-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
Завершена
326 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 632.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 632.50 UAH
Період оскарження:
06.08.2024 23:01 - 14.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
f0b8f970ed8e4229b61107359f172848
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-06-011747-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.08.2024 14:50
- Доказ № 2.png 23.08.2024 14:50
- Доказ № 1.png 23.08.2024 14:50
- Доказ № 3.png 23.08.2024 14:50
- sign.p7s 23.08.2024 15:00
- Заперечення на пояснення замовника.pdf 02.09.2024 10:35
- рішення від 27.08.2024 № 14360.pdf 27.08.2024 17:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.09.2024 № 14833.pdf 05.09.2024 13:35
- рішення від 04.09.2024 № 14833.pdf 09.09.2024 16:09
- ІНФОРМАЦІЯ_ЗАМОВНИКА_то_Validation_Report.pdf 29.08.2024 21:51
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА _ то.pdf.asice 29.08.2024 21:51
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА _ то.docx 29.08.2024 21:52
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА _ то.pdf 29.08.2024 21:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2024 16:10
Дата розгляду скарги:
04.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 17:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.09.2024 16:10
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9da6f06fe6244faaacdd064082bd3a46
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність учасника технічному завданню
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Перше порушення
Відповідно до пункту додатку 2 до тендерної документації:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену технічну специфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 8 таблиці 2 технічної специфікації, учасник має надати Сайлентблок у кількості 1 шт. Всупереч цьому, ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ" пропонує товар за артикулом CHAB- AVT200R-KIT що є не одним сайлентблоком, а КОМПЛЕКТОМ сайлентблоків який складається з двох штук (підтвердження на скріншоті до доказу № 1). Виходячи з зазначеного учасником не запропоновано саме той товар що вимагається відповідно до технічної специфікації а отже пропозиція його підлягає відхиленню.
Відповідно до пункту додатку 2 до тендерної документації:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену технічну специфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 8 таблиці 2 технічної специфікації, учасник має надати Сайлентблок у кількості 1 шт. Всупереч цьому, ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ" пропонує товар за артикулом CHAB- AVT200R-KIT що є не одним сайлентблоком, а КОМПЛЕКТОМ сайлентблоків який складається з двох штук (підтвердження на скріншоті до доказу № 1). Виходячи з зазначеного учасником не запропоновано саме той товар що вимагається відповідно до технічної специфікації а отже пропозиція його підлягає відхиленню.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
-
-
Назва доказу:
скріншот № 1
-
Повʼязаний документ:
Доказ № 1.png
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем та про намір укласти договір з учасником ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ"
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
195d313afdb946d4b68a1056b48ff77f
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність учасника технічному завданню
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Друге порушення
Відповідно до пункту додатку 2 до тендерної документації:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену технічну специфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 25 таблиці 2 технічної специфікації, учасник має надати Сальник для виконання послуг по пункту «15 Сальник КПП правий заміна». Всупереч цьому, ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ Сальник" пропонує товар за артикулом 25187787 що є Сальником до напіввісі, що має відношення до приводу коліс а не до КПП (підтвердження на скріншоті до доказу № 2). Виходячи з зазначеного учасником не запропоновано саме той товар що вимагається відповідно до технічної специфікації а отже пропозиція його підлягає відхиленню.
Друге порушення
Відповідно до пункту додатку 2 до тендерної документації:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену технічну специфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 25 таблиці 2 технічної специфікації, учасник має надати Сальник для виконання послуг по пункту «15 Сальник КПП правий заміна». Всупереч цьому, ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ Сальник" пропонує товар за артикулом 25187787 що є Сальником до напіввісі, що має відношення до приводу коліс а не до КПП (підтвердження на скріншоті до доказу № 2). Виходячи з зазначеного учасником не запропоновано саме той товар що вимагається відповідно до технічної специфікації а отже пропозиція його підлягає відхиленню.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот № 2
-
Повʼязаний документ:
Доказ № 2.png
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем та про намір укласти договір з учасником ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ"
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
956b4c948cb74a60b879625b0d65fcee
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність учасника технічному завданню
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Третє порушення
Відповідно до пункту додатку 2 до тендерної документації:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену технічну специфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 14 таблиці 5 технічної специфікації, учасник має надати Сайлентблок у кількості 2 шт. Всупереч цьому, ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ" пропонує товар за артикулом 326 0009, що є ЗОВНІШНИМ ДЗЕРКАЛОМ (підтвердження на скріншотах до доказу №3). Виходячи з зазначеного учасником не запропоновано саме той товар що вимагається відповідно до технічної специфікації а отже пропозиція його підлягає відхиленню.
