - пояснення АРМА на скаргу ТОВ УГРК _ 18.11.2024.docx 18.11.2024 19:04
- Антимонопольний комітет - пояснення АРМА на скаргу ТОВ УГРК _ 18.11.2024.pdf 18.11.2024 19:09
- Протокол УО № 19 від 05.12.24 РОМЕРМ виконання рішення АМКУ.docx 05.12.2024 17:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.11.2024 14:26
Дата розгляду скарги:
14.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.11.2024 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2024 13:53
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2024 17:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНА ГРУПА РОЗВИТКУ ТА КОНСАЛТИНГУ».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dc3bcb1fc517473a892adfcce2bf998b
Заголовок пункту скарги:
Незаконне та необґрунтоване рішення Уповноваженої особи про скасування рішення Уповноваженої особи, щодо визначення Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ГРУПА РОЗВИТКУ ТА КОНСАЛТИНГУ" (код ЄДРПОУ 44592388), переможцем процедури Закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Перевірка документів Учасника після набуття статусу Переможця
×
-
Назва доказу:
протокол УО
-
Повʼязаний документ:
Протокол_УО_№_26_від_31_10_2024_відхилення переможця закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол УО
-
Повʼязаний документ:
_УО № 20_ затвердження переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника № 26 від 31.10.2024 неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язати Замовника скасувати рішення № 26 від 31.10.2024
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
71dcd221028c488bb4aee4b976ff79ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-08-000672-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- АРМА управління активами.xlsx 15.08.2024 12:06
- Договір Печерськ.pdf 15.08.2024 12:06
- Тендерна_документація_Ромєрм_08.08.2024.docx 15.08.2024 12:06
- АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР Новік.pdf 15.08.2024 12:06
- скарга_АМКУ.doc 2024 на умови ТД.pdf 15.08.2024 12:06
- ДОГОВОР СУБОРЕНДи виробничого приміщення.pdf 15.08.2024 12:06
- ТЕХНІЧНІ УМОВИ.pdf 15.08.2024 12:06
- скарга_АМКУ.doc 2024 на умови ТД КЕП.doc.asice.zip 15.08.2024 12:06
- Договір №10- Павлоград.pdf 15.08.2024 12:06
- ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ.rar 15.08.2024 12:06
- Витяги з держреєстру речових прав_склад Харків.pdf 15.08.2024 12:06
- J0500109 (1) Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску.pdf 15.08.2024 12:06
- sign.p7s 15.08.2024 12:14
- рішення від 19.08.2024 № 13939.pdf 19.08.2024 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2024 №14415.pdf 28.08.2024 12:50
- Рішення від 27.08.2024 №14415.pdf 30.08.2024 14:15
- Додаток до пояснень АРМА на скаргу ТОВ Контракт Продрезерв 5 _ 21.08.2024.docx 21.08.2024 16:07
- Антимонопольний комітет - пояснення АРМА на скаргу ТОВ Контракт Продрезерв 5 _ 21.08.2024.pdf 21.08.2024 16:07
- Додоток до поясненнь АРМА на скаргу ТОВ Контракт Продрезерв 5 - 21.08.2024.pdf 21.08.2024 16:07
- Антимонопольний комітет - пояснення АРМА на скаргу ТОВ Контракт Продрезерв 5 _ 21.08.2024.docx 21.08.2024 16:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2024 13:11
Дата розгляду скарги:
27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 16:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
30.08.2024 14:16
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f1eb7d303df49a8b2f6e87da98875fa
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, за ДК 021:2015 (CPV) –99999999-9 Не відображене в інших розділах
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 3 ДОДАТКУ № 3 тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ»:
«На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх двох років.
Довідка
про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності))
№ з/п Дата та номер договору Найменування замовника Предмет договору
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника)
- копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів).
На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі.
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору (у разі подання контрагентів фізичних осіб, подається за наявності ).
Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції».
Крім цього, у Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що «учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів не менше двох років»
Вимога Замовника стосовно того, що «Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції», а також, те що, учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів не менше двох років - є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які мають аналогічні договори на виробництво та реалізацію харчових продуктів, та договори управління майном у сфері виробництва харчової продукції, а також, мають досвід не менше двох років у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів.
Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають вищевказані договори та дворічний досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання.
У ТОВ «Контракт Продрезерв 5» мається у власності великий складський комплекс загальною площею 3 510,20 кв.м., що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Харків, провулок Метизний, будинок 14а.
Крім цього, у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» мається в користуванні виробниче приміщення, де виготовляються готові страви згідно Технічних умов TУ У 10.8-35601826-003 22020 «Продукція кулінарна», та постачаються в заклади освіти м. Дніпро, м. Павлоград, м. Київ. У товариства мається достатня кількість працівників для виробництва харчової продукції, що підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку.
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність конкретних аналогічних договорів та конкретного досвіду.
