-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування учнів) ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Завершена
1 002 617.90
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 013.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 013.09 UAH
Період оскарження:
06.08.2024 17:59 - 11.08.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Номер:
12c00cd4234b45718a9a1a527a1c59ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-06-011213-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN0005.PDF 09.08.2024 18:16
- Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) (1).docx 09.08.2024 18:16
- sign.p7s 09.08.2024 18:18
- рішення від 13.08.2024 № 13691.pdf 13.08.2024 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2024 18:22
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2024 16:57
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
77eb14a0d12c47818bd8591843132fc9
Заголовок пункту скарги:
Умови тендерної документації , які скаржник вважає дискрімінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
10.07.2020 р. Комунальним закладом освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" (далі - Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2024-08-06-011213-a.
ФОП Яковлєв Олександр Володимирович (далі - Скаржник) має бажання взяти участь у відповідній закупівлі (тендері), у зв’язку з чим Скаржником було проаналізовано тендерну документацію (надалі – Документація) Замовника та встановлено наявність окремих умов, які є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та унеможливлюють його участь у процедурі закупівлі, тим самим порушуючи права та законні інтереси Скаржника.
ІІ. Умови тендерної документації, які Скаржник вважає дискримінаційними:
1. Згідно з пунктом 5.4. додатку 1 до тендерної документації учасники закупівлі в складі тендерної пропозиції зобов’язані надати, зокрема: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва.
Скаржник не погоджується з правомірністю вищевказаних вимог Замовника, встановлених в Тендерній документації та вважає їх незаконними, необґрунтованими і бажає оскаржити дані умови у зв’язку з наведеним нижче.
Замовник неправомірно вимагає від учасників закупівлі, зокрема заявника, надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, оскільки Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII, який передбачав необхідність та процедуру видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, втратив свою чинність на підставі на підставі Закону України № 2573-IX від 06.09.2022р.
В зв’язку з чим, надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, видача якого була обумовлена Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII, який втратив чинність, на момент проведення тендерної закупівлі, не передбачена вимогами чинного законодавства, а його отримання учасником торгів наразі взагалі є неможливим.
А отже, вимагаючи від учасників, в тому числі від ФОП Яковлєва Олександра Володимировича, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, Замовник створює штучні умови, щоб обмежити конкуренцію, оскільки виконати вимогу Замовника зможуть лише учасники, які отримали такий висновок до моменту втрати чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII.
Таким чином, вимагаючи не передбачений чинним законодавством та фактично не існуючий на момент проведення торгів документ, Замовником обмежується коло та права потенційних учасників процедури закупівлі, які його не мають, ФОП Яковлєва Олександра Володимировича зокрема.
В зв’язку з чим вважаю, що такими діями Замовника було грубо порушуються вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ФОП Яковлєв Олександр Володимирович (далі - Скаржник) має бажання взяти участь у відповідній закупівлі (тендері), у зв’язку з чим Скаржником було проаналізовано тендерну документацію (надалі – Документація) Замовника та встановлено наявність окремих умов, які є дискримінаційними по відношенню до Скаржника та унеможливлюють його участь у процедурі закупівлі, тим самим порушуючи права та законні інтереси Скаржника.
ІІ. Умови тендерної документації, які Скаржник вважає дискримінаційними:
1. Згідно з пунктом 5.4. додатку 1 до тендерної документації учасники закупівлі в складі тендерної пропозиції зобов’язані надати, зокрема: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва.
Скаржник не погоджується з правомірністю вищевказаних вимог Замовника, встановлених в Тендерній документації та вважає їх незаконними, необґрунтованими і бажає оскаржити дані умови у зв’язку з наведеним нижче.
Замовник неправомірно вимагає від учасників закупівлі, зокрема заявника, надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, оскільки Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII, який передбачав необхідність та процедуру видачі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, втратив свою чинність на підставі на підставі Закону України № 2573-IX від 06.09.2022р.
В зв’язку з чим, надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, видача якого була обумовлена Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII, який втратив чинність, на момент проведення тендерної закупівлі, не передбачена вимогами чинного законодавства, а його отримання учасником торгів наразі взагалі є неможливим.
А отже, вимагаючи від учасників, в тому числі від ФОП Яковлєва Олександра Володимировича, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва, Замовник створює штучні умови, щоб обмежити конкуренцію, оскільки виконати вимогу Замовника зможуть лише учасники, які отримали такий висновок до моменту втрати чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII.
Таким чином, вимагаючи не передбачений чинним законодавством та фактично не існуючий на момент проведення торгів документ, Замовником обмежується коло та права потенційних учасників процедури закупівлі, які його не мають, ФОП Яковлєва Олександра Володимировича зокрема.
В зв’язку з чим вважаю, що такими діями Замовника було грубо порушуються вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) (1).docx
-
-
Назва доказу:
Нормативне обгрунтування скарги
-
Повʼязаний документ:
SCAN0005.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при встановленні вимог Документації було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». А тому Документація Замовника є такою, що потребує внесення змін, з метою виключення дискримінаційних умов, які перешкоджають можливості, зокрема, Скаржника, взяти участь у процедурі закупівлі. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення процедури закупівлі Комунальним закладом освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" у процедурі закупівлі ідентифікатор UA-2024-08-06-011213-a. 3. Зобов’язати Комунальний заклад освіти "Криворізька спеціальна школа "Натхнення" Дніпропетровської обласної ради" внести зміни до тендерної документації у процедурі закупівлі UA-2024-08-06-011213-a, а саме – виключити з пункту 5.4. додатку 1 до тендерної документації вимогу про надання учасниками висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи технічних умов на продукцію власного виробництва.