-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засіб для деконтамінації шкіри рук "Біонол Силфур" (1л у флаконі)
Торги не відбулися
4 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45.00 UAH
мін. крок: 1% або 45.00 UAH
Період оскарження:
12.07.2018 12:59 - 16.07.2018 16:00
Вимога
Вирішена
Щодо написаного Замовником
Номер:
372f58c3e9354f4a9db665fe84afd143
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-12-000610-c.a3
Назва:
Щодо написаного Замовником
Вимога:
Шановний! А ні Наказ №35 Зовнішторгвидав України, а ні Закон про публічні закупівлі не зобов"язує Учасника звертатися до Замовника та вказувати на той факт, що останній порушує норми чинного Законодавства. Це міра відповідальності Замовника! Ще раз наголошуємо,що Замовник НАВМИСНО сформував дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції для того,що протягти у переможці "свого" постачальника та отримати за нашою інформацією хабар у розмірі 40% від загальної суми. Враховуючи корупційну протизаконну позицію Замовника, ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів з метою притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2018 09:38
Вирішення:
Шановний Учаснику! Метою будь-яких закупівель є закупівля товарів з чітко визначеними технічними, якісними та кількісними характеристиками за більш вигідною ціною, а не закупівля товарів, які не відповідають вимогам Замовника та не являються еквівалентами. Практика застосування інших засобів не була успішною. Враховуючи що за закладом залишилась функція надання медичної допомоги ВІЛ-інфіцірованим хворим ми не тільки маємо право, а повинні оформити «технічну специфікацію» таким чином, щоб вона «містила детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики». Замовник вважає, що рішення про дискваліфікацію учасника є обґрунтованим та правомірним
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
df5f9e8a37fa4212874acbe825238c5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-12-000610-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! З самого початку Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %, вказані домішки, які повинні бути в засобі. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника. Підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу, мали у складі неагресивні компоненти. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме компоненти провинні входити до складу того чи іншого дезінфекційного засобу. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: призначення, спектр антимікробної дії, , клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2018 16:56
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вимогу від 24.07.2018 р. повідомляємо наступне. Приймаючи участь в закупівлі ви повинні були добре ознайомитись з документацією та вимогами. У разі виявлення порушення Ви мали можливість з 12.07.2018 року по 16.07.2018 року звернутися до Замовника за роз’ясненням або з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі через відповідну електронну форму на електронному майданчику згідно Закону Про публічні закупівлі та Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» .Згідно п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозиції, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. З огляду на зазначене вище, ані Закон, ані Порядок не обмежує права замовника допорогової закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідне, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду специфічності використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо тих процесів, в яких така продукція використовується, з огляду на конкретні умови та обставини, за яких такі процеси відбуваються. Відповідно до п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник або реалізує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв та специфічності використання.
Згідно п. 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Згідно п. 9.2 Порядку невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі є підставою для дискваліфікації. Замовник у повній відповідності до норм законодавства відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК. Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства.
Окрім того, Відповідно до ст.1 Закону України “Про захист економічної конкуренції”: «економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку”. Дезінфекційні засоби, зазначені у технічних вимогах документації, реалізує необмежене коло Учасників. Твердження скаржника про відсутність еквівалентів ніяким чином документально не підтверджені, тобто мають характер припущень.
Одночасно, Ваші вирази та висновки про «протягнення певного учасника» тощо є такими, що не відповідають дійсності і є тиском на склад відповідальних осіб. Звинувачення у протизаконних корупційних діях потребує обґрунтованих доказів, перш ніж їх висувати, рекомендуємо вам провести детальний аналіз чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема щодо порядку проведення допорогових закупівель.
Неспроможність Учасника ,задовольнити потреби Замовника, не дає права зводити наклепи, звинувачуючи в хабарництві. Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні та порушенні чинного законодавства України, грубо порушують наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадаємо, що наша установа має право скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації ( ч.4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України). Всього найкращого!
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
89e205438a8e4914848a9984b6967592
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-12-000610-c.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! З самого початку Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %, вказані домішки, які повинні бути в засобі. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника. Підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу ( мали у складі неагресивні компоненти). Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2018 16:51
Опис причини скасування:
Помилка
Дата скасування:
24.07.2018 16:54