Наголошуємо що це вже третя незаконна дія Замовника щодо проведення закупівлі оскільки не знайшовши жодних законних підстав на відхилення пропозиції Скаржника, він безпідставно відміняє закупівлю і навіть не чекаючи на рішення постійно-діючої комісії АМКУ щодо оскарження відміни, вже оголосив іншу закупівлю.
Відповідно до пункту додатку 2 до тендерної документації:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає заповнену технічну специфікацію згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації;»
Відповідно до пункту 14 таблиці 5 технічної специфікації, учасник має надати Сайлентблок у кількості 2 шт. Всупереч цьому, ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ" пропонує товар за артикулом 326 0009, що є ЗОВНІШНИМ ДЗЕРКАЛОМ (підтвердження на скріншотах до доказу №3). Виходячи з зазначеного учасником не запропоновано саме той товар що вимагається відповідно до технічної специфікації а отже пропозиція його підлягає відхиленню.
Наголошуємо що це вже третя незаконна дія Замовника щодо проведення закупівлі оскільки не знайшовши жодних законних підстав на відхилення пропозиції Скаржника, він безпідставно відміняє закупівлю і навіть не чекаючи на рішення постійно-діючої комісії АМКУ щодо оскарження відміни, вже оголосив іншу закупівлю.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот № 3
-
Повʼязаний документ:
Доказ № 3.png
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення переможцем та про намір укласти договір з учасником ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ"
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги а також щодо відміни закупівлі
Номер:
9cc6f95e1a2d43339cb257cc1ef7820c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-06-011747-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги а також щодо відміни закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТЗ попередньої закупівлі.docx 09.08.2024 12:43
- Скарга на умови та відміну.pdf 09.08.2024 12:43
- ТЗ нової закупівлі.docx 09.08.2024 12:43
- sign.p7s 09.08.2024 12:44
- Додаткові до нової закупівлі.pdf 12.08.2024 15:36
- рішення від 12.08.2024 №13585.pdf 12.08.2024 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2024 13:14
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.08.2024 15:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5c4ebaf1d3d043cf8fd0b4a7e63f0fdf
Заголовок пункту скарги:
Пункт щодо ринкової вартості
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У додатку 2 до тендерної документації наявна наступна вимога:
«19. Трудомісткість робіт з технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів Замовника повинна відповідати нормативам затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.98 № 102 «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту». У складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) нормо-годин(и) за одну послугу, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.»
Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що Замовником здійснює розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документа, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість, яка вже розрахована за ринковими цінами неможливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, оскільки Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну нижчу за ринкову вартість, оскільки це також порушує вищезазначений пункт 28 Особливостей.
Враховуючи наведене, зазначена вимога Документації (в частині надання документа,
який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) нормо-годин(и) за одну послугу (або
ціну/діапазон, що заявлена саме в межах ринкових цін)), обмежують нижню межу ціни
Пропозиції учасника Процедури закупівлі. Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
З огляду зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації
«19. Трудомісткість робіт з технічного обслуговування і поточного ремонту автомобілів Замовника повинна відповідати нормативам затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 30.03.98 № 102 «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту». У складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) нормо-годин(и) за одну послугу, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.»
Зазначена вимога є дискримінаційною з огляду на те, що Замовником здійснює розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін (на основі даних інтернет-магазинів та пропозиції постачальника) на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до примірочної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Виходячи з усього зазначеного, немає жодних підстав вимагати від учасника такого документа, оскільки встановити ціну вище за очікувану вартість, яка вже розрахована за ринковими цінами неможливо, а встановлювати обмеження на вартість закупівлі до нижчої межі Замовник не має права відповідно до пункту 28 пункт Особливостей, оскільки Замовник не має права обмежувати право учасника надати ціну нижчу за ринкову вартість, оскільки це також порушує вищезазначений пункт 28 Особливостей.
Враховуючи наведене, зазначена вимога Документації (в частині надання документа,
який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) нормо-годин(и) за одну послугу (або
ціну/діапазон, що заявлена саме в межах ринкових цін)), обмежують нижню межу ціни
Пропозиції учасника Процедури закупівлі. Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 28 Особливостей зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
З огляду зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови та відміну.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З огляду зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
29c7f825321a41c2a293e2f3f6876232
Заголовок пункту скарги:
Пункт щодо відсутності чітких критеріїв оцінки у технічному завданні
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У додатку 2 до тендерної документації наявна наступна вимога:
«9. СТО Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Виконавця за однією адресою:
…
- зручна транспортна розв’язка для під’їзду до СТО;
…»
Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки тендерна документація не містить чітких критеріїв оцінки зручності транспортної розв’язки, а отже замовник може на власний розсуд трактувати цю вимогу для відхилення пропозицій учасників які на його думку не мають зручної розв’язки.
З огляду зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації
«9. СТО Учасника повинна відповідати нижче вказаним вимогам Замовника та мати обладнання для ремонту та обслуговування на балансі підприємства Виконавця за однією адресою:
…
- зручна транспортна розв’язка для під’їзду до СТО;
…»
Зазначена вимога є дискримінаційною оскільки тендерна документація не містить чітких критеріїв оцінки зручності транспортної розв’язки, а отже замовник може на власний розсуд трактувати цю вимогу для відхилення пропозицій учасників які на його думку не мають зручної розв’язки.
З огляду зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови та відміну.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З огляду зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
5f19e44e1c6d4e83a1b6085dc1277c5b
Заголовок пункту скарги:
Пункт щодо необхідності відмінити процедуру закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Крім наявності у складі документації незаконних та дискримінаційних вимог, зазначена закупівля за своїм технічним завданням дублює іншу закупівлю цього замовника за ID UA-2024-06-17-011918-a. Зазначена закупівля наразі перебуває у стані відміни, який оскаржується Скаржником у скарзі за № UA-2024-06-17-011918-a.b2. Технічне завдання у новій закупівлі більш деталізоване за попередню, але воно стосується того ж самого переліку автотранспортних засобів та послуг які мають бути надані.
Наголошуємо що це вже третя незаконна дія Замовника щодо проведення закупівлі оскільки не знайшовши жодних законних підстав на відхилення пропозиції Скаржника, він безпідставно відміняє закупівлю і навіть не чекаючи на рішення постійно-діючої комісії АМКУ щодо оскарження відміни, вже оголосив іншу закупівлю.
Замовник не може взяти зобов’язання двічі на ту саму потребу. Тобто за умови, що одночасно оголошені тендери відбудуться, у замовника виникає необхідність укласти договори про закупівлю. При цьому потреби в подвійному обсязі закуповуваного такий замовник фактично не має, і це можна прослідкувати за його внутрішніми документами. Тож, розпочинаючи процедуру, він вводить в оману потенційних учасників, які витрачають і час, і гроші для участі в публічних закупівлях.
З огляду зазначене, просимо відмінити процедуру закупівлі
Наголошуємо що це вже третя незаконна дія Замовника щодо проведення закупівлі оскільки не знайшовши жодних законних підстав на відхилення пропозиції Скаржника, він безпідставно відміняє закупівлю і навіть не чекаючи на рішення постійно-діючої комісії АМКУ щодо оскарження відміни, вже оголосив іншу закупівлю.
Замовник не може взяти зобов’язання двічі на ту саму потребу. Тобто за умови, що одночасно оголошені тендери відбудуться, у замовника виникає необхідність укласти договори про закупівлю. При цьому потреби в подвійному обсязі закуповуваного такий замовник фактично не має, і це можна прослідкувати за його внутрішніми документами. Тож, розпочинаючи процедуру, він вводить в оману потенційних учасників, які витрачають і час, і гроші для участі в публічних закупівлях.
З огляду зазначене, просимо відмінити процедуру закупівлі
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови та відміну.pdf
-
-
Назва доказу:
ТЗ нової закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ТЗ нової закупівлі.docx
-
-
Назва доказу:
ТЗ попередньої закупівлі
-
Повʼязаний документ:
ТЗ попередньої закупівлі.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
З огляду зазначене, просимо відмінити процедуру закупівлі