-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
C_24П-277_50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з діагностики, обслуговування, ремонту, калібровки та адаптації тахографів до транспортного засобу)
Завершена
4 952 332.50
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 74 285.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 74 285.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2024 17:30 - 12.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
802f2d98f1cc41f4b339c3348cb1fb19
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-07-011096-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про наявність персоналу відповідної кваліфікації.pdf 31.08.2024 16:26
- свідоцтво Корнієнко Світахо.jpg 31.08.2024 16:26
- експертний висновок ДержавтотрансНДІпроєкт.pdf 31.08.2024 16:26
- Довідка про наявність учасника в переліку.pdf 31.08.2024 16:26
- звіт інспектування тахографи від 16.11.17.pdf 31.08.2024 16:26
- сертифікат Кінзлі Колтунов.pdf 31.08.2024 16:26
- сертифікат Корнієнко Актіа.jpg 31.08.2024 16:26
- сертифікат КАМ Кінзлі.pdf 31.08.2024 16:26
- переклад сертифіката Колтунов.pdf 31.08.2024 16:26
- sign.p7s 31.08.2024 18:15
- пояснення.pdf 08.09.2024 15:42
- пояснення.pdf.asice 08.09.2024 15:42
- Довідка про наявність персоналу відповідної кваліфікації.pdf.asice 08.09.2024 15:42
- Сертифікат Кіт.jpg 08.09.2024 15:42
- Довідка про наявність персоналу відповідної кваліфікації.pdf 08.09.2024 15:42
- наказ № 668-ОК від 11.10.17 Кіт.pdf 08.09.2024 15:42
- рішення від 03.09.2024 №14700.pdf 03.09.2024 17:24
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2024 №15073.pdf 11.09.2024 15:16
- рішення від 10.09.2024 №15073.pdf 13.09.2024 12:06
- Пояснення по суті Скарги UA-2024-08-07-011096-a.a1.docx 05.09.2024 16:56
- Пояснення по суті Скарги UA-2024-08-07-011096-a.a1.pdf 05.09.2024 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.08.2024 18:42
Дата розгляду скарги:
10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.09.2024 17:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.09.2024 12:06
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d96ee279536740d6a01efb621bf0b725
Заголовок пункту скарги:
Оскарження Рішення Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» (протокол № 394 від 29.08.2024 р.)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
29 серпня 2024 року Рішенням Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» (протокол № 394 від 29.08.2024 р.) було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КАМ» щодо закупівлі 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з діагностики, обслуговування, ремонту, калібровки та адаптації тахографів до транспортного засобу), C_24П-277, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-08-07-011096-a, внаслідок не виконання вимог на думку Замовника пп. 2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1.1«Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Відповідно до пп.2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1.1«Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ТОВ «КАМ» не надав скановані копії підтверджуючих документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, а саме сертифікати та/або свідоцтва щодо проходження навчання/підготовки з обслуговування тахографів відповідного виробника, згідно технічного завдання тендерної документації.
Даний висновок та рішення Замовника не відповідають вимогам чинного законодавства та умовам Тендерної документації, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 3.1 Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), метою надання послуг є діагностика, обслуговування, ремонт, калібровка та адаптація раніше встановлених тахографів на автотранспортних засобах БУ «Укрбургаз» для забезпечення контролю робочого часу і часу відпочинку водіїв. А також дотримання вимог законодавства України щодо періодичності проведення перевірки та адаптації тахографів до транспортного засобу.
Відповідно до п. 2.1 Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), підставою для надання послуг є Виконання вимог п. 2.6 Наказу Міністерства транспорту і зв’язку України від 24.06.2010 року № 385 «Про затвердження Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті».
Відповідно до п. 4.2 Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), послуги надаються згідно та у відповідності до наказу Міністерства транспорту і зв’язку України від 24.06.2010 року № 385 «Про затвердження Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті».
Відповідно до п. 4.3 Технічного завдання Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), Виконавець повинен бути внесений до Переліку суб’єкта господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах згідно наказу Міністерства інфраструктури України від 17.04.2013 року № 226 «Про затвердження Порядку ведення переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах».
Таким чином, з необхідністю випливає, що основними керівними нормативно-правовими документами, які регулюють питання господарської діяльності в цій сфері є:
- Наказ Міністерства інфраструктури України від 17.04.2013 року № 226 «Про затвердження Порядку ведення переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах»;
- Наказ Міністерства транспорту і зв’язку України від 24.06.2010 року № 385 «Про затвердження Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті».
Відповідно до п. 1.4 Наказу № 385, пункт сервісу тахографів (далі за текстом ПСТ) - це спеціально облаштовані виробничі ділянки для надання послуг щодо установлення та технічного обслуговування тахографів суб'єктами господарювання (резидентами України), що виконують передбачені ЄУТР функції "майстерні або механіка" та внесені Мінінфраструктури як
компетентним органом з виконання ЄУТР до переліку уповноважених суб'єктів.
Згідно п. 2.1 Наказу № 226, ПСТ повинен мати виробничу базу для установлення та технічного обслуговування тахографів з урахуванням марок, моделей, типів (аналогові, цифрові) тахографів, затверджених компетентними органами договірних сторін.
Відповідно до п. 2.4 Наказу № 226, ПСТ забезпечує наявність кваліфікованого персоналу.
Кожен фахівець ПСТ, який виконує роботи з установлення та технічного обслуговування тахографів, повинен мати документ, що підтверджує наявність відповідної підготовки щодо виконання видів робіт з установлення та технічного обслуговування тахографів. В межах зазначеної підготовки фахівці ПСТ повинні отримати знання та уміння здійснювати установлення, активацію, адаптацію тахографів до транспортних засобів, періодичні перевірки, технічне обслуговування відповідно до вимог ЄУТР аналогових та/або цифрових тахографів незалежно від належності тахографа до певної марки чи моделі.
Згідно п. 3.1 Наказу № 226, одним з етапів внесення суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів), до Переліку є проведення перевірки достовірності поданої інформації про виробничу базу ПСТ вимогам ЄУТР та цього Порядку, за результатами якої формується Звіт та суб’єкта господарювання вносять до Переліку уповноважених суб’єктів.
Таким чином, аналіз чинного законодавства, дозволяє зробити висновок про те, що якщо суб’єкт господарювання внесений до Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування тахографів в автомобільних транспортних засобах, то відносно нього компетентним державним органом прийнято рішення про наявність у нього відповідної технічної бази та кваліфікованого персоналу, який може надавати послуги/виконувати роботи незалежно від належності тахографа до певної марки чи моделі.
Даний висновок також відповідає Європейській угоді щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР), на виконання якої було прийнято вказані в цій скарзі Накази. Так, відповідно до ст. 9 ЄУТР, контрольний пристрій може бути встановлений або відремонтований механіками чи майстернями, затвердженими компетентними органами Договірних Сторін для цієї цілі після того, як останні, якщо вони того забажають, ознайомляться з думками заінтересованих виробників. Вказане свідчить про те, що після затвердження компетентним органом, відповідний механік чи майстерня має право працювати з пристроями будь-яких виробників.
Як слідує з Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування тахографів в автомобільних транспортних засобах, опублікованому на сайті Державної служби України з безпеки на транспорті за адресою в мережі Інтернет: https://dsbt.gov.ua/biznesu/perelik-subiektiv-hospodariuvannia-shcho-zdiisniuiut-ustanovlennia-ta-tekhnichne-obsluhovuvannia-kontrolnykh-prystroiv-takhohrafiv-v-avtomobilnykh-zasobakh, ТОВ «КАМ» внесений до даного Переліку, отже має відповідну технічну базу та кваліфікованій персонал, який може надавати послуги/виконувати роботи незалежно від належності тахографа до певної марки чи моделі, тобто відносно ВСІХ марок та моделей тахографів, які визнаються, які відповідають вимогам ЄУТР.
На виконання вимог Тендерної документації в частині що стосується підстав відхилення, ТОВ «КАМ» було надано:
1. Довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації № 123 від 12.08.2024 р.
2. Довідку про наявність учасника процедури закупівлі в Переліку…№ 125 від 12.08.2024 р.
Додатково, 23.08.2024 р., було надано:
1. Експертний висновок ДП «Державтотрансндіпроект» щодо можливості ТОВ «КАМ» бути внесеним до Переліку.
2. Звіт інспектування процесу технічного обслуговування тахографів ТОВ «КАМ» реєстраційний номер 014/2017 від 16.11.2017 р. на підставі якого ТОВ «КАМ» було внесено до переліку.
Таким чином, ТОВ «КАМ» повністю виконало вимогу Замовника щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що свідчить про те, що Рішення Замовника є незаконним та необгрунтованим, отже таким, що підлягає скасуванню.
Відповідно до пп.2.2 п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1.1«Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», ТОВ «КАМ» не надав скановані копії підтверджуючих документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, а саме сертифікати та/або свідоцтва щодо проходження навчання/підготовки з обслуговування тахографів відповідного виробника, згідно технічного завдання тендерної документації.
Даний висновок та рішення Замовника не відповідають вимогам чинного законодавства та умовам Тендерної документації, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 3.1 Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), метою надання послуг є діагностика, обслуговування, ремонт, калібровка та адаптація раніше встановлених тахографів на автотранспортних засобах БУ «Укрбургаз» для забезпечення контролю робочого часу і часу відпочинку водіїв. А також дотримання вимог законодавства України щодо періодичності проведення перевірки та адаптації тахографів до транспортного засобу.
Відповідно до п. 2.1 Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), підставою для надання послуг є Виконання вимог п. 2.6 Наказу Міністерства транспорту і зв’язку України від 24.06.2010 року № 385 «Про затвердження Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті».
Відповідно до п. 4.2 Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), послуги надаються згідно та у відповідності до наказу Міністерства транспорту і зв’язку України від 24.06.2010 року № 385 «Про затвердження Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті».
Відповідно до п. 4.3 Технічного завдання Технічного завдання (додаток № 3 до Тендерної документації), Виконавець повинен бути внесений до Переліку суб’єкта господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах згідно наказу Міністерства інфраструктури України від 17.04.2013 року № 226 «Про затвердження Порядку ведення переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах».
Таким чином, з необхідністю випливає, що основними керівними нормативно-правовими документами, які регулюють питання господарської діяльності в цій сфері є:
- Наказ Міністерства інфраструктури України від 17.04.2013 року № 226 «Про затвердження Порядку ведення переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах»;
- Наказ Міністерства транспорту і зв’язку України від 24.06.2010 року № 385 «Про затвердження Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті».
Відповідно до п. 1.4 Наказу № 385, пункт сервісу тахографів (далі за текстом ПСТ) - це спеціально облаштовані виробничі ділянки для надання послуг щодо установлення та технічного обслуговування тахографів суб'єктами господарювання (резидентами України), що виконують передбачені ЄУТР функції "майстерні або механіка" та внесені Мінінфраструктури як
компетентним органом з виконання ЄУТР до переліку уповноважених суб'єктів.
Згідно п. 2.1 Наказу № 226, ПСТ повинен мати виробничу базу для установлення та технічного обслуговування тахографів з урахуванням марок, моделей, типів (аналогові, цифрові) тахографів, затверджених компетентними органами договірних сторін.
Відповідно до п. 2.4 Наказу № 226, ПСТ забезпечує наявність кваліфікованого персоналу.
Кожен фахівець ПСТ, який виконує роботи з установлення та технічного обслуговування тахографів, повинен мати документ, що підтверджує наявність відповідної підготовки щодо виконання видів робіт з установлення та технічного обслуговування тахографів. В межах зазначеної підготовки фахівці ПСТ повинні отримати знання та уміння здійснювати установлення, активацію, адаптацію тахографів до транспортних засобів, періодичні перевірки, технічне обслуговування відповідно до вимог ЄУТР аналогових та/або цифрових тахографів незалежно від належності тахографа до певної марки чи моделі.
Згідно п. 3.1 Наказу № 226, одним з етапів внесення суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів), до Переліку є проведення перевірки достовірності поданої інформації про виробничу базу ПСТ вимогам ЄУТР та цього Порядку, за результатами якої формується Звіт та суб’єкта господарювання вносять до Переліку уповноважених суб’єктів.
Таким чином, аналіз чинного законодавства, дозволяє зробити висновок про те, що якщо суб’єкт господарювання внесений до Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування тахографів в автомобільних транспортних засобах, то відносно нього компетентним державним органом прийнято рішення про наявність у нього відповідної технічної бази та кваліфікованого персоналу, який може надавати послуги/виконувати роботи незалежно від належності тахографа до певної марки чи моделі.
Даний висновок також відповідає Європейській угоді щодо роботи екіпажів транспортних засобів, які виконують міжнародні автомобільні перевезення (ЄУТР), на виконання якої було прийнято вказані в цій скарзі Накази. Так, відповідно до ст. 9 ЄУТР, контрольний пристрій може бути встановлений або відремонтований механіками чи майстернями, затвердженими компетентними органами Договірних Сторін для цієї цілі після того, як останні, якщо вони того забажають, ознайомляться з думками заінтересованих виробників. Вказане свідчить про те, що після затвердження компетентним органом, відповідний механік чи майстерня має право працювати з пристроями будь-яких виробників.
Як слідує з Переліку суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування тахографів в автомобільних транспортних засобах, опублікованому на сайті Державної служби України з безпеки на транспорті за адресою в мережі Інтернет: https://dsbt.gov.ua/biznesu/perelik-subiektiv-hospodariuvannia-shcho-zdiisniuiut-ustanovlennia-ta-tekhnichne-obsluhovuvannia-kontrolnykh-prystroiv-takhohrafiv-v-avtomobilnykh-zasobakh, ТОВ «КАМ» внесений до даного Переліку, отже має відповідну технічну базу та кваліфікованій персонал, який може надавати послуги/виконувати роботи незалежно від належності тахографа до певної марки чи моделі, тобто відносно ВСІХ марок та моделей тахографів, які визнаються, які відповідають вимогам ЄУТР.
На виконання вимог Тендерної документації в частині що стосується підстав відхилення, ТОВ «КАМ» було надано:
1. Довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації № 123 від 12.08.2024 р.
2. Довідку про наявність учасника процедури закупівлі в Переліку…№ 125 від 12.08.2024 р.
Додатково, 23.08.2024 р., було надано:
1. Експертний висновок ДП «Державтотрансндіпроект» щодо можливості ТОВ «КАМ» бути внесеним до Переліку.
2. Звіт інспектування процесу технічного обслуговування тахографів ТОВ «КАМ» реєстраційний номер 014/2017 від 16.11.2017 р. на підставі якого ТОВ «КАМ» було внесено до переліку.
Таким чином, ТОВ «КАМ» повністю виконало вимогу Замовника щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що свідчить про те, що Рішення Замовника є незаконним та необгрунтованим, отже таким, що підлягає скасуванню.
×
-
Назва доказу:
Кваліфікація Корнієнко
-
Повʼязаний документ:
сертифікат Корнієнко Актіа.jpg
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація Колтунов
-
Повʼязаний документ:
переклад сертифіката Колтунов.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація Корнієнко
-
Повʼязаний документ:
свідоцтво Корнієнко Світахо.jpg
-
-
Назва доказу:
Доказ проходження ТОВ "КАМ" контрольного інспектування на відповідність квалфікаційним вимогам
-
Повʼязаний документ:
звіт інспектування тахографи від 16.11.17.pdf
-
-
Назва доказу:
Доказ проходження ТОВ "КАМ" експертного дослідження відповідності кваліфікаційним вимогам
-
Повʼязаний документ:
експертний висновок ДержавтотрансНДІпроєкт.pdf
-
-
Назва доказу:
Кваліфікація Колтунов
-
Повʼязаний документ:
сертифікат Кінзлі Колтунов.pdf
-
-
Назва доказу:
докази наявності персоналу відповідної кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність персоналу відповідної кваліфікації.pdf
-
-
Назва доказу:
докази включення ТОВ "КАМ" в Перелік суб’єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах згідно наказу Міністерства інфраструктури України від 17.04.2013 року № 226
-
Повʼязаний документ:
Довідка про наявність учасника в переліку.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення Уповноваженої особи Східного закупівельно-логістичного центру апарату управління АТ «Укргазвидобування» (протокол № 394 від 29.08.2024 р.) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КАМ» в межах процедури закупівлі UA-2024-08-07-011096-a.