• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 33760000-5 – Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, Папір туалетний, Рушники паперові)»

Завершена

387 587.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 937.93 UAH
Період оскарження: 06.08.2024 18:41 - 28.08.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

ТД містить неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва Сума 387587грн.

Номер: 4e1cb3dde2a641f489156bedc66f50cb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-06-011342-a.a2
Назва: ТД містить неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва Сума 387587грн.
Скарга:
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.08.2024 16:09
Автор: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Дмитро Тропша +380686874784 ddtropsha@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d7c4cddc54714e5c813f76f8c3b9efa7
Заголовок пункту скарги: Замість виправлення порушень в ТД, замовник надав кілька нових вимог, які прушують Закон.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Вимоги ТД: Якщо Учасник не надає зразки, його пропозиція відхиляється. У разі невідповідності зразків вимогам замовника, пропозиція учасника відхиляється.
"3. Участник який надає зразки, повинні відповідати вимогам Замовника, тому він надає гарантійний лист, в якому буде зазначено, що його товар відповідає технічним характеристикам."
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Д містить неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва Сума 387587грн.

Номер: 46061dcd241b4387bf772f67c4128ee7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-06-011342-a.c1
Назва: Д містить неправомірні та незрозумілі вимоги. Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м. Києва Сума 387587грн.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 20.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.08.2024 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.08.2024 17:42
Дата виконання рішення Замовником: 26.08.2024 08:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: Дія Замовника: Вказані торги оголошені відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою затверджено «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Так, в тендерній документації допущено технічні описки та помилки. Відповідно до абзаців 3, 4 п.54 Особливостей, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.. У зв’язку із чим, з метою здійснення принципів закупівель в Замовника наявна необхідність внесення змін до тендерної документації.
Автор: ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ", Дмитро Тропша +380686874784 ddtropsha@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5a17fe1cd6b14341979e2a6773dd0227
Заголовок пункту скарги: ТД містить технічні вимоги, неможливі до виконання, які протирічать Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостям, штучно звужують коло потенційних учасників, порушують права Скаржника, охоронювані Законом.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ТД містить технічні вимоги, неможливі до виконання: ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУАЛЕТНОГО ПАПЕРУ ПРОТЯГОМ 12 МІСЯЦІВ.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації