-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Завершена
366 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 660.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 660.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2024 11:44 - 12.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
bb889cf047eb483ca67a77906ee490fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-07-004281-a.c1
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Фізична особа – підприємець Антоненко Ігор Анатолійович є Учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної замовником торгів Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, предметом якої є «ДК 021:2015-3435 0000 - 5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автошини)», з ідентифікатором закупівлі UA-2024-08-07-004281-a.
Протоколом № 72 від 16 серпня 2024 року, уповноваженою особою Замовника Шкляр Олегом прийнято рішення про дискваліфікацію учасника Фізичної особи – підприємця Антоненко Ігор Анатолійович.
Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним, виходячи з наступного.
Підставою для відхилення пропозиції Фізичної особи – підприємця Антоненко Ігор Анатолійович, на думку замовника, є те що: «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник – ФОП Антоненко І.А. не надав документи, вимога про надання яких зазначена у Додатку 4 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку) до тендерної документації, а саме: «технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1».
Неподання вказаного документу не відноситься до невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (згідно пункту 43 Особливостей)».
Умовами тендерної документації (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку №4 ТД) вимагалось:
3.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. ;
- документи, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Проте, Замовник не взяв до уваги документ Технічну специфікацію, що завантажений учасником в електронну систему закупівель з назвою «16. ТЯКХ.pdf», дата завантаження 14 серпня 2024 року о 15:55 год, документ додається.
Даний документ «16. ТЯКХ.pdf» містить абсолютно усю інформацію згідно таблиці №1 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку №4 ТД), що вимагав замовник згідно умов тендерної документації, а саме: порядковий номер, інформацію про найменування товару, одиницю виміру, кількість, технічні характеристики товару, виробника товару із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країну походження товару.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та з урахуванням пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації замовника міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (п.1 розділу 3 ТД) :
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки:
- п.2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
- п.7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
- п.12 Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Відповідно п.43 Особливостей (Постанови №1178 від 12.10.2022 р.) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ Технічна специфікація скаржника був поданий у складі тендерної пропозиції скаржника і документ містить усю інформацію, що вимагалась тендерною документацією, при цьому виправлення помилки, а саме, викладення технічної специфікації у табличній формі згідно форми Таблиці 1 не передбачає зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням положень про формальні помилки Замовник не мав права відхилити нашу тендерну пропозиції з підстав «ненадання документів вимога про надання яких зазначена у Додатку 4 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку) до тендерної документації, а саме: «технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1», оскільки документ фактично був поданий, уся інформація в поданому документі (що передбачалася згідно таблиці 1) наявна в документі, і сама лише формальна помилка – оформлення Технічної специфікації по суті теж в табличному форматі, тільки в якому змінені місцями слова, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції скаржника.
Замовник при прийнятті рішень має керуватися вимогами чинного законодавства України з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що Замовник порушив процедуру закупівлі відхиливши пропозицію скаржника Фізична особа – підприємець Антоненко Ігор Анатолійович, на підставі вище викладеного.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ UA-2024-08-07-004281-a дискваліфікація 366 тисУАШ ЖМР 21.08.2024 17:07
- Довіренність (Фесюк) 21.08.2024 17:07
- Додаток 1. ПРОТОКОЛ відхилення 21.08.2024 17:07
- Додаток 2. 16. ТЯКХ 21.08.2024 17:07
- Додаток 3. Протокол визн переможця 21.08.2024 17:07
- Додаток 4. Заява до АМКУ відеоконференція 21.08.2024 17:07
- Скарга АМКУ UA-2024-08-07-004281-a дискваліфікація 366 тисУАШ ЖМР 21.08.2024 17:07
- sign.p7s 21.08.2024 17:09
- Наші Письмові пояснення ФОП Антоненко UA-2024-08-07-004281-a 28.08.2024 14:20
- Наші Письмові пояснення ФОП Антоненко UA-2024-08-07-004281-a 28.08.2024 14:20
- sign.p7s 28.08.2024 14:21
- рішення від 23.08.2024 № 14233.pdf 23.08.2024 13:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2024 № 14727.pdf 04.09.2024 16:31
- рішення від 03.09.2024 № 14727.pdf 06.09.2024 16:57
- Пояснення АМКУ 27.08.24.PDF 27.08.2024 11:15
- ПОЯСНЕННЯ АМКУ 27.08.24.docx 27.08.2024 11:15
- Протокол про скасування рішення УО.PDF 09.09.2024 09:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.08.2024 17:50
Дата розгляду скарги:
03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.08.2024 13:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.09.2024 16:57
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2024 09:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом уповноваженої особи КП "УАШ" ЖМР від 09.09.2024 року скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Антоненка Ігоря Анатолійовича ( код ЄДРПОУ : 2791317831) ; скасувано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЛІПАРТС» (код ЄДРПОУ : 42819207) переможцем процедури закупівлі – «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5d8cf64e33ca4831b1f676a5a74910af
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Фізична особа – підприємець Антоненко Ігор Анатолійович є Учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної замовником торгів Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, предметом якої є «ДК 021:2015-3435 0000 - 5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автошини)», з ідентифікатором закупівлі UA-2024-08-07-004281-a.
Протоколом № 72 від 16 серпня 2024 року, уповноваженою особою Замовника Шкляр Олегом прийнято рішення про дискваліфікацію учасника Фізичної особи – підприємця Антоненко Ігор Анатолійович.
Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним, виходячи з наступного.
Підставою для відхилення пропозиції Фізичної особи – підприємця Антоненко Ігор Анатолійович, на думку замовника, є те що: «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник – ФОП Антоненко І.А. не надав документи, вимога про надання яких зазначена у Додатку 4 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку) до тендерної документації, а саме: «технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1».
Неподання вказаного документу не відноситься до невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (згідно пункту 43 Особливостей)».
Умовами тендерної документації (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку №4 ТД) вимагалось:
3.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. ;
- документи, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Проте, Замовник не взяв до уваги документ Технічну специфікацію, що завантажений учасником в електронну систему закупівель з назвою «16. ТЯКХ.pdf», дата завантаження 14 серпня 2024 року о 15:55 год, документ додається.
Даний документ «16. ТЯКХ.pdf» містить абсолютно усю інформацію згідно таблиці №1 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку №4 ТД), що вимагав замовник згідно умов тендерної документації, а саме: порядковий номер, інформацію про найменування товару, одиницю виміру, кількість, технічні характеристики товару, виробника товару із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країну походження товару.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та з урахуванням пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації замовника міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (п.1 розділу 3 ТД) :
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки:
- п.2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
- п.7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
- п.12 Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Відповідно п.43 Особливостей (Постанови №1178 від 12.10.2022 р.) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ Технічна специфікація скаржника був поданий у складі тендерної пропозиції скаржника і документ містить усю інформацію, що вимагалась тендерною документацією, при цьому виправлення помилки, а саме, викладення технічної специфікації у табличній формі згідно форми Таблиці 1 не передбачає зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням положень про формальні помилки Замовник не мав права відхилити нашу тендерну пропозиції з підстав «ненадання документів вимога про надання яких зазначена у Додатку 4 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку) до тендерної документації, а саме: «технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1», оскільки документ фактично був поданий, уся інформація в поданому документі (що передбачалася згідно таблиці 1) наявна в документі, і сама лише формальна помилка – оформлення Технічної специфікації по суті теж в табличному форматі, тільки в якому змінені місцями слова, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції скаржника.
Замовник при прийнятті рішень має керуватися вимогами чинного законодавства України з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що Замовник порушив процедуру закупівлі відхиливши пропозицію скаржника Фізична особа – підприємець Антоненко Ігор Анатолійович, на підставі вище викладеного,
щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Фізична особа – підприємець Антоненко Ігор Анатолійович є Учасником процедури закупівлі відкриті торги з особливостями, оголошеної замовником торгів Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, предметом якої є «ДК 021:2015-3435 0000 - 5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (автошини)», з ідентифікатором закупівлі UA-2024-08-07-004281-a.
Протоколом № 72 від 16 серпня 2024 року, уповноваженою особою Замовника Шкляр Олегом прийнято рішення про дискваліфікацію учасника Фізичної особи – підприємця Антоненко Ігор Анатолійович.
Вважаємо рішення необґрунтованим та незаконним, виходячи з наступного.
Підставою для відхилення пропозиції Фізичної особи – підприємця Антоненко Ігор Анатолійович, на думку замовника, є те що: «тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Учасник – ФОП Антоненко І.А. не надав документи, вимога про надання яких зазначена у Додатку 4 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку) до тендерної документації, а саме: «технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1».
Неподання вказаного документу не відноситься до невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією (згідно пункту 43 Особливостей)».
Умовами тендерної документації (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку №4 ТД) вимагалось:
3.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця 1
№ з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики товару Виробник товару* Країна походження товару**
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. ;
- документи, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації.
Проте, Замовник не взяв до уваги документ Технічну специфікацію, що завантажений учасником в електронну систему закупівель з назвою «16. ТЯКХ.pdf», дата завантаження 14 серпня 2024 року о 15:55 год, документ додається.
Даний документ «16. ТЯКХ.pdf» містить абсолютно усю інформацію згідно таблиці №1 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку №4 ТД), що вимагав замовник згідно умов тендерної документації, а саме: порядковий номер, інформацію про найменування товару, одиницю виміру, кількість, технічні характеристики товару, виробника товару із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо) та країну походження товару.
Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та з урахуванням пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації замовника міститься опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій (п.1 розділу 3 ТД) :
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки:
- п.2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
- п.7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера.
- п.12 Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.
Відповідно п.43 Особливостей (Постанови №1178 від 12.10.2022 р.) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Документ Технічна специфікація скаржника був поданий у складі тендерної пропозиції скаржника і документ містить усю інформацію, що вимагалась тендерною документацією, при цьому виправлення помилки, а саме, викладення технічної специфікації у табличній формі згідно форми Таблиці 1 не передбачає зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням положень про формальні помилки Замовник не мав права відхилити нашу тендерну пропозиції з підстав «ненадання документів вимога про надання яких зазначена у Додатку 4 (підпункт 3.1.пункту 3 Додатку) до тендерної документації, а саме: «технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1», оскільки документ фактично був поданий, уся інформація в поданому документі (що передбачалася згідно таблиці 1) наявна в документі, і сама лише формальна помилка – оформлення Технічної специфікації по суті теж в табличному форматі, тільки в якому змінені місцями слова, не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції скаржника.
Замовник при прийнятті рішень має керуватися вимогами чинного законодавства України з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель.
Вважаємо, що Замовник порушив процедуру закупівлі відхиливши пропозицію скаржника Фізична особа – підприємець Антоненко Ігор Анатолійович, на підставі вище викладеного,
×
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3. Протокол визн переможця
-
-
Назва доказу:
Додаток 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2. 16. ТЯКХ
-
-
Назва доказу:
Додаток 1
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. ПРОТОКОЛ відхилення
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол № 72 від 16 серпня 2024 року про дискваліфікацію учасника Фізична особа – підприємець Антоненко Ігор Анатолійович. 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокол № 73 від 16 серпня 2024 року про визначення переможцем ТОВ «ПОЛІПАРТС».