• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Торги не відбулися

1 930 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 652.60 UAH
Період оскарження: 07.08.2024 16:36 - 12.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Замовника (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))

Номер: 37ee10111cd342d39c5f28eb18d424ac
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-07-010382-a.a2
Назва: СКАРГА на рішення Замовника (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"(надалі- Закон) та Особливостей затверджених Постановою № 1178 від 12.10.2022 (надалі – Особливості))
Скарга:
Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області в системі електронних закупівель оприлюднено оголошення № UA-2024-08-07-010382-a про проведення процедури закупівлі за предметом – Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь наступні Учасники: ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА", ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником прийнято ПРОТОКОЛ/РІШЕННЯ №1-20/08 від 20.08.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління ДСНС України у Харківській області щодо визначення переможця закупівлі за предметом – Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі. Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що цим рішенням Замовником порушено вимоги Закону та Особливості з огляду на таке. 1. Тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі подано ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА". Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель 20 серпня 2024 року ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" визначена переможцем з пропозицією 1 799 900, 00 грн. та автоматично сформовано електронною системою закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Проте, відповідно до ПРОТОКОЛУ/РІШЕННЯ №1-20/08 від 20.08.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління ДСНС України у Харківській області оприлюдненого в електронній системі закупівель Замовником розглядалась тендерна пропозиція ФОП "РУДИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА, яку за результатами розгляду визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська/ страхова / фінансової установи). Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Відповідно до вимог пункту 3 форми забезпечення тендерної пропозиції, наведеної в Додатку 1 до тендерної документації, за цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). Учасником ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" в складі тендерної пропозиції надана БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № G0824/67673 від 14.08.2024 року (файл «Підписаний G0824-6767-GL_tender.pdf»), в якій в пункті 3 зазначається, що за цією гарантією гарант безвідклично та безумовно зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Тобто, строк сплати коштів за БАНКІВСЬКОЮ ГАРАНТІЄЮ № G0824/67673 від 14.08.2024 року не відповідає строку зазначеному у ФОРМІ забезпечення тендерної пропозиції наведеної в Додатку 1 до тендерної документації. Отже, учасник ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" відступив від форми гарантії наведеної в Додатку 1 до тендерної документації та надав БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № G0824/67673 зі строком сплати протягом 5 робочих днів що не відповідає вимогам пункту 2 розділу 3 тендерної документації та додатку 1 до тендерної документації. Замовником не виявлені вказані невідповідності у наданій БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № G0824/67673 передбачені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. 3. Відповідно до додатку 2 тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі (інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі), учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - керівництво та/або інструкція, та/або інший документ з експлуатації та монтажу - копію сертифікату відповідності та/або декларації відповідності
Дата розгляду скарги: 03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2024 16:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.09.2024 16:35
Дата виконання рішення Замовником: 09.09.2024 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯ Комісїї Антимонопольного комітету України №14730-р/пк-пз від 03.09.2024 виконано. Протокол про скасування рішення про визначення ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ РУДНИК ІРИНИ МИКОЛАЇВНИ (код ЄДРПОУ: 3268111781) переможцем за процедурою закупівлі — " Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі" додається.
Автор: ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Олена Пінчук 380953698782 pinchyk_o@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3d7729f8e2d5439e9240195ca9c84e3e
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визнання переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Отже, наданою декларацією про відповідність не підтверджена відповідність тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в наведеній частині.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиції учасника ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.

На підставі наведених вище документів тендерна пропозиція ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі п.п.2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" Замовник порушив п.п.2 пункту 44 Особливостей.
На підставі викладеного, рішення Замовника про визначення учасника ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА" переможцем закупівлі є незаконним, та таким, що порушує принципи, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі та права та інтереси Скаржника, пов’язані з участю в процедурі закупівлі.
Керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Рудник І.М.

Номер: 9fe793d623404fd0a80351726552c65f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-07-010382-a.a1
Назва: Щодо визнання переможцем закупівлі ФОП Рудник І.М.
Вимога:
Прошу скасувати Протокол/рішення №1-20/08 від 20.08.2024 (детально у прикріпленому файлі).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня, шановний запитувачу! Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Так як закупівля проводилась відповідно з урахуванням ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), то відповідно до пункту 54: «54. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.» При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 3 дня до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою пункту 54 Особливостей до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився. Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону та пункту 46 Особливостей, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів (згідно Закону) та як через чотири дні (згідно Особливостей) з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. При цьому Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА) не відхилена згідно із Законом. У свою чергу, частиною четвертою статті 33 Закону, визначена ще одна правова підстава для звернення учасника через електронну систему закупівель з відповідною вимогою до замовника, де також встановлено обов’язок замовника надавати відповідь на звернення учасника, а саме: учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. На момент подання Вимоги, Ваша тендерна пропозиція (тендерна пропозиція ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА) не була визначена електронною системою закупівель за результатом оцінки найбільш економічно вигідною, тому згідно із Законом, не розглядалася замовником на відповідність вимогам тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено. У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника. Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено