-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з управління активами відповідно до ст. 21 Закону № 772-VIII, а саме: Суховантажне судно «EMMAKRIS III» (унікальний ідентифікатор ІМО № 9218387, позивний судна 3EKY9, реєстраційний № 48201-16-С, країна приписки Республіка Панама. за ДК 021:2015 (CPV) – 99999999-9 Не відображене в інших розділах
Завершена
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2024 13:05 - 16.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про непровомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
d42280633dd64869bdf9a2a19cea345f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-07-005615-a.b1
Назва:
Скарга про непровомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток до чартер-партії 002-1221.pdf 28.08.2024 17:56
- 3Додаток 3 п.3 Баланс-фінзвітність 2023.PDF 28.08.2024 17:56
- Бабчинецкий підтвердження.pdf 28.08.2024 17:56
- Лист пояснення Бабчинецький дипломи.pdf 28.08.2024 17:56
- додаток_UNIVERSAL.pdf 28.08.2024 17:56
- Бабчинецкий диплом 2+ додаток.pdf 28.08.2024 17:56
- 3 Додаток 3 п.3 Квітанція №2 Баланс-звітність 2023.pdf 28.08.2024 17:56
- Тайм чартер UNIVERSAL.pdf 28.08.2024 17:56
- додаток_UNIVERSAL зміни_оплати.pdf 28.08.2024 17:56
- Лист пояснення Бабчинецький трудовая.pdf 28.08.2024 17:56
- Бабчинецкий Наказ, повідомлення, квітанція, договір.pdf 28.08.2024 17:56
- Бабчинецкий диплом.pdf 28.08.2024 17:56
- додаток_до_чартер_партії_зміни_оплати.pdf 28.08.2024 17:56
- Скарга.pdf 28.08.2024 17:56
- RF_RS тайм чартер.pdf 28.08.2024 17:56
- додаток до чартер-партії 002-1221.pdf 28.08.2024 17:56
- Бабчинецкий трудовая.pdf 28.08.2024 17:56
- додаток_до_чартер_партії_зміни_оплати.pdf 28.08.2024 17:56
- 3додаток 3 довідка про досвід.pdf 28.08.2024 17:56
- sign.p7s 28.08.2024 18:01
- рішення від 30.08.2024 № 14575.pdf 30.08.2024 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2024 № 15000.pdf 10.09.2024 14:36
- рішення від 09.09.2024 № 15000.pdf 11.09.2024 16:47
- Додаток до Договору 017_070719.pdf 03.09.2024 16:42
- Квитанція.pdf 03.09.2024 16:42
- Фін.звітність за 2023.pdf 03.09.2024 16:42
- Пояснення АМКУ 02.09.2024.pdf 03.09.2024 16:42
- Договір 017_070719.pdf 03.09.2024 16:42
- Договір 021_210918 + Акти 2023.pdf 03.09.2024 16:43
- Пояснення АМКУ_02.09.2024.docx 03.09.2024 16:43
- Акти 2023 до Договору 07_070719.pdf 03.09.2024 16:43
- Бабчинецкий трудова.pdf 03.09.2024 16:43
- Протокол УО № 13_скасування.docx 19.09.2024 16:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.08.2024 18:11
Дата розгляду скарги:
09.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2024 16:47
Дата виконання рішення Замовником:
19.09.2024 16:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення скасоване Протоколом Уповноваженої особи від 19.09.2024 №13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d4b009c13b6342f59addab944869854c
Заголовок пункту скарги:
1.Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
3. Щодо підтвердження фінансової спроможності.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
1.Щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
Так, у Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 Замовник зазначив, що Учасником подано довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання тa досвід: вказано прізвище, імʼя та по- батькові, стаж роботи за фахом, освіта. В підтвердження подані копії трудових книжок (всі заповнені сторінки), копії дипломів, копії сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. В копіях наданих документів відсутні відповідні записи фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент». Таким чином, Учасником не усунуто невідповідності, а саме не надано копії всіх заповнених сторінок трудової книжки фахівця з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент». B порушення вимог тендерної документації, Учасником відносно працівника Бабчинецького П.Ф. подана копія трудової книжки не в повному обсязі. Копія Трудової книжки серії БТ № 5251285 надана у вигляді копій аркушів: 1, 42-47. Дата заповнення трудової книжки 10.06.1983, отже запис на 42 сторінці який датовано 19.08.2011 не може бути першим записом до трудової книжки, відтак Учасником не надана копія трудової книжки з усіма заповненими сторінками.
Однак, на виконання цієї вимоги Скаржник надав копію Трудової книжки серії БТ № 5251285 найманого за трудовим договором працівника Бабчинецького П.Ф. у вигляді копій аркушів: 1, 42-47. При цьому слід зазначити, що відповідно до розміщеної Тендерної документації оприлюдненій в електронній системі закупівель ідентифікатор: UA-2024-08-07-005615-a, в Додатку 3 до тендерної документації наявний кваліфікаційний критерій щодо «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід у сфері менеджменту», а саме вимога про надання довідки, яка «складається у довільній формі та має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - вказати прізвище, ім’я та по-батькові;- стаж роботи за фахом;- освіта;- наявність фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент» та/або фахівців з вищою освітою, які закінчили професійні курси з менеджменту (управління) підприємством, які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Інформація викладена у Довідці підтверджується копіями трудових книжок (всі заповнені сторінки), копіями дипломів, копіями сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці.». Тобто, Замовник, вимагав підтвердити копіями трудових книжок досвід фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент». На вказану вимогу Скаржником й подано копію Трудової книжки серії БТ № 5251285 найманого за трудовим договором працівника Бабчинецького П.Ф., який має вищу освіту за спеціальністю Менеджмент організацій, у вигляді копій аркушів: 1, 42-47. Вказані аркуші трудової книжки підтверджують досвід Бабчинецького П.Ф. після отримання відповідного диплому про вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент». Вказане свідчить про неправомірність рішення Замовника в цій частині.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Так, у Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 Замовник зазначив, що Учасником подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, однак не подано копії документів (згідно умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. Також, зміст поданої Довідки не відповідає поданим в тендерній пропозиції договорам. Таким чином, Учасником не усунуто невідповідності, а саме не надано Додатку до договору № 02/0719 від 08.07.2019 та Замовником проведено аналіз наданих договорів щодо відповідності вимогам Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність».
Однак, на виконання цієї вимоги Скаржник надав Додаток до договору № 02/0719 від 08.07.2019, при цьому слід звернути увагу, що Замовник посилається в Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 на зміст вказаного додатку одразу після зазначення інформації, що Учасником не усунуто невідповідності, а саме не надано Додатку до договору № 02/0719 від 08.07.2019, що свідчить про неправомірність рішення Замовника в цій частині.
Також, щодо проведеного аналізу наданих в підтвердження наявності у Скаржника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівель договорів щодо відповідності вимогам Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність», слід зазначити, що Замовник зробив висновок, що згідно частини 1 статті 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Відповідно до частини 1 статті 203 Цивільного кодексу України зміст правочину може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, a також інтересам держави i суспільства, його моральним засадам. Однак, визнати недійсним правочин може тільки суд, при цьому вказаний висновок Замовника не грунтується жодним судовим рішенням щодо описаних договорів. Також, в Єдиному державному реєстрі судових рішень відсутні будь-які судові спори та рішення щодо оспорювання правочинів (договорів) від 07.07.2019 № 017/070719 та від 21.09.2018 №021/210918. Таким чином, Замовник здійснив аналіз вказаних правочинів, що не передбачається законодавством та не відповідає вимогам тендерної документації, а також не відноситься до компетенції Замовника, що свідчить про неправомірність рішення Замовника в цій частині.
3. Щодо підтвердження фінансової спроможності.
У Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 Замовник зазначив, що Учасником подано фінансову звітність мікропідприємства, а саме Баланс Форма № 1-мс та Звіт про фінансові результати Форма № 2-мс за 2023 рік, однак не подано докази про прийняття фінансової звітності контролюючими органами. Таким чином Учасником не усунуто невідповідність, згідно пункту 46.2 Податкового кодексу України, Фінансова звітність мікропідприємства подається платниками за результатами звітного року в строки передбачені для подачі річної декларації з податку на прибуток. Учасником подана Фінансова звітність мікропідприємства станом на 31.12.2023, із квитанцією № 6099777 про її прийняття контролюючим органом 29.02.2024. Проте, згідно даних визначених в графі «Дата (рік, місяць, число)» документу «Фінансова звітність мікропідприємства» зазначена дата «12.02.2023». Отже, дата подання визначена на документі «Фінансова звітність мікропідприємства» суперечить даті подання прийнятого органом квитанцією документу контролюючим згідно №6099777.
Так, на виконання цієї вимоги Скаржник надав квитанцією № 6099777 про її прийняття контролюючим органом 29.02.2024. При цьому, під час подачі тендерної пропозиції було надано Фінансову звітність мікропідприємства станом на 31.12.2023, яку було сформовано з особистого електронного кабінету Державної податкової служби України, під час формування вказаної звітності (інформація в якій вже формується самою програмою на підставі поданої раніше Фінансової звітності мікропідприємства станом на 31.12.2023) міг відбутись збій щодо формування графи «Дата (рік, місяць, число)», однак підтвердження безпосередньо подачі самої звітності за 2023 рік є надана квитанція № 6099777 від 29.02.2024, яка була прийнята без зауважень, що має своє підтвердження відповідно до інформації з відкритих джерел інтернет ресурсів, в яких зазначено що інформація з фінансової звітності мікропідприємства ПП «МАРІНЕКС» відповідає інформації поданій до тендерної пропозиції.
Окрім цього, Замовником в протоколі № 8 від 26.08.2024 зазначено, що за даними статті «собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)», код рядка «2050», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства визначено дані в розмірі «-» тис. грн. За даними статті «інші витрати», код рядка «2165», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства визначено дані в розмірі «2512,5» тис. грн. За даними статті «Разом витрати (2050+2165)», код рядка «2285», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства визначено дані в розмірі «2512,5» тис. грн. Водночас Учасником з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, надано Договір від 07.07.2019 № 017/070719 з копіями Актів прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) зокрема і за 2023 рік. За змістом вказаних актів Учасник, як Фрахтувальник судна поніс витрати загальна сума яких за 2023 рік становить 722400 евро, або згідно офіційного обмінного курсу НБУ на дати складання Актів - 27918148,24грн. Також Учасником з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, надано Договір від 21.09.2018 № 021/210918 з копіями Актів прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) зокрема і за 2023 рік. За змістом вказаних актів Учасник, як Фрахтувальник судна поніс витрати загальна сума яких за 2023 рік становить 476910 евро, або згідно офіційного обмінного курсу НБУ на дати складання Актів - 18304127,03грн. Відтак, загальна сума витрат Учасника в ході його господарської діяльності лише за вище вказаними договорами протягом 2023 року склала 1199310 eвpo, або 46222275,27 грн. Вказані показники не співпадають із даними визначеними у статті «Разом витрати (2050+2165)», код рядка «2285», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства.
Так, вказана інформація зазначена в протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 в розділі щодо підтвердження фінансової спроможності не може бути аргументована як не усунена Скаржником за результатами розгляду повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 22.08.2024 оприлюдненої у електронній системі закупівель до ПП «МАРІНЕКС». Так, у повідомленні Замовника з вимогою про усунення невідповідностей від 22.08.2024 оприлюдненої у електронній системі закупівель до ПП «МАРІНЕКС» не містилися вищевказані невідповідності, у зв’язку із чим проведений аналіз Замовником статей видатків ПП «МАРІНЕКС» не відповідає зазначеним вимогам про усунення невідповідностей, вимогам законодавства та Тендерній документації.
Так, у Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 Замовник зазначив, що Учасником подано довідку з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання тa досвід: вказано прізвище, імʼя та по- батькові, стаж роботи за фахом, освіта. В підтвердження подані копії трудових книжок (всі заповнені сторінки), копії дипломів, копії сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці. В копіях наданих документів відсутні відповідні записи фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент». Таким чином, Учасником не усунуто невідповідності, а саме не надано копії всіх заповнених сторінок трудової книжки фахівця з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент». B порушення вимог тендерної документації, Учасником відносно працівника Бабчинецького П.Ф. подана копія трудової книжки не в повному обсязі. Копія Трудової книжки серії БТ № 5251285 надана у вигляді копій аркушів: 1, 42-47. Дата заповнення трудової книжки 10.06.1983, отже запис на 42 сторінці який датовано 19.08.2011 не може бути першим записом до трудової книжки, відтак Учасником не надана копія трудової книжки з усіма заповненими сторінками.
Однак, на виконання цієї вимоги Скаржник надав копію Трудової книжки серії БТ № 5251285 найманого за трудовим договором працівника Бабчинецького П.Ф. у вигляді копій аркушів: 1, 42-47. При цьому слід зазначити, що відповідно до розміщеної Тендерної документації оприлюдненій в електронній системі закупівель ідентифікатор: UA-2024-08-07-005615-a, в Додатку 3 до тендерної документації наявний кваліфікаційний критерій щодо «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід у сфері менеджменту», а саме вимога про надання довідки, яка «складається у довільній формі та має містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - вказати прізвище, ім’я та по-батькові;- стаж роботи за фахом;- освіта;- наявність фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент» та/або фахівців з вищою освітою, які закінчили професійні курси з менеджменту (управління) підприємством, які виконують функції керівників підприємств, членів виконавчих органів, головних інженерів, операторів, бухгалтерів та/або іншим чином забезпечують діяльність з управління майном та активами. Інформація викладена у Довідці підтверджується копіями трудових книжок (всі заповнені сторінки), копіями дипломів, копіями сертифікатів та/або інших документів, що підтверджують кваліфікацію, знання, досвід спеціалістів зазначених у Довідці.». Тобто, Замовник, вимагав підтвердити копіями трудових книжок досвід фахівців з вищою освітою за спеціальністю 073 «Менеджмент». На вказану вимогу Скаржником й подано копію Трудової книжки серії БТ № 5251285 найманого за трудовим договором працівника Бабчинецького П.Ф., який має вищу освіту за спеціальністю Менеджмент організацій, у вигляді копій аркушів: 1, 42-47. Вказані аркуші трудової книжки підтверджують досвід Бабчинецького П.Ф. після отримання відповідного диплому про вищу освіту за спеціальністю «Менеджмент». Вказане свідчить про неправомірність рішення Замовника в цій частині.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Так, у Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 Замовник зазначив, що Учасником подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, однак не подано копії документів (згідно умовами договору), що підтверджують виконання вказаних у довідці договорів в повному обсязі. Також, зміст поданої Довідки не відповідає поданим в тендерній пропозиції договорам. Таким чином, Учасником не усунуто невідповідності, а саме не надано Додатку до договору № 02/0719 від 08.07.2019 та Замовником проведено аналіз наданих договорів щодо відповідності вимогам Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність».
Однак, на виконання цієї вимоги Скаржник надав Додаток до договору № 02/0719 від 08.07.2019, при цьому слід звернути увагу, що Замовник посилається в Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 на зміст вказаного додатку одразу після зазначення інформації, що Учасником не усунуто невідповідності, а саме не надано Додатку до договору № 02/0719 від 08.07.2019, що свідчить про неправомірність рішення Замовника в цій частині.