Вважаємо за необхідне зосередити увагу на тому, що аналізуючи всі закупівлі Замовника по такому ж коду ДК 021:2015: 99999999-9 Не відображене в інших розділах, починаючи з 04.02.2021 року, бачимо, що останнім було укладено прямі договори, без використання електронної системи, та опубліковано звіти про укладені договори (ідентифікатори закупівель в системі прозоро: UA-2024-04-05-001891-a; UA-2024-04-05-001891-a; UA-2023-12-28-000613-a; UA-2023-11-29-011344-a; UA-2023-11-24-010240-a; UA-2023-10-10-010078-a; UA-2023-06-22-011924-a; UA-2023-06-22-011670-a; UA-2023-06-22-011325-a; UA-2023-06-22-011325-a; UA-2023-06-22-011058-a; UA-2023-06-21-008728-a; UA-2023-06-08-004274-a; UA-2023-04-19-009891-a; UA-2023-04-14-006875-a; UA-2023-02-15-003928-a; UA-2022-10-28-003360-a; UA-2022-10-13-008971-a; UA-2022-09-26-005353-a; UA-2022-09-26-005353-a; UA-2022-09-22-007070-a; UA-2022-06-13-002385-a; UA-2022-02-18-009383-b; UA-2022-02-18-009013-b; UA-2021-10-06-013576-b; UA-2021-10-01-008280-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-06-003909-c; UA-2021-06-15-010349-b; UA-2021-06-15-005848-b; UA-2021-06-11-012700-b; UA-2021-06-04-008034-b; UA-2021-05-31-008577-b; UA-2021-05-17-014729-b; UA-2021-05-13-009392-b; UA-2021-04-05-003213-b; UA-2021-04-01-006693-b; UA-2021-03-05-006785-c; UA-2021-03-05-006647-c) (таблиця закупівель із додається), однак яким чином було надано перевагу в укладенні договору, саме переможцям, які вказано в звітах - невідомо.
Починаючи з 18.04.2024 р. Замовник почав проводити процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» і відповідно публікувати тендерну документацію до закупівлі, однак одним з кваліфікаційних критеріїв зазначалось саме надання АНАЛОГІЧНОГО договору з приміткою: під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами ТА/АБО послуг з оренди (суборенди) приміщень (транспорту, суден і т.д. в залежності від характеру закупівлі), таким чином ще був якийсь шанс в учасників, які НЕ надавали послуги управління активами, однак мали достатню матеріально - технічну базу щоб прийняти участь в тендері, шляхом надання договору послуг з оренди (суборенди) приміщень (транспорту, суден і т.д. в залежності від характеру закупівлі) в складі тендерної пропозиції.
І лише саме на цій закупівлі Замовник вирішив не залишити шансів на участь в процедурі закупівлі учасникам з якими не було укладено прямих договорів та видалив формулювання ТА/АБО, і зазначив конкретику, а саме: Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції. …….«(не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх двох років.»
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, що у Скаржника мається достатньо ресурсів (додаються підтверджуючі документи), для управління майном у сфері виробництва харчової продукції, однак аналогічного договору на управління майном у сфері виробництва харчової продукції та дворічного досвіду у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів НЕ МАЄ.
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаних дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують аналогічні договори на управління майном у сфері виробництва харчової продукції та є дворічний досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
«На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку за вказаною формою, з інформацією про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх двох років.
Довідка
про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
(НА БЛАНКУ УЧАСНИКА (за наявності))
№ з/п Дата та номер договору Найменування замовника Предмет договору
(Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника)
- копії аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці (не менше двох договорів).
На підтвердження надаються: копії документів (згідно з умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі.
- лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше двох) від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів з обов’язковим зазначенням номеру, дати укладання та інформації про відсутність претензій та порушень умов договору (у разі подання контрагентів фізичних осіб, подається за наявності ).
Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції».
Крім цього, у Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що «учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів не менше двох років»
Вимога Замовника стосовно того, що «Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції», а також, те що, учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів не менше двох років - є дискримінаційною по відношенні до Суб’єкта оскарження та інших потенційних учасників, тобто такою, що значно звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, так як прийняти участь в закупівлі можуть лише ті учасники, які мають аналогічні договори на виробництво та реалізацію харчових продуктів, та договори управління майном у сфері виробництва харчової продукції, а також, мають досвід не менше двох років у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів.
Виконати наведену вище умову документації зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають вищевказані договори та дворічний досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання.
У ТОВ «Контракт Продрезерв 5» мається у власності великий складський комплекс загальною площею 3 510,20 кв.м., що знаходиться за адресою: Харківська обл., м. Харків, провулок Метизний, будинок 14а.
Крім цього, у ТОВ «Контракт Продрезерв 5» мається в користуванні виробниче приміщення, де виготовляються готові страви згідно Технічних умов TУ У 10.8-35601826-003 22020 «Продукція кулінарна», та постачаються в заклади освіти м. Дніпро, м. Павлоград, м. Київ. У товариства мається достатня кількість працівників для виробництва харчової продукції, що підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189) без додатків, поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Контрольна цифра – рядок 101 колонки 3 вказаного вище Податкового розрахунку.
Згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. При цьому, Законом не встановлено, що Замовник має право вимагати від учасників наявність конкретних аналогічних договорів та конкретного досвіду.
Вважаємо за необхідне зосередити увагу на тому, що аналізуючи всі закупівлі Замовника по такому ж коду ДК 021:2015: 99999999-9 Не відображене в інших розділах, починаючи з 04.02.2021 року, бачимо, що останнім було укладено прямі договори, без використання електронної системи, та опубліковано звіти про укладені договори (ідентифікатори закупівель в системі прозоро: UA-2024-04-05-001891-a; UA-2024-04-05-001891-a; UA-2023-12-28-000613-a; UA-2023-11-29-011344-a; UA-2023-11-24-010240-a; UA-2023-10-10-010078-a; UA-2023-06-22-011924-a; UA-2023-06-22-011670-a; UA-2023-06-22-011325-a; UA-2023-06-22-011325-a; UA-2023-06-22-011058-a; UA-2023-06-21-008728-a; UA-2023-06-08-004274-a; UA-2023-04-19-009891-a; UA-2023-04-14-006875-a; UA-2023-02-15-003928-a; UA-2022-10-28-003360-a; UA-2022-10-13-008971-a; UA-2022-09-26-005353-a; UA-2022-09-26-005353-a; UA-2022-09-22-007070-a; UA-2022-06-13-002385-a; UA-2022-02-18-009383-b; UA-2022-02-18-009013-b; UA-2021-10-06-013576-b; UA-2021-10-01-008280-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-15-005574-b; UA-2021-07-06-003909-c; UA-2021-06-15-010349-b; UA-2021-06-15-005848-b; UA-2021-06-11-012700-b; UA-2021-06-04-008034-b; UA-2021-05-31-008577-b; UA-2021-05-17-014729-b; UA-2021-05-13-009392-b; UA-2021-04-05-003213-b; UA-2021-04-01-006693-b; UA-2021-03-05-006785-c; UA-2021-03-05-006647-c) (таблиця закупівель із додається), однак яким чином було надано перевагу в укладенні договору, саме переможцям, які вказано в звітах - невідомо.
Починаючи з 18.04.2024 р. Замовник почав проводити процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями» і відповідно публікувати тендерну документацію до закупівлі, однак одним з кваліфікаційних критеріїв зазначалось саме надання АНАЛОГІЧНОГО договору з приміткою: під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори щодо надання послуг з управління активами ТА/АБО послуг з оренди (суборенди) приміщень (транспорту, суден і т.д. в залежності від характеру закупівлі), таким чином ще був якийсь шанс в учасників, які НЕ надавали послуги управління активами, однак мали достатню матеріально - технічну базу щоб прийняти участь в тендері, шляхом надання договору послуг з оренди (суборенди) приміщень (транспорту, суден і т.д. в залежності від характеру закупівлі) в складі тендерної пропозиції.
І лише саме на цій закупівлі Замовник вирішив не залишити шансів на участь в процедурі закупівлі учасникам з якими не було укладено прямих договорів та видалив формулювання ТА/АБО, і зазначив конкретику, а саме: Під аналогічними договорами слід розуміти виконані учасником договори виробництва та реалізації харчових продуктів, а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції. …….«(не менше двох діючих або закінчених договорів), яка має містити інформацію про виконання договорів протягом останніх двох років.»
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Звертаємо Увагу Шановної Колегії на те, що у Скаржника мається достатньо ресурсів (додаються підтверджуючі документи), для управління майном у сфері виробництва харчової продукції, однак аналогічного договору на управління майном у сфері виробництва харчової продукції та дворічного досвіду у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів НЕ МАЄ.
Таким чином, Замовник порушив ч.4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також, порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 5 вказаного Закону, а саме – не дискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи описане, вважаємо, що Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до Тендерної документації, шляхом виключення вказаних дискримінаційних вимог.
Враховуючи вищевикладене, встановлення зазначених вимог в Тендерній документації є дискримінаційним до потенційних учасників торгів, та може свідчити про те, що Тендерна документація складена під заздалегідь обраного конкретного учасника –в якого вже існують аналогічні договори на управління майном у сфері виробництва харчової продукції та є дворічний досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів.
Всі ці невідповідності Тендерної документації вимогам чинного законодавства України фактично порушують наші інтереси, щодо можливості вільної участі у процедурі закупівлі, а умова, яка міститься у Тендерній документації і не відповідає вимогам чинного законодавства України є дискримінаційною та незаконною, чим порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівель передбачені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Документи, які підтверджують досвід та можливість у сфері виробництва та реалізації харчових продуктів
-
Повʼязаний документ:
ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИЯВЛЕННЯ,РОЗШУКУ ТА УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ,ОДЕРЖАНИМИ ВІД КОРУПЦІЙНИХ ТА ІНШИХ ЗЛОЧИНІВ привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства України та виключити наступні дискримінаційні вимоги, а саме: «а також договорів управління майном у сфері виробництва харчової продукції» та «учасник процедури повинен мати та підтвердити досвід у сфері управління підприємством з виробництва харчових продуктів не менше двох років».