Також, щодо проведеного аналізу наданих в підтвердження наявності у Скаржника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівель договорів щодо відповідності вимогам Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність», слід зазначити, що Замовник зробив висновок, що згідно частини 1 статті 215 Цивільного кодексу України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Відповідно до частини 1 статті 203 Цивільного кодексу України зміст правочину може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, a також інтересам держави i суспільства, його моральним засадам. Однак, визнати недійсним правочин може тільки суд, при цьому вказаний висновок Замовника не грунтується жодним судовим рішенням щодо описаних договорів. Також, в Єдиному державному реєстрі судових рішень відсутні будь-які судові спори та рішення щодо оспорювання правочинів (договорів) від 07.07.2019 № 017/070719 та від 21.09.2018 №021/210918. Таким чином, Замовник здійснив аналіз вказаних правочинів, що не передбачається законодавством та не відповідає вимогам тендерної документації, а також не відноситься до компетенції Замовника, що свідчить про неправомірність рішення Замовника в цій частині.
3. Щодо підтвердження фінансової спроможності.
У Протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 Замовник зазначив, що Учасником подано фінансову звітність мікропідприємства, а саме Баланс Форма № 1-мс та Звіт про фінансові результати Форма № 2-мс за 2023 рік, однак не подано докази про прийняття фінансової звітності контролюючими органами. Таким чином Учасником не усунуто невідповідність, згідно пункту 46.2 Податкового кодексу України, Фінансова звітність мікропідприємства подається платниками за результатами звітного року в строки передбачені для подачі річної декларації з податку на прибуток. Учасником подана Фінансова звітність мікропідприємства станом на 31.12.2023, із квитанцією № 6099777 про її прийняття контролюючим органом 29.02.2024. Проте, згідно даних визначених в графі «Дата (рік, місяць, число)» документу «Фінансова звітність мікропідприємства» зазначена дата «12.02.2023». Отже, дата подання визначена на документі «Фінансова звітність мікропідприємства» суперечить даті подання прийнятого органом квитанцією документу контролюючим згідно №6099777.
Так, на виконання цієї вимоги Скаржник надав квитанцією № 6099777 про її прийняття контролюючим органом 29.02.2024. При цьому, під час подачі тендерної пропозиції було надано Фінансову звітність мікропідприємства станом на 31.12.2023, яку було сформовано з особистого електронного кабінету Державної податкової служби України, під час формування вказаної звітності (інформація в якій вже формується самою програмою на підставі поданої раніше Фінансової звітності мікропідприємства станом на 31.12.2023) міг відбутись збій щодо формування графи «Дата (рік, місяць, число)», однак підтвердження безпосередньо подачі самої звітності за 2023 рік є надана квитанція № 6099777 від 29.02.2024, яка була прийнята без зауважень, що має своє підтвердження відповідно до інформації з відкритих джерел інтернет ресурсів, в яких зазначено що інформація з фінансової звітності мікропідприємства ПП «МАРІНЕКС» відповідає інформації поданій до тендерної пропозиції.
Окрім цього, Замовником в протоколі № 8 від 26.08.2024 зазначено, що за даними статті «собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг)», код рядка «2050», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства визначено дані в розмірі «-» тис. грн. За даними статті «інші витрати», код рядка «2165», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства визначено дані в розмірі «2512,5» тис. грн. За даними статті «Разом витрати (2050+2165)», код рядка «2285», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства визначено дані в розмірі «2512,5» тис. грн. Водночас Учасником з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, надано Договір від 07.07.2019 № 017/070719 з копіями Актів прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) зокрема і за 2023 рік. За змістом вказаних актів Учасник, як Фрахтувальник судна поніс витрати загальна сума яких за 2023 рік становить 722400 евро, або згідно офіційного обмінного курсу НБУ на дати складання Актів - 27918148,24грн. Також Учасником з метою підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів, надано Договір від 21.09.2018 № 021/210918 з копіями Актів прийому передачі виконаних робіт (наданих послуг) зокрема і за 2023 рік. За змістом вказаних актів Учасник, як Фрахтувальник судна поніс витрати загальна сума яких за 2023 рік становить 476910 евро, або згідно офіційного обмінного курсу НБУ на дати складання Актів - 18304127,03грн. Відтак, загальна сума витрат Учасника в ході його господарської діяльності лише за вище вказаними договорами протягом 2023 року склала 1199310 eвpo, або 46222275,27 грн. Вказані показники не співпадають із даними визначеними у статті «Разом витрати (2050+2165)», код рядка «2285», стовбець «за звітний період» (тобто 2023 рік) Фінансової звітності мікропідприємства.
Так, вказана інформація зазначена в протоколі уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024 в розділі щодо підтвердження фінансової спроможності не може бути аргументована як не усунена Скаржником за результатами розгляду повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 22.08.2024 оприлюдненої у електронній системі закупівель до ПП «МАРІНЕКС». Так, у повідомленні Замовника з вимогою про усунення невідповідностей від 22.08.2024 оприлюдненої у електронній системі закупівель до ПП «МАРІНЕКС» не містилися вищевказані невідповідності, у зв’язку із чим проведений аналіз Замовником статей видатків ПП «МАРІНЕКС» не відповідає зазначеним вимогам про усунення невідповідностей, вимогам законодавства та Тендерній документації.
×
-
Назва доказу:
3 Додаток 3 п.3 Квітанція №2 Баланс-звітність 2023.pdf
-
Повʼязаний документ:
3 Додаток 3 п.3 Квітанція №2 Баланс-звітність 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
3Додаток 3 п.3 Баланс-фінзвітність 2023.PDF
-
Повʼязаний документ:
3Додаток 3 п.3 Баланс-фінзвітність 2023.PDF
-
-
Назва доказу:
3додаток 3 довідка про досвід.pdf
-
Повʼязаний документ:
3додаток 3 довідка про досвід.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток_до_чартер_партії_зміни_оплати.pdf
-
Повʼязаний документ:
додаток_до_чартер_партії_зміни_оплати.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток до чартер-партії 002-1221.pdf
-
Повʼязаний документ:
додаток до чартер-партії 002-1221.pdf
-
-
Назва доказу:
RF_RS тайм чартер.pdf
-
Повʼязаний документ:
RF_RS тайм чартер.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток_UNIVERSAL зміни_оплати.pdf
-
Повʼязаний документ:
додаток_UNIVERSAL зміни_оплати.pdf
-
-
Назва доказу:
додаток_UNIVERSAL.pdf
-
Повʼязаний документ:
додаток_UNIVERSAL.pdf
-
-
Назва доказу:
Тайм чартер UNIVERSAL.pdf
-
Повʼязаний документ:
Тайм чартер UNIVERSAL.pdf
-
-
Назва доказу:
Бабчинецкий підтвердження.pdf
-
Повʼязаний документ:
Бабчинецкий підтвердження.pdf
-
-
Назва доказу:
Бабчинецкий трудовая.pdf
-
Повʼязаний документ:
Бабчинецкий трудовая.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист пояснення Бабчинецький трудовая.pdf
-
Повʼязаний документ:
Лист пояснення Бабчинецький трудовая.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист пояснення Бабчинецький дипломи
-
Повʼязаний документ:
Лист пояснення Бабчинецький дипломи.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ, повідомлення, трудова, квітанція
-
Повʼязаний документ:
Бабчинецкий Наказ, повідомлення, квітанція, договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом
-
Повʼязаний документ:
Бабчинецкий диплом.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом
-
Повʼязаний документ:
Бабчинецкий диплом 2+ додаток.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень процедури закупівлі з ідентифікатором UA-2024-08-07-005615-a. 3. Визнати рішення Замовника, оформлене Протоколом уповноваженої особи № 8 від 26.08.2024, про відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРІНЕКС» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «МАРІНЕКС», оформлене Протоколом уповноваженої особи, № 8 від 26.08.2